Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 025 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at the implementation of a product innovation - System for monitoring and management of street and interior lighting through remote access with a web-based application, which is a custom development of BULTRADE GROUP Ltd., developed by the manager of the company, which is the copyright holder for the product. The implemented product innovation falls under the ISSS 2021-2027 thematic area "Informatics and ICT", priority sub-area "ICT-based services and systems". As a result of the implemented product innovation, the capacity of the enterprise to produce a larger number of products/services from its portfolio will be increased. The product innovation will be realized on the market as a monitoring and control system for street and interior lighting through remote access with a web-based application.
The project will be implemented with the acquisition of fixed assets - Automated line for printed circuit boards assembly (PCB) 1 pc, through which the product innovation will be implemented.
With the innovation implemented under the project, the company will offer an innovative product (service) under economic activity code 27.40 "Manufacture of lamps and luminaires". The project also foresees the introduction of a complementary business process innovation aimed at marketing and sales. As a result of the innovation implemented under the project, the company will increase its the added value.
The implementation of the project will contribute to the achievement of its overall objective: increasing the innovation capacity and competitiveness of BULTRADE GROUP Ltd.
Expected results:
- TECHNOLOGICAL CAPABILITIES FOR THE IMPLEMENTATION OF PRODUCT INNOVATION;
- IMPLEMENTED AND MARKETED PRODUCT INNOVATION (GOODS);
- IMPLEMENTED COMPLEMENTARY MARKETING INNOVATION .
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Внедряване на продуктова иновация (стока или услуга) или иновация в бизнес процесите посредством придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи (ДМА) - ще бъде извършена чрез закупуване на Автоматизирана поточна линия за насищане на печатни платки - 1 брой (Част 1): В рамките на дейността ще бъде закупена и въведена в експлоатация Автоматизирана поточна линия за насищане на печатни платки - 1 брой, необходима за осъществяване на производствения процес на иновацията, предмет на проекта, а именно: разработена от кандидата Система за мониторинг и управление на улично и интериорно осветление чрез отдалечен достъп с “WEB Cloud” базирана апликация ASG Telec Advance (Наименованието е дадено от Бултрейд Груп, включва собствена търговска марка "ASG", като така ще бъде представен на пазара новия продукт). Системата (иновативното решение) се състои от хардуерна част и софтуер, като хардуерната част е платка (контролер/нод/node), платка (хъб/hub/gateway) като с всеки хъб могат да се управляват над 100 нода (осветителни тела) чрез радио вълни, платка „умен електромер“, която следи мрежата, а софтуерната част е апликация, “Web cloud” базиран интерфейс, който може да бъде достъпен от компютър или мобилно устройство, и чрез която се управлява системата. За производството на хардуерната част на системата (платки или контролери) е необходимо закупуването на Автоматизирана поточна линия за насищане на печатни платки, заложена по проекта, която разполага с технологичните възможности да насища разработените платки, които се характеризират с това, че върху тях се интегрират множество микро компоненти от електрониката. Предприятието има налични 2 бр. машини за насищане на платки, но тe не разполагат с необходимите технологични възможности за толкова специфична и прецизна обработка, каквато е необходима за внедряване на продуктовата иновация: с тях не може да се монтират микро компоненти (радио контролерите и др. компоненти на продуктовата иновация) върху платките; може да се насищат платки само с по-едри компоненти - за LED осветителни тела; нямат нужната прецизност; нямат система за визуална инспекция, тъй като насищаните компоненти на платката са достатъчно големи да се инспектират "на око". Досега, при необходимост от насищане и производство на платки с микро компоненти от електрониката, сме възлагали изпълнението на външен изпълнител. Новата автоматизирана поточна линия за насищане на печатни платки по проекта може да насища много по-малки (микро) компоненти, които се разполагат буквално върху площ от броени милиметри; процесът включва поставянето на компоненти с повърхностен монтаж (SMD - Surface Mount Device) върху печатната платка и свързването им към повърхността на платката; Новата линия работи с много по-голяма прецизност, необходима при работа с микро компоненти на платката; има вградени системи за визуален котрол, които позволяват проследяване на правилното позициониране на компонентите върху платките (контролерите); при поставяне на специалната паста за припояване на компонентите, когато те са толкова малки, е задължително да има такива системи на контрол; ако не е правилно позициониран съответният компонент, проблемът не може да се засече (както би било с наличните машини), преминава се през следващия процес на изпичане и ако компонентите не са позиционирани правилно, се стига до технологичен брак, без опция за корекция на наситената платка. Новата автоматизирана линия има и много по-голям брой гнезда за поставяне на подаващи устройства (feeders), от които зависи производителността и възможността на линията да насища платки с по-голям брой компоненти. Наличните машини имат по 48 гнезда за поставяне на подаващи устройства с размери 8 мм (или общо 96 бр.), новата линия - 120 бр. гнезда за поставяне на подаващи устройства с размери 8мм. С новата Автоматизирана поточна линия за насищане на печатни платки ще се произвеждат платките (контролерите) на иновативната система. В тях ще се зарежда софтуерното решение (програмиране на платката), разработено от Бултрейд Груп, което ще служи за комуникация и управление на системата чрез уеб апликация (с отворен код, позволяваща надграждане с нови функционалности). Апликацията ще бъде хостната на cloud сървър. Описанието на дейността продължава в Част 2. 982 000.00 0.00
Внедряване на продуктова иновация (стока или услуга) или иновация в бизнес процесите посредством придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи (ДМА) - ще бъде извършена чрез закупуване на Автоматизирана поточна линия за насищане на печатни платки - 1 брой (Част 2): Иновативният продукт - Система за мониторинг и управление на улично и интериорно осветление чрез отдалечен достъп с “WEB Cloud” базирана апликация ASG Telec Advance - ще се продава с включената апликация, като ценообразуването ще е в зависимост от броя включени осветителни тела и контролери към тях. ПО ПРОЕКТА СЕ ПРЕДВИЖДА ВНЕДРЯВАНЕ НА ДОПЪЛВАЩА МАРКЕТИНГОВА ИНОВАЦИЯ В ОСЪЩЕСТВЯВАНИТЕ БИЗНЕС ПРОЦЕСИ. С годините сме изградили комплексен маркетингов подход за предоставяне на нашите продукти/услуги на пазара, включващ гъвкава ценова политика – определяне на цената на услугата според голяма вариативност на пакетите на услугите, ценови намаления за физически лица, отстъпки на база обем на включените услуги, активна реклама на продуктите в различни местни интернет и конвенционални медии, поддържане на актуален сайт на компанията, активност в социалните мрежи, индивидуален подход за обслужване на клиентите. За реализиране на иновативния продукт, предмет на внедряване по проекта, освен прилагането на обичайно ползваните от предприятието маркетингови способи, ще акцентираме върху ефективната презентация на продукта пред широк кръг потенциални клиенти чрез детайлно разясняване на ползите на продукта по различни канали. За целта ще внедрим маркетингова иновация за представяне на новия продукт, включваща изработването на видео представяне на продукта с цел популяризиране и привличане на максимален интерес към нея сред потенциалните клиенти. Този маркетингов метод е напълно нов, представлява нова концепция и никога по-рано не е бил използван от предприятието. Съгласно Наръчника на Осло (Oslo Manual 2018, 4th Edition) Маркетинговата иновация е внедряване на нов метод за маркетинг, включително на значителни изменения в дизайна или опаковката на продукта, неговото складиране, реклама на пазара или в определянето на неговата продажна цена. Предвидената допълваща маркетингова иновация, съпътстваща внедряването на основната продуктова иновация по проекта, напълно отговаря на дефинициите в Наръчника на Осло. Атрактивното видео представяне на продукта ще осигури ефективното му презентиране с показване на всички възможни ползи от употребата, висока разпознаваемост, и в крайна сметка трайно позициониране в пазарния сегмент решения за „интелигентни домове; интелигентни градове“. Представянето по този начин ще има за цел да изгради у потребителите асоциативна свързаност между продукта, неговата марка (ASG - търговската марка, собственост на предприятие, с която предлага продуктите си на пазара) и по този начин ще бъде установен и наложен потребителски модел на предпочитание на продукта пред други подобни, които могат да се появят на пазара впоследствие. Маркетинговата иновация, която ще внедрим, е насочена към разширяване на пазарните позиции за продукцията на фирмата на заемания пазар с цел увеличаване обема на продажбите. Изпълнението на дейността ще завърши с внедрена продуктова иновация по проекта и внедрена допълваща иновация в бизнес процесите, насочена към маркетинг и продажби. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).