Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 779 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

The main business of company " FINTEH D" is the development and implementation of information systems and dissemination and exploitation of software and systems. The company activity is focused on the creation and integration of advanced custom software solutions – ERP, CRM and BI software for business management systems, systems for electronic and distance learning, and electronic repositories.

New trends in ICT impose the need for investment to increase the enterprise capacity, improve the quality of software services and products, and enter new markets by increasing the range of software products and solutions.

Through the implementation of latest software and hardware under proposed project, the company will overcome any technological limitations and the barriers to full development of the company. The company will overcome the problems associated with lack of process automation, sub-optimal use of resources, limited technological capacity, higher costs for external services.  The company needs modern IT solution to improve the quality and performance of its products and services, and to overcome the lack of basic tool for expansion of the activities on international and national market – the remote control of its software products and services.

Investing in new ICT - "Software for development, validation and implementation of business systems software" and related fixed assets will increase the company’s production capacity by standardizing and automating a significant part of the processes for development, testing and integration of the software created by the company, will expand the range and quality of company’s products and services.

With the successful project implementation, the company will achieve a sustainable competitiveness, increase the national and international market share, and ensure long-term market competitiveness.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена, чрез закупуване и въвеждане в експлоатация на "Софтуер за разработка, валидация и внедряване на бизнес системни програмни продукти" - 1 брой и Сървърна конфигурация - 1 брой): Дейността ще бъде изпълнена, чрез закупуването и въвеждането в експлоатация на "Софтуер за разработка, валидация и внедряване на бизнес системни програмни продукти" - 1 брой и Сървърна конфигурация - 1 брой Горната инвестиция ще допринесе за подобряване на производствените процеси в компанията, във връзка със следното: Внедряването на софтуера и сървъра е ново технологично решение за оптимизиране на производствения процес по създаване на програмни продукти и на услугите по тяхната поддръжка, предоставяни от „ФИНТЕХ Д“ ЕООД. Автоматизацията на протичане, запис и проследимост на основните етапи, ще доведе до намаляване на множеството операции в задачите по проектиране на логическата и физическата архитектура на продуктите, съкращаване времето за производство на единица програмен продукт и времето по тестове и инсталации. Ще се осигури минимализиране на потенциалната възможност за бъгове и непредвидени грешки, оптимизиране на ресурсите и енергийната консумация на системите. Функционалностите на софтуерната платформа осигуряват високо ниво на технически анализ и автоматизацията на всички базисни етапи по разработка, валидация и инсталация на създавания софтуер. Ще могат да се ограничат грешките и да се автоматизират процесите при дебъгване и криптиране на данните. Автоматично ще се генерират на карти системите за структура на програмен код и таблици от база данни и ще се осигури по-висока полезност на процесите по откриване на неточности в програмния код, с възможности за интеграция на много езици / платформи. Също така ще се осигури и по-бързо надграждане на вече създадени интелигентни системи. Използването на фреймуърк, ще способства програмистите да спестяват много време и усилия за вписване на даден тип заявки и дълги програмни кодове. Себестойността на предлаганите ERP, CRM и BI решения за бизнеса ще намалее значително при внедряване на модела на предоставяне на ИТ услуги чрез облачна технология. Съкращаването на работните процеси ще доведе и до по-малко количество използвана електроенергия за единица продукт и ефективно използване на ресурса. С използване на най-нова технология в областта на ИКТ ще се повиши производствения капацитет на компанията, при оптимално и устойчиво използване на ресурсите. Чрез софтуера ще се осигури възможност на дружеството за интелигентен и устойчив растеж 712 000.00 356 000.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена, чрез закупуване и въвеждане в експлоатация на "Софтуер за разработка, валидация и внедряване на бизнес системни програмни продукти" - 1 брой и Сървърна конфигурация - 1 брой): Дейността ще бъде изпълнена, чрез закупуването и въвеждането в експлоатация на "Софтуер за разработка, валидация и внедряване на бизнес системни програмни продукти" - 1 брой и Сървърна конфигурация - 1 брой Качеството на произвежданите от фирмата софтуерни продукти и предлаганите услуги по мониторинг и последваща поддръжка ще бъде значително подобрено благодарение на многото и най-съвременни функционални характеристики на софтуерната система , съвместимостта с няколко операционни системи и високата степен на скалируемост на платформата и хардуера. С придобиването и въвеждането активите ще се осигури подобряване на съществуващите продукти и услуги, чрез: - По-висока гъвкавост на изгражданите ERP, CRM и BI интелигентни софтуерни продукти , чрез технологична възможност за адаптиране на системите към различни и специфични бизнес модели на клиентите. Ще е осъществимо надграждане на системите и броя на потребителите без загуби от непълноценно функциониране при пре-конфигуриране и натрупване на по-голям обем задачи. Ще се постигне висока производителност на създаваните системи; - Висока степен на сигурност на проектираните и имплементирани програми. Софтуерът ще може навременно да открива текущи грешки още при изграждането на програмен код . С автоматично отстраняване на програмни грешки и бъгове в модула тестване ще се повиши степента на защита във фазите до внедряване във фирмите клиенти. Софтуерът ще има възможност за добавяне на допълнителни защити от XSS атаки и SQL Injection на системите, чрез което изцяло ще се елиминира директното вмъкване на код в потребителски входни променливи на системите. Криптирането на програмния код, ще предотврати възможността за кражба на данни от трети лица и хакерски атаки. - По-голяма надеждност на софтуерните продукти, която се изразява в по-висока степен и ниво в която системата ще остане работоспособна. Надеждността ще подсигури пълно проследяване на всички изпълнени процеси за период от няколко години и въвеждането на начин за поддръжка и мониторинг чрез пълен достъп до системата чрез интернет връзка и различни видове мобилни устройства и голям брой функционалности в реално време. Чрез внедряването на софтуерната платформа и сървъра ФИНТЕХ ще утвърди и разшири пазарните си позиции сред фирмите използващи бизнес софтуерни системи, като задоволи и надхвърли изискванията и очакванията на клиентите, както по отношение на качество така и за срочност на изпълнение. Пазарът на дружеството към настоящият момент е фокусиран върху предлагане на десктоп програмни продукти и в по-малка степен към останалите мобилни компютърни устройства. Динамичното търсене на бизнес системи отговарящи на най-новите постижения в областта на информационните технологии и използването на приложения и средства за управление чрез различни мобилни компютърни устройства (лаптопи, смартфони, таблети) насочват дружеството към непрекъснато повишаване на качеството на предлаганите продукти и услуги, базирани на интернет свързаност. Чрез внедряването на софтуера, компанията ще подобри възможностите на предлаганите продукти, ще позволи в реално време да бъдат отстранявани програмни грешки и да бъде пускан режим на дебъгване. Ще се подобрят услугите за дистанционен мониторинг и уеб управление на системите. С внедряването на активите ще съумеем да отговорим на високите изисквания на нашите клиенти, не само по отношение за съкратени срокове за изпълнение, но и осигуряване на условия производствените им процеси да не спират или прекъсват за продължително време. С високата скалируемост и мащабируемост на новата инфраструктура (софтуерна и хардуерна) ФИНТЕХ-Д ще подобри значително предлагането на услуга „Електронно архивиране на документи“ благодарение на възможността да осигури значително по-лесно съхранение в електронен архив на дигитализирани документи на свои клиенти. Услугата има висока добавена стойност за компании, които имат голям документооборот и необходимост от запазване на информация за дълги периоди. 0.00 351 500.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена, чрез закупуване и въвеждане в експлоатация на "Софтуер за разработка, валидация и внедряване на бизнес системни програмни продукти" - 1 брой и Сървърна конфигурация - 1 брой): Дейността ще бъде изпълнена, чрез закупуването и въвеждането в експлоатация на "Софтуер за разработка, валидация и внедряване на бизнес системни програмни продукти" - 1 брой и Сървърна конфигурация - 1 брой Внедряването на гореописания софтуер и оборудването по настоящия проект ще доведе до подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес по следните начини: Чрез въвеждане на оборудването ще се постигне автоматизация на производствения цикъл, като се стандартизират и автоматизират значителна част от процесите, чрез въвеждането на нови методи при разработка, тестване и интегриране на създавания от компанията софтуер. Предвидения за внедряване Софтуер представлява високо-технологично решене за оптимизиране на работните процеси във фирмата, като в резултат на неговото използване ще се намали значително броя на привличаните външни специалисти по създаване и внедряване на софтуерни продукти, които компанията понастоящем ползва. Към настоящия момент по-голямата част от разходите на фирмата са свързани с наемането на външни експерти и разходи за осигуряване на подходящи и оборудвани работни пространства. Поради изискванията на по-голяма част от клиентите тестването и внедряването на софтуерните приложения да се извършва на сървъри собственост ФИНТЕХ Д, с цел повишаване на нивото на сигурност, фирмата осигурява работни помещения за софтуерните специалисти предоставящи външни услуги. Това води до сериозни разходи за комунални услуги съпътстващи работата на експертите. Чрез оптимизация на процеса на разработка, тестване и внедряване на софтуера ще отпадне нуждата от поддържане на голяма част от работните терминали и ще осигури по-ниско потребление на електроенергия за производство на единица услуга, което ще има пряко положително въздействие върху опазването на околната среда. В резултат на изпълнението на проекта работните пространства, които трябва да поддържа фирмата ще намалеят с 60%. Направените изчисления показват, че средния разход на енергия ще се редуцира от 12,7 Mwh годишно до 7,8 Mwh годишно, или с около 39%. При оценката намалението на емисиите от парникови газове от икономията електроенергията е използван международен екологичен еквивалент (емисионен фактор 0,683 т. CO2/МWh и се равнява на намаление на генерираните вредни емисии CO2 на годишна база с 2,695 тона. Аналогично с подобен процент ще намалеят и разходите за вода на дружеството. В съответствие със закона за управление на отпадъците дружеството депонира бракуваното електронно оборудване като за целта ползва услугите на специализирани фирми. Към настоящия момент количеството депонирани отпадъци на годишна база възлиза на 110 килограма, което се дължи на краткия срок на амортизация на ползваното техническо оборудване (2 години) и на бързия темп на навлизане на нови технологии на пазара. С внедряването на иновативния софтуер ще се намали значително обема на бракувано електронно оборудване, като количеството електронни отпадъци ще намалее до 60 кг. Не на последно място изпълнението на проекта ще има и мултиплициращ ефект при опазване на околната среда с възможността ФИНТЕХ Д да предложи на клиентите си качествени дистанционни услуги, което ще редуцира разходите за транспорт и свързаното с него отделяне на вредни емисии в околната среда. Изпълнението на проектните дейности е в пълно съответствие със съвременните изисквания за енергийна ефективност и спазване на екологични норми и пряко допринася за устойчиво развитие чрез опазване на околната среда, повишаване на ресурсната ефективност и смекчаване на последиците от изменение на климата. 0.00 4 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).