Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 70 058 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

Company FILMMAKER BI SET EOOD works in the field of Production of films and TV shows. In addition to independent filming of film and television productions, we very often provide support on the territory of Bulgaria when visiting world music stars, sports teams and film productions. When filming a music festival, sporting event or film production, there is a lot of work that remains invisible to the audience and takes place, as they say, "behind the scenes". This work involves coordinating a huge number of technicians, cameramen, sound and visual effects people, a technical team responsible for actors, transportation, logistics of people and equipment, etc. This complex communication is carried out with intercoms and radio stations (headsets), as well as with additional monitors and other filming and playback equipment, in order to monitor the entire filming process in real time. This is what we plan to purchase in:
1. Professional photo assistance system - 1 piece. The system consists of 5 components, detailed in the Technical Specification for the project proposal.

Planning any event is a complex process that requires schedules, preliminary audio and visual effects, graphics and layout drawings of every detail of every scene - people, equipment, props, etc. To prepare these audio-visual plans we need:
2. Three computer configurations

And last but not least is the provision of spaces for dressing, make-up, rehearsals and all other needs of the vast number of people involved in the film production, as well as for temporary storage and weatherproofing of expensive equipment and props . This is done with lightweight awnings that are unfolded for the day of the shoot and then folded to store in the cases until the next shoot. We plan to purchase:
3. Awnings of different sizes and types - 9 pieces

To improve the communication with customers, we also need:
4. CRM system
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Подобряване на производствения капацитет на предприятието от творческата индустрия – ФИЛММЕЙКЪР БИ СЕТ ЕООД: В рамките на дейността предвиждаме придобиването на ново оборудване, включващо 3 вида активи, представляващи дълготрайни материални активи за дейността ни: 1. Професионална система за асистиране при снимки - 1 брой. Модерната система, състояща се от 5 компонента представлява цялостно решение за комуникация и организация на снимачния процес, който се случва "зад кадър" и много хора не могат да си представят колко сложна и комплексна е организацията на работа. Изисква се синхрон между всички участници в снимачния процес, който се постига с интерком със слушалки за ръководителя на всяка секция/ екип от проекта. Видео обмена с Teradek Bolt е мигновен без закъснение на видео сигнала и на малък монитор върху статив се излъчва всичко, което влиза в кадър, за да се избегне ненужно съдържание. Разбира се имаме нужда и от телемпромптер (аутокю) в тази система. Планирането на всяко събитие е сложен процес, който изисква графици, предварителни аудио и визуални ефекти, графики и чертежи на разположението на всеки детайл от всяка сцена - хора, оборудване, реквизити и др. За да се изготвят тези аудио-визуални планове имаме нужда от: 2. Три броя компютърни конфигурации И на последно място, но не и последно по важност е осигуряването на пространства за преобличане, гримиране, репетиране и всякакви други нужди на огромния брой хора, ангажирани с филмовата продукция, както и за временно съхранение и предпазване от атмосферни условия на скъпа техника и реквизити. Това се прави с леки тенти, които се разпъват за деня на снимките и после се сгъват, за да се приберат в калъфите до следващи снимки. Планираме да закупим: 3. Шатри различни размери и видове - 9 броя 23 553.88 0.00
Дейност 3. Подобряване на управленските, производствените и логистичните процеси във фирмаФИЛММЕЙКЪР БИ СЕТ ЕООД. Въвеждане на Система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система) : Дейността включва въвеждането на Система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система), която ще бъде внедрена в нашата компания с цел оптимизиране на управленските процеси, свързани с обслужването на клиентите и повишаване на ефективността на търговската дейност на фирмата. За постигането на тази цел, в настоящия етап от своето развитие компанията ни се нуждае от съвременна CRM система, която да позволи систематизиране на базата данни за настоящите ни клиенти и по този начин да послужи за вземането на информирани управленски решения в случаите, когато е необходимо да се предприемат корективни действия и по-пълно удовлетворяване на нуждите и специфичните изисквания на клиентите, вкл. в процеса на следпродажбеното обслужване и не на последно място - да осигури систематизирана информация за профила на основните групи потребители с цел по-ефективна организация и провеждане на маркетинговите ни дейности за привличане на нови клиенти. CRM системата, която предвиждаме да бъде въведена в рамките на настоящата дейност, ще включва следните функционалности съгласно минималния обхват, посочен в Приложение 18 към Условията за кандидатстване: • Управление на информацията за клиентите, партньорите и доставчиците; • Управление на каналите за взаимодействие с клиентите, партньорите и доставчиците; • Управление на маркетинговите дейности на предприятието (сегментиране и генериране на нови потенциални потребители); • Управление на следпродажбеното обслужване (гаранционно обслужване, набиране на препоръки от клиенти, управление на рекламациите); • Аналитичен модул - анализ на поведението на потребителите и анализ на бизнес резултатите; • Възможност за интеграция с други системи в предприятието. CRM системата ще бъде въведена като решение, в съответствие с нуждите на предприятието. Тя ще осигури подобряване на управленските и логистичните ни процеси, тъй като с нея за първи път в компанията ще бъде установена централизирана система за съхранение и управление на данните за всички клиенти и изпълняваните поръчки за тях. Досието на всеки клиент ще съдържа освен данни за контакт и информация за конкретната поръчка/задание, специфичните изисквания на клиента. Системата ще осигури и поддържането на единна база данни за всички доставчици, с които компанията ни работи, с възможност за текущо проследяване на заявените за доставка продукти и услуги. Въвеждането на CRM системата за нашата компания е възможност за персонализиране на обслужването чрез събирането и анализирането на информация за предпочитанията на клиентите, историята на поръчките и на комуникацията с тях. Персонализираните справки ще представят визуално информацията за взаимоотношенията с клиентите ни, като например продажби, следпродажбено обслужване, постъпили рекламации и др. Това ще ни осигури текуща информация за това кои са най-продаваните продукти и услуги за даден период, кои са клиентите ни с най-висок дял в оборота, на какво се дължат постъпващите рекламации, кои проекти се отличават с най-висок рейтинг на удовлетвореност на клиентите. За нас тази информация е от ключово значение за вземането на правилните управленски решения за подобряване на обслужването и увеличаване на клиентите, които са готови да ни препоръчат на други потребители. От гледна точка на логистичните процеси, CRM системата ще ни позволи текущо проследяване на изпълнението на поръчките по клиенти и по-ефективно взаимодействие с доставчиците от гледна точка на необходимите ни количества продукти и услуги за съответния времеви период. 15 000.00 0.00
Дейност 4. Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата: Настоящата дейност включва ползването на консултантска услуга за подготовката на проектното предложение по процедурата. Дейността е изпълнена след датата на обявяване на процедура BG16RFPR001-1.004 „Подкрепа за семейните предприятия, предприятията от творческите индустрии и занаятите” и преди подаването на проекта в ИСУН пред Управляващия орган на Програма „Конкурентоспособност и иновации в предприятията”. Съгласно Условията за кандидатстване по процедурата, консултантската услуга в рамките на настоящата дейност е извършена от външен изпълнител, който е избран в етапа преди подаване на проектното предложение. Предвид стойността на услугата, при избора на изпълнител са приложени изискванията за събиране на поне 2 (две) съпоставими оферти съгласно Условията за изпълнение на административните договори, както и Ръководството за изпълнение на договорите по програмата. Към избраният изпълнител на консултантската услуга за разработване на проектното предложение е изготвено възлагателно писмо. Възлагателното писмо за услугата е в периода след обявяването на процедурата – 31.05.2024 г. и преди подаването на проектното предложение в ИСУН съгласно изискванията на процедурата. Стойността на услугата е договорена и платена в съответствие с максимално допустимия размер на разходите за ползването на консултантски услуги за подготовка на проектните предложения по процедурата, който е посочен в Условията за кандидатстване – 3 000 лв., вкл. безвъзмездната финансова помощ и собственото съфинансиране от страна на предприятието. Услугата включва формулирането на идеята (концепцията) за проекта, проверка на допустимостта на предприятието, подготовката на всички документи, както и на формуляра за кандидатстване с оглед подаването му в рамките на крайния срок за кандидатстване по процедурата. 3 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).