The current project will satisfy the need of "Gopet" OOD to optimize the process for financial reporting in logistics.
The goal of the project is to combine all the advantages of modern technologies with the help of in-depth research and analysis, then upgrade and adjust them according to our specific needs. The application of the innovation is aimed at solving a problem after automatic optical document recognition. It is aimed at processing large volumes of documents of different formats, which are received from a large number of suppliers with different templates. The target groups to which the project is directed are users of our services and other companies in the freight transport sector.
This will minimize manual errors, reduce processing time and increase productivity.
The main activities that will be carried out during the implementation of the project are:
- Research and business analysis of the necessary functionalities and processes of the innovation
- Creation of system prototype and testing;
The implementation of the project will enable us to significantly optimize our activities and, as a result, improve our competitiveness, financial and economic stability and innovative potential.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейности по изследвания и анализи , свързани с разработването на продуктовата иновация и по създаване и тестване на прототип: 1. Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на иновацията в бизнес процесите.
Етап 1. Планиране и Анализ
Проучват се възможностите за реструктуриране на процесите по обработка на документи. Извършва се задълбочен анализ на средата, в която се оперира. Взимат се под внимание процесът и източниците на документи, които могат да бъдат електронно предоставени като pdf, снимки или друг формат, както и на хартиен носител.
Анализират се всички проверки (бизнес правила) на задължителните реквизити на получените документи, които съответните служители извършват. Това е основна дейност, която изисква висока степен на ръчен труд, комуникация с подизпълнители и въвеждане в основната транспортна система и счетоводeн софтуер.
След анализа се пристъпва към Етап 2 - технически дизайн на оптимизиран процес, който е подходящ за автоматизиране.
3 месеца
Етап 2. Технически дизайн
Прави се анализ и дизайн на техническото решение, което ще бъде разработено и имплементирано. Определят се стъпково всички необходими процеси по веригата за обработка на документи и се подготвя и финализира техническото задание.
В него се включват всички входни източници на документи и данни, междинни проверки и ескалации, както и изходи от системния процес. Описва се начинът на подаване на данни от бизнес системите на дружеството, както и входните формати на основната транспортна система и счетоводен софтуер.
2 месеца
2. Създаване и тестване на прототип на разработваната на иновация.
Етап 3. Разработка
Пристъпва се към разработка по рамката на техническото задание и всички процеси, функции и връзки.
Разработват се връзките към услугата за оптично разпознаване, процес по изпращане на данни за оптично разпознаване, вътрешна среда за последващо съхранение на документи. Разработва се вътрешна база данни за съхранение на данните, предоставени от услугата за автоматично оптично разпознаване, и последваща обработка.
Програмира се технологията за „Подобряване на данните от оптично разпознаване на документи чрез комуникация с бизнес системи" (Подобряване). Правят се необходимите връзки с основната транспортна и счетоводна системи. Коригираните и допълнени данни автоматично се презаписват с обратна връзка във вътрешната база данни.
Разработват се бизнес правила, които ще бъдат прилагани автоматично върху реквизитите на документите. Създава се комплексна матрична логика за проверка на всеки реквизит с отделни условия и в отделни граници.
Разработва се процедура по автоматично ескалиране и информиране на оператор при откриване на проблем с данните при процеса за Подобряване и прилагането на бизнес правилата.
Последна стъпка в етапа на Разработка е трансформирането на валидираните данни в подходящи формати за импорт в транспортната система и счетоводния софтуер на компанията. Всеки вход на приемаща система изисква специален формат на данните.
6 месеца
Етап 4. Тест
Пристъпва се към извършване на екстензивни тестове на цялата система от получаването на документите до финалния им ипорт в бизнес системите на компанията.
Цели се ниво на автономност и стабилност на всички процеси, като е необходимо в продължение на дълъг период да се премине през голям брой документи. Всяко отклонение от логиката на разработката е предпоставка за корекции в процеса.
2 месеца
Етап 5. Имплементация и пускане в експлоатация
След успешно преминали тестове, се прави имплементация на процеса в реална среда и се пуска в експлоатация. Определен период от време се проследява с повишено внимание дали няма отклонения. Правят се финни донастройки на процеса, за да се гарантира безпроблемната му работа.
3 месеца
Етап 6. Финализиране и документация
Финално се документира процеса и разработената технология. Довършват се административно всички документи, информират се заинтересованите лица по проекта и се предава за администриране и обслужване от отговорни лица. Защита на индустриална собственост.
2 месеца
654 000.00
0.00
Защита на индустриална собственост на национално и международно равнище и ползване на необходимата за това експертна помощ: След финализиране на иновацията ще наемем експерт за подготовка на документация и ащита на индустриална собственост на национално и международно равнище и ползване на необходимата за това експертна помощ
13 000.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN