Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

This project proposal aims at supporting economically inactive young people up to 29 years of age to acquire active behavior on the labor market and have enhanced job opportunities. It is planned with a duration of 19 months and the project activities will take place on the territory of two regions - Stara Zagora and Haskovo. Within this period four target groups of activities will be realized:
1. Identifying by name and contact details young people of the target group by performing an information campaign and information days. The information campaign is a complete media, Internet and advertising campaign and includes the creation and distribution of audio and video materials. Information days are held to ensure direct communication and contact with young people from the target group.
2. Motivation training of 40 young people from the target group within four days in each city, which will include group counseling and group classes for acquiring practical skills and competences for applying for job offers
3. Conducting vocational education training for acquiring a second professional qualification degree in specialty "Sales consultant for a profession "Sales consultant”.
4. Employing of 24 persons who have been trained by "Bright Publicity" EOOD and forming a sales team of the company.
Additional mandatory activities are for providing accurate, timely, appropriate and lawful management and reporting of the project activities and is carried out through the process of project management. All project activities will be accompanied by measures for information and publicity which will emphasize on the communication of the support of the Youth Employment Initiative and the ESF.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Сформиране на екип за управление: Дейността включва създаване на екип, който да осигури точното, навременно и коректно управление на дейностите по проекта, ведно с тяхното отчитане съгласно изискванията на ОП РЧР и специфичните критерий на процедура "Активни". Екипът трябва да разполага с необходимия опит в управлението на проекти с безвъзмездно финансиране от фондовете и финансовите инструменти на ЕС и да е с доказани компетентности по отчитането на дейности, съгласно българското законодателство и добрите практики в сферата на бизнес услугите. При сформирането на екип ще се отчитат компетенциите на всеки един член на екипа, както и съвкупни качества като интегритет, точност и коректност. Екипът е предвидено да се състои от няколко члена, които да покриват всички специфики на дейността по отчитане и управление на проекта, а именно - ръководител на пректа, координатор на проекта, счетоводител с финансова отговорност и технически сътрудник. Основните задължения на ръководителя на екипа ще бъдат: да организира, ръководи, координира и контролира цялостното изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ, като следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на проекта; да ръководи, координира и контролира работата на екипа за управление на проекта, като разпределя задачи и отговорности между експертите; да поддържа ефективна комуникация с управляващия орган и/или прилагащия орган на ОП РЧР и др. институции с оглед целесъобразното и законосъобразно изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ; Координаторът на проекта е необходимо да оказва методическа помощ и контрол по изпълнението на заложените дейности по проекта; запознава ръководителя с текущото изпълнение и отчитане на дейностите по проекта; организира и провежда регулярни срещи за следене на напредъка по проекта, изготвя при необходимост анализи, справки, доклади; осигурява спазването на правилото за "четирите очи" при изготвянето и отчитането на необходимата документация. Счетоводителят по пректа приема и обработва първичните счетоводни документи за извършване на разходи по проекта; отговаря за пълното, вярно, точно и своевременно осчетоводяване на всички първични счетоводни документи в съответствие с нормативните изисквания, като спазва хронологична и аналитична отчетност по съответните счетоводни сметки; отговаря за комплектоването и съхранението на всички счетоводни документи и приложенията към тях и предоставя необходимата счетоводна информация по проекта, свързана с отчетността и изготвянето на справките. Техническият сътрудник осигурява техническото и чисто оперативно обезпечение на дейността по управлението на проекта; отговаря за правилното завеждане, извеждане и класиране на документите по проекта. Той се явява и първо звено за комуникция с всички включени лица по проекта, като е отговорен за цялостната административно-спомогателна дейност по организацията и управлението на проекта. 0.00 0.00
Организация и провеждане на информационна кампания за идентифициране на икономически неактивни младежи до 29 год. възраст включително, които не са в образование или обучение, и активиране за включването им на пазара на труда: За да се достигне до целевата аудитория е необходимо не само да й бъде предоставена достъпна и подробна информация. Основните послания, отправени към целевата група трябва да бъдат разработени така, че да отговарят на техните интереси. Идентифицирането на неактивните младежи е разработено в съответствие с Методологията за идентифициране, приложена към настоящото проектно предложение. Организацията и провеждането на информационната кампания е първият етап от процеса на идентифициране. и включва дейности, които да съдействат за привличане на интереса на представителите на целевата група в дейности по образование, обучение и заетост и тяхната ефективна идентификация чрез различни комуникационни канали - интернет, електронна и обикновена поща, социални мрежи, печатни медии, регионални радиа. Разработеният метод организация и провеждане включва си е поставил няколко основни цели, разработени в съответните направления: I. Събуждане на интерес у лицата от целевата група по отношение на възможостите, които се предлагат за тях по настоящото проектно предложение. Именно това е целта на избраните информационни канали, които са селектирани така че да отговарят на профила на целевата група: - публикуване на информация за кампанията в интернет: социални мрежи, информационни сайтове, сайтове на партньора по проекта, уебсайтове); - изработка на аудио и визуални рекламни материали. II. Поддържане на интереса чрез добре планирана и разработена рекламна кампания, която да се отличава с обща концепция и проектна идентичност и която да има постоянна присъственост в рамките на планираните 6 месеца за дейността: - Изработване и разпространение на брошури; - Изработване и разпространение на плакати; - Изготвяне и изпращане на онлайн информационен бюлетин; - Разпространение на информация за кампанията в партньорската мрежа на организацията партньор. III. Създаване на условия/ стимули представителите на целевата група да преминат към активно поведение и да се идентифицират сами. Кандидатът по проекта отчита, че наличието на дори и малка мотивация за участие дава гаранции за по-трайни резултати. Това ще бъде извършено чрез последващ контакт с лицата, които са посетили интернет страницата и/ или са се идентифицирали чрез социалните мрежи. IV. Осъществяване на приемственост и устойчивост на реззултатите. Това ще се осъществи чрез връзка с „Бюрата по труда“ в областните градове, както и контакт с назначените младежки медиатори. Ще им бъде представен проекта, неговите цели и какви възможности предоставя пред икономически неактивните младежи. Регулярните контакти и обмен на информация ще повиши цялостния резултат от кампанията. Предвидено е информационната кампания да покрива всички методи и средства за информация, като наблегне на начините и средствата за общуване, които са най-използвани сред младежите - социалните мрежи и интернет. Ще се разчита и на начина на комуникация, тъй като до момента стандартните методи са в голяма степен нарочно игнорирани и не достигат до представителите на целевата група. Особено внимание ще бъде обърнато на начина на поднасяне на информацията и преди всичко на формата - например под формата на тестове, въпросници, специално разработени за проекта. Целта е инфорацията да достигне до лицата от целевата група, като съдържанието и начина на поднасяне да събуди интерес, а достъпността и наличността й чрез медии, брошури, плакати и листовки, социални мрежи да поддържа актуална тази информация до момента, в който таргетираните лица направят първата крачка към идентификация. Конкретната цел на дейността е организиране и провеждане на целенасочена информационна кампания, създаване на цялостна концепция за нейното реализиране, изготвяне на дизайн, отпечатване и разпространение на рекламно-информационни материали, на рекламни карета и PR материали в национални и регионални печатни издания, необходими за обезпечаване изпълнението на дейността. 26 950.00 60 970.00
Провеждане на информационни дни в области Стара Загора и Хасково за идентифициране икономически неактивни младежи до 29 год. възраст включително, които не са в образование или обучение, и активиране за включването им на пазара на труда: Вторият етап в процеса на идентифициране на икономически неактивните младежи до 29 години е провеждане на информационни дни. Съгласно опита и анализа на кандидата „Брайт пъблисити“ ЕООД, информационните дни са изключително добро средство за комуникация, които позволяват директни срещи на анагжираните с проектната дейност лица с максимално широк кръг от представители на целевата група. Информационните дни се организират, за да се оповестят по различен, комуникативен и директен начин възможностите, които настоящото проектно предложение предоставя, да се отговори на въпросите на заинтересованите лица, да се предизвика интерса на обществеността и по този начин да се достигне до целевата група. Това е добро средство както за привличане на интереса на заинтересованите страни, така и за насърчаване на включването в проектните дейности. Всички въпроси и отговори, както и дадени разяснения ще бъдат публикувани на страницата на проекта. Там ще бъде поместена и актуална информация за провежданите информационни дни по градове, ще бъдат информирани младежките медиатори и ще бъдат насърчени да се присъединят, за да бъдат таргетирани възможно по-голям кръг лица. Основната цел на провеждането на информационните дни е да се достигне до контакти на лица от целевата група, които да бъдат таргетирани индивидуално чрез индивидуална работа с идентифицираните лица, което ще включва: изготвяне на индивидуален профил за определяне на потребностите и психологическо подпомагане за придобиване на активно поведение на пазара на труда; Както вече е отбелязано всички дейности в рамките на процеса на идентифицирне на икономически неактивните лица, ще бъдат разработени като част от общата проектна идентичност, т.е. ще ползват унифицирана визулизация, вид и начин на създаване, обработка и разпространение на информацията. Поради специфичността на живите срещи, в допълнение са предвидени разработването и разпротранението на въпросници/ анкети, които лицата, прояеили интерес, да попълват, което да улесни процеса на достигане до представители на целевта група, тяхното идентифициране и включваане в проектните дейности. 4 976.00 14 928.00
Подбор на лица от целевата група за участие в проекта: Дейност 4 има за цел да подбере лица от целевата група, които да бъдат включени в проектните дейности на базата на идентифициран и описан профил в Методологията за идентифициране, приложена към настоящото проектно предложение. Определени са няколко основни идентификатори на търсените лица сред целевата група на иономически неактивни лица до 29 години, вкл. извън образование и обучение, а именно: Географски идентификатор Избраният подход включва идентифициране на лица в две области – Стара Загора и Хасково. Това е съобразено с възможностите за осигуряване на субсидирана заетост от страна на кандидата, тъй като освен висок процент неактивни младежи в областите има и голям брой работодатели, които биха се възползвали от включването на младежите в активната работн сила в региона. В двете области както често се наблюдава връзката между търсещ работа и работодател е прекъсната и това е една от целите на „Брайт пъблисити“ ЕООД чрез изпълнение на настоящия проект. Идентификатор - образование, квалификация и опит Заложеният специфичен идентификатор за икономически неактивните младежи до 29 г., е те да имат минимум основно образование. Причината за това е, че макар и да са с различно ниво на образователна степен, общата характеристика на лицата показва, че най-многобройната група са с минимум основно образование. Очакваният резултат е именно те да бъдат идентифицирани и впоследствие активизирани да възприемат адекватно поведение на пазара на труда. Лицата с минимум основно образование, но икономически неактивни, притежават базовите изисквания да бъдат включени в заетост след преминаване на необходимите обучения. Идентификатор за икономическа неактивност Спазвайки заложените конкретни изисквания по настоящата процедура, икономическата неактивност на младежите до 29 години се характеризира с кумулативното изпълнение на следните три условия: - За период от минум 4 месеца преди включването са били извън заетост; - За период от минимум 4 месеца преди включването са били извън образователната система; - Не са били регистрирани в „Бюрата по труда“ през предходните 12 месеца. Идентификатор – мотивация Липсата на мотивация и желание за промяна е основна характеристика на целевата група, което неминуеммо поставя този идентификатор като ключов за идентифициране на целевата група по проекта. Описаните причини и резултати от липсата на мотивация и обезкуражаване на младежите до 29 години водят до следните характеристики, на които съответстват конкретни дейности за противодействие: - Обща неактивност и обезкураженост, която води до отсъствие на каквито и да е дейности, свързани с търсенето на работа; - Липсата на смислени занимания в ежедневието и концентриране върху активност единствено в социалните мрежи и интернет; - Загубване на реална представа за ритъма на живот и нежеланието за активиране, поради неминуемата промяна, която трудовата заетост ще въведе в този ритъм чрез всички произтичащи трудови задължения; - Стереотипните убеждения за работа, възнаграждения, поведение на пазара на труда. На основата на тези идентификатори и след анализа на ресурсния капацитет на кандидата да осигури обучения за мотивация, поведение на пазара на труда, професионални и ключови компетентности с цел последваща заетост на всички идентифицирани лица, са развити и конкретните дейности за идентификация. 0.00 0.00
Провеждане на мотивационни обучения за придобиване на умения и възприемане на активно поведение на пазара на труда в области Стара Загора и Хасково: Дейността по провеждане на мотивационни обучения има за основна цел справянето с най-трудния за преодоляване и изключително индивидуален за директно адресиране проблем с мотивацията на лицата от целевата група. Именно поради тези специфики, кандидатът „Брайт пъблисити“ ЕООД е предвидил следната методология на провеждане на тези курсове: 1. Ще бъде осигурено групово консултиране за възможностите за информиране и търсене на работа, мотивиране за активно поведение при търсене на работа, мотивационно подпомагане, извършвано от експерт, който първо ще оцени отделните индивидуални характеристики на лицата в групата и ще се опита да генерира необходимия групов ресурс за общо подпомагане. Основата цел е формиране на социални умения при търсене на работа или активирането им при продължително отсъствие от пазара на труда. Изключително важни са техниките за справяне със стреса и повишаване на самооценката на неактивните лица, изграждане на основни умения за общуване и представяне пред работодатели, подпомагане на трудовата реализация и адаптацията към пазара на труда и др. 2. Провеждане на групови занимания за усвояване на конкретни умения и компетенции по писане на автобиография, подходи при търсенето на работа и селектирането на подходящите обяви, писане на мотивационно писмо и др. 3. Срещи с рабодатели, успешни хора – позитивни примери за предоставяне на компетентен съвет, актуална информация, споделяне на опит, знания и умения за стартирането и разввитието на бизнес; за профила на идеалния служител според тях – компетенции, поведение, опит. 4. Провеждане на реално кандидатстване за работа за позицята „Продавач-консултант“, за която кандидатът „Брайт пъблисити“ ЕООД ще осигури заетост по настоящото проектно предложение. Чрез този модул от мотивационното обучение лицата ще приложат на практика придобитите знания и умения по писане на автобиография, мотивационно писмо и поведение по време на интервю за работа. Чрез участие в мотивационно обучение лицата придобиват знания и умения за ориентиране на пазара на труда и адаптиране към неговите изисквания, за търсене и избор на подходящо обучение или заетост. Обучението е насочено към усвояване на умения за подготовка на документи за кандидатстване за работа, усвояване на умения за ефективно използване на различни източници на информация за свободни работни места, усвояване на умения за успешно представяне пред работодател, използване на позитивното влияние на групата - повишаване на активността за търсене на работа, сътрудничество, подпомагане, насърчаване. Конкретните програми на модулите от мотивационното обучение ще бъдат разработени от избраните обучители, но като минимум то трябва да осигурява овладяването на: - Техники за ефективна комуникация; - Подготовка на документи при кандидатстване за работа; - Подготовка за явяване на интервю/събеседване с работодател; - Изготвяне на план за търсене на работа и реализация 16 347.00 24 200.00
Професионално обучение за придобиване на професионална квалификация и обучение по ключова компетентност 2 с цел осигуряване на субсидирана заетост: Към момента компанията използва възожността за наемане на специалисти на граждански договор при изпълнение на текущи задачи и проекти, което неминуемо налага необходимостта от универсални и комплексни умения на текущия персонал, за да може да осъществява търговската дейност и да промотира своите услуги, както и да извършва качествено и ефективно рекламно/ маркетингово консултиране на своите клиенти. След анализа на своите потребности, „Брайт пъблисити“ ЕООД е решила, че настоящата процедура дава възможност, едновременно с изпълняването основните мащабни и социално-ориентирани цели на ОП РЧР, компанията да изгради и развие търговския си екип от специалисти сред таргетираната група лица. Това се отчита като постижимо след придобиването на определени знания и умения, които са специфични за сферата на дейност на фирмата. Въз основа на това „Брайт пъблисити“ ЕООД планира да предостави пълния набор от обучение на новоназначените лица по проекта, а именно: професионално обучение за втора степен на професионална квалификация и ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“, съобразено с изискванията на настоящата процедура. Предвид гореизложеното „Брайт пъблисити“ ЕООД е планирала конкретни обучения, които ще бъдат извършени чрез възлагане по настоящото проектно предложение и които имат следните параметри: 1. Професионално обучение за за втора степен на професионална квалификация Професия: Продавач-консултант, код: 341020; Специалност: Продавач-консултант, код: 3410201 Хорариум: не по-малко 660 учебни часа (1 уч. час = 45 мин.), в това число теория – не повече от 310 уч. часа и практика – не по-малко от 350 уч. часа Брой обучавани лица: 30 лица от целевата група Документ: ”Свидетелство за професионална квалификация” – образец 3-54 на Министерство на образованието и науката за съответната професия и специалност. 2. Курс по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ – английски език - Хорариум на обучението: не по-малко от 300 уч. часа (1 уч. час = 45 мин.), като за тези часове се покриват 3 езикови нива, по 100 уч. часа на ниво. Разпределението на хорариума на Теория и Практика ще бъде извършен от конкретната обучителна институция и предвид спецификите на чуждо-езиковото обучение, това разделяне е условно в зависимост от нуждите и идентифицираните потребности на конкретните обучаеми и се променя като съотношение с повишаването на нивото на владеене на езика. За целите на настоящата процедура: теория – не повече от 50 уч. часа на ниво, практика – не по-малко от 50 уч. часа на ниво. - Брой на обучаваните лица – 30 лица от целевата група - Документ – Свидетелство/ Сертификат за владеене на езика на съответното ниво „Брайт пъблисити“ ЕООД ще възложи дейността по провеждане на обученията по втора степен професионална квалификация на ЦПО, който притежава съответната лицензия и отговаря на законовите и нормативни изисквания за упражняване на дейността. Обученията по ключова компетентност 2 ще бъдат възложени на обучителен/ езиков център. Съответната програма за покриване на изискванията за придобиване на квалификация за професия "Продавач-консултант", специалност „Продавач-консултант“ ще бъде разработена въз основа на утвърдените ДОИ в координация с „Брайт пъблисити“ ЕООД, така че да покрият изискванията за заеманата длъжност и спецификата на извършваната дейност. Заложените хорариуми са в изпълнение на тези, посочени в раздел 3.1.6 от Насоките за кандидатстване, като конкретното им разпределение в съотношението теория-практика ще бъде предложено от партньора на „Брайт пъблисити“ ЕООД. 56 581.68 55 000.00
Наемане на селектираните и обучавани лица за период от 6 месеца: Същността на дейност 7 е да осигури заетост на лицата, които се обучават с необходимата квалификация и компетентности да заемат длъжността „Продавач-консултант“. "Брайт пъблисити" ЕООД се е утвърдила в сферата на предоставянето на решения за бизнеса по отношение на рекламната и маркетингова дейност и в частност бизнес консултиране по мерки за популяриззиране на дейности, продукти, идеи. Портфолиото на фирмата е голямо и се отличава с индивидуалност и креативност, насочени към всеки конкретен клиент/ задание. Като микро предприятие, фирмата разчита на предлагането на специфични и иновативни решения, но и се бори за справяне със сложната бизнес обстановка. Към момента реализирането на успешните й проекти, е свързано с с наемане на специалисти на граждански договори за изпълнението на конкретни задания, свързани с цялостните изисквания на клиента. Направения анализ доказва необходимостта от специалисти, които да притежават нужните квалификации, за да предлагат и популяризират продуктите и услугите на фирмата. В рамките на 6 месеца от срока на проектните дейности и след преминаване на обученията по ключови компетентности, "Брайт пъблисити" ЕООД ще проведе събеседване/ интервю с преминалите обучението лица и ще предложи на 24 от тях заетост. Обучените лица ще извършват следните дейности: - Идентифицират потенциални клиенти и поддържат постоянен контект с тях; - Следят за популяризацията на фирмените продукти/ услуги както в реално време и място, така и в интернет пространството; - Осъществяват директно офериране на потенциалните клиенти; - Подържат постоянен контакт с клиента, уточнява информация и детайли по дейността. Водят и съхранява според изискванията документацията за клиента и други необходими формуляри. При необходимост обосновава предложения за сключване на договори. - Следят за сроковете на разплащане с клиентите и ги предизвестява за настъпването на падежа. Следи за отразяването в клиентската докуемнтация за случаите на забавяне на плащанията. - Съгласуват с прекият си ръководител списъка на клиентите и актуализацията му. - Отчитат дейността си пред ръководителя си по предварително зададена форма и ред. Изготвя ежедневен отчет за дейността си по зададена форма, който предоставя на прекият си ръководител. Изготвя справки, анализи и препоръки касаещи търговската дейност на фирмата. Предвид характера на дейнстта на фирмата, заетостта на назначените по проекта лица включва развитие и активиране на голям набор от т.нар. "меки" умения - водене на разговори с потенцални клиенти, преговори, убеждаване - умения, които много лесно биват "деактивирани" при продължителна неактивност или безработица. Като основна дейност по проекта, която обуславя реализацията на целия проект и пряко допринася за изпълнението на индикаторите по проекта и настоящата процедура, целта е новоназначените служители постепенно да добият знания и изпълняват експертни функции, като това бъде съобразено с техните конкретните профили и изходното ниво на познания. Поради специфичността на сферата на дейност, новоназначените лица ще се обучават в хода на работа за портфолиото на фирмата и ще придобият знания за сектор, който се отличава с възможностите за креативност и себереализация. 11.1. Опит на кандидата и партньора/партньорите (ако е приложимо) в управление/изпълнение на проекти и/или опит в изпълнение на дейности, подобни на тези включени в проектното предложение Настоящото проектно предложение обхваща 40 лица от целевата група, като не по-малко от 30 лица ще преминат обучение по професионална квалификация и ключова компетентност, в резултат на което ще бъдат назначени във фирмата не по-малко от 24 души на длъжност "Продавач-консултант". 78 402.24 65 335.20
Дейности по осигуряване на информация и публичност: Дейностите по осигуряване на информираност и публичност във връзка с изпълнението на настоящия проект ще бъдат изпълнени съобразно: - Правилата за техническите средства за информация и комуникация, изискванията за визуализация и оформление и отговорностите на бенефициента, публикувани в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020“; - Спазването на принципа на адекватност и реципрочност в съотношението между размера на проекта и публичното финансиране и предвидените средства за осигуряване на информираност и публичност; - Прилагането на „добрите практики“ и опит на кандидата в осигуряването на информираност и публичност по проекти, пуличили безвъзмездно финансиране от Европейските фондове. Тъй като проектното предложение само по себе си съдържа организирането и роевеждането на информационна кампания и информационни дни, мерките за информация и публичност ще бъдат спазени във всеки един рекламен/ маркетингов продукт, което наред с преките цели на проектните дейности ще осигури и небходимата гласност на получената подкрепа в целия контекст на информационната кампания за идентифииране на целевата група по проекта. По отношение на поставянето на логото и слогана и обозначаването на Европейския социален фонд и ЕС, ще бъдат спазени посочените изисквания за визуализация. Същите ще бъдат съобразени и при изработката на плакатите, като при тях ще има и заложен дизайн, предпечат и печат, който ще бъде възложен и одобрен от „Брайт пъблисити“ ЕООД. Съгласно опита на кандидата, най-голяма популярност и информираност се добива чрез онлайн изданията, поради което са планирани публикации в 2 онлайн издания, с което не само ще се популяризира получената подкрепа, но и ще предизвика по-засилен интерес към методите и начините за получаване на финансиране от Европейските фондове. 2 058.00 6 006.00
Организация и управление на проекта : Дейностите за организация и управление имат за цел установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реализация и постигане на заложените цели. Съгласно разработение план на дейностите по проекта, още в първи проектен месец ще бъде сформиран екип за управление на проекта, чийто членове разполагат с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. В рамките на тази дейност ще бъдат организирани и проведени срещи на екипа за управление, за разпределяне на конкретните задачи и отговорности, както и за разработване на детайлизиран план за изпълнение на проекта. По време на изпълнението на проекта ще бъде провеждан текущ мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременен анализ на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му. Част от задълженията на екипа за управление на проекта включват изготвянето на всички междинни технически доклади, финансови отчети, справки и анализи за напредъка по проекта и отчитането му по време и след приключване на дейностите по проекта, съгласно заложените изисквания в Ръководството на бенефициента за изпълнение на договорите по настоящата процедура. С особено внимание ще се следи правилното попълване и поддържане на документацията на проекта. Дейността, макар и да не допринася пряко за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Дейността ще създаде условия за успешната и навременна реализация на проекта, ще гарантира и отчита eфективното и целесъобразно разходване на средства, което от своя страна ще доведе до постигане на заложените цели и резултати на конкретния проект и ще допринесе като цяло за изпълнението на заложените по процедурата цели и индикатори. Фазите на изпълнение на проекта са съобразени със стандртните изисквния за дейността по отношение на управлението на проекти за отпускане на безвъзмездна финансова помощ от Европейските фондове, а именно: - Фаза 1 Идентифициране на проекта – определяне на целта и обхвата на проекта: наименование, местоположение, размер на инвестицията, основни задачи, алтернативи за изпълнение и приложение, готовност и др. - Фаза 2 Планиране на проекта –дефиниране на основните фази/дейности/и задачи; определяне на “ключовите” моменти към всяка от дефинираните фази отизпълнението; идентифициране на необходимите ресурси за изпълнение на съответната дейност / задача; изготвяне на график за изпълнение; определяне на рискове при изпълнение на всеки един от етапите. - Фаза 3 Изпълнение на проекта – мониторинг и контрол посредством управление на: времето, бюджета, качеството, промяната, риска, проблемите, комуникациите, процеса по приемане на резултатите. - Фаза 4 Приключване на проекта - оценяване дали критериите за приключване на проекта са изпълнени; идентифициране на всякакви неуредени въпроси (дейности, рискове или проблеми); изготвяне на план за предаване на резултатите на Възложителя;обявяване на края на проекта на всички заинтересовани страни и участници. 11.4. Място на изпълнение на проектното предложение (/Моля посочете мястото на изпълнение на проектното предложение – област, община и населено място/) гр. Стара Загора, Община Стара Загора, област Стара Загора гр. Хасково, Община Хасково, област Хасково 20 583.00 25 459.57

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).