Raztrans EOOD plans to implement a product innovation that will result in an improved service, which we will call "E-cross-docking". It will be the applicant's own development and will offer a service that will differ significantly from the current cross-docking service that the company offers to its customers through significant differences in the offering, implementation and reporting of the service itself.
The innovation will be implemented on the basis of building a technological infrastructure in the field of IT, through the implementation of specialized software, as well as the hardware necessary for the implementation of the product innovation. The improved service, in turn, will enable one-stop customer service. For this purpose, it is necessary to build a centralized customer platform, integration with the company's website, mobile application, platform communication with backhand system, provide omni-channel customer service, automated and personalized notifications, effective support and assistance to customers when requesting , receipt, tracking and successful completion of the service. Through the implementation of the innovative service, more efficient route planning, zoning and distribution of loads by means of transport will be additionally ensured, as a result of effective planning, faster and better execution of the service, as well as execution that will save energy and protect the environment environment.
To support the implemented innovation, it is necessary to purchase specialized software that will be developed by third parties on a market basis. Through this software, the innovation of the project will be implemented in the enterprise's activity related to the provision of the client portal, the back-hand system for provision of the e-cross-docking service, the mobile application and integrations.
To support the implemented innovation, it is necessary to purchase physical server, interactive board, barcode readers and barcode printer.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1. Внедряване на продуктова иновация, посредством придобиване на оборудване, представляващо дълготраен материален актив (ДМА).: Изпълнението на Дейност 1 е свързана с внедряване на дълготрайни материални активи, които да подкрепят продуктовата иновация в лицето на подобрената и променена услуга „Е-крос-докинг“.
В подкрепа на внедряваната иновация е необходимо да бъде закупен хардуер, който да осигури технологично възможността за предоставянето на иновативната услуга.
Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация следните ДМА активи:
– Физически сървър, който ще бъде инсталиран в мрежовата инфраструктура и е необходим за инсталиране на софтуера за е-крос-докинг и за осигуряване на непрекъсната връзка между различните компоненти на системата;
- Интерактивна дъска 65 инча, която да бъде инсталирана в склада и която е необходимо да се използва от операторите в склада, които управляват и следят процесите на крос-докинг на терен;
- Баркод четци – 4 броя, с помощта на които ще постъпват данни в специализирания софтуер, за бързо и точно сканиране на продукти и пратки, което осигурява точно проследяване и ефективно управление на инвентара
- Баркод принтер, който е необходими за отпечатване на генерирани бар кодове, или етикети.
За да се разположи къстъм софтуер за е-крос-докинг на физически сървър, е добре да се вземат предвид следните спецификации, които сме предвидили:
1.Процесор: Мощен многоядрен процесор, подходящ за обработка на големи обеми от данни.
2.Памет (RAM): Значителен обем RAM, предпочитаемо 32GB или повече, за да се поддържа бързата обработка на данни и многозадачност.
3.Твърд диск: SSD (Solid State Drive) за операционната система и приложенията за по-бърз достъп до данни, както и допълнителни HDD (Hard Disk Drive) за съхранение на големи обеми данни.
4.Мрежова карта: Високоскоростна мрежова карта, за да се поддържа бързата комуникация с други системи и интернет.
5.Захранване и охлаждане: Надеждно захранване и ефективна система за охлаждане, за да се предотврати прегряване и да се осигури стабилност на работата.
6.Резервно копиране и възстановяване: Системи за резервно копиране и възстановяване, за да се гарантира сигурността на данните и да се предотвратят загуби при хардуерни неизправности.
Необходимост от интерактивната дъска с тъч дисплей: След като бъде генериран от системата маршрут/курс, тя ще генерира и „Авизо за товарене“ и „Авизо за разтоварване“. Всяко авизо ще разполага с индивидуален номер и баркод и ще съдържа данни като дата, номер на автомобил, водач и списък от всички пратки, принадлежащи на дадения маршрут/курс и др.
При пристигане на автомобила в склада, служителят ще трябва да провери дали очакваните пратки според авизото отговарят на реално пристигащите от превозното средство. За да направи това, на интерактивната дъска, той намира и визуализира от специализирания софтуер Авизо за разтоварване, което предстои да се обработи с всички принадлежащи пратки и техните характеристики - количество, вид на опаковката и ред на пристигане. В хода на разтоварване и приемане в склада, служителят може да потвърди без забележка или да отбележи разминаване в количеството между очакваните и пристигащите пратки, както и щети по пратката. В този случай прави снимка, която прикачва към манифеста в системата. Служителят приключва манифеста като преди това проверява на интерактивната дъска дали всички пратки са получили статус „в склад“. На всеки единичен колет от пратка се залепва етикет с баркод, брой колети, получател, адрес на разтоварване и др. В системата, при подготовка на изходящи пратки за натоварване на превозно средство, служителят намира съответното Авизо за натоварване. Всички пратки, съдържащи се в него се визуализират на интерактивната дъска, сканират се и се товарят. В хода на товарене, всяка изходяща пратка се сканира и служителят отбелязва и проследява на интерактивната дъска дали всички пратки са натоварени. Всяка пратка променя статуса си на „на път“ и служителят приключва авизото.
28 172.00
0.00
Дейност 2. Внедряване на продуктова иновация, посредством придобиване на специализиран софтуер (вкл. разработване), представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА): Изпълнението на Дейност 2 е в подкрепа на продуктовата иновация, която ще се внедри по проекта, а именно иновация, посредством която планираме да предложим на пазара значително подобрена услуга - „е-крос-докинг“. Иновацията, която ще осигури възможността да предложим е-крос-докинг услуга на своите клиенти, има необходимост от внедряване на специализиран софтуер (централизирана клиентска платформа), който ще работи в подкрепа на услугата е-крос-докинг. Този софтуер ще бъде свързан в технологичната структура на Разтранс ЕООД и ще позволи на клиентите да управляват всичките си взаимоотношения с компанията и да получават услугата крос-докинг от едно място.
Като част от дейността и в подкрепа на внедряваната иновация е необходимо да бъде внедрен специализиран софтуер, който да осигури възможността за обслужване на клиентите на крос-докинг системата, он-лайн и „на едно гише“.
За да осигурим иновативната услуга на е-крос-докинг на "едно гише" е необходимо да създадем ефективна и интегрирана комуникационна система. Ето няколко ключови аспекта, на които ще заложим:
1.Централизирана клиентска платформа: Необходимо е да внедрим централизирана платформа, която да позволи на клиентите да управляват всичките си взаимоотношения с компанията от едно място. Това ще включва функции като поръчки, проследяване на пратки, достъп до информация и документи, достъп до клиентски профил, използване на мобилно приложение.
2.Интеграция с уебсайта на компанията и мобилно приложение: Ще улесним достъпа на клиентите до услугата е-крос-докинг чрез интеграция с уебсайта на компанията и разработване на мобилно приложение. Това ще позволява на клиентите да влизат в контакт с нас и да управляват своите поръчки удобно и лесно, независимо от тяхното местоположение.
3.Омни-канално обслужване: Ще предложим няколко канала за комуникация, включително чат в реално време на платформата, мобилно приложение, AI чат бот. Това гарантира, че клиентите могат да се свържат с нас по начина, който е най-удобен за тях.
4.Автоматизирани и персонализирани известия: Ще осигурим възможност системата да изпраща автоматизирани известия до клиентите за важни събития, като например потвърждение на поръчка, актуализации за статуса на пратка или промени в доставката. Предлагането на персонализирани известия може да подобри клиентското изживяване и да гарантира по-висока степен на удовлетвореност.
5.Ефективна поддръжка и подпомагане на клиенти: Ще осигурим лесен достъп до поддръжка, като включим често задавани въпроси, онлайн чат с поддръжка, AI чат бот.
6.Обратна връзка и подобрения: Ще разработим механизъм за събиране на обратна връзка от клиентите и ще използваме тази информация за постоянно подобрение на услугата е-крос-докинг.
Чрез тези подходи и посредством специализирания софтуер, нашата компания ще има възможност да предложи удобно, ефективно и интегрирано обслужване на клиентите на услугата е-крос-докинг, което съответства на концепцията за услуга на "едно гише".
Инвестицията допринася за изпълнението на дейностите по проекта, тъй като само чрез внедряването на този специализиран софтуер, който ще предостави технологичната възможност, ще може да се появи на пазара иновативната услуга е-крос-докинг.
При придобиването на специализирания софтуер посредством разработването му, ще бъдат спазени всички авторски права и приложими лицензи. Разтранс ЕООД ще получи софтуера ведно със сорс кода и всички авторски права върху него.
Конкретните активи, заложени за придобиване в бюджета на проекта, ще доведат до внедряване на продуктова иновация – услугата е-крос-докинг.
290 000.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN