Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 63 649 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

The project proposal aims to develop an innovative web-based application for performing accounting services, offering a modern and innovative solution for managing data from invoices and receipts. After its creation, it will be marketed with specific subscription plans.
The integrated AIOCR technology, which will be used and on which the application will step, fully automates the data entry process, providing the ability to read, analyze and correct information directly from the documents themselves.
If necessary, the data will be able to be uploaded directly to different accounting software, which greatly facilitates working with the application, improves efficiency and allows it to be used by more users, regardless of which accounting software is implemented with them.
The application offers a number of options that significantly facilitate the accounting activity, being an effective and innovative advantage over other similar applications available on the Bulgarian market.
It enables:
1.Marking and displaying the key data on the original document, which makes it easy to verify the information
2.Cut and scan parts of the document, which supports copying data without manual input and facilitates scanning the invoice from a large set of documents
3.Marking of extracted data with different colors for clear identification of their level of credibility
4. Mass OCR and document processing, which is a fast and convenient way to upload a large number of invoices and provide the results in a table for easy editing
The application offers an innovative solution for automation of accounting processes and contributes to optimizing work and increasing productivity in business. Its implementation also effectively enhances environmental protection, minimizing the need for the use of paper media - a result fully consistent with the principle of "doing no significant harm" of the EU.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на продуктова (услуга) иновация - (дейността ще бъде изпълнена чрез възлагане на външен изпълнител): Подробно описание на отделните етапи, през които минава процеса по разработване на иновацията: За реализация на дейността се предвижда избор на изпълнител, чрез извършване на процедура по външно възлагане, за която ще бъдат приложени разпоредбите на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ и приложимите подзаконови нормативни актове (вкл. приетия на основание чл. 54 от ЗУСЕФСУ акт на Министерски съвет), както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на ДБФП по ПКИП. Избраният изпълнител ще трябва да има натрупан специализиран опит в програмирането на уеб приложения. Целта ще бъде създаване и тестване на прототип на иновативно уеб базирано приложение, съответстващо на изискванията и параметрите от страна на Хюманконсултинг. Плануваното за реализиране уеб базирано приложение за извършване на счетоводни услуги се предвижда да включва редица характеристики и иновативни преимущества, отличаващи го от другите налични на пазара подобни приложения. Естеството на заданието изисква да се използва интегрирана технология AIOCR в разработваното приложение, която предоставя опцията за текстово разпознаване и изцяло ще автоматизира процеса по въвеждането на данни, като съответно дава възможност за четене, анализ и корекция на информацията директно от самите документи. Ще се изисква осигуряване на възможност за качване на данните директно в различни счетоводни софтуери, което да улесни работата с приложението и да подобри ефективността. Избраният изпълнител ще трябва да предложи варианти и решения, които да дават възможности за: 1. Маркиране и показване на ключовите данни върху оригиналния документ, което улеснява проверката на информацията 2. Изрязване и сканиране на части от документа, което подпомага копирането на данни без ръчно въвеждане и улеснява сканирането на фактурата от голям набор от документи 3. Маркиране на извлечените данни с различни цветове за ясна идентификация на тяхното ниво на достоверност 4. Масов OCR и обработка на документи, което представлява бърз и удобен начин за качване на голям брой фактури и предоставя резултатите в таблица за лесно редактиране Разходите по изпълнение на дейността са заложени в Раздел II. РАЗХОДИ ЗА УСЛУГИ, т.5. Разходи за външни услуги, необходими за разработването на иновацията - Елемент А - Разходи за възлагане на научни изследвания. Разходите са предвидени на база направено предварително проучване относно стойността за услугата, включваща създаването и тестването в реална среда на приложението. Създаването и тестването на прототип включва серия от стъпки, които служат като основа за разработването на иновация. Етапи, през които ще протече процеса по създаване на прототипа са следните: 1. Планиране и дефиниране на изискванията: Идентифициране на основните изисквания и функции, които прототипът трябва да изпълнява, за да постигне конкретната цел. 2. Анализ на изискванията: Приоритизиране, допускания и ограничения, верифициране и валидиране. Изискванията трябва да бъдат документирани, измерими, проверими, проследими, свързани с определените потребности или възможности, и да определят ниво на детайлност, достатъчно за създаване на прототипа. 3. Разработване на концептуален дизайн: Създаване на начален модел или чертеж, представящ как иновацията ще изглежда и функционира. 4. Разработка и изграждане на прототипа: Използване на материали, компоненти и технологии за физическо или софтуерно създаване на първоначален модел. 5. Тестване и QA (контрол на качеството): Провеждане на тестове в различни среди, за да се разбере как прототипът се справя с реалните изисквания, и събиране на данни от потребителите и други заинтересовани страни. 6. Итерации и подобрения: Анализиране на резултатите от тестването и извършване на необходимите корекции и подобрения. 295 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).