Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 068 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

SIMONAS CARDS Ltd. offers innovative services and approaches in its work with customers, and for this purpose develops research and development. As a continuation of this policy is the task of this project - the development of an innovative service for digitization of business objects in the service sector through an integrated online platform covering various categories of services (with different business logic). The innovation is a new nationwide SaaS service, designed to bring together business objects in the services sector, and through an online platform provides a tool for digital presentation and management of businesses, and at the same time - opportunities for end-users to search, find and use services presented in one place /one stop shop/.The innovative service has the potential to optimize the costs for digital presentation and business management of enterprises, while at the same time bringing added value to end-users - convenience and quickness in the organization of everyday life activities in the widest spectrum.
The innovation will be developed in part by the applicant (by hiring staff involved in part of the activities) and by using external services necessary for the development of the innovation. The project activities are aimed at creating and testing a beta version of the integrated online platform through which the new service will be provided, and fall entirely into the category of "experimental development".
The implementation of the project will lead to the development of an innovative service responding to the technological level TRL 6 Technology demonstrated in a relevant environment that falls within the scope of an ISSS thematic area "Informatics and ICT", a priority subarea "Internet services; software as a service, innovation-as-a-service and everything-as-a-service (SaaS, IaaS and XaaS) and service architecture; web, hybrid and "native" applications, web-based applications for creating and exploiting new services and products".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктова (услуга) иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и външни услуги, необходими за разработването на иновацията).: В рамките на дейността ще бъдат извършени изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктова иновация (услуга). Ще се осъществят дейности по експериментално развитие, които ще се базират на съчетаване, оформяне и използване на съществуващи научни, технологични, търговски и други важни знания и умения с цел разработване на нов продукт (услуга). В рамките на дейността ще се реализират и дейности по задаването на концепция, планирането и документирането на новата услуга (предмет на разработване по проекта), обхващаща дигитализирането на бизнес категории с различни бизнес логики чрез cloud базирана софтуерна платформа. Ще се премине поетапно през нива на разработване съгласно TRL - от TRL 2 до TRL 4: 1. Извършване на дейности по изследване и експериментално доказване на концепцията на процеса по предоставяне на услугата, като в този етап ще се осъществяват дейности по описване на спецификациите, документиране на етапите на процеса и разработка на отделните модули и функционалности на иновативната платформа (услуга); в този етап ще се разработва специфицирането на услугата; ще се специфицират детайлни тестови сценарии - както за бета версията на алгоритъм, изпълняващ услугата по модули и функционалности, така и за демонстрационната версия на платформата (услугата). С изпълнение на дейностите ще се достигне до ниво TRL 3. Изследванията в тази фаза на дейността ще се извършват от квалифициран персонал на кандидата. 2. В следващата фаза (TRL 4) ще се дефинира избрана технология, като ще се проектира архитектурата на услугата; този етап ще включи още създаване на примерни визуализации и прототипи на потребителския интерфейс; дефиниране на модела на данните и проектиране на базата данни. Чрез програмиране на основните функционалности на услугата в работен вариант, ще се извършат изследвания и изпитвания за валидиране на технологията, като се очаква в заключителната част на тази фаза да бъдат лабораторно потвърдени както успешната работа на архитектурата на услугата, така и наличието на ефективни, работещи връзки на отделните функционалности на платформата; специфицираните тестови сценарии за тестване приложението на услугата ще бъдат процедурно описани. Тази фаза на дейността ще се извършва от квалифициран персонал на кандидата съвместно с външни изпълнители, като задачите ще бъдат извършени при следното разпределение: Персонал на кандидата: - Формулиране и анализ необходими функционалности за всеки тип бизнес, който ще бъде представян в платформата. На база на тази информация ще се формулират заданията към екипа за софтуерна разработка (външни услуги). - Изследвания, изпитвания и тестване на разработваните функционалности в платформата - Формализиране на бизнес процесите на платформата, който да се интегрират в CRM/ERP с-мата - Структуриране и дефиниране на различни типове данни за различни бизнеси и бизнес процеси На всяка от фазите на разработка - нива TRL 3 и TRL 4 ще се извършва тестване на разработваните функционалности съгласно приетата методология и план за тестване: 1) Тестване на отделни компоненти или модули, 2) Интеграционно тестване, 3) Системно тестване, 4) Регресионно тестване, 5) Тестване на производителност, мащабируемост, сигурност и използваемост; 6) Тестване от потребители. Външни изпълнители: - Проектиране, дизайн и софтуерно разработване на иновативните функционалности, описани в проекта, дизайн и разработка на мобилни апликации за клиентската и за мениджърската част на сайта. Ще се имплементират темплейтни апликации и за търговците, които ще се използват за търговците, желаещи да имат апликация, свързана с графика им в платформата, интеграция на посочените по-горе функционалности със съчествуващата платформа. Проектиране и разработка на специализирани бизнес страници (Лендинг страници), представящи различните типове бизнеси. 379 640.00 0.00
Създаване и тестване на прототип (бета версия), свързани с разработването на продуктова (услуга) иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и външни услуги, необходими за разработването на иновацията): В рамките на дейността ще се извършат дейности (в категорията изследвания "експериментално развитие") по създаване и тестване на прототип (бета версия), свързани с разработването на продуктова (услуга) иновация. Ще се разработи цялостното програмиране на алгоритмите за изпълнение на функционалностите на платформата в съответствие със спецификациите по проекта; разработване на интеграциите с външни услуги. В заключителната фаза на този етап от дейността ще бъде валидирана разработената технология в релевантна среда (до достигане ниво TRL 5). Чрез предвидени външни услуги ще се осъществи: o Интеграция на платформата със CRM/ERP системата В CRM/ERP системата ще се имплементират (реализират) бизнес процесите, реализиращи се в платформата. - Интеграция на структурите в платформата: категории, подкатегории, дейности, поддейности - Интеграция на B2B клиенти: Данни за фирми, контакти и кореспонденция, документи (договори, фактури, справки и други) - Дефиниране и управление на процеси, свързани с описание на бизнеса на обекта в платформата: - Интеграция на резервации: управляване на процеса, свързан със справки и плащания, издаване на фактури, управление на разчетни сметки - Управление и контрол на графици на търговските обекти на B2B клиентите o Интеграция на данни, чрез обратна връзка от крайни клиенти, анализ и оценка - Системно управление на данни, свързани с маркетинг кампании, реализирането им и анализ, чрез генериране на справки: - Системно управление и организация на административни дейности и първични счетоводни документи на платформата Чрез предвидени външни услуги ще се осъществи: o Изграждане на SEO - Дефиниране и проучване на таргет пазар, анализ на пазара, анализ на конкурентите, проучване на SEO нишата, изготвяне на анализ и структура на: техническо, семантично и линк билдинг ниво, стратегия за семантично оптимизиране на сайта, стратегии за промотиране на съдържанието за целите на SEO o Интеграция на платформата с Google Ads, Google Analytics и др. инструменти - Създаване на акаунти в Google Ads и Google Analytics; Генериране на необходимите кодове за ремаркетинг и за проследяване на реализациите в Google Ads; Проучване и подбор на ключови думи; Съставяне на текстови рекламни послания; Създаване и качване на рекламни послания, качване на рекламни банери и видео. o Интеграция на платформата със социални мрежи (Инстаграм, Facebook, др.) На следващия етап от дейността ще бъде извършена подготовка на целевата облачна инфраструктурата и средите за функциониране на услугата; имплементиране на услугата в релевантна среда и окончателно й демонстриране. Ще се извършват доработките на разработената бета версия на платформата и заложените алгоритми и метрики, опосредстващи изпълнението на услугата. Предвижда се интензивното тестване от избрани крайни потребители - бета тестване - по предварително разработените (в TRL 3 и 4 фазите) тестови сценарии за бета версията. На този етап ще бъдат извършени още: имплементиране на инструменти за наблюдение, за да се проследи производителността и използването на услугата; наблюдение за грешки, проблеми с производителността и заплахи за сигурността; решаване на проблеми чрез отстраняване на грешки или актуализации; събиране на обратна връзка от потребителите и заинтересованите страни за бъдещи подобрения. Текущо ще бъдат осъществявани итеративни подобрения. Квалифициран персонал на кандидата ще осъществява паралелно следните дейности в постоянна колаборация с изпълнителите на външни услуги: - Изследвания, изпитвания и тестване на SEO разработката, интеграциите с Google Ads и Facebook - Изследвания, изпитвания и тестване на интегрирацията на процесите със CRM/ERP с-мата, С изпълнение на дейността ще се достигне до разработване на иновацията за предоставяне на иновативна услуга, отговарящо на ниво на технологична готовност TRL 6 - Технология, демонстрирана в релевантна среда. 287 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).