Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

This project proposal is a part of Investment priority “Educational infrastructure" for implementation of Yambol Investment Programme. The project implementation will improve the conditions for provision of modern educational services through renovation and modernization of the educational infrastructure of the Yambol municipality. The modernization of four municipal sites that provide services to age groups from the smallest to the largest users (three childcare facilities and one secondary school) is envisaged. The sites are in two of the influence areas of IPURD: The area of public functions with high public importance and Zone prevaling social character, that determines their importance for the community and development of the city. Renovation, improvement and modernization of educational institutions will provide modern and quality work conditions, training and educational process, including with regard to the needs of disadvantaged groups, will increase the competitiveness of targeted groups and thus will contribute to the providing of adequate quality of life of all people in the city. The planned public works, comply with regulatory requirements for accessible public environment, will contribute to the full life of people with physical disabilities and will facilitate access for other population groups with limited mobility (elderly citizens, pregnant women, mothers with children) to public sites. The proposal will contributes to achieving territorial and integrated approach to realizing the investment for development of the city and will add value to already implemented such investments in the educational area over the programming period 2007-2013.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Бенефициентът ще бъде изцяло и пряко отговорен за цялостното административно управление на проекта.Това е основна дейност, която продължава през цялото времетраене на проекта и чието осъществяване има за цел да осигури подходяща среда за безпроблемно изпълнение и координация на проектните дейности. Тази дейност ще осигури механизмите за изпълнение, управление, координация и контрол на проектните дейности, вътрешна оценка и мониторинг на напредъка, както и предприемане на корективни мерки при необходимост. По време на изпълнение на дейността ще бъдат спазени всички изисквания на Договора за безвъзмездна финансова помощ. Отговорност за осъществяване на вътрешен мониторинг ще имат всички членове на екипа на проекта, като водеща роля в това отношение ще има ръководителят на проекта. Екипът ще докладва периодично за напредъка по проекта пред Екипа за управление на Инвестиционната програма на град Ямбол. 75 700.00 37 379.99
Изпълнение на строително-монтажни работи: Изпълнението на тази дейност е свързано с извършването на строителните дейности на обекти на интервенция: ДЯ „Мечо пух“, ОДЗ № 14 „Свобода“ - сграда на ул. Ал. Стамболийски № 78, ОДЗ "Пламъче" - сграда ДЯ „Слънчево детство“. Дейностите са свързани с ремонт, рехабилитация и обновяване на сградния фонд, както и на дворните пространства на обектите. Предвидените дейности за отделните обекти са както следва: • Мерки за ЕЕ - подмяна на дограма, топлоизолация на външни стени, топлоизолиране на покрива на сградата и ремонтни дейности по конструкцията му, където е необходимо, нова колекторна инсталация за производство на битова гореща вода. • Мерки свързани с ремонтни дейности - ще се отстранят зоните с обрушените, напукани, навлажнени мазилки и ще се изпълнят нови, като се положи и мазана хидроизолация, боядисване и освежаване с латекс; подмяна на настилките по подовете, подмяна на стенната фаянсова облицовка, включително и в складовите помещения с такава с по-високи хигиенни изисквания; ремонт на санитарните възли в групите; подмяна на настилките в групите; Рехабилитация на козирките и сенниците на терасите. Където е предвидено в проекта ще се повдигне височината на парапетите с цел да отговарят на съвременните изисквания за височина. • Осигуряване на достъпна среда, съгласно наредба №4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания - доставка и монтаж на асансьори и/или товарни платформи; • Направа на нова вертикална планировка, нови настилки и бордюри, което ще осигури необходимото отводняване на площадките и алеите. По периферията на сградата се изпълнява изкоп за полагате на хидроизолация по сутеренните стени. Предвижда се подмяна на настилките на двора с нова, съобразно проектантското решение. В зоната с площадки за игра се полага мека/гумена настилка, която би ограничила възможността за нараняване на децата при падане в зоната за игра. • С цел привеждане на кухненския блок в добро експлоатационно състояние и намаляване разходите за ел. енергия се предвижда изпълнение на част Технологична – подмяна на инсталациите и уредите за кухненските блокове, отговарящи на съвременните норми за ДЯ "Мечо Пух" и ДЯ "Слънчево детство". СМР са основната дейност в рамките на проекта и като такава са обвързани със съпътстващи разходи като: въвеждане в експлоатация, договори с експлоатационни дружества и други. 3 419 500.00 3 765 563.21
Изпълнение на инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР и упражняване а авторски надзор за СОУ "Свети Климент Охридски" : Дейността включва проектиране и изпълнение на строително-ремонтни дейности и упражняване на авторски надзор на СОУ "Свети Климент Охридски". Въз основа на изготвените обследвания и технически паспорт и други приложими документи ще бъде възложено изготвянето на инвестиционен проект за обекта на интервенция. Изготвеният и изпълнен проект ще даде възможност за осигуряване на икономия на енергия и топлосъхранение, безопасна експлоатация, намаление на енергопотреблението, осъвременяване на условията на обучение, равен достъп до образование за групите в неравностойно положение и други. Предвижда се проектиране и изпълнение на строително монтажни дейности по топлоизолация на фасадните стени (очукване и изкърпване външна гладка вароциментова мазилка по стени, козирки, изпълнение на топлоизолация по цокли, изпълнение на фасадна мазилка по страници), топло и хидро изолация на покрив, ремонт на дървена покривна конструкция, подмяна на дограма, ремонт на учебни кабинети (очукване, подмазване,шпакловане и боядисване на вътрешни стени тавани), ремонт на вътрешни стълбища, кухненски помещения, санитарни възли, подмяна на ВиК и ел. инсталация, монтиране на енергоефективни осветителни тела, изграждане на съвременна пожароизвестителна система и осигуряване на достъпна среда чрез монтаж на асансьор. Като част от дейността е и упражняването на авторски надзор от проектантите на инвестиционния проект. Други съпътстващи разходи са тези за въвеждане в експлоатация, договори с експлоатационни дружества и други. 1 936 090.00 2 140 602.76
Упражняване на авторски надзор: Авторският надзор ще следи за точното спазване на изработения от проектанта инвестиционен проект и извършване на проверка на съответствие на изпълняваните строителните дейности с параметрите и характеристиките на проекта, оформяне на техническа документация, подготовка на писмени становища и участие в приемателни комисии, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията. 23 870.00 28 020.00
Упражняване на строителен надзор: Строителен надзор ще имат за задача да осигурят през цялото времетраене на СМР контрол върху качеството на изпълнение на планираните строително-ремонтни дейности съгласно предвидените в инвестиционния проект качествени, количествени и технически параметри и показатели. 68 640.00 23 401.02
Дейности за информация и комуникация: Дейностите по информация и публичност се предвиждат, с цел осигуряване на широка публичност и популяризация на проекта, както и на финансовата подкрепа от ЕФРР и ОПРР, и ще бъдат изпълнени в пълно съответствие с изискванията, подробно описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 1 300.00 1 290.00
Извършване на одит на проекта: Осъществяването на независим финансов одит на проекта има за цел да гарантира, че извършените по проекта разходи са законосъобразни и съответстват на правилата за допустимост на разходите по ОПРР. Одитът дава допълнителна увереност на бенефициента и на всички контролни органи, че извършените дейности са реализирани съгласно приложимата нормативна уредба и принципите за ефективност, ефикасност и икономичност при осъществяване дейността на публичните организации. Извършването на одит на проекта е задължително съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата схема. 2 000.00 2 390.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).