Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 025 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

The project will be implemented under the "minimal help" (de minimis) regime according to Regulation (EU) No. 2023/2831.
The current project plans to implement "innovation in business processes aimed at providing services"
to the company's customers by building an "Innovative integrated platform for improving processes in
the company providing services to its customers'.
The implementation of the innovation requires the purchase of tangible and intangible assets.
Additionally, the company's employees will perform the necessary in-house refinements, adjustments and synchronization with the existing systems in the company. Also, employees will migrate data from the company's current systems to the innovative integrated platform being implemented. The company's team will also carry out the construction of the necessary optical connectivity of the integrated platform, as well as the setup and installation of a computerized system necessary for management.
A direct result of the innovation in business processes implemented under the project, aimed at providing services, is the construction of the innovative integrated platform, through which the services offered by the company will be diversified, new customers will be attracted, as well as the market positions in the country will be expanded and abroad of the company.
This, in turn, will lead to an increase in the company's competitiveness and innovative potential.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Внедряване на иновация в бизнес процесите насочена към предоставяне на услуги посредством придобиване на дълготрайни активи: Във връзка с установените тесните места, водещи до неефективност при предоставянето на услуги на клиентите на фирмата, както и с цел подобряване на процесите по предоставяне на услуги на клиентите на фирмата, са извършени дискусии и обследване на текущите процеси във фирмата и са направени пазарни анализи и проучвания. В резултат на посочените констатации и след детайлно запознаване със световните добри практики за управление на бизнес процесите по предоставяне на услуги, подобни на услугите, предоставяни от дружеството, е взето решение за внедряване на иновация в бизнес процесите, насочена към предоставяните от фирмата услуги, чрез изграждане на „Иновативната интегрирана платформа за подобряване на процесите във фирмата по предоставяне на услуги на нейните клиенти“. За внедряването на посочената иновативна платформа е необходимо придобиване на следните активи: 1. Разработка на дигитална платформа за B2B достъп - 1 бр. 2. Разработка на дигитална платформа за B2С достъп - 1 бр. 3. Разработка на маркетингови инструменти - 1 бр. 4. Синхронизиращи модули между отделните системи - 1 бр. 5. Компютъризирана система за управление на платформата - 1 бр. След закупуването на посочените компоненти, представляващи дълготрайни материални и нематериални активи, служителите на фирмата, отговорни за внедряването на настоящата иновация в бизнес процесите на фирмата, ще извършат необходимите вътрешнофирмените доработки, настройки и синхронизация със съществуващите системи в дружеството. Също така, служителите ще е необходимо да извършат и мигрирането на данните от текущите системи в дружеството към внедряваната иновативна интегрирана платформа. Екипът на фирмата ще извърши и изграждането на необходимата оптична свързаност на интегрираната платформа, както и настройка и инсталация на компютъризирана система, необходима за управление на иновативната платформа. Съвкупността от всички посочени дейности ще обогати функционалностите, предоставяни на клиентите, както и ще подобри комуникацията и оптимизация на процесите във фирмата. Дейностите по разработване и интегриране на иновативната интегрирана платформа ще доведат до подобряване на процесите по предоставяне на услуги на клиентите на фирмата. Изграждането на този иновативен и комплексен подход ще подобри ефективността и конкурентоспособността на фирмата, както и ще осигури високо качество на предоставяните услуги и интегрирано управление на информацията. В резултат от внедряването на иновативната интегрирана платформа ще бъдат надградени и подобрени предлаганите от фирмата услуги. Изпълнението на планираните мерки в настоящата дейност за изграждане на „Иновативната интегрирана платформа за подобряване на процесите във фирмата по предоставяне на услуги на нейните клиенти“ ще доведат както до внедряване на основна иновация в бизнес процесите, насочена към предоставяне на услуги, така и до внедряване на допълваща иновация в бизнес процесите на дружеството, насочена към маркетинг и продажби. Посоченото ще бъде постигнато чрез изграждане на специален модул "маркетингови инструменти", който ще бъде част от внедряваната по проекта иновативната интегрирана платформа. Чрез внедряването на тази допълваща иновация ще се развитие дигиталния маркетинг на фирмата, както и ще могат да се предоставят следните нови услуги на клиентите: - информация за новите услуги на фирмата; - информация за промоционални кампании; - информация за изчерпани продукти; - информация за удовлетвореността на клиентите от предоставяните от фирмата услуги и др. 276 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).