Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 068 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

The project proposal is the development of innovative brand analysis software on the Amazon platform, enabling:
1. Processing and analysis of comprehensive and up-to-date information in real time on the performance and visibility of existing brands on the Amazon platform.
2. Obtaining useful insights, based on reliable information, specifically tailored to the development and management of brands at Amazon.
3. Representation of brands on the first pages of Amazon's keyword search analysis.
4. Optimizing the brands' advertising campaigns through data analysis.
5. Keyword SEO optimization for better organic ranking of listings by analyzing brand ad data and keyword search volume.
6. Successful and competitive development of Amazon brands by making strategic decisions based on real data.
These features of innovation correspond to all aspects of the ISIS 2021-2027 Informatics and ICT thematic area and accountability of the sub-area of Big/Connected Data, Geospatial Data, Data Analytics, Data Processing (Data Processing, Small Data Science ), toolkit for working with data, sharing, exchanging, using and re-using, cloud computing (Big Data, Grid and Cloud Technologies), provisioning models, data foundation; simulation, modeling and digital twins.

The project set is to develop against software to the level of readiness – TRL 7, namely software that requires testing in a real-world environment. Currently, the development stage of the described innovation is up to level TRL 3 - Research and experimental proof of concept, and for the purpose of development, active research and development (R&D) has been carried out in the enterprise. Research conducted to date validates the brand analytics software concept on the Amazon platform up to TRL 3 technology readiness level.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и използване на собствено оборудване ДМА): За изпълнение на необходимите дейности по разработване на иновацията ще баде нает квалифициран персонал за извършване на съответните дейности, необходими за разработване на иновацията по проекта. Персоналът ще включва техници и друг квалифициран персонал зает с НИРД. Не се предвижда да бъдат закупени материали и консумативи поради естеството на иновацията и ще бъде използвано собствено оборудване ДМА. Дейността ще бъде изпълнена на няколко етапа. Eтап 1: Сформиране на екип по проекта - 1-ви проектен месец Формирането на екип от добри специалисти е ключово за успеха на проекта. Проектите в областта на анализ на брандовете в платформата на Амазон изискват знания в множество технически и бизнес области, включително софтуерно инженерство, финанси и регулации, маркетинг. Специалисти с разнообразен професионален опит могат да допринесат за всички аспекти на проекта и да гарантират, че всички ключови области са обезпечени адекватно. В процеса на разработка често възникват неочаквани предизвикателства. Специалисти с дълбоки познания и опит могат бързо и ефективно да идентифицират и решават технически или организационни проблеми. Формирането на квалифициран работещ екип ще спомогне за Разработване на прототип на софтуер за анализ на брандовете в платформата на Амазон. Етап 2: Създаване и тестване на прототип - 2-ри проектен месец. Създаването и тестването на прототип включва серия от стъпки, които служат като основа за разработването на иновация. Ето какво включват тези процеси: - Дефиниране на изискванията: Идентифициране на основните изисквания и функции, които прототипът трябва да изпълнява, за да постигне конкретната цел. - Разработване на концептуален дизайн: Създаване на начален модел, представящ как иновацията ще изглежда и функционира. - Изграждане на прототип: Използване на материали, компоненти и технологии за физическо или софтуерно създаване на първоначален модел. - Тестване и събиране на обратна връзка: Провеждане на тестове в различни среди, за да се разбере как прототипът се справя с реалните изисквания и събиране на данни от потребителите и други заинтересовани страни. - Итерации и подобрения: Анализиране на резултатите от тестването и извършване на необходимите корекции и подобрения. Създаването и тестването на прототип е ключово за успешното изпълнение на проекта, тъй като включва следните аспекти: - Възможност за ранна идентификация на проблеми: Прототипирането позволява ранно идентифициране на потенциални проблеми, които биха били по-скъпи и сложни за решаване на по-късен етап от разработването. - Потвърждаване на концепцията: Подпомага екипа да види дали иновативната идея работи на практика и дали може да отговори на очакванията. - Оптимизация на разходите: Помага да се оптимизира разходът по проекта, тъй като проблемите се коригират по-рано и не се разходва ресурс за нефункционални проекти. Дейностите, които са планирани по проекта е да се разработи протип на софтуер до степен на готовност – TRL 7, а именно софтуер, който изисква тестване в реална релевантна среда. Инвестицията в персонал е ключова за качеството на прототипа, тъй като знанията и опитът на екипа са критични за откриване на проблемите и създаване на иновативен продукт, който да бъде конкурентен на пазара, което обосновава и основния разход по проект - разходи за възнаграждения, вкл.здравни и осигурителни вноски за сметка на работодателя ЕС ПИ ЛИНК ЕООД. 297 600.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).