Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

The purpose of this project proposal is to help the most deprived of the population by giving them the opportunity to receive a warm lunch. The objective directly corresponds to the achievement of the overall objective of the operational program to reduce the number of people living in poverty through their food support, with a view to overcoming a fundamental material deprivation.
To achieve the goal, the following actions will be implemented:
- Determination of the target groups (in accordance with Ordinance № RD-07-1 from 04.04.2016 on the terms and conditions for defining the target groups under the Operational Program for Food and / or Basic Material Assistance co-financed by the European Support Fund for the most- Needy persons);
- Purchasing of food products;
- Provision of a warm lunch;
- Provision of accompanying measures.
As a result of the implementation of the activities, the quality of life of people in the target group who are unable to provide a "hot lunch" will be improved by creating conditions and support for the effective exercise of their right to social inclusion while respecting their rights , Taking into account their capabilities and specific needs.
In the period 05.10.2016. Until 30.04.2017. The project covers 200 users from the target groups and from 01.05.2017, respectively 01.09.2017, will be covered by 360 users.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Топъл обяд ще се предоставя като социална услуга в единадесет малки населени места /села/ в Община Пазарджик, където ще се обяви прием на заявления от лица, попадащи в основната целева група, а именно: - Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция "Социално подпомагане" - „Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си;” Ще се приемат заявления за ползване на услугата топъл обяд, както от представители на основната целева група, така и от лица, попадащи в допълнителна целева група. Като при обявяване приема на заявления ясно ще бъде посочено, че лицата от допълнителната целева група ще получат топъл обяд едва тогава, когато има останал нераздаден обяд на представители от основната целева група. При изпълнение на дейността ще бъдат спазвани принципите на равенство между половете и недопускане на дискриминация. Конкретният брой лица от основната целева група, на които ще бъде предоставян топъл обяд е 360 потребители. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: За изпълнението на дейността Община Пазарджик ще сключи договор с изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки. Изпълнителят ще има отговорността да закупува хранителни продукти за приготвянето на топъл обяд в опаковки за еднократна употреба и да го транспортира до кметствата в определен часови интервал от 12:00 ч. до 13:30 ч. Ще се приготвя и предоставя на потребителите разнообразно седмично меню, което ще осигури балансирано и здравословно хранене за целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти следва да бъдат съобразени със следните нормативни актове: 1. Закон за храните; 2. Наредба № 5/25.05.2006 г. за хигиената на храните; 3. Наредба № 21/15.10.2002 г. за специфичните критерии и изисквания за чистотата на добавките, предназначени за влагане в храни; 4. Наредба № 6/28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци; 5. Наредба № 31/29.07.2004 г. за максимално допустимите количества замърсители в храните; 6. Наредба № 32/23.03.2006 г. за окачествяване, съхраняване и предлагане на пазара на месо и черен дроб от домашни птици; 7. Наредба № 1/09.01.2008 г. за изискванията за търговия с яйца за консумация; 8. Изисквания за качество и на стандартите на Европейския съюз, респективно Регламент № 178/2002 и Регламент № 852/2004 (ЕО). При всяка доставка хранителните продукти трябва да бъдат придружени със сертификат за произход и качество, експертен лист или друг аналогичен документ, за всеки вид продукт. Доставяните хранителни продукти не трябва да съдържат генно модифицирани организми (ГМО); Да са в срок на годност, отбелязан ясно върху всяка опаковка; Доставяните хляб и закуски да са произведени в деня на доставката; Изисквания към опаковките: 1. Опаковките да не създават условия за замърсяване на хранителните продукти или за преминаване на опасни за здравето вещества; 2. При доставка опаковката да бъде с ненарушена цялост; 3. Доставените хранителни продукти да бъдат с изисквания грамаж и опаковка, посочени в количествената сметка; 4. На етикета ясно да бъде изписана датата на производство и срок на годност на продукта. Изпълнението на дейността ще стартира на 01 октомври 2016 г. и ще приключи на 31 октомври 2019 г. Предоставянена топъл обяд от 05.10.2016г. до 30.04.2017г. за 200 потребителя от целевите групи, а от 01.05.2017,респективно 22.11.2017г., 360 потребителя до 31 октомври 2019г. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00385-2017-0030 и № на договор с избран изпълнител - №99-ЗОП-151 от 21.11.2017г. 459 080.00 449 880.00
Осигуряване на топъл обяд: Приготвянето на топлия обяд ще се извършва от Изпълнителя на обществената поръчка в кухня-майка с кетъринг с точен адрес: гр. Пазарджик, бул. "Христо Ботев" № 126. Обектът се ползва от фирмата Изпълнител под наем, съгласно приложен към проектното предложение договор за отдаване под наем на недвижим имот. Наличното оборудване и обзавеждане е следното: Списък на техниката е: казан електропарен – 1бр, печка с 4 горелки и фурна – 3бр.,Пекарна с 3 фурни – 3бр.,Картофобелачка – 1бр.,Зеленчукорезачка – 2бр.,Пържилна вана – 1бр. Броят на лицата заети с изпълнение на поръчката е 4бр. готвачи. Броя на превозните средства заети с изпълнението са 5бр. Кухнята отговаря на изискванията на националното законодателство и обектът е вписан в Регистъра на обектите за производство на храни и за търговия с храни. Регистрацията е на основание чл. 12, ал. 2, ал. 9 и ал. 10 от Закона за храните. Услугата топъл обяд ще се предоставя на потребители, които са жители на населените места -Община Пазарджик предоставя социалната услугата „ Осигуряван на топъл обяд -2016“ в периода 05.10.2016г. до 30.04.2017г. на 200 потребителя от целевите групи, а от 01.05.2017,респективно 22.11.2017г., на 360 потребителя.в седемнадесет населени места /с. Ал. Константиново, с. Априлци, с., Величково, с.Говедаре, с.Ивайло, с.Главиница, с.Мокрище, с. Синитово, с. Добровница, с. Пищигово, с. Росен, с. Сарая, с. Хаджиево, с. Цар Асен, с. Черногорово, с. Юнаците, с. Тополи дол.За целта Изпълнителят ще транспортира в подходящи топлиннозадържащи опаковки до кметствата, приготвения от него топъл обяд, състоящ се от супа, основно ястие и хляб. От кметствата на населените места потребителите, сключили договор за потребление на услугата, срещу подпис ще получават опакован топъл обяд. Процесът на хранене няма да се осъществява в обособени трапезарии. Изпълнителят ще предоставя разнообразно седмично меню, с което ще осигури балансирано и здравословно хранене на целевите групи, гарантиращо безопасност на храните и спазване на националните стандарти и норми на хранене. Всеки топъл обяд ще има необходимата по стандарт хранителна стойност, като при възможност допълнително Изпълнителят може да приготви и десерт. 22 954.00 22 954.00
Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Пазарджик разполага с административен капацитет за осигуряване предлагането на съпътстващи мерки. Общинска администрация има богат опит в реализирането на редица проекти, финансирани по различни програми и има обучен персонал за предоставянето на богат набор от социални услуги. Прилагането на съпътстващи мерки ще се осъществява от екипа по организация и управление на настоящия и други изпълнявани проекти със социална насоченост: служителите на общинска администрация, отговарящи за предоставяне на социални услуги на територията на общината, за административни, здравни и други услуги. Натрупаният опит на бенефициента гарантира своевременното информиране на потребителите на целевата група по настоящия проект за всички други възможности, от които могат да се възползват потребителите. Предоставянето на посочените съпътстващи мерки ще се извършва всеки месец от изпълнението на проекта чрез индивидуални консултации с потребителите.При предоставянето на съпътстващите мерки: ползване на други социални услуги на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; ползване на административни общински услуги и подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, експертите от Общинска администрация ще консултират потребителите относно ползването на посочените услуги. Предлаганите съпътстващи мерки ще бъдат съобразени с индивидуалните потребности на всеки потребител.Резултатите от изпълнението на дейността ще бъдат описани в ежемесечни протоколи, в които ще се отразява работата на експертите при провеждане на консултациите с потребителите на обществената трапезария. След изпълнението на всяка от съпътстващите мерки, потребителите ще попълват специално разработена анкетна карта, която ще отразява мнението на всеки потребител. Тази обратна връзка с ползвателите на посочените мерки е важна, с цел проучване на мнението им и подобряване качеството на провежданите съпътстващи мерки.Ще бъдат изготвени плакати с информация за операцията /11 на брой/, които ще съдържат: името на операцията, името на партньорската организация-бенефициент, ще се указва, че операцията се реализира с финансовата подкрепа на ФЕПНЛ и подкрепата на ЕС, ще бъде посочена началната и крайна дата на изпълнението на договора. Плакатите ще се поставят в кметствата, където ще се доставя храната.Мерките по консултиране ще бъдат изпълнявани всеки път при желание и нужда от страна на потребителите. Дейността по изготвянето на плакати ще бъде осъществена еднократно. Предлаганите съпътстващи мерки ще бъдат съобразени с индивидуалните потребности на всеки потребител. 22 954.00 22 954.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).