Wimble LLC is a private company, which is profiled in the trade of ship repair parts/materials/outfitting, as well as the provision of specialized services in the field of maritime work and the organization of marine crews.
Within the framework of the project, a process innovation will be implemented and for this purpose a specialized software product will be acquired representing DNA - Software system for the management of marine personnel and equipped with a mobile application, extensive data analysis, document management through AI and OCR. An ICT solution has the following characteristics:
1. Implementation and customization of OCR scanner;
2. Centralized database;
3. Implementation of tools for data analysis and creation of reports;
4. Implementation and further development as needed mobile application for maritime employees;
5. Digitization of basic business processes.
The thematic area and priority sub-area of ISIS 2021-2027 to which the process innovation relates are as follows: The innovation falls under the field of thematic area "Informatics and ICT", sub-area "internet services; software as a service, innovation-as-a-service and everything-as-a-service (SaaS, IaaS and XaaS) and service architecture; web, hybrid and "native" applications, web-based applications to create and exploit new services and products".
The project falls entirely within the scope of the investment category for "expanding the capacity of an existing business object", which proves the support requested with the present project proposal under the element "Investments" under the Regional Investment Assistance regime according to Art. 13 and Art. 14 of Regulation (EU) No. 651/2014.
The total value of the investment is BGN 397,440.00 without VAT and the completion period is 15 months.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Внедряване на процесна иновация чрез ЕЙ АЙ (AI) OCR програмиран скенер : В изпълнение на дейността ще бъде внедрена процесна иновация като за целта ще бъде придобит специализиран софтуерен продукт представляващ ДНА - Софтуерна система за управление на морските кадри и оборудвана с мобилно приложение, обширен анализ на данни, управление на документите чрез AI и OCR. ИКТ решение е със следните характеристики:
1. Внедряване и персонализация на OCR скенер:
Внедряване на технология с висока точност разработен да чете с точност до 99.8% документи на правоспособни морски лица, базирана на модели за автоматично разпознаване и екстракция на текст от документи, съчетано с разработка на прецизирани функции за обработка на данните според специфичните административни нужди на клиента.
2. Централизирана база данни:
Възможност за създаване на мащабна и сигурна база данни, оптимизирана за бърз достъп и управление на профили, квалификации и трудова история на морски специалисти, работници в сухи докове и моряци.
3. Внедряване на инструменти за данните анализи и създаване на отчети:
Наличие на комплексни аналитични дашборди, използващи съвременна технология за визуализация и заявки върху големи набори от данни, съхранявани в облачни сървъри за подпомагане на стратегическото решаване на база данни.
4. Имплементиране и доразвиване според нуждите мобилно приложение за морски служители:
Създаване на мултиплатформено мобилно приложение, включващо технология за управление на състоянието, навигация за локално съхранение на данни, предоставящо максимална достъпност до корпоративни ресурси и комуникация на моряците.
5. Дигитализация на основни бизнес процеси:
Автоматизация и оптимизация на ключови бизнес процеси чрез внедряване на персонализирани решения за цифрова трансформация, включително имплементиране на ролеви модели за достъп и управление, базирани на Identity and Access Management.
Тематичната област и приоритетна подобласт на ИСИС 2021-2027, към които се отнася процесната иновация са както следва: Иновацията попада в полето на тематична област „Информатика и ИКТ“, подобласт "интернет услуги; софтуер като услуга, innovation-as-a-service и everything-as-a-service (SaaS, IaaS и XaaS) и архитектура на услугата; уеб, хибридни и "native" приложения, уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти".
Стъпки за реализация на дейността:
1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец);
2. Сключване на договор (от 5-ти до 6-ти месец);
3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от 6-ти до 13-ти месец);
4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 13-ти до 14-ти месец);
5. Доставка и монтаж на информационна табела и стикери (15-ти месец).
Дейността попада изцяло в обхвата на категория инвестиции за "разширяване капацитета на съществуващ стопански обект", което доказва заявената с настоящото проектно предложение подкрепа по елемент „Инвестиции“ по режим Регионална инвестиционна помощ съгласно чл. 13 и чл. 14 от Регламент (ЕС) № 651/2014.
397 440.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN