Наемане на 4 броя безработни и неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да бъдат подбрани кандидати и сключени договори с 4 безработни и неактивни лица, на 50 % от които ще бъде предоставена възможност за трайна заетост за допълнителен период от минимум 12 месеца. Безработните и неактивни лица ще бъдат и от двете области на интервенция - целеви групи над 30 години и безработни младежи до 29 години. Тяхното разпределение ще бъде следното - 1 лице от код 102 и 3 лица от код 103. След реализирането на дейността ще бъдат създадени следните 4 работни места:
- 1 работно място за длъжност ръководител, производствени технологии, код 2141 7005;
- 1 работно място за длъжност графичен дизайнер, код 2166 3008;
- 1 работно място за длъжност мениджър, ключови клиенти, код 2421 5025;
- 1 работно място за длъжност програмист, уеб сайтове, код 2513 6002.
Етапите на изпълнение на дейността ще бъдат следните:
1. Подбор на безработни и неактивни лица - ще бъдат подадени заявки в различни трудови борси за наемане на персонал - държавни и частни. Ще бъдат потърсени неактивни лица;
2. Сключване на договор с одобрените 6 лица.
3. Запознаване на новонаетите лица с естеството на работа и провеждане на инструктажи.
За периода на реализация на проекта ще бъде избрана служба по трудова медицина, с която ще бъде сключен договор съгласно изискванията на чл. 25 ал. 1 от Закона за здравословните и безопасни условия на труд. Службата по трудова медицина ще обслужва новонаетите 4 броя служители за периода от назначаването им до приключването на проектните дейности. СТМ ще бъде задължена да обслужва работниците на фирмата съгласно изискванията на Наредба № 3 от 25,01,2008 г. |
34 571.84
|
33 047.14
|
Закупуване на оборудване и инвентар, свързани със създаването на новите работни места.: Ще бъде извършена доставка на следното оборудване: режещо - печатащ плотер, при който полагането и печатът с лак в различни режими създава специални и уникални дизайни с гланцов ефект, матов ефект, ефект с водни знаци , полугланцов ефект, както и обемно контурно лакиране, за да спестите време за ламиниране на отпечатъка и той да има специален 3D ефект с релеф. Плотерът ще увеличи скоростта на изработване приблизително с 4 пъти и по този начин подобри производствения капацитет на предприятието. С него ще работи графичният дизайнер. По този начин ще се създаде възможност за обслужване на по-голям брой поръчки едновременно, т.е. от намирането на нови клиенти и в тази връзка ще бъде назначен и мениджър, ключови клиенти. За да може производствения процес да бъде контролиран в условията на разширен обем на производство и увеличени поръчки от клиенти ще бъде назначен ръководител, производствени технологии.
С цел реализация на повече проекти в областта на интернет рекламата и подобряване на своето собствено интернет представяне и позициониране ще бъде назначен програмист, уеб сайтове. Той ще бъде отговорен за разрастването на дяла на услугите в областта на рекламата.
И четирите планирани за създаване работни места са за длъжности, които не са съществували до момента във фирмата.
Прогнозираме режещо-печатащият плотер да бъде на стойност от 18 125,00 лева.
Ще бъде направена застраховка на оборудването след неговата доставка за периода на реализация на проекта за всички възможни застрахователни рискове на прогнозна стойност от 948,00 лева.
|
19 073.00
|
18 277.42
|
Дейности по организация и управление на проекта.: Ще бъде създаден екип по проекта, който ще се състои от ръководител на проекта с богат опит в управлението на проекти, финансирани по европейски и други фондове, както и координатор, който също притежава опит във финансовото управление на безвъзмездна помощ. Заетостта на екипа ще бъде в рамките на реализацията на проекта, а именно 13 месеца. Работата на екипа ще бъде отчитана на база на отработените часове като ръководителя на проекта предвиждаме да бъде зает в рамките на 310 часа, а координаторът - счетоводител - 300 часа. Часовите ставки за изплащане на възнагражденията по отработените часове са съгласно публикуваната Методология за определяне на възнагражденията, т.е. за ръководител проект - 10 лева/час, за координатор - счетоводител - 8 лева/час. Предвиждаме сумата от 5500,00 лева за възнаграждения на екипа по проекта.
Изборът на координатор на проекта ще бъде обект на ПМС 118 и Ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място 2015" и ще се извърши след стартирането на проекта. Координаторът ще участва пряко в реализацията на проекта и в изпълнението на проектните дейности. Ще подпомага ръководителя при изготвянето на месечните отчети. Ще изготвя самостоятелно всички финансови справки и отчети. Ще отговаря за правилното разходване на средствата по бюджета и тяхната целесъобразност. Ще взема участие в събития и ще осъществява връзка с представителите на управляващия орган на местно ниво.
За да бъде обезпечено управлението на проекта ще бъдат необходими и канцеларски материали и консумативи на обща стойност - 500,00 лева. Ще бъдат доставени следните материали и консумативи:
- копирна хартия - 8 кашона х 30,00 лева - 240,00 лева;
- папки с перфорация - 1 опаковка х 51,00 лева - 51,00 лева;
- класьори - 20 броя х 3,00 лева - 60,00 лева;
- тонер касета - 2 броя х 61,00 лева - 122,00 лева;
- джобове - 2 опаковки х 6 лева - 12,00 лева;
- химикали - 10 броя х 1,50 лева - 15,00 лева. |
6 000.00
|
6 712.00
|
Дейности по информиране и публичност: С цел популяризиране на проекта сред обществеността ще бъдат реализирани следните услуги от външна фирма:
- изработване на информационна табела - 1 брой на стойност 350,00 лева. Тя ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование.
- изработване на 1 самозалепващ се стикер на стойност 150,00 лева, който ще бъде поставен върху доставеното оборудване. Той ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование;
- публикуване на две информационни карета в местен вестник в началото и в края на проекта на стойност 500,00 лева. |
1 000.00
|
1 250.00
|