Дейност 1 "Подобряване на производствения капацитет на семейното предприятие "ЕВРО-АЛИАНС" ООД чрез придобиване и въвеждане в експлоатация на ДМА .": Целта на тази дейност пряко кореспондира с целите на проекта и е свързана с подобряване на производствения капацитет на предприятието, оптимизиране ефективността на производствените процеси, повишаване на неговата конкурентоспособност, осигуряване на устойчивия му растеж и засилване на пазарното му присъствие, чрез внедряване на ДМА за предлагане на 2 нови услуги по обучения.
Дейността се състои от 2 компонента:
Компонент 1- Закупуване на ДМА за оборудване на обучителна зала за симултанен превод, което ще позволи да се предлага нов вид услуга за обучения по симултанен превод в реална среда.
Предвидената система за симултанен превод е с капацитет 25 обучаеми, като по време на практическото обучение курсистите участват едновременно, като участници и преводачи, за да се симулира най-близка до реалната среда. Оборудването, включено в системата за симултанен превод е детайлно описано в Приложение 4 "Техн.спецификация" и включва 1 IR излъчвател, 1 стойка-тринога, 1 цифров трансмитер-уплътнител за IR аудио система, 1 централно устройство за дискусионно-преводаческа система, 1 системен сървър и 1 безсрочен софтуер лиценз, 2 бр преводачески пулт за 2-ма преводачи, 2 бр микрофона за преводачи, 2 бр слушалки за преводачи, 10 бр дискусионни пултове с преводачески канали, 10 бр микрофона за дискусионен пулт, 1 бр слушалки за IR приемник, 25 IR приемника, 3 бр акумулатора за IR приемник, 3 бр слушалки за IR приемник, 1 кейс за зареждане и съхранение на 56 приемника, 1 преводаческа кабина за 2-ма преводачи, 1 стерео озвучителен комплект от активни двулентови озвучителни системи с вграден пулт, 2 бр безжични микрофонни комплекти и окабеляване в т.ч. 1 комплект тончестотни кабели и аксесоари и системни кабели, 1 проектор. Инвестирането в Система за симултанен превод ще създаде възможност за фирмата да усвои пазарна ниша, чрез предлагане на нова за дружеството услуга, която към момента не се предлага от нито един ВУЗ или обучителен център на територията на ЮЦР и така ще подобри производствения капацитет на предприятието, ще подобри пазарното му присъствие, ще повиши неговата конкурентоспособност и потенциал за устойчив растеж, като обучителен център предлагащ единствена по рода си качествена услуга в региона.
Компонент 2- Закупуване на 10 бр компютърни конфигурации, 1 сървър от най-ново поколение, 1 проектор за оборудване на обучителна зала за обучения по дигитални компетентности (ДК) и изкуствен интелект (ИИ) за 10 обучаеми, които да позволят на дружеството да повиши производствения си капацитет в две направления: да предлага силно търсена нова услуга по обучение за ДК и ИИ и да има възможност да провежда електронно изпити за международно признати езикови сертификати - B2 First, C1 Advanced, C2 Proficiency, IELTS.
С напредване развитието и приложението на ИИ нарасна и търсенето на обучения, който развиват ДК и уменията за програмиране на ИИ за деца и възрастни. За да се предлагат подобни курсове е необходимо да се разполага с достатъчно мощни компютри и сървър, с които "ЕВРО-АЛИАНС" ООД не разполага към момента. Инвестирането в 10 бр. компютърни конфигурации и 1 бр. сървър ще даде възможност на дружеството да подобри производствения си капацитет, като предлага нови курсове по ДК и ИИ.
В допълнение, инвестицията в оборудвани компютъри и сървър ще даде възможност на предприятието да повиши своята конкурентоспособност и оптимизира процесите, като предлага услугата по полагане на изпити за международно признати езикови сертификати електронно, а не само "на хартия" и така да привлече повече курсисти.
Предвидените 2 сървъра, 1 по Компонент 1 и 1 по Компонент 2 НЕ са офис оборудване и съотв. са допустими за финансиране, като без тях системата за симултанен превод и обученията по ДК и ИИ не могат да бъдат изпълнени
Предвидения софтуер по Комп. 1 е специализиран за подсигуряване свързаността на компонентите на системата.
Дейността ще се реализира единствено на територията на центъра на "ЕВРО-АЛИАНС" ООД на ул. "Самара" №13, гр. Пловдив, ЮЦР. |
158 158.00
|
0.00
|
Подобряване процеса по маркетинг и управленските процеси на "ЕВРО-АЛИАНС" ООД, чрез внедряване нa Система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) система: Целта на тази дейност пряко кореспондира с целите на проекта и е свързана с подобряване на производствения капацитет на предприятието и оптимизиране ефективността на производствените процеси, повишаване на неговата конкурентоспособност, осигуряване на устойчивия му растеж и засилване на пазарното му присъствие, чрез внедряване на нова за предприятието система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система).
Дейността ще бъде изпълнена чрез внедряване на персонализирана система за управление и оптимизиране на маркетинговите дейности, взаимодействията с клиенти и следпродажбеното обслужване (CRM ) система, която включва следния обхват/функционалности:
• Проектиране и настройка на съществуващи база данни
• Обработка и трансформация на данни
• Управление на информацията за клиенти, партньори и доставчици;
• Управление на каналите за взаимодействие с клиенти, партньори и доставчици;
• Управление на маркетинговите дейности на предприятието (сегментиране и генериране на нови потенциални потребители);
• Управление на следпродажбеното обслужване (гаранционно обслужване, набиране на препоръки от клиенти, управление на рекламациите);
• Аналитичен модул - анализ на поведението на потребителите и анализ на бизнес резултатите.
• Възможност за интеграция с други системи в предприятието (финансово-счетоводна система).
Обхвата на планираните функционалности на Системата за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система)е съобразен и съответства на Минималния обхват/функционалности, описани в Приложение 18 "Минимален обхват дейности 2 и 3' към Условията за кандидатстване по процедурата.
С внедряването на персонализирана (CRM) система, "ЕВРО-АЛИАНС" ООД ще има възможност да оптимизира ефективността на процеса по маркетинг, с което да добави стойност в производствената верига по предлагане на услугата- обучения за деца и възрастни и респ. да повиши производствения си капацитет, като предоставя по-качествено обслужване на своите клиенти, подобри таргетирането на маркетинговите си реклами и канали за взаимодействие със съществуващи и потенциални клиенти, което да гарантира потенциала за устойчив растеж и подобреното пазарно присъствие на дружеството.
Предвидената функция за интеграция на новата (CRM) система със съществуващата финансово-счетоводна система в предприятието ще рефлектира в оптимизирането на управленските процеси в предприятието, като дава възможност за по-детайлна ценна информация за бизнес резултатите, приходите от кампании, ефективност на взаимодействията и удовлетвореност на клиентите, което да гарантира по-информирани и точни управленски решения за гарантиране устойчивото развитие на дружеството и повишената му конкурентоспособност като семейно предприятие, представител на МСП в ЮЦР.
При разработването и внедряването на системата за управление на взаимоотношенията с клиенти ще бъдат спазени всички авторски права и приложими лицензи. По тази дейност "ЕВРО-АЛИАНС" ООД не включва разходи за придобиване/поддържане на лицензи, т.к. предприятието вече има такива и ги поддържа ежегодно със собствени средства.
Заложената в БР 5.1 цена за извършване на услугата по изработване и внедряване на персонализирана (CRM) система е съобразена с ограничението от 15 000 лева ОДР за всяка отделна ИКТ система/модул, съгл. т. 3.1 , Раздел 14.2 Допустими разходи от Условията за кандидатстване по процедурата.
Дейността ще се реализира единствено на територията на материално-техническата база на "ЕВРО-АЛИАНС" ООД, находящ се на ул. "Самара" №13, гр. Пловдив, ЮЦР, където активите могат да бъдат проверени и удостоверени. |
14 850.00
|
0.00
|
Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение: Целта на тази е дейност е да се осигури необходимата предварителна подготовка и документация за създаване на условия за ефективното и успешно планиране на инвестицията, обект на проектното предложение, което да рефлектира върху подобряване производствения капацитет и конкурентоспособност на „ЕВРО-АЛИАНС“ ООД и създаване на условия за неговото устойчиво развитие.
Тази дейност подпомага реализирането на всички останали дейности по проекта и се състои от:
- подготовка на проектното предложение, спазвайки всички изисквания на процедура BG16RFPR001-1.004 “Подкрепа за семейните предприятия, предприятията от творческите индустрии и занаятите”;
- изработване и окомплектоване на необходимите документи към проектното предложение, в т.ч. и определяне свързаността и категорията предприятие на кандидата "ЕВРО-АЛИАНС" ООД
- подаване на проектното предложение през системата ИСУН 2020
Дейността е осъществена предварително, след обявяване на процедурата за кандидатстване и преди подаване на проектното предложение.
Разходът за дейността е отнесен в БР 6.1 и е съобразен с ограничението от 3 000 лева ОДР за разходи а консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по проедурата, съгл. т. 4.1 , Раздел 14.2 Допустими разходи от Условията за кандидатстване по процедурата.
Коректното изготвяне на проектното предложение, спазвайки принципите на Глава четвърта на ЗУСЕФСУ, ПМС № 80 от 9 май 2022 г. и/или други), както и Указанията за изпълнение на договори за предоставяне на безвъзмездна помощ по ПКИП при планиране процедурите за избор на изпълнител в раздел 8 "План за външно възлагане", гарантира ефективно и успешно реализиране на планираната инвестиция, което допринася за подобряване производствения капацитет и конкурентоспособността на предприятието. |
2 950.00
|
0.00
|