Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

Specific project proposal is aimed at creating four new  working places for unemployed persons with economic education, as accountants in the established accounting company - "VGV Accounts". The new jobs will be doing the current bookkeeping  and at the same time will be involved in  modernization of accounting services  at the office by creating electronic files and electronic archives of each client. The idea of the project is creation of a website  that  will promote the new modern way of bookkeeping  also maintanting a server with  database that will allow customers enter to their electronic archives , also issue and send electronic invoices to their counterparties. To realize  our project  will be purchased three computers, suitable Payroll ,accounting  program and server  for the new working places.
For our accounting company this  will be a great beginning of a new way of working that combines better relationship between customer - accountant and  in the same time conservation of natural resources .There is a change in the  Accounting law from  2011 which says that the electronic invoice is official document in this regard project proposal aims at promoting work based on electronic documents by building a website for information and server with  accounting database of each client and  possibility of issuing and monitoring invoices .With  this activity will be involved  directly the new employees .Up to now most of the small companies issue paper invoices and have the records and archives of numerous folders and boxes .Our project proposal offered to the new jobs, in  their  operational accounting activities to create all these archives and records in electronic format.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност по наемане на персонал: организиране, подбор и избор на подходящи кандидати за проекта и разкриване на новите работни места: Главна и основна дейност на проектното предложение е създаването на заетост чрез откриване на нови работни места за амбизиозни незаети лица . Цел на тази дейност е подобряване качеството и увеличаване обема на работа на счетоводната кантора. В тази връзка увеличаване на нетните приходи от продажби и пазарния дял. Чрез проектното приложение дружеството осигурява 4 устойчиви работни места на безработни лица, от които 2 на възраст до 29 г. включително, както и 2 на възраст от 30 до 54 години в една стабилна сфера на бизнеса. Предлагат се сигурни трудови и осигурителни правоотношения на всяко едно от тях за срок от 12 месеца, а на 50 % от новите места се предлага 24 месеца сигурен трудов договор. При подборът на незаетите лица ще се обърне внимание на набирането на подходящи кандидати със завършено икономическо образование, на техните личностни качества и професионални умения. След взимане на решение и избор на нови работни места на длъжност счетоводител с НКПД: 24116004 , лицата ще сключат трудови договори на пълна заетост и работно време 8 часа на ден. След сключване на новите трудови правоотношения и уточняване на длъжностните характеристики новоназначените кандидати ще бъдат запознати с Правилника за вътрешния трудов ред на дружеството , както и с други вътрешни документи. 36 078.67 36 078.67
Дейност по закупуване на оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: Подходящото оборудване и удобното работно място създават условие за по-голяма ефективност на работа. В тази връзка това е един много важен елемент на проектното предложение. Подборът на подходяща компютърна техника , ТРЗ и счетоводна програма , съвър за съхранение и управление на данни е ключов момент при повишаване на рентабилността на работния процес, като пести ценно време на вече подбрания квалифициран персонал, свежда до минимум вероятността от грешки , осигурява точност при изпълнение на задълженията. Изборът на подходяща антивирусна програма за работните места , както и офис пакет към компютърните системи за работа са неразделна част и задължителен елемент при откриване на работни позиции. Конкретно сървъра със счетоводна информация и ЮПС към него осигуряват сигурност при архивиране на огромни бази от данни , които ще започнат да се създават от новонаетите лица и ще се използват за дълъг период от време. Цялата създадена информация става достъпна, както от всяко едно работно място , така и за всеки един клиент на счетоводната кантора. Електронните архиви , които ще се създадат рязко ще намалят разхищението на канциларски материали - едно голямо перо от бюджета на счетоводната кантора. Всичко това улеснява и оптимизира управлението на дружеството като цяло. Изграждането на подходяющ уеб сайт ще спечели и задържи клиенти с изключителна бързина.Това ще осигури една сигурност за бъдещи периоди и възможност за запазване на работните места за по-дълъг период дори и след приключване на оперативната програма . На новите работни места следва да бъде осигурена и подходяща среда и средства за работа, в проектното предложение са предвидени четири броя работни места от офис стол и бюро , както и мултифукционално устройство , което ще е необходим инструмент , както в текущата работа, така също и при създаването на електронните архиви и досиета на всеки клиент. Гореизброените причини ясно изразяват нуждата от закупуване на подходящо оборудване и удобни работни места за новозаетите лица по оперативна програма „Ново Работно място“. Един сериозен и сигурен бизнес в държава от ЕС , както и предлагането на нови работни места за разширяването му обуславят нуждата от модерни технологии и подходяща среда за работа. 16 589.00 16 589.00
Разходи за застраховки на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар: За закупеното имущество във връзка с новооткритите работни места,по време на изпълнение на проекта, ще бъде направена застраховка за целия срок на изпълнение на договора и на използване на активите срещу следните рискове: Пожар (вкл. последиците от гасенето на пожара), експлозия, имплозия, удар от мълния, удар от самолет или друг летателен апарат или предмети, падащи от тях, природни бедствия, в т.ч. буря, ураган, градушка, проливен дъжд, щети от падащи дървета и клони, вследствие на природни бедствия, замръзване, свличане или срутване на земни пластове; Тежест от естествено натрупване на сняг или лед; Измокряне в резултат на авария на водопроводна, канализационна, отоплителна и паропроводна инсталация и включените към тях уреди; Злоумишлени действия на трети лица (вандализъм); Удар от ППС или животно, непринадлежащо на Застрахования или лица на служба при него, със застрахованото имущество; Счупване на стъкло в резултат на покритите по-горе рискове; Допълнителни разходи за отстраняване на последиците от настъпило застрахователно събитие (разходи за разчистване и хонорари на експерти); Наводнение; Земетресение; Кражба чрез взлом и грабеж; Стъкло – всички рискове; Злоумишлен палеж и взривяване; Късо съединение и токов удар на електрически инсталации и/или уреди; Кражба, извършена чрез използване на технически средства 38.99 38.99
Дейност по Разходи за обслужване от Служба по Трудова Медицина на наетия по проекта персонал : Според действащото българско законодателство всяко дружество с нает персонал трябва да има действащ сключен договор със служба по трудова медицина, и всяко трудово досие да съдържа набор от документи изготвени от същата. Поради тази причина се налага за новоназначения персонал да се предприемат необходимите действия по изготвяне на необходимите документи от съответната служба по трудова медициана и прилагането им в досиетата на персонала. 100.00 100.00
Дейност по Публичност и Визуализация на проекта чрез изработване на рекламни табели с логото на ОП РЧР и ЕСФ: Целта на дейността е да се осигури публичност и визуализация по проекта за популяризиране на дейността 604.80 604.80
Дейност по организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще бъде поверена на квалифициран екип, който ще се състои от Ръководител, Счетоводител и Експерт по проекта. Ще се разпредели работата между тях и ще се подготвят формуляри и бланки за отчитане на проекта. 2 806.34 2 806.34

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).