Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

Finteh-D is a micro enterprise with offices in the towns of Pleven and Sofia. We are focused on creation and integration of non-standard software solutions – ERP, CRM and BI modern programming products for business management and systems for electronic and distance learning as well as electronic storages.
The production capacity of companies like ours is defined by the possibility of offering modern software products together with the accompanying cloud services for management and upgrade as well as server space, on which the solution will be placed without taking from the client’s resources. As much software space we have. as many products we can develop and respectively increase the number of clients. Being able to offer package service guaranties the quality of our products and allows us to answer the clients’ requirements. Now we have 1.43 TB server space, which, with the increasing number of customers, turns to be totally inadequate and limits our development and creation of new stuff.
The problem will be solved through investment in a cloud services system, installed in a modern data center in the town of Pleven and serviced by our local staff. 
As a result of project implementation, we shall increase by 100%our capacity for development and modification of software products and applications. Our available server space will be increased with 2000% and will reach over 22TB. Thus we shall be able to attract new clients from all-over Bulgaria, as well as to enter foreign markets, because the management of the software products will be performed distantly. The need for the client to ensure own human or server resources in order to implement our products will be eliminated. 
Through the project will be encouraged the better use of ICT in the business processes of the companies, as well as we shall achieve increase the net sales turnover, the productivity and the turnover from exported products. 
The project is implemented under ISIS area “ICT and informatics”
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Повишаване на производствения капацитет на Финтех- Д ЕООД чрез закупуване и въвеждане в експлоатация на система за предоставяне на облачни услуги - 1бр, позиционирана в гр. Плевен. : „ФИНТЕХ Д“ ЕООД има като основен предмет на дейност разработка и внедряване на информационни системи, разпространение и експлоатация на програмни продукти и системи и осигуряване на дисково пространство и облачни услуги. Фирмата е фокусирана върху създаване и интегриране на нестандартни софтуерни решения - ERP, CRM и BI съвременни програмни продукти за управление на бизнеса, системи за електронно и дистанционно обучение и електронни хранилища. За да бъдем конкурентоспособни, е необходимо за предлаганите информационни системи и програмни продукти да осигурим и виртуално място за съхранението и управлението им. Това е и начинът да гарантираме качествената им работа. Дейността ни се извършва в София и Плевен, като оборудването, с което разполагаме за тези цели, е крайно недостатъчно, за да задоволи нарастващото търсене на продуктите и услугите ни. Без наличие на сървърно пространство, увеличаването на създадените и реализирани на пазара програмни продукти е силно ограничено. В момента разполагаме с оборудване с общ капацитет дисково пространство от 1.43ТБ. На него се позиционират програмните и информационни продукти, които създаваме и които клиентите ни закупуват. Изчерпването на наличното ни сървърно пространство от една страна, както и нарастващия интерес към продуктите ни възпрепятстват развитието ни. Липсата на пространство ни ограничава и по отношение на създаването и продажбата и на нови продукти, тъй като предлагането на хостинг за нашите продукти е част от услугата ни. Решението на този проблем е инвестиране в предвидената за закупуване система за предоставяне на облачни услуги, която ще се състои от подходящ хардуер и съответния софтуер за управление. Минимум четири броя свързани помежду си сървърни системи, оборудвани със софтуер ще осигурят необходимите ни функционалности за хостинг на виртуални сървъри. Виртуалният уеб хостинг е услуга, базирана на разделянето на един физически сървър на няколко по-малки виртуални такива. VPS хостинг имитира споделен хостинг и dedicated hosting. При него всеки виртуален сървър притежава собствени ресурси и операционна система и е независим от другите виртуални сървъри на физическата машина. Те имат контролен панел за администрация, чрез който могат лесно да бъдат управлявани от клиента. С наемането на виртуален сървър се наема малка част от физическа машина с ресурси (RAM памет , Процесор и Дисково пространство), които са достъпни само за конкретния клиент. Главната разлика между споделен хостинг и виртуален хостинг е в това, че при виртуалния хостинг потребителите имат по-голяма свобода и ресурси, докато споделения уеб хостинг е алтернативен вариант на евтин уеб хостинг с много ограничения, както по отношение на ресурсите така и в производителността. Когато наличното сървърно пространство е оптимално организирано, услугата може да бъде предложена на множество клиенти, което е и нашата цел с изпълнение на този проект. Един от основните продукти на Финтех-Д е собствена иновативна система "Виртуален офис". За правилната експлоатация на системата, отдаваме на клиентите си дисково пространство за управление на процесите, съхраняване, изтегляне, управление или споделяне на файлове. Капацитетът по отношение на отдаване на пространство определя за фирма като нашата възможностите за реализация и на разработваните програмни и информационни продукти. С наличието на по-голямо сървърно пространство ще можем да реализираме и по-голям брой от тях. Системата има базова версия, която се модифицира в зависимост от изискванията на всеки клиенти. Нейните продажби, обаче, зависят от възможността за осигуряване на сървърно пространство за съхранението и управлението й. На практика, с инвестицията в система за управление на облачни услуги, ще бъде увеличен капацитетът ни за осигуряване на хостинг пространство, както и за производство на информационен продукт "Виртуален офис", както и останалите системи и продукти. 690 000.00 689 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).