Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

“BITEK” Ltd is a new company, developing activity in the priority sector of NSSME 2014-2020, with economic code 25.62 „Machining of metal”. By accomplishment of the current project, the company relies on the implementation of activities, which will include the machining of aluminium, polyurethane, wooden plates and stone, that will lead to development of competitive and efficient production, stable growth and sustainable employment.
By the implementation of project activities, the following indicators will be achieved:
1. Number of enterprises receiving grants - 1.
2. Number of new supported enterprises - 1.
3. Employment growth in supported enterprises - 6 new employees.
4. Implementation of net sales revenue for a period of three years after the end of the project up to 751,77 % as compared to the received grants/benefits.
5. Reporting EBITDA for amount of 17.39 % compared to the obtained grant for a period of three years after the end of the project.

BITEK Ltd. has high innovative, expert and market capacity and will guarantee high qualiy materials, machining and products, some of which are inovative for the bulgarian market.The implementation of the current project will give a strong start to the new company and will allow it to be competitive from the beginning, through two main activities:1) Realization of the entrepreneurial idea (the activity will be carried out by employing qualified staff 6 people, by purchasing and commissioning of technological equipment (two high-quality CNC Routers – one for plates, one for stone), by creating of website – 1 pc., by creating market analisys - 1 pc., by renting a production hall for 12 months, by participating in events in the country and abroad); and 2)Project visualization. 

The project falls under the following priorities of this procedure: female entrepreneurs, regional prioritization, projects in line with the ISIS thematic areas, and more specifically in the sector "Mechatronics and clean technologies"
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 лица,закупуване и въвеждане в експлоатация на ДМА (два броя високотехнологични ЦПУ Рутери за плоскости и камък),наем на производствено помещение за 12 месеца,изработка на пазарен анализ - 1бр.,изработване на интернет страница-1 бр.,участия в събития в страната и чужбина) ЧАСТ 1: Изпълнението на дейността е разделено на 6 части: 1. Ще бъдат наети 6 лица квалифициран персонал, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея; 2. Ще бъде закупено необходимото оборудване ДМА за механообработка - ЦПУ Рутер за обработка на алуминиеви, полиуретанови и дървени плоскости-1 бр. - ЦПУ рутер за камък - 1 бр. 3. Ще бъде наето помещение за 12 месеца; 4. Ще бъде изработен пазарен анализ - 1 бр. 5. Ще бъде изработена Интернет страница на компанията - 1 бр. 6. Ще бъдат направени разходи за участия в събития в страната и чужбина (семинари, конференции, изложения) за представяне на компанията и нейните продукти (стоки и/или услуги) Цялото предвидено технологично оборудване по проекта е абсолютно необходимо за производството на продукта и последващото реализиране на пазара на предприемаческата идея - механообработката на детайли от полиуретанови, алуминиеви, дървени плоскости и камък. Част 1. Наемане на трудов договор на 6 лица квалифициран персонал: За изпълнение на дейността ще се наемат на трудов договор 6 лица (вкл. 1 лице с ТЕЛК), за да се стартира успешна дейност в областта на предприемаческата идея и да се създадат устойчиви работни места в областта на механообработката на детайли от полиуеретанови, алуминиеви, дървени плоскости и камък. Тази част ще премине през следните етапи: Наемане на предвиденият брой лица по проекта, съгласно разпоредбите на Кодекса на труда. Новонаетите по проекта 6 лица ще бъдат назначени на длъжности: 1. Квалифициран персонал, който е обект на оценка: 1.1. "Ръководител, звено изследване и развитие" Код по НКПД 12227006 - 1 лице наето по проекта за 12 месеца на 4 часа на ден. Предприемачът ще бъде нает на тази позиция. 1.2. Екип - квалифициран персонал, който е обект на оценка: - "Инженер, индустриални машини и системи" Код по НКПД 21446021, - 1 лице наето по проекта за 12 месеца на 4 часа на ден; - "Инженер, конструктор“ - 1 лице с Код по НКПД 21446042, наето по проекта за 12 месеца на 4 часа на ден; - "Инженер, проектант" - 1 лице с Код по НКПД 21426022, наето по проекта за 12 месеца на 4 часа на ден. 2. Допълнителен квалифициран персонал, който не е обект на оценка: - "Специалист, качество“ – 1 лице с Код по НКПД 24216017, наето по проекта за 6 месеца на 4 часа на ден. На тази длъжност се предвижда да бъде назначено лице с увреждане. - "Машинен оператор, металообработващи машини“ – 1 лице с Код по НКПД 72232019, наето по проекта за 8 месеца на 4 часа на ден. Отговорностите и задълженията на всяко едно от лицата са описани в т.9 от ФК и ще бъдат ясно и точно дефинирани в длъжностните им характеристики. Предвидените по проекта 6 лица са напълно достатъчни на етап стартиране и развитие на дружеството, като се предвижда четири от лицата да бъдат наети от началото на 4-ти проектен месец за период от 12 месеца за 4 часа на ден. Едно от лицата да бъде наето от началото 8ми (осми) проектен месец за срок от 8 месеца на 4 часа на ден (поради необходимостта първо да бъде наето помещение и да бъде доставено оборудването и след това да се започне работа на него, когато ще е необходим и Машинния Оператор) и едно от лицата ще бъде наето от началото 10ти (десети) проектен месец за срок от 6 месеца на 4 часа на ден (поради нуждата на този етап на проекта от Специалист по качествен контрол). Задълженията и отговорностите на лицата, които ще се наемат, са подробно разписани в раздел "Екип" към проекта. Компанията предвижда минимум 3 от наетите лица по проекта да запазят работата си и след изпълнение на проекта, както и да наеме нови лица и да разшири дейността си. Създаването на нови и устойчиви работни мета в “БИТЕК” ЕООД е ключов фактор за нейното бъдещо развитие и разширяване на дейността и в сферата на механообработката. 231 780.88 58 545.96
Дейност 1: Реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 лица,закупуване и въвеждане в експлоатация на ДМА (два броя високотехнологични ЦПУ Рутери за плоскости и камък),наем на производствено помещение за 12 месеца,изработка на пазарен анализ - 1бр.,изработване на интернет страница-1 бр.,участия в събития в страната и чужбина) ЧАСТ 2: /Продължение на Дейност 1/ Част 3. Закупуване на ДМА за механообработка С цел обезпечаването на високо качество на предлагана услуга, Дружеството ще закупи 2 бр. ЦПУ Рутера: 1. ЦПУ Рутер за обработка на алуминиеви, полиуеретанови и дървени плоскости -1 бр., който ще има следните минимални технически и функционални характеристики, които са заложени и в приложената към проекта Техническа спецификация: - Шпиндел 9 kW или с по-малка мощност - Работни ходове По ос Х мин. 2000 мм По ос Y мин. 4200 мм - Вакуум маса с 2 броя вакуум помпи - Автоматична смяна на инструмента 2. ЦПУ Рутер за камък - 1 бр., който ще има следните минимални технически и функционални характеристики, които са заложени и в приложената към проекта Техническа спецификация: - Шпиндел 5.5 кW или с по-малка мощност - Точност - +/- 0.1 мм - Вана за материала - Система за охлаждане на инструмента Целта на тази част от дейността е да се достави, монтира и въведе в експлоатация ново, професионално, технологично оборудване, необходимо за механообработката на алуминиеви, полиуретанови, дървени плоскости под формата на мдф и пдч и камък под формата на мрамор и гранит и др. С планираните за закупуване ЦПУ рутери – рутери с Централно Програмно Управление, „БИТЕК” ЕООД ще има възможност да обработва всякакъв вид плоскости от различни материали и с това да осигури диверсификация в предлаганите продукти. ЦПУ рутерът е компютърно управлявана машина за рязане, пробиване, фрезоване, гравиране и т.н. на различни твърди материали. За разлика от стандартните машини, ЦПУ рутера е ефективен, както в производството на единични изделия, така и за серийни поръчки, като автоматизацията и прецизността са основните му предимства. В т.ч. намалява отпадъците, честотата на грешките и времето необходимо на крайния продукт да стигне до пазара. Както се вижда, всички предвидени за закупуване по проекта ДМА представляват съвкупност от няколко компонента, които не могат да функционират самостоятелно за целите на проекта. Наличието на високотехнологично оборудване е предпоставка за ефективен производствен процес при елиминиране на риска от субективния човешки фактор, постигане на оптимална производителност, високо качество при оптимална себестойност на крайния продукт и извършваната услуга. Предвиденото оборудване ще е с отлични показатели за нисък разход на енергия. Предвидената инвестиция ще спомогне за оптимизиране дейността на фирмата и доброто и позициониране на пазара. Основните и предимства ще са следните: - Отлично качество на крайните продукти - посредством цифровизираното автоматично управление и прецизност на обработка. - Гъвкавост при изпълнение на клиентските заявки – с тази система от два рутера ще могат да бъдат обработвани фактически всякакъв вид материали с твърдост до алуминия в единични и серийни бройки, което ще доведе до възможност за поемане на разнообразни заявки от клиенти по отношение на материали и бройки; - Допълнителна печалба от увеличаване на производството в резултат на постепенното натоварване на капацитета и наемане на нови служители; - Допълнителни ползи за околната среда чрез намаляване брака и отпадъка от производството – поради точността си на изработка фактически няма да има отпадък. В допълнение рутерите за камък имат система за рециркулация на водата. Малка струя вода е насочена към инструмента и това улавя целия фин каменен прах във водата, който след това се събира в резервоар, където каменните частици седиментират на дъното и не се отделят в атмосферата. Предвидено за закупуване в настоящия проект оборудване е необходимо, за да се извърши цялостен цикъл на производство и да се произведе висококачествен краен продукт. С успешното изпълнение на дейността, Дружеството ще изпълни заложените по проекта специфични цели и очаквани резултати, а оттам и на общата цел на проекта, с което ще се отговори и на поставените цели на процедурата "Насърчаване на предприемачеството" 0.00 136 400.00
Дейност 1: Реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 лица,закупуване и въвеждане в експлоатация на ДМА (два броя високотехнологични ЦПУ Рутери за плоскости и камък),наем на производствено помещение за 12 месеца,изработка на пазарен анализ - 1бр.,изработване на интернет страница-1 бр.,участия в събития в страната и чужбина) ЧАСТ 3: /Продължение на Дейност 1/ Част 3. Наемане на работно помещение за 12 месеца За да функционира една фирма, занимаваща се с механообработка, тя има нужда от подходящо място, отговарящо на високите стандарти за такъв вид производство. През първите 3 месеца от изпълнението на проекта ще бъде избрано подходящо помещение в гр. Кнежа, като необходимата площ за целта е около 100 кв.м., на която да се разположат новозакупените ЦПУ рутери, организиране на работното пространство, да се предвиди място за складове за суровини и материали и готова продукция, както и място за оперативна работа на служителите. 0.00 3 606.46
Дейност 1: Реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 лица,закупуване и въвеждане в експлоатация на ДМА (два броя високотехнологични ЦПУ Рутери за плоскости и камък),наем на производствено помещение за 12 месеца,изработка на пазарен анализ - 1бр.,изработване на интернет страница-1 бр.,участия в събития в страната и чужбина) ЧАСТ 4: /Продължение на Дейност 1/ Част 4 - Изработка на пазарен анализ - 1 бр. Инвестицията за изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на ПИ в "БИТЕК" EOOД (продукти - стоки и/или услуги) ще включва изследване с определени цели чрез възприета методика: събиране, обработка, анализ и оценка на данните. Изследването от своя страна трябва да подпомогне вземането на управленски решения от фирмата. Да постави основните задачи, насочени в бъдеще, а именно: да се разкрият нови пазарна реализация, както и да се използват възможностите на съществуващите пазари. 0.00 10 500.00
Дейност 1: Реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 лица,закупуване и въвеждане в експлоатация на ДМА (два броя високотехнологични ЦПУ Рутери за плоскости и камък),наем на производствено помещение за 12 месеца,изработка на пазарен анализ - 1бр.,изработване на интернет страница-1 бр.,участия в събития в страната и чужбина) ЧАСТ 5: /Продължение на Дейност 1/ Част 5. Изработване на Интернет страница на компанията Целта на тази част от дейността е да се изработи интернет страница на компанията, която да промотира дейността и, да е лесно достъпна до всички точки на пазара, чрез презентирането на продуктите и, постоянно актуализиране и качване на възможности за обработка на различни видове материали, произведени детайли, видео съдържание с изработка. С бързото навлизане на новите технологии в живота на хората се развива и онлайн търсенето. Тъй като по същество фирмата предлага услугата механообработка, то нейните продукти са достъпни за цялата територия на страната, а и извън нея. Целта на сайта, който ще се направи за „БИТЕК” ЕООД е от една страна да се презентират възможностите пред клиенти и бизнес партньори, от друга да се създаде достъпност до фирмата, от която и да е точка в страната и от трета - да се спестяват време, пари и нерви на потребителите с намирането на правилната фирма за техните нужди. За да е успешен един такъв сайт е необходимо съдържанието му да е изключително и всеобхватно. За изпълнение на дейността ще се възложи на потенциалния изпълнител разработено задание за дизайна на интернет страницата, задание за модулите и подмодулите, така че те да отговарят на предмета и визията на компанията. Една от идеите на разработения сайт е да могат и служителите на фирмата лесно да работят с него - ще им се даде възможност бързо да актуализират съдържанието и постоянно да го развиват и обогатяват, ще имат възможност да описват по-детайлно представяне на възможностите на фирмата и нейните продукти. Чрез изработената интернет страница ще се търси и създаване на устойчиви търговски взаимоотношения с големи и малки клиенти, които да се възползват от гъвкавостта на компанията. Фокус ще се търси и върху сферата на онлайн маркетинга за подобряване видимостта на сайта в търсачките и увеличаване на ограничения трафик. Предвидената инвестиция за изработване на интернет страница ще спомогне за оптимизиране дейността на фирмата и доброто и позициониране на този конкурентен пазар. Основните и предимства ще са следните: - отличен дизайн и фирмено представяне; - подходящо презентиране на продуктите; - ниски разходи за поддръжка; - повишаване конкурентоспособността и пазарното позициониране на компанията. 0.00 13 400.00
Дейност 1: Реализиране на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 лица,закупуване и въвеждане в експлоатация на ДМА (два броя високотехнологични ЦПУ Рутери за плоскости и камък),наем на производствено помещение за 12 месеца,изработка на пазарен анализ - 1бр.,изработване на интернет страница-1 бр.,участия в събития в страната и чужбина) ЧАСТ 6: /Продължение на Дейност 1/ Част 6. Разходи за участие в събития в страната и чужбина (семинари, конференции, изложения) Целта на тази част е да се популяризира фирмата и нейната дейност чрез представяне на „БИТЕК” ЕООД и на нейните продукти/услуги, разширяване и развитие на дейността на фирмата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи. Тук се включват разходи за такси за участие, наемане на площ и изграждане на щанд на изложения, разходи за командировки (пътни, дневни и квартирни) на квалифицирания персонал на кандидата. Компанията има намерение да участва на специализирани изложения, където не само да се представи на общността и потенциалните клиенти, но и да покаже оборудването и услугите, които може да предложи. 0.00 1 396.75
Дейност 2: Визуализация на проекта: Дейността по визуализация на проекта има за цел да се информира широката общественост за целите по проекта на "БИТЕК“ ЕООД, заложените дейности и постигнати резултати, както и да се популяризират възможностите и приноса на Европейския съюз, Европейския фонд за регионално развитие и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г. В процеса на подготовка и провеждане на кампанията за информираност и публичност, с цел недопускане на отклонения от нормите и правилата, се предвижда прилагането на следните методи за изпълнение на дейността, които са изцяло съобразени с изискванията, предвидени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020” и общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ и особеностите и целите на проекта, ще се осъществяват периодични дейности, които да информират обществеността за хода на изпълнение на проекта и постигнатите резултати – съобщения и информация на сайта на кандидата. Всички разработени, издадени и разпространени в рамките на проекта материали (информационна табела, стикери и съобщения), ще бъдат визуализирани според всички изисквания – емблемата на ЕС; упоменаването „Европейски съюз“; наименованието на ЕФРР; общото лого за програмен период 2014 - 2020г., със съответното наименование на финансиращата програма; наименование на проекта, стойност на БФП и т.н. Чрез реализиране на дейността по информиране и публичност ще се популяризира високият социален ефект от постигнатите по проекта резултати и ще се създаде предпоставка за устойчиво развитие. Дейността ще се изпълни на два етапа: 1. По време на първия ще бъде избран външен изпълнител за осъществяване на дейността. 2. По време на втория ще бъдат изготвени, доставени и монтирани информационните и визуални материали, осигуряващи публичността на проекта. Ще бъдат изготвени следните информационни и визуални материали: - Поставяне на 2 броя информационна табела в производственият цех на "БИТЕК“ ЕООД и на входа, с размер 70х50 см, пълноцветен печат, ламарина или PVC със самозалепващо фолио, информираща за получената финансова подкрепа по проекта по линия на ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г. На табелите ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“, ЕФРР, като тази информация ще заема минимум 25% от площта на табелата; общото лого на програмен период 2014-2020 г.; наименованието на ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г.; наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. - Изработване и поставяне на стикери - 40 бр. (пълноцветен печат, самозалепващо се фолио) върху закупеното в рамките на проекта оборудване, информиращи за финансовата подкрепа на ЕС, ЕФРР, общото лого за програмен период 2014 - 2020г. и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г., при реализиране на съответната доставка. Ще бъдат поставени до 2 бр. стикери на съответното оборудване. - Всички документи, които ще се изготвят по време на изпълнението на проекта ще бъдат на бланка, съдържаща логата и слоганите на ЕС, ЕФРР, общото лого за програмен период 2014 - 2020г. и ОПИК; - Информация за приноса на ЕС и ОПИК 2014 2020 г. ще бъде включена и в публикуваните обяви за събиране на ценови предложения, публични покани в интернет порталите http://www.eufunds.bg/ и ИСУН 2020 и на сайта на компанията. 500.00 160.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).