Nandos EOOD is a Bulgarian company that is part of the Fratelli restaurant chain. The company was founded in 2018. developing the main activity under KID 56.10 Activity of restaurants and fast service establishments. Nandos EOOD constantly strives to optimize its processes, which gave rise to the need to implement the current innovation, which will serve to optimize the processes of processing the request, managing stock availability, preparing for delivery, selecting and managing transport and delivery. An "intelligent supply order management system" is a modular system that includes a request management module that has a two-way connection to a request database module. The query management module is bi-directionally connected to the query optimization module. In turn, the query optimization module has a two-way connection to a warehouse operations module, to which a warehouse database module is connected. The Warehouse Operations module has a link to a Freight Forwarding module, to which a Vehicle Database module is linked. The freight forwarding module has a two-way link to the logistics optimization module.
With the implementation of the current project proposal, Nandos EOOD will implement in the organization of its activity, an innovation in business processes, by means of an "INTELLIGENT SYSTEM FOR MANAGEMENT OF DELIVERY ORDERS" protected by a utility model with reg. no. 4662 own development, falling into the thematic area of ISIS : Informatics and ICT and more specifically in the priority direction ICT - based services and systems, as is also in accordance with priority axis RSO1.1. "Development and strengthening of research and innovation capacity and the deployment of advanced technologies (ERDF).
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Внедряване на иновация в бизнес процесите посредством придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни нематериални активи (ДНА).: С изпълнението на настоящото проектно предложение ще се внедри иновация в бизнес процесите на компанията, посредством "ИНТЕЛИГЕНТНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПОРЪЧКИ ЗА ДОСТАВКА" защитена с полезен модел с рег.№ 4662 собствена разработка.
На този етап част от процесите по обработка на заявката, управление на складова наличност, подготовка за доставка се извършват ръчно и се използват традиционни методи, които включват хартиени документи и ръчни операции.Този начин на управление на заявките и складовата наличност се явява като голям проблем в част от изпълнението на бизнес процесите в компанията. С изпълнението на дейността ще се закупи Уеб базиран софтуер за управление на заявки, чрез които ще може да се внедри иновация в НАНДОС ЕООД.
Софтуерът ще се състои от взаимосвързани и взаимодействащи модули, изградени върху отворена структура , позволяваща разширяване без нарушаване на съществуващата функционалност. Основни модули: Модул за управление на заявки: Приема и обработва заявки от различни канали (онлайн магазин, мобилно приложение, телефон, имейл).
Актуализира информацията за заявките в модула база данни със заявки. Взаимодейства с модула за оптимизиране на заявки. Модул за оптимизиране на заявки: Консолидира заявките от един търговски обект в рамките на период за доставка. Проверява наличността на стоките в складовете. Прилага методи за справедливо разпределение на стоките. Взаимодейства с модула за управление на заявки и модула складови операции. Модул складови операции: Получава информация от модула за оптимизиране на заявки. Подготвя доставките по заявки. Взаимодейства с модула за оптимизиране на заявки и модула база данни за складове. Модул база данни за складове:Съхранява информация за наличностите по складове и по стоки. Взаимодейства с модула складови операции. Модул спедиция: Разпределя заявките по превозни средства.
Взаимодейства с модула складови операции и модула база данни за транспортни средства. Модул база данни за транспортни средства:Съхранява информация за свободните превозни средства.Взаимодейства с модула спедиция.Модул за оптимизиране на логистика:Избира най-подходящото превозно средство за доставка.Определя оптимални маршрути за доставка.Взаимодейства с модула спедиция. Функционалности: Уеб базиран интерфейс, Достъпен отвсякъде и по всяко време, лесен за използване и автоматизация на процесите.
Със закупуването на софтуера "Уеб базиран софтуер за управление на заявки" ще се постигне внедряване на иновацията в бизнес процесите на компанията. Като за същинското внедряване на иновацията е предвидено да се закупи и хардуер чрез които да се осигури ефективността на работа на "ИНТЕЛИГЕНТНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПОРЪЧКИ ЗА ДОСТАВКА" поподаща в тематичната област на ИСИС Информатика и ИКТ и по-конкретно в приоритетното направление ИКТ - базирани услуги и системи.
Без закупувнаето на Уеб базиран софтуер за управление би било невъзможно реализцацията на иновацията защитена с ПМ 4662
398 000.00
0.00
Внедряване на иновация в бизнес процесите посредством придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи (ДМА).: Целта на проектното предложение да се внедри иновация в бизнес процеса на компанията посредством внедряване на рег. полезен модел "ИНТЕЛИГЕНТНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПОРЪЧКИ ЗА ДОСТАВКА". Процесовата иновация ще спомогне за обработване на заявките, складовите операции и организацията на логистиката при дистрибуцията на стоки, като ще осигури системен и комплексен подход при обработване на ежедневните операции, информираността на заинтересованите страни, мониторинга и анализа на процесите и максимално ефективното разпределение на ресурсите в компанията.
За успешното внедряване на иновацията е необходимо да се закупят сървърна система -1бр.,сензорен екран-15бр,компютърни конфигурации 15бр.,Самостоятелен биометричен терминал за контрол на достъп 7 бр.,Безжична точка за достъп вид 1/Устройство за двубандова Wifi 6 точка за достъп за външен монтаж/- 6бр.,Безжична точка за достъп вид 2 /Устройство за двубандова Wifi 6 точка за достъп за вътрешен монтаж/- 10бр.,Жичен мрежов маршрутизатор 4бр, Мрежов комутатор 5бр., Комуникационен шкаф 6бр.,Мобилен терминал -60бр.Сървърът ще съхранява данните, които обработва Уеб базираният софтуер за управление на заявки за доставка. Сензорните екрани са необходими за използване на софтуера за управление на заявки за доставка в складове и други търговски обекти на компанията. Компютърните конфигурации са необходими за използване на софтуера за управление на заявки за доставка от офиса.Самостоятелен биометричен терминал за контрол на достъп ще се използва за удостоверяване на самоличността на потребителите, които имат достъп до системата.
Устройствата за безжична 4 поточна точка за достъп се използват за създаване на безжична мрежа за свързване на компютрите и други устройства към системата. Те осигуряват гъвкавост и удобство за потребителите.Устройствата за двубандова WiFi 6 точка за достъп осигуряват по-бърза и по-надеждна безжична връзка от устройствата за безжична 4 поточна точка за достъп. Жичните мрежови маршрутизатори ще се използват за свързване на компютрите и други устройства към интернет и осигурят достъп на системата.Мрежовите комутатори ще се използват за свързване на компютрите и други устройства към локалната мрежа, за по-ефективно прехвърляне на данни между устройствата в мрежата. Комуникационните шкафове ще се използват за съхраняване и защита на хардуера на мрежовата инфраструктура, като ще осигуряват безопасност и организираност на хардуера.Мобилните терминали за работа на открито ще се използват от шофьорите на камиони за приемане на поръчки и проследяване на доставки.
Мобилните терминали за работа в затворени помещения ще се използват от служителите в склада за приемане на поръчки и управление им.
Като цяло изпълнението на дейност 1 и дейност 2 са взаимо свързани и необходими за внедряването на процесовата иновация "ИНТЕЛИГЕНТНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПОРЪЧКИ ЗА ДОСТАВКА"в комапнията, която ще допринесе за постигане целта на Приоритетна ос RSO1.1. „Развитие и засилване на капацитета за научни изследвания и иновации и на внедряването на модерни технологии (ЕФРР).
198 009.50
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN