Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 025 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

This project was developed to satisfy the need to strengthen innovation activity in BPM Project Ltd. - a micro-enterprise based in Sofia, specializing in the application of software products and services for businesses.
The main activity of the project is: Implementation of product innovation through the acquisition of equipment, namely three pieces Server system for virtualization and one piece Data storage system.
The overall goal of the project is to increase the innovation activity of the company and its competitiveness by providing focused support for the implementation of product innovation-innovative service. BPM Project Ltd. will provide a new service for the market and the company itself - management of call centers through virtual agents based on artificial intelligence. This innovative service is product innovation and falls under the ISIS Topic Area "Informatics and ICT" priority sub-area: Artificial Intelligence and increasing industrial and technological capacity in the adoption of artificial intelligence.
The expected results of the implementation of the project derive from the  goals laid down in it, as well as from the implementation of the activity and aim at the market introduction of product innovation.
The implementation of the developed service - management of contact call centers through virtual agents based on artificial intelligence, will increase the productivity of the existing software solution, on the basis of which the service is developed, increasing the productivity of the agents of the company's customers.
Integrating the existing power of the existing software solution with artificial intelligence that can take over some of the work that agents are currently doing will significantly optimize the call handling time, as it will move from linear call processing to parallel processing.
The implementation of the project will also lead to the implementation of innovation in additional business processes aimed at marketing and sales.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Внедряване на продуктова иновация (стока или услуга) или иновация в бизнес процесите посредством придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи (ДМА) - ще бъде извършена чрез закупуване и въвеждане в експлоатация на три броя Сървърна система за виртуализация и един брой Система за съхранение на данни-. Част 1: Дейността се изпълнява в Югозападен регион, който е категоризиран като регион в преход и където Би Пи Ем Проджект ООД, осъществява своята икономическа дейност. Внедряваната по проекта иновация , която ще се осъществи чрез изпълниението на описаната по-долу дейност ще се предлага на пазара в същия код на икономическа дейност, в който е и основната дейност на дружеството. Като част от дейността ще бъдат закупени и въведени в експлоатация следните ДМА: 3бр. Сървърна система за виртуализация и 1бр. Система за съхранение на данни. Дейността включва придобиване на необходимото ново оборудване за внедряване на пазара на продуктова иновация, собствена разработка. Иновацията, представлява софтуерна услуга- услуга по управление на кол центрове чрез виртуални агенти, базирани на изкуствен интелект. Тя попада в обхвата на тематична област Информатика и ИКТ на ИСИС, приоритетно направление Изкуствен интелект и повишаване на промишления и технологичен капацитет в усвояване на изкуствения интелект. Осъществяването на предвидените инвестиции ще допринесе за изпълнението на дейността и проекта, тъй като чрез оборудването кандидата ще внедри в дейността си продуктова иновация -иновативна софтуерна услуга. Необходимостта от придобиването на трите броя сървърни системи за виртуализация, предвидени за закупуване в дейността, се обуславя от това че броя на обслужените обаждания чрез виртуални агенти, базирани на изкуствен интелект, ще се вдигне многократно поради липса на ограничители в процеса. В момента тази роля на ограничители се поема от наличието на свободни агенти, но при виртуалните агенти не са налице ограничения от физически агенти, които трябва да се освободят, за да поемат чакащ или новонабран разговор. Може да се предвиди, че ако един средно голям изходящ кол център с работещи в него 40-50 агента, на ден генерира между 3500 до 4500 опита за набиране/провеждане на разговори, то след внедряване на иновацията, в този кол център ще могат да се реализират двойно и дори тройно повече разговора на дневна база. Това от своя страна означава, че капацитетът на хардуерните ресурси, който ще бъде необходим, за да може услугата да се предоставя безпроблемно трябва да бъде увеличен между 4 и 5 пъти, защото виртуални агенти базирани на изкуствения интелект консумират между 2 и 3 пъти повече системен ресурс и процеси в сравнение с нормалните агенти, които работят със системата. С наличния към момента сървърен ресурс е невъзможно пускането на иновативната софтуерна услуга в реална среда, поради изискващия се ресурс на процеса на виртуалните агенти базирани на изкуствен интелект и наличния такъв. Системата за съхранение на данни ще поеме нуждата от капацитет за съхранение на записите, базите данни и виртуалните машини необходими за предоставяне на иновативната услуга- управление на кол центрове чрез виртуални агенти, базирани на изкуствен интелект. От друга страна, предвидените за закупуване по настоящия проект ДМА са необходими също и за осигуряване на надеждно съхранение на информацията под формата на бази данни и записи на разговори, както и безпроблемната непрекъсваема работа на системата, на база на която ще се предоставя иновативната услуга, за покриване на стандартите „High Availability“, а от там и ще се постигне непрекъсваемост на процеса на работа на услугата, предмет на иновацията. Внедряваната иновация ще има значителна добавена стойност за дружеството, тъй като чрез нея ще се разшири наборът от предоставяни услуги и съответно генерирани приходи, а разходите ще останат относително постоянни. Заложените минимални технически и функционални характеристики на предвиденото за закупуване оборудване са съобразени с очакваното прогнозно натоварване на системата, както и с възможността да се използва функционалността „High Availability“, за която за необходими три броя Сървърна система за виртуализация и един брой Система за съхранение на данни. Описанието на дейността продължава в Част 2 по-долу. 109 837.92 0.00
Внедряване на продуктова иновация (стока или услуга) или иновация в бизнес процесите посредством придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи (ДМА) - ще бъде извършена чрез закупуване и въвеждане в експлоатация на три броя Сървърна система за виртуализация и един брой Система за съхранение на данни Част 2: Дейността включва и внедряване на иновация в допълващ бизнес процес, насочен към маркетинг и продажби. Би Пи Ем Проджект ООД ще внедри иновация в маркетинг и продажби, тъй като в следствие на внедрената продуктова иновация - управление на кол центрове чрез виртуални агенти, базирани на изкуствен интелект, процесът по продажби и провеждане на маркетингови кампании ще се промени значително – виртуалните агенти ще позволят да се оптимизира времето за тяхното провеждане, както и ще променят начина по който те се случват. На клиентите на дружеството ще се предостави възможност да могат да провеждат едновременно множество кампании, за по кратък период ,тъй като благодарение на изкуствения интелект, няма да е налице зависимост от брой свободни агенти. Изкуственият интелект допълнително в реално време ще предоставя информация за резултатите от кампаниите, което от своя страна ще позволи да се проследява своевременно ефективността на кампаниите осъществени по много различни маркетингови канали с цел определяне на правилните канали за реклама, както и възможност в реално време да направят мониторинг на текущите активни кампании с цел измерване успеваемостта и ефективността им. Основен маркетингов модел при обслужване на кампаниите на контактните кол центрове до момента е чрез инсталиране на софтуерен телефон към обикновена телефонна централа. Чрез иновативната услуга разпределението на обажданията ще се осъществява автоматично към виртуалните агенти и няма да е необходимо дори задържане на клиенти на линия докато се освободи агент/ както е към момента/. Това от своя страна ще позволи например да се проведат в пъти повече разговори свързани с продажби на продукти и/или услуги на клиенти, което от своя страна ще допринесе и за увеличаване на приходите. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнители за доставка на ДМА (1-ви- 3-ти месец); 2. Сключени договори (4-ти месец);. 3. Доставка на активите, въвеждане в експлоатация и подписване на приемо-предавателни протоки (от 5-ми до 15-ти ти месец); 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).