Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

The project application includes a set of activities aiming at strengthening the management capacities of ICOM Ltd. and development of prerequisites for growth.
The project includes two groups of activities as follows:
Group 1 - Activities for introduction and certification of a system for environment management according to the international standard ISO 14001:2015;
Group2 - Activities for development and introduction of a centralized information system for management of the business processes at ICOM Ltd.
The completion of the envisaged activities shall contribute for improvement of the business processes within the company (through the ICT based software introduced) and for establishment of prerequisites for company growth, having in mind the fact that ICOM shall acquire a certified system for environment management thus complementing the already existing quality management and security information systems.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез въвеждане и сертифициране на система БДС EN ISO 14001:2015: В рамките на дейността се предвижда да бъдат извършени следните под-дейности: - осъществяване на консултантска дейност по въвеждане на международен стандарт БДС EN ISO 14001:2015 в предприятието (ИКОМ ООД); - сертифициране на въведената в предприятието система по международен стандарт БДС EN ISO 14001:2015; В рамките на дейността ще бъде извършен одит на бизнес процесите в ИКОМ ООД, с цел извършване на съпоставка с изискванията на ISO 14001:2015. На тази база ще бъде разработена необходимата документация за въвеждане на системата в предприятието, като тя ще бъде съобразена с всички изисквания произтичащи от посочения международен стандарт и приложимото законодателство. След въвеждане на системата същата ще премине през процедура по сертификация, като сертификационната оценка ще включва преглед на документацията на разработената система за управление, както и преглед на същинската дейност на организацията, спрямо описаните процедури. В резултат на тези дейности ИКОМ ООД ще бъде сертифицирано и ще осъществява дейността си в съответствие със стандарт ISO 14001:2015. Като краен резултат ще бъде издаден сертификат за въведената система. Инвестицията включва разходи за въвеждане на ISO 14001:2015 в размер на 4000 лева без ДДС и разходи за сертификация по ISO 14001:2015 в размер на 3500 лева без ДДС. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнители за въвеждане на ISO 14001:2015 и за сертификация на въведената система в съответствие с правилата на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/2016г. - (от 2-ри до 3-ти месец от изпълнението на проекта); 2. Сключване на договор с избраните изпълнители за всяка от двете под-дейности - (1) въвеждане и (2) сертификация на ISO 14001:2015 (4-ти месец от изпълнението на проекта); 3. Изпълнение на под-дейността по въвеждане на ISO 14001:2015 - (от пети до десети месец от изпълнението на проекта); 4. Изпълнение на под-дейността по сертификация на ISO 14001:2015 и придобиване на сертификат - (от единадесети до шестнадесети месец от изпълнението на проекта); Обосновка на времевия график за изпълнение на дейността: Дейността е планирана с оглед на спецификата и извършеното предварително проучване, относно сроковете за въвеждането и сертифицирането на ISO 14001:2015 в ИКОМ ООД. При всяка от изброените стъпки е отчетено времето за нейната реализация, като е калкулиран и резерв от време, чрез който да може да се компенсира евентуално забавяне в изпълнението, като в същото време се гарантира, че всички дейности ще бъдат осъществени в рамките на срока на проекта. Отново с цел икономия на време се предвижда едновременно да бъде направен избор на доставчик на услуга, който ще въведе ISO 14001:2015 и на сертифицираща организация, която ще извърши сертификация на системата. 7 500.00 6 900.00
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на централизирана информационна система за управление на бизнес процесите в ИКОМ ООД: В рамките на дейността следва да бъде разработена и внедрена централизирана информационна система за управление на бизнес процесите. Описание и изисквания към софтуерната система: Осигурен мулти-езичен достъп до портала за клиенти. Модули на системата: Модул Производство: Използва се за планиране на производствения процес, както и за получаване на информация за това какви наличности на различните производствени елементи има в складовете, какви елементи са дадени за изработка към външни лица. Модулът има следните функции: Склад с елементи; История на прехвърлянията на елементи; Изделия в производството; Произвеждане на изделия; Номенклатури за производство. Модул Склад и Логистика: Да предостави информация за всички хардуерни компоненти в системата, които не са текущо монтирани в ППС, както и информация за вътрешния хардуерен сервиз на компонентите, който се извършва в рамките на офисите на фирмата. Това включва информация за: Местоположение на компонента; Статус на компонента в склада; Хардуерен сервиз; Бракувани устройства; Вкарване на компоненти от "Производство" в системата. Функции на модула: Въвеждане на компоненти от производство; Хардуерен сервиз на компоненти; Номенклатури за склад и логистика; Прехвърляне на местоположението на продукти и елементи от една локация в друга. Прехвърляне на отговорник за съответния продукт или елемент; Печатане на Приемо Предавателни Протоколи. Модул Планиране на Монтажни и Сервизни Дейности: Организация на всички монтажни дейности, които се извършват на GPS устройства - нови монтажи, сервизи, демонтажи или добавяне на оборудване. Свързан с други два модула - "Обслужване на Клиенти", "Склад и логистика". Функции: Въвеждане на монтажни дейности за планиране; Насрочване на монтажните дейности; Осигуряване на информация към "Склад и Логистика" за нужните наличности за планираните монтажни дейности; Осигуряване на достъп на монтажни екипи до централизирана информация за извършване на дейностите им (схеми на монтаж, видове монтажи, процедури за сервизи). Модул Обслужване на Клиенти: Ще се използва от отдел "Обслужване на Клиенти". Цел - лесен достъп до основна информация за всички клиенти в системата, както и за извършване на всички дейности, свързани с предоставяне на услугата на клиента. Функции: Въвеждане на заявки от клиенти (монтажи, демонтажи, сервизи); Модул за гаранционно обслужване и предлагане на оферти за удължаване на гаранцията на клиентското оборудване; Service Desk – обработка и управление на инциденти, клиентски заявки, клиентски запитвания, проблеми; Модул за извършени обучения на крайни клиенти. Административен модул: Съдържа централизирана административна информация за всички клиенти на компанията. Контактни лица, фирмени данни, ползвани услуги, договорни взаимоотношения, дистрибутори и т.н. Билинг модул: Отговаря за създаването и изпращането на фактури към клиентите на компанията на базата на използваните от тях услуги и закупените продукти. Директно обвързан с административния модул и с модула за извършване на монтажни дейности, за да обменя с тях информация, която се отнася до фактурирането на клиентите и извършените услуги. Обвързан и с модул Обслужване на Клиенти и по-конкретно с функцията за гаранционно обслужване, за да може да обработва информация, свързана с извънгаранционното обслужване на клиентите. User Management: Модул, в който се менажира нивото на достъп на различните потребители на системата до различните модули и функции в нея. Стъпки за реализация на дейността: 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител - (от 1-ви до 6-ти проектен месец, вкл. осъщ. на предв. к-л на тръжната документация); 2. Сключване на договор с изпълнител (7-ми проектен месец, вкл. осъщ. на предв. к-л на процедурата); 3. Разработване и внедряване на софтуерната система - (от 8-ми до 15-ти проектен месец); 4. Тестване на системата, приемане на работата, предоставяне на необходимата документация - (16-ти - 17-ти месец от изпълнението на проекта). 390 000.00 0.00
Визуализация на проекта: Дейността ще се осъществи в съответствие с изискванията на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, приложимите регламенти на ЕС и указанията на Управляващия орган на ОПИК. По време на изпълнението на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената от ЕФРР подкрепа, като: а) включи на интернет страница, поддържана от бенефициента, кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепа, включително на неговите цели и резултати, и откроява финансовата подкрепа от ЕС; б) постави един плакат с информация за проекта (мин. размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място. Плакатът ще съдържа следната текстова и визуална информация: - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Разходите за дейността ще се поемат изцяло от предприятието - бенефициент, като в тази връзка не са предвидени разходи за визуализация в бюджета на проекта. Стъпки за реализация на дейността: Подготовка на материалите за публичност и визуализация - 1-ви проектен месец. Поставяне на плакат и пускане на описание на проекта на интернет страница, поддържана от ИКОМ ООД - от 1-ви до 17-ти проектен месец. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).