Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 068 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

Throughout its 20-year history Orthoteh Ltd. has evolved into the largest producer of custom orthopedic insoles in Bulgaria. We manufacture over 20 models with configurations that cater to all medical needs, types of use, financial capabilities and preferences. Our products are sold through 5 proprietary outlets, 11 medical representatives and a network of distributors. We produce between 800 and 1000 pairs of custom insoles monthly.
Our project proposal combines our medical expertise in conditions requiring custom insoles with the construction and production of tens of thousands of pairs. We will integrate this knowledge and experience in Podiatry (a discipline focused on the medical conditions of the feet and techniques for their treatment) into the development of a globally innovative ICT system that automates every step from initial examination to production preparation. The system will be tested and used by our specialists and, in its final form will be marketed as a ready-made software product to clients both domestically and internationally.
Module 1 of the system will algorithmize diagnosis and product assignment. Through a sequence of medical questions and various types of digital foot analysis, patient diagnosis will be automated. The conclusions from this diagnosis will be combined with the product characteristics of various basic models of orthopedic insoles and the necessary corrective details to form the correct product assignment for each patient.
Module 2 of the system will focus on the production preparation of the assigned insole model. Our goal is the automatic generation of the digital design of the insoles required for their production. So far this merging of images has been the result of computer-aided design by orthopedic technicians. The innovation in our system comes from automating this process, reducing production time and increasing design accuracy.
Developing such a system is considered a innovation in the industry on a global scale.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подробна формулировка на 1)технологичното задание за алгоритъма на модулите и 2)на визуализацията на страниците от системата: За извършването на Дейност 1 от разработването на нашата иновация, касаеща създаването на логическата схема на Модул 1 за Алгоритмично Диагностициране и Назначаване на Индивидуални Ортопедични стелки и на Модул 2 за Автоматизираано Компютърно моделиране на Индивидуални Ортопедични стелки, ще бъдат наети квалифицирани специалисти, предимно от сферата на ортопедията и физиотерапията с опит в диагностиката и лечението на проблеми с ходилата, както и с компетенция в назначаването на индивидуални ортопедични стелки. Във връзка най- вече с подготовката на изискванията към Модул 2 ще се нуждаем и от техник или друг персонал, работил със някакъв вид софтуер за компютърно проектиране на стелки. Основните етапи, през които ще премине осъществяването на дейността са: Технологичното задание за алгоритъма на модули 1 и 2 За да се направи технологично задание за алгоритъма на модулите е нужно да се маркират основните подточки 1.1 Оценка на състоянието на пациента Първоначално качествено проучване и маркиране на релевантните фактори, диагнози и продуктови решения за назначаване на индивидуални стелки- Тук се създава протокол с основните точки при един медицински преглед, а именно: - Анамнеза - Оглед - Функционални тестове - Съпътстващи заболявания - Инструментални тестове- плантография, подо-барометричен анализ, анализ на походка, снимка, ренгенография т.н. Към всяка от тези стъпки се анализират възможните вариации и се съставят кореспондиращи към тях въпроси. Напр. при Анамнеза те биха били: Какви оплаквания има пациента?, Откога?, Влияят ли се от външни фактори (натоварване, видове обувки и т.н.) Подходът е аналогичен и при следващите точки. Въз основа на горните създадени списъци се прави набор от възможни отговори, които се обвързват в причинно- следствена връзка, на базата на която се изработва схема/ матрица, симулираща този медико- математически процес. Като следващ етап ще се проведат тестове в симулирана среда, чрез които да се идентифицира работимостта на концепцията (успява ли алгоритъмът да направи акуратна оценка на състоянието). При крайна положителна верификация на модела, преминаваме към следващия етап: 1.2 Назначаване на индивидуални ортопедични стелки спрямо оцененото състояние На базата на алгоритъма, описан по-горе и дефинираните в него възможни медицински състояния на пациента, се създава модел с вариации, отнасящи се към конструкцията и вида на индивидуалните ортопедични стелки. 1.3 Идентифициране и проектиране на набор от релевантни дигитални изображения на ортопедични корекции (повдигане, клин, пелота за напречен свод и пр.) 2. Визуализация на страниците на ИКТ системата Изготвяме задание за първоначален дизайн на потребителския интерфейс, кореспондиращо както с алгоритъма, описан в Модул 1 и 2, така и с визуалната стилистика на Ортотех. 79 980.00 0.00
Поетапна софтуерна разработка на модулите от системата и тяхното тестване в симулирана и оперативна среда: След първоначално програмиране и интегриране на модулите от техническият изпълнител, на базата на вече изготвеното от нас задание, се извършват тестове верифициращи работимостта на системата на първоначално (базово) ниво. Тук ще се отчете дали основните компоненти могат да работят заедно като система. Ще се съберат данни, служещи за по-нататъшното развиване на ИКТ системата, за да се постигне по-добра степен на функционалност. Тестването се извършва в “лабораторна среда”. Изготвя се допълнение към заданието кореспондиращо с получените данни за несъвършенствата и отчетените проблеми, получени от тестването . След програмирането на допълнението към заданието, формулирано в етап 2.1, се извършва следващо тестване с което се цели да се оцени функционалността и да се увеличи достоверността на системата и средата за фактическото приложение. Целта е да се постигне резултат - близък до прототипа. Тестването се извършва в “лабораторна” среда. След което се оформя допълнително задание кореспондиращо на резултатите получени от тестването. На този етап, следва тестване на системата в среда максимално близка до реалната- проби в някои от нашите обекти - на реални ползватели, но не и в цялата ни търговска мрежа. Целта е да се постигне прототип на изцяло функционираща система, отговаряща максимално близо на търсения продукт. 120 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).