Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

With this project the candidate plans to develop a newly established company – DIFAR Ltd. in the priority sector of the National Strategy for Promoting Small and Medium Enterprises 2014-2020 - "J59. Production of films, television programs, sound and music recording".

The core of the entrepreneurial idea is:
- Production of films;
- Production of commercials and promotional videos;
- Production of TV programs;
- Musical production / performance of musical projects;
- Animation film production / animation film projects.

In order for the entrepreneurial idea to be implemented, the following activities will be completed:
- Market realization of the entrepreneurial idea;
- Visualization of DIFAR’s project;

The expected results from the support received under the procedure will be the following:
1. A team of qualified personnel will be formed;
2. Renting of a company office in the city of Vratsa;
3. Purchase of the necessary equipment for the realization of the entrepreneurial idea;
4. DIFAR Ltd. will develop and implement in its daily activity the software: "Platform for management of film, music and TV productions";
5. Develop an economic evaluation and a marketing plan for market realization of the envisioned creative projects and productions;
6. Fulfill actions necessary to ensure publicity and visualization of the project;

With the realization of the proposed project, a positive effect will be achieved in regard with the sustainability of the newly established company, in addition job stability will be ensured by the employment of 3 people and financial growth achieved; 
- "DIFAR" Ltd. will achieve total net sales income for three consecutive years after the completion of the project which is more than 50% of the requested grant amount and,
- Weighted Average EBITDA of 17.76%
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез: наемане на 4 лица - квалифициран персонал; закупуване на ДМА: 1 брой камера и 3 броя обективи; разработване на ДНА/ софтуер "Платформа за видео, музикални и анимационни проекти"; наемане на работно помещение; изработване на: икономическа оценка и маркетингови планове за пазарната реализация на продуктите).: С цел реализиране на пазара на произвежданата продукция, като част от дейността ще бъдат/ бъде: - наети 4 лица/квалифициран персонал; - закупени ДМА: 1 бр. камера и 3 бр. обективи; - разработен софтуер "Платформа за менажиране на филмови, музикални и телевизионни продукции"; - наето работно помещение в гр.Враца; - изработени икономическа оценка и маркетингов план. ОБОСНОВКА НА ЗАЛОЖЕНИТЕ РАЗХОДИ. I. НАЕМАНЕ НА КВАЛИФИЦИРАН ПЕРСОНАЛ. За да бъде успешно реализирана предприемаческата идея е необходимо да бъде сформиран екип от квалифициран персонал, който да притежава необходимото образувание и професионален опит. С цел завършване на цялостния производствения цикъл на произвежданата продукция от дружеството е предвидено екипът отговорен за осъществяването на предприемаческата идея да бъде съставен от 4 експерта назначени на следните взаимнодопълващи се длъжности: продуцент, режисьор, звукорежисьор и художник. II. ЗАКУПУВАНЕ НА ДМА: 1 бр. дигитална камера и 3 бр. обективи (с фокусна дължина 24мм,50мм и 85мм) С новата снимачна техника ДИФАР ООД ще има капацитет да изпълнява по-голям брой поръчки на своите клиенти, вследствие на висока производителност за реализация на единица медиен продукт. С предвиденото по проекта технологично дигитално, HD оборудване, заснемащо и обработващо във видео стандарта “5 К” (формат с висока резолюция на картината, който е утвърден в световното медийно пространство), дружеството ще предлага най-съвременното качеството на произвежданата продукция на пазара. Новата техника: - позволява съкращаване на сроковете за подготовка за снимки, възможност за заснемане на неограничено количество материал без прекъсване, възможност за реална проверка и монтаж на готовия материал на самата площадка - дава възможност за творчески контрол върху кадрите, благодарение на многобройните си настройки и три обектива с различна фокусна дължина. Всеки един от предвидените активи е от изключителна важност за оптимизиране на основните етапи от технологичния процес по създаване на медийния продукт - заснемането, обработката и контрола. Затварянето на производствения цикъл вътре в предприятието е задължително за да имаме оптимизиран производствения процес. Чрез закупуването на ДМА, дружеството ще има възможност да предлага на своите клинти продукция: със съвременни характеристики, висока добавена стойност и качеството.Възможността да бъде наемана техника не е опция заради скъпата цена на подобен вид оборудване. III. РАЗРАБОТВАНЕ НА СОФТУЕР "Платформа за менажиране на филмови, музикални и телевизионни продукции". Разработеният софтуер ще спомага за мултикултурното развитие на бранша и ще улеснява сложните процеси на управление на проектите като спомага за поетапното изпълнение на проектите и минимизира риска от забавяне. Софтуерът ще създаде предпоставки дружеството да се превърне в сериозен конкурент и на най-утвърдените компании в бранша. IV. НАЕМАНЕ НА РАБОТНО ПОМЕЩЕНИЕ в гр. Враца. За успешното изпълнение на проекта е необходимо да бъде наето работно помещение, в което експертният екип да изпълнява професионалните си задължения/ отговорности, да съхранява и оперира със закуното оборудване по проекта. V. ИЗРАБОТВАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКА ОЦЕНКА И МАРКЕТИНГОВ ПЛАН. Целта на заложения разход "Разработване на икономическа оценка" е дружеството да получи/ да разполага с ценна информация по отношение на: 1. Пазара - възможностите за реализация на произвежданата продукция. 2. Приходни и разходни парични потоци. 3. Икономически рискове. Целта на заложения разход "Разработване на маркетингов план" е именно маркетирането/налагането на предприемаческата идея. В резултат от разработения маркетингов план, дружеството ще притежава: - Анализ на размера и характера на пазара; - Проучване и идентифициране на потенциалните потребители, клиенти и конкуренти; - Анализ на тенденциите за развитие, рекламна политика и т.н. 247 827.96 244 263.70
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой табела и 4 броя стикери).: Дейност "Визуализация на проекта" ще бъде изпълнена с оглед спазване правилата и процедурите за изпълнение на проекти, финансирани по ОПИК и осигуряване на публичност и широка обществена информираност за получената финансова подкрепа от ЕС чрез ЕФРР и бюджета на Република България. Целта на дейността е да бъде популяризиран приносът на ЕС по отношение на насърчаването на предприемачеството на "ДИФАР" ООД, посредством изпълнение на следните мерки: - поставяне на информационна табела на място на изпълнение на проекта, работното помещение в гр. Враца и - поставяне на информационни стикери на закупените по проекта ДМА: 1 брой камера и 3 броя обективи. "ДИФАР" ООД ще изпълни дейността в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 год. Период на изпълнение: от 2-ри до 17-ти проектен месец. Необходим бюджет: 1 020.00 лв. без ДДС, от които: 1 брой табела х 900.00 лв. без ДДС и 4 броя информационни стикери х 30.00 лв. без ДДС = 120 лв. без ДДС Изпълнението на дейността е отговорност на "ДИФАР" ООД. В рамките на проекта дейността ще бъде изпълнена посредством прилагане на различни похвати и методи, чрез които ще се постигнат желаните резултати. На всеки етап от реализацията на дейността екипът отговорен за управление на проекта ще прилага методи за: - Планиране/ формиране на график за изпълнение на всяка от задачите, включени в дейността, определяне на срокове, необходими ресурси и отговорни за изпълнението лица; - Наблюдение и съгласуване/ провеждане на работни срещи, мониторинг и контрол, преглед на изготвени проекти за визуализация на информационните материали, обсъждане и съгласуване на задачите, сроковете за изпълнение и пр. - Договаряне - дейността ще бъде възложена на външен изпълнител и изпълнението й ще протече при спазване на ПМС 160 - избор без провеждане на процедура (по указание на УО) на база на събрани поне 2 съпоставими оферти и съставен протокол за направения избор и указанията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и при съобразяване със спецификите на настоящия проект. - Докладване - изготвяне на периодични и извънредни доклади/отчети във връзка с изпълнението - техническо и финансово на дейността. - Отчетност и архивиране - приемане на система за водене на писмена комуникация и архивиране на документацията, с цел създаване на одитна пътека и съхранение на информацията. - Информационни и комуникационни методи - приемане и утвърждаване на правила и процедури за комуникация между страните по проекта, непрекъсната координация между "ДИФАР" ООД и избрания изпълнител. Технически параметри: всички предвидени информационни материали трябва да съдържат информацията съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. За времетраенето на проекта във всички документи, съставяни във връзка с изпълнението му, ще бъде посочвана информация за финансиращата оперативна програма - ОПИК и подкрепата на ЕФРР. 1 020.00 950.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).