Service OS Plc is among the leading Bulgarian companies in the field of developing software solutions for business management. Through this project, the company aims to develop an innovative software solution that will provide an innovative ICT-based customer service. One stream will be a multi-channel platform for business communication with end users through the use of AI, which is a novelty on the global market and surpasses all alternative solutions. The innovative character derives from new and significantly improved essential features in terms of communication automation, artificial intelligence embedding and time optimization.
The innovation developed under the project falls into the Informatics and ICT thematic area, sub-area: "ICT-based services and systems", which is a priority for the city of Varna, where the innovation will be developed and the current project will be implemented, and the economic activity within which the developed innovation will be implemented - 62.02 Consulting activity in information technology, falls into the national priority sectors, according to the National Strategy for Small and Medium-sized Enterprises 2021-2027.
It is planned that the implementation of the project will go through: Preparation of data for research of artificial intelligence training models; Researching methods for training artificial intelligence; Exploring the relationship between customer intent and system actions; Experimental development of a multi-channel communication system with a self-service system operating in a relevant environment. The implementation of the project will lead to the development of a global innovation at the level of TRL 6 - Technology demonstrated in a relevant environment, which will increase the competitiveness of the company. The implementation of the project is a natural continuation of the innovation activity of the applicant, reported in the Report on Innovation Activity 2020 - 2022 and in the R&D Report for 2022.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на иновативен продукт One stream (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал, необходим за разработване на иновацията): За разработване на иновативния продукт (услуга) One Stream - многоканална система за комуникация, използваща изкуствен интелект (AI), който на база утвърдени процедури съобразно заявени намерения на клиента, взема решения и комуникира обратно тези решения към клиента в реално време, ще бъде нает квалифициран персонал, който пряко ще участва в следните стъпки за изпълнение на дейността, кумулативно свързани с достигането на ниво на технологична готовност TRL 6 на иновативния продукт:
1. Подготовка и анализ на данни от комуникационни канали
- Извличане на данни от чат система: Събиране и анализ на данни от чат система
- Анализ на данни от електронна поща за да се идентифицират типични запитвания и клиентски нужди.
- Извличане на данни от телефонни обаждания: анализ на записи от телефонни обаждания с фокус върху намеренията и удовлетворението на клиентите.
- Събиране и анализ на данни от SMS и социални медии за разбиране на предпочитанията и поведението на клиентите.
- Унифициране и стандартизация на данни: Обединяване на всички източници на данни в една централизирана система за лесен достъп и анализ.
2. Разработка на методи за изследване и трениране на модели за изкуствен Интелект
- Анализ и класификация на намерения: алгоритми за обработка на естествен език за анализ и класификация на клиентски намерения.
- Разработка на невронни мрежи: Проектиране и оптимизация на невронни мрежи за автоматично отговаряне на често срещани въпроси.
- Подбор на данни за обучение: Избор на подходящи тренировъчни и валидационни данни за моделите.
- Трениране на Невронни Мрежи и Големи Езикови Модели (LLM): Разработка и трениране на модели за изкуствен интелект с използване на избраните данни.
- Тестване на модели: Изпълнение на тестове с моделите в реални условия за оценка на тяхната точност и ефективност.
- Оптимизация на модели: Настройка и фина оптимизация на моделите.
- Валидация на модели: Провеждане на валидационни тестове с данни, на които моделът не е обучаван преди.
3. Изследване на връзка между намерение на клиента и действия на системата
- Разработка и създаване на алгоритми, които анализират входящи данни от клиенти за точно определяне на техните намерения.
- Интеграция с CRM система: Разработка на методи за автоматично предаване на резултати от анализа на намерения към CRM системата, което позволява автоматично изпълнение на съответни действия.
- Синхронизация на действия: Установяване на връзки между определени намерения и предприемани действия - управление на запитвания, резервации, жалби и други интеракции.
- Тестване на алгоритми: Провеждане на тестове с реални сценарии за проверка на ефикасността и точността на разработените алгоритми в идентифицирането на намерения и инициирането на действия.
- Оптимизация на процеси: подобряване и оптимизация на алгоритмите въз основа на събрана обратна връзка и анализ на производителността на системата.
- Симулация на взаимодействия: Разработване на симулационни модули за изпробване на взаимодействието между клиенти и системата в контролирана среда. Предварително идентифициране на потенциални проблеми и тестване на различни сценарии преди пълномащабно внедряване.
4. Експериментална разработка на многоканална система за комуникация с AI , демонстрирана в релевантна среда
- Изграждане на инфраструктура: Създаване на основата на система, включваща чат, електронна поща, SMS, социални медии и телефония
- Интеграция на канали: Обединяване на всички комуникационни канали в единна платформа за лесно управление и достъп от страна на клиенти.
- Автоматизация на обслужване: Внедряване на автоматизирани системи за самообслужване за предоставяне на моментална помощ.
- Тестване в релевантна среда: Изпълнение на тестови сценарии в релевантна среда за оценка на надеждността на системата.
- Оптимизация и настройка: Фина настройка на системата на база получена обратна връзка и анализ на поведението на потребителите за максимална ефективност.
- Демонстрация на функционалности.
1 230 000.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN