Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 364 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

The main goal of the project is creating new and stable jobs, ensuring employment for an unemployed and inactive people and youths.
The specific goals of the project are:
- to ensure the employment of 6 unemployed and inactive people, minimum  50 % from which to be form the Special Needs group in accordance with the program , including youths till 29 th years of age.  
- to create 1 new working places by purchasing specialized machines and equipment, TFA   
- improving the level of the occupational skills of the new employees by organizing specialized trainings for professional qualification and key competencies for part of the newly employed personnel       
- Minimum of 3 stable jobs to remain at the end of the project
- to expand the market share of the enterprise by expanding of his production capacity

For the fulfilment of the described goals it is envisaged the implementation of the following activates
Activity 1 – Organizing and managing of the project
Activity 2 – Organizing and conducting trainings
Activity 3 – Creating new jobs by purchasing of specialized machines and equipment
Activity 3 – Employment of unemployed and inactive people
Activity 5 – Public information and publicity

It is foreseen the project to be executed for 18 months.  1 new working places will be created, 6 unemployed and inactive people will be employed, from the different target groups. 3 of the employed is planned to be youths of age till 29 years. In the project 5 persons will be receiving professional qualification and key competencies.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Тази дейност има за цел, да се: - Осигури успешно изпълнение и отчитане на проекта; - Следи за отклонения от заложеното в плана за действие; - Разрешават незабавно текущо възникнали проблеми; Дейност Управление на проекта включва: 1. Сформиране на екип, който ще бъде отговорен за изпълнението на проекта. Екипът ще се състои от Ръководител, Координатор и Счетоводител. Всеки един от тях ще има ясни и точни задължения при изпълнението на проекта. Екипът за управление ще отговаря за отчитането на проекта пред УО, както и за изготвянето на всички междинни и окончателни отчети. При стартиране изпълнението на проекта ще се създаде досие, в което ще се съхраняват всички документи свързани с изпълнение на дейностите. Членовете на екипа ще са назначени на граждански договори към проекта. 2. Детайлно обсъждане от екипа на целите, предвидените дейности и очакваните резултати. В тази част се предвижда и идентифициране на възможни проблеми при реализацията на проекта, както и разглеждане на различни алтернативи за разрешаването им. 3. В съответствие с плана за действие по Проекта управленският екип изработва детайлна разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава графика за тяхното изпълнение. В съответствие с направената детайлна разбивка по задачи се утвърждават окончателно отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. 4. Всеки месец ще се провеждат срещи за изпълнение на проекта, като на тези срещи ще се обсъжда какво предстои, какво е направено до момента, обсъждане на евентуални затруднения при изпълнението на проекта и следене на разходването на средствата. 5. Установяване на система за вътрешен контрол и мониторинг, включително водене на отчетност по проекта – документална и счетоводна. За правилното функциониране на системата ще бъде отговорен управляващият екип, като вътрешният контрол и мониторингът ще бъдат прилагани за всички дейности по проекта. 6. Подготовка на процедури за избор на изпълнител. - Дейността е от съществено значение за реализацията на проекта, имайки предвид, че в нейните рамки ще се осъществява цялостното ръководство и ще бъдат установявани и разрешавани текущо възникналите проблеми. 10 951.50 10 956.13
Организиране и провеждане на обучения: Новосъздадените работни длъжности: "Еколог" НКПД 21336001 - 1 бр. и "Счетоводител, оперативен" НКПД 33133001 - 1 бр. са офисни длъжности като ефективността на работния процес зависи изключително много от уменията за работа с компютър, техника на работа, познания върху основно използваните софтуерни продукти в т.ч програмите към MS Office - Word и Excel, умения за търсене и селектиране на достоверна информация в интернет и т.н. Не по-малко важно е бързата и безпроблемна работа с офис техника и периферни устройства в т.ч. принтиране, сканиране, ксерокопиране и т.н Въпреки че в 21ви век употребата на компютри и лаптопи е ежедневна необходимост за всички офис служителите, голяма част от безработните и неактивни лица притежават твърде базисни познания за работа с тях, която е крайно недостатъчна и оказва непосредствен ефект върху ефективността на полагания труд и загуба на работно време. Поради тази причина се предвижда длъжностите "Еколог" и "Счетоводител, оперативен" да преминат обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ с продължителност 45 учебни часа, разделени на 20 часа теория и 25 часа практика. Същото ще се провежда в извънработно време (вечер след работа или събото-неделно обучение) или под формата на дистанционно обучение. В зависимост от нивото на познания на новите служители, което ще се определи с провеждането на входящ тест от обучителната организация, се предвижда да се проведе, или общо обучение за работа с компютър, офис техника или обучение по основите програми към MS Office - Word и Excel. Лицата, заемащи тези длъжности ще бъдат включени в общи обучителни групи за обучения по дигитална компетентност, като групата не може да се състои от повече от 15 лица. На всички успешно завършили лица ще бъде издаден сертификат за преминато обучение ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“. Предвижда се да се организират и проведат професионални обучения на част от новозаетите лица, както следва: - Служителят заемащ позиция "Резач, метал" ще бъде обучен по Професия " Заварчик" 521090, Специалност "Заваряване " 5210901 от първа степен професионална квалификация; - Служителят заемащ позиция "Кранист (подвижен)" ще бъде обучен по Професия "Монтьор на транспортна техника" 525020, Специалност "Автотранспортна техника" 5250201 - част от професия от втора степен професионална квалификация с придобиване на правоспособност водач на електро и мотокар; - Служителят заемащ позиция "Шофьор, товарен автомобил" ще бъде обучен по Професия "Водач на МПС за обществен превоз" 840090 , Специалност "Вътрешни и международни превози на товари" 8400902 - първа степен професионална квалификация; - Служителят заемащ позиция "Счетоводител, оперативен" ще бъде обучен по Професия "Оперативен счетоводител" 344030, Специалност "Оперативно счетоводство" 3440301 - част от трета степен професионална квалификация 3 425.00 2 225.00
Изграждане на нови работни места: "Метал Флейт Интернешънал" ООД планира да закупи 1 бр. мотокар, който да създаде едно ново работно място, което ще се заема от двама новоназначени служители. Същите ще заемат някоя от следните длъжности: "Товарач", "Резач, метал", "Кранист (подвижен)", "Шофьор, товарен автомобил". Кандидата възнамерява да търси безработни или неактивни лица, които да притежават свидетелство за професионална квалификация съгласно Наредба №1 за управление на мотокар. В случай че е обективно невъзможно да бъдат намери хора притежаващи този ценз, дружеството ще самофинансира провеждането на това обучение за двама от новонаетите служители. Закупуването на мотокар по проекта ще допринесе за: - По голяма гъвкавост на рабтния процес; - Паралелност - предлага едновременно осъществяване на отделните части на производствения процес; - Ритмичност - равномерно натоварване на мощностите; - Бързина на дейностите по разтоварване и пренасяне на отпадъците; - Безопасност при работа на новоназначените служители - по-малко натоварване с прекомерно тежки товари; Закупуването на мотокар по проекта ще създаде пряко 1 брой ново работно място, но ще спомогне за цялостната дейност на всички заети по проекта лица, особено на лицата пряко изпълняващи дейностите по сортиране, товарене, разтоварване, рязане, пренасяне на металните отпадъци. Създаването на заетост на безработни и неактивни лица ще доведе възможността за увеличаване на пазарния дял на дружеството и поемането на по-големи и по-голям брой поръчки. Това от своя страна налага необходимост да се създаде допълнителна възможност за обработване, транспортирането и третиране на увеличеното количество метални отпадъци. Наличната към момента в дружеството техника е достатъчна да покрие обема от работа, който е създаден и се поддържа към момента, но е недостатъчен да поеме допълнителната работа, която ще се създаде след наемането на новите служители. Като се има предвид това и с цел осигуряването и запазването на допълнителната заетост е необходимо закупуването и използването на 1 бр. мотокар, с който да се извършват част от товаро-разтоварните дейности, транспортиране и обработване на допълнително генерирания метален отпадък. 33 200.00 33 000.00
Създаване на заетост на безработни и неактивни лица : По проекта се предвижда да бъдат заети 6 безработни и неактви лица, на следните длъжности: * Еколог НКПД 21336001 - 1 бр. * Счетоводител, оперативен НКПД 33133001 - 1 бр. * Товарач НКПД 93330007 - 1 бр. * Резач, метал НКПД 72122021 - 1 бр. * Кранист (подвижен) НКПД 83432002 - 1 бр. * Шофьор НКПД 83322010 - 1 бр. Новообявените позиции са за длъжности, които до момента не са съществували в дружеството и представляват допълване на високопрофесионалния екип от специалисти, които са ангажирани с дейностите предлагани от "Метал Флейт Интернешънал" ООД или позиции, които са овакантени преди повече от 12 месеца считано от момента на изпълнението на Дейност 4 от настоящия проект. Позициите Еколог и Счетоводител, оперативен не са съществували до момента. Дружеството използва външни фирми, които предоставят аналогични услуги. Поради увеличението на дейността в следствие от увеличения персонал, кандидата счита че е необходимо наемането на оперативен счетоводител, който да обработва първичните счетоводни документи, да ги подрежда, окомплектова и предава на счетоводната фирма в подходящ вид. Това лице ще оформя, допълва и съхранява досиетата на персонала на дружеството и ще работи с клиентите и доставчиците на дружеството. Спецификата на дейността на "Метал Флейт Интернешънал" ООД налага ангажирането на висококвалифициран специалист, който да следи за измененията в действащото законодателство касаещи правилното третиране, обработване, пренасяне и съхранение на отпадъците, защитата на околната среда, защита на персонала от радиоактивни отпадъци, поддържане на задължителните лицензи и разрешителни за извършване на дейността. Новите служители заемащи длъжности Товарач, Резач метал, Кранист и Шофьор ще бъдат пряко ангажирани с основната дейност по товарене, разтоварване, рязане, транспортиране, съхраняване, обработка на метали на място в обекта на дружеството и/или на външен обект. Същите трябва да притежават необходимите сертификати за изпълнение на длъжността, като част от тези служители ще преминат професионално обучение при изпълнение на Дейност 2. Всички новозаети лица ще бъдат с месторабота, Втора част на Западна промишлена зона в землището на с.Тополи и ще извършват основната част от дейността си в съществуващата база на дружеството. Длъжностите "Товарач", "Резач, метал", "Кранист" и "Шофьор" е възможно да имат заетост извън сградите на фирмата и да изпълняват задачи на външен обект. 60 174.32 60 003.32
Информиране и публичност: Доброто взаимодействие със средствата за масова информация и осигуряването на максимална информираност и публичност относно Проекта е гаранция за неговото качествено и прозрачно изпълнение от страна на Бенефициента. Публичността на Проекта ще се осъществява съгласно Насоките за кандидатстване и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. В обхвата на тази дейност се предвижда включването на: 1. Публикуване на статии в местни и национални вестници и/или списания и/или електронни медии, в които ще бъде описан предоставената помощ от ЕСФ, планираните дейности и постигнатите резултати, както и ползата от този проекта за фирмата и нейните служители - 4 бр.; 2. Поставяне на информационен плакат с размер А3 - 10 бр.; 3. Постоянна информационна табела след приключване на проекта - 1 бр.; 4. Изготвянето и разпространяването на информационни химикалки - 100 бр., тефтери - 100 бр. и флашки - 100 бр. Същите ще бъдат разпределени както на служителите на дружеството, така и на клиенти и контрагенти на организацията. Очаква се средствата за масова информация текущо да отразяват поетапното изпълнение на Проекта, като за целта непрекъснато ще им бъде подавана актуална информация (посредством брифинги, съобщения, интервюта от страна на Ръководителя на Проекта и/или оторизирани представители на Водещата организация). Още в самото начало на Проекта ще бъдат изработени прессъобщения с информация за Проекта. В края на Проекта също ще бъде издаден информационен лист, който ще запознае обществеността с резултатите от Проекта. Крайният отчет по Проекта ще отрази силните и слабите страни от работата, ще посочи допуснатите грешки и ще послужи като основа за отстраняването им за в бъдеще. Този отчет ще послужи за установяване на добра практика и методология при изработването и изпълнението на подобни проекти. 2 190.00 2 138.30

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).