Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 025 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

ALLEGRO PLOVDIV OOD was established in 2015, and its employees have been in the industry for more than 15 years and know the market, the goods and the manufacturers. The company is the representative of Allegro 2000 OOD for the city of Plovdiv and the region. The subject of the company's activity is catalog trade with materials for the office - all products needed in the modern office, which can be found in the four main sections - stationery; office equipment and consumables for it; office furniture and accessories; cleaning and sanitary materials, water, coffee and soft drinks, advertising materials and company souvenirs. The company specializes in all types of services that are related to the normal work of an office. ALLEGRO PLOVDIV OOD pays equal attention to both the quality of products and the quality of services. The company has the main activity code of KID-2008: 47.78 "Wholesale of other non-food goods, not elsewhere classified". Sales are made through catalog stationery trade online and offline. The Internet catalog is convenient and functional. The company has certified its activities under ISO 9001:2015 and for many years has been oriented towards offering eco-products for the office in the Eco-Products-Green Planet series. The company is a direct importer of well-known brands from Spain, Great Britain, Germany, Portugal, the Czech Republic, etc. The emphasis in the selection of goods is on quality products of well-known brands - XEROX, 3M, ScotchTM, Post-it®, Rayfilm®, Moll®, ProfiOffice, Rotafile®, Sharp, Silverline, Stabilo, Jansen Display, Zebra, Edding and many others. In order to develop a product innovation aimed at the production of goods and the provision of services in the thematic areas of ISIS 2021-2027, we would like to develop a prototype series of thermoforming paper pulp stationery, with the highest sales level: 1.Horizontal document rack. 2. Folder for documents - 3 sizes, respectively 5, 8 and 10 cm wide.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация.: За изпълнение на необходимите дейности по разработването на иновацията ще бъде нает квалифициран персонал за иазвършеване на съответните изследвания и измервания, необходими за разработването на иновацията по проекта. В рамките на изпълнението на дейността ще бъде използвано собствено оборудване ДМА 1 - 4 бр., както и закупени материали и консумативи, необходими за разработване на иновацията. Класьорите са сред най-продаваните канцеларски стоки. Добра идея е, ако при класьора може да се вгражда при самото производство на гръбчето еластичния материал - памучен, ленен или друг вид плат. Има се предвид, в матрицата за гръбчето да се полага в двата ѝ края по парчета плат, които да надстърчат и да чакат свързване при следващата операция на съединяване с кориците. Трябва да се пробва, това е част от иновативната идея. Друга идея, пак за класьора, той е топ продукта за нас и за потребителя: Ако трите матрици се поставят една до друга - лицева корица, гръбче и задна корица И преди наливането с пулпа в повърхнината им се постави цяло парче плат, което като размер да обхваща и трите матрици. После се налее пулпата и тя покрие плата. Резултата след изсъхване ще бъде: 1. Скрит от пулпата плат, лицева повърхност с еднороден и естествен цвят на пулпата. 2. Естествена здравина на целия класьор, осигурена от плата, който като непрекъсната арматура ще държи в цялост свързаните 3 части, като при стоманобетонни конструкции. Следва поставяне на хартиения етикет за скриване на свръзките. Етикетът ще се калибрира и поставя чрез Каширане - това е процес на избутване на въздуха между повърхностите за плътно и перманентно свързване. 378 000.00 0.00
Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация.: За изпълнение на необходимите дейности по разработването на иновацията ще бъде нает квалифициран персонал за целите на създаването и тестването на прототип, необходим за разработването на иновацията по проекта. В рамките на изпълнението на дейността ще бъде използвано собствено оборудване ДМА 2 - 4 бр., както и закупени материали и консумативи, необходими за разработване на иновацията. Предстои доста голяма по обем НИРД за разработване на продуктовата иновация на серия от канцеларски материали от хартиена пулпа. Същност на иновационната идея: 1.КЛАСЬОР. Материалът за класьор, който се ползва досега е РР - полипропилен. Всъщност това е външният слой, който е обхванал мукава от всички страни. Дебелината на материала е около 2,5 - 3.0 мм. Има прикрепен джоб от РР за етикет на гръбчето. Има и занитен метален механизъм за захващане на документите в класьора. Нашият ще е от материал - хартиена пулпа, без никаква пластмасови материали. Дебелината на материала ще бъде от 3,5 - 4.0 мм. За по-голяма устойчивост на рафта и масивна структура. Ще е със залепен хартиен етикет, или напечатана рамка, която да служи като етикет и върху която ще може да се надписва съдържанието на класьора. Ще има същия занитен механизъм за захващане на документите в класьора. Като цяло функционалността му се запазва напълно. Подобряваме въглеродния отпечатък, липсата на допир до РР от човек и намаляване на присъствието на РР на клетъчно ниво, устойчивостта на продукта и неговото 100 % но рециклиране. Идеята е да се произвеждат 4 различни матрици: 1. Двете корици с една матрица 2. Гръбче 8 см 3. Гръбче 5 см. 4. Гръбче 10 см. Обяснение: Кориците чрез плат или друга еластична, но устойчива материя, се залепват за гръбчето. Чрез самозалепващ етикет, който обхваща и двата ръба с около 2 см от всяка страна. Така ще се прикрива плата и ще се заздрави връзката допълнително. Този етикет може да е с различен цвят, дизайн, дори и лого на конкретна фирма или продукт. 2. ХОРИЗОНТАЛНА ПОСТАВКА - материала досега е PVC поливинилхлорид. Дебелината му е 1.0 до 1.5 мм. За документи формат А4. С възможност за стефиране. Нашият ще е от материал - хартиена пулпа, без никаква пластмасови материали. Дебелината на материала ще бъде от 3,5 - 4.0 мм. За по-голяма устойчивост на рафта или бюрото и масивна структура и визия. Ще е със залепен хартиен малък етикет, или напечатана рамка, която да служи като етикет и върху която ще може да се надписва съдържанието на поставката. Като цяло функционалността и се запазва напълно. Подобряваме въглеродния отпечатък, липсата на допир до РР от човек и намаляване на присъствието на РР на клетъчно ниво, устойчивостта на продукта и неговото 100 % но рециклиране. Идеята ми е да се произвежда с една единствена матрица - както при органайзера . Ще се изпробват различни лакове и лубриканти за подобряване качеството на продукта и неговата устойчивост по отношение на време на употреба. Мастилата, лепилата и всички влагани материали ще са водоразтворими и с естествен произход. Без синтетични материали и техни производни. Производството на описаните артикули ще бъде от хартиена пулпа с отливане в матрица чрез температурно формуване. 66 320.00 0.00
Защита на индустриална собственост на национално и международно равнище и ползване на необходимата за това експертна помощ: Защитата на разработената по проекта продуктолва иновация ще се извърши на национално ниво чрез подаване на заявка за Полезен модел и след това подаване на заявка за Патент към Патентно ведомство на Република България. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).