Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

This project proposal developed by the Applicant "Daisy 79" Ltd. complies fully with the priorities of the HRD OP, a procedure for granting financial assistance BG05M9OP001-1.003 "New Workplace 2015" and Priority Axis 1 "Improving access to employment and quality of working places". The project will be implemented within the Southwest region, town of Dupnitsa.

Main activities in the project proposal
1. Hiring of unemployed and /or inactive for a period of twelve months
2. Activities for the selection of contractors under the Decree №118/ 20.05.2014
3. Purchase of equipment, furniture, DNA and furniture related to the creation of new working places
4. Conducting professional training
5. Conduct training on key competences, according to the European Qualifications Framework by: Key competence 2 "Correspondence language" four key competence "Digital competence"
6. Activities for the organization and management of the project
7. Activities for information and publicity

During the project the company will open a new office and the staff wil be increased by 10 (ten) people. Expected results are increasing the volume and quality of services, improve the customer assistance, ect.

Target group  is unemployed and/or inactive people (4 ot them are up to 29 years old, 4 of them are over 54 years old, 2 - others). It is scheduled to conduct professional training and training in key competencies according to the European Qualifications Framework by: KK 2 "Communication in foreign languages"  and KK 4 'Digital Competence'

Guaranteed is the preservation of working places of 50% /5 employees/ targeted for one year after completion of the project
Work organization and project management, information and publicity in the spirit of good practice and are spelled out in full compliance with the Manual of Uniform beneficiary implementing rules for information and communication 2014-2020,
The project and activities are set and met all horizontal principles of HRD OP.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Проектното предложение предвижда екипът да се състои от общо 4 човека на следните позиции: 1. Ръководител проект - 1 бр 2. Координатор проект - 1 бр 3. Координатор трудов пазар и наемане - 1 бр 4. Счетоводител на проекта - 1 бр Екипът, сформиран за целите на успешното изпълнение на проекта – всеки един от членовете има над 5 години в управлението, организацията и/или изпълнението на дейности по наемане и подбор на служители, вкл и от безработни и/или неактивни лица (Борислав Игов – ръководител на проекта, Ралица Иванова - координатор трудов пазар и наемане) и над 3 години опит в управлението, изпълнението и отчитането на проекти финансирани от Структурните фондове на ЕС и националните оперативни програми (Борислав Игов, Ралица Иванова, Анжела Генова – счетоводител на проекта, Людмила Величкова – координатор) Ангажиментите на всеки член от екипа по управление на проекта са подробно разписани в т. 9 Екип. CV-та на екипа по управление на проекта са приложени в системата, в т. 12. С балансираното участие на различни експерти Кандидатът се стреми да осигури висока мотивация на проектния екип по изпълнение на заложените проектни дейности. Членовете на проектния екип притежават широкообхватна експертиза по отношение както на управление и отчитане на проекти, така и специфични компетентности относно изискванията на ОП РЧР; на документацията за визуализиране и отчитане на проектни дейности и др. Разпределението на функциите между членовете на екипа, навременната обратна връзка и ясното дефиниране на каналите за вътрешноекипна комуникация ще гарантират постигане на заложените проектни индикатори и резултати. 12 021.00 14 380.99
Избор на външни изпълнители по ПМС 118/20.05.2014г: При избора на изпълнители Дейзи 79 ЕООД ще се ръководи от следните принципи: безпристрастност, равнопоставеност и недискриминация по отношение на всички кандидати. При провеждането на избора по ПМС 118/20.05.2014г. ще бъдат спазени всички изисквания към бенефициентите на безвъзмездна помощ по отношение на подготовката на документацията, сроковете, съгласуването с договарящия орган и подписването на договори с избраните изпълнители. В рамките на проекта ще се проведат 5 процедури по избор на изпълнител, съгласно ПМС 118/20.05.2014г: 1.Избор на доставчик за канцеларски материали и консумативи - дейност 1 С цел прозрачност на избора, недопускане на дискриминация и ефективност на разходите ще бъдат поискани три оферти. 2 Избор на доставчик за провеждане на обучения по професионално обучение - дейност 3 С цел прозрачност на избора, недопускане на дискриминация и ефективност на разходите ще бъдат поискани три оферти. Към офертата кандидатите трябва да предоставят хорариум на обучението, учебен план и учебна програма, разпределени според брой часове теория/практика, номер на лицензията от НАПОО, документ, доказващ завършеното обучение и др. 3. Избор на доставчик за провеждане на обучения по ключови компетенции - дейност 4 С цел прозрачност на избора, недопускане на дискриминация и ефективност на разходите ще бъдат поискани три оферти. Към офертата кандидатите трябва да предоставят хорариум на обучението, учебен план и учебна програма, документ, доказващ завършеното обучение и др. 4. Избор на доставчик за оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места - за дейност 5 С цел прозрачност на избора, недопускане на дискриминация и ефективност на разходите ще бъдат поискани три оферти. 5. Избор на доставчик за дейности по информиране и публичност - за дейност 6 В рамките на дейността ще бъде избран доставчик, който да осигури провеждането на пресконференции, информационни табла, дипляни, публикации и др, планирани за обезпечаване на дейност 6. Изпълнител на дейността е екипът за управление на проекта. Всички членове на екипа по управление на проекта имат над 5 години опит в организацията и провеждането на търгове в различни типове процедури. 0.00 0.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Кандидатът Дейзи 79 ЕООД планира да отвори втори офис на територията на гр. Дупница. Десетте нови служители ще бъдат назначени в новия офис. С тази цел е необходимо да се закупи оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на тези 10 нови работни места и оборудването на новия офис. Ще бъдат закупени офис столове, бюра, компютри, копирни и др. устройства, шкафове, кантонерки и др, подробно описани в бюджета на дейността. За целите на дейността на новопостъпилите служители се предвижда закупуването на мобилен фургон. Това ще помогне да се достигне до клиентите и ще улесни услугите по продажбата, регистрацията и изготвянето на търговската документация. Съгласно ПМС 118/20.05.2014г дейността ще се изпълни чрез възлагане на външен/външни доставчик/доставчици. 29 760.00 36 130.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Кандидатът Дейзи 79 ЕООД ще осигури заетост за период до 12 месеца на 10 безработни и/или неактивни лица. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Всички новоназначени лица ще се наемат по трудово правоотношение - на трудов договор на 8-часов работен ден. С цел разкриването на нов стопански обект в гр. Дупница фирмата се нуждае от нов персонал, както следва: - Продавач консултант - 10 бр. Основните задължения на продавач консултанта са качественото обслужване на клиентите на дружеството,търсене на нови клиенти, предлагане на автомобилите, представяне качествата на колите и предоставяне на възможности за информиран избор за клиента. Допълнителни задължения: редовно водене на документацията, отчетност, поддържане на база данни, При наемането на безработните и/или неактивните лица приоритет за нас ще имат лица, принадлежащи следните категории – 4 души от категория на млади хора на възраст до 29 г възраст и 4 души от категорията на безработни и/или неактивни лица над 54-годишна възраст Категория 1. Млади хора на възраст до 29 г възраст Пазарът на категорията автомобили, които предлага компанията, е динамичен и се променя изключително бързо, предвид новите технологии, допълнителни екстри и съвременното оборудване. Младите хора на възраст до 29 г са амбициозни, имат желание да учат и да се развиват. Те са възприемчиви към новите неща, иновациите, обучението, общуват лесно и по-свободно.Те познават добре различни категории автомобили, качествата и екстрите и са в крак с нововъведенията в този бранш. Ето защо при търсенето на хората ще се насочим към млади хора, за които смятаме, че притежават горните качества и ще могат да се впишат във фирмената ни култура. Ще се търсят и кандидати, които нямат нужните знания и квалификация, но биха ги придобили в резултат на обучение. Категория 2. Безработни и/или неактивни лица над 54-годишна възраст Лицата от тази целева група имат много положителни качества, които биха подпомогнали фирмата - дългогодишен опит, голям обем специфични знания, по-голяма ангажираност и по-трайна мотивация за постижения. Тяхната адаптация понякога е по-трудна и отнема повече време, затова ще се положат допълнителни усилия за ангажирането на хората от тази целева група към фирмените ценности и култура. 70 860.00 87 498.82
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен на наетите по проекта лица: Безработните и/или неактивни лица нямат образование по специалността "Продавач-консултант". Затова е планирано включването на новонаетите лица в професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица. Обучението ще се извърши от външен изпълнител (Център за професионално обучение, лицензиран от НАПОО), съгласно всички изисквания на НАПОО. Изборът на обучаваща организация ще се извърши съгласно ПМС 118/20.05.2014г. 1. Наименование и код на професията - 341020 - "Продавач-консултант" , код на специалността 3410201- "Продавач-консултант" – Втора степен на професионална квалификация 2. Хорариум на обучението - 690 часа 2.1. Теория - 312 часа 2.2. Практика - 378 часа 3. Брой на обучаваните лица - 10 бр 4. Документ, доказващ завършеното обучение - свидетелство за професионална квалификация В обученията по професионална квалификация ще се включат само 10-те новонаети лица. 12 000.00 12 000.00
Предоставяне на обучение на наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”, Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: В рамките на дейност 4 десетте новонаети лица ще се обучат на: - Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”, Английски език - Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, Работа с електронни таблици (Excel) Обученията по КК2 и по КК4 са необходими по няколко причини: - Клиентите на компанията "Дейзи 79" ЕООД са както българи, така и чужди граждани от съседни на България страни. Чуждите граждани говорят английски език, ето защо английският език е нужен, за да могат новите хора да бъдат по-ефективни, да постигат резултати и да работят по-ангажирано. - Обучението по КК4 Дигитална компетентност, Работа с електронни таблици, е необходимо заради спецификата на бизнеса - изготвят се оферти, поддържа се база данни с клиенти, изготвя се файл на клиента с предпочитания, желани модели и др., като Excel е най-подходящата програма за тази цел. Ето защо всички новонаети лица по проекта ще бъдат включени в обучение "Работа с електронни таблици (Excel). Изпълнител/ите ще се избере/ат по реда на ПМС 118/20.05.2014г За обучение по КК 2 „Общуване на чужди езици”, Английски език: 1. Хорариум на обучението по КК 2 „Общуване на чужди езици”, Английски език - 300 уч ч (по 45 мин) - 3 нива на обучение*100 уч ч, общо 300 уч ч 1.1. Теория - 150 уч.ч 1.2. Практика - 150 уч.ч 2. Брой на обучаваните лица - 10 лица 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат Преди започване на обучението избраната обучаващата организация/институция трябва да проведе входящ тест за определяне на нивото на обучаемите. В края на обучението обучаемите ще положат финален изпит/тест, за да се удостовери успешното приключване на обучението. На база на успешно издържан тест обучаващата организация/институция ще издаде сертификат. За обучение по КК 4 „Дигитална компетентност” 1. Хорариум на обучението по КК 4 „Дигитална компетентност” - Работа с електронни таблици (Excel), 45 уч ч (по 45 мин) 1.1. Теория - 20 уч.ч 1.2. Практика - 25 уч.ч 2. Брой на обучаваните лица - 10 лица 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат В края на обучението обучаемите ще положат финален изпит/тест, за да се удостовери успешното приключване на обучението. На база на успешно издържан тест обучаващата организация/институция ще издаде сертификат. В обученията по КК2 и КК4 ще се включат само 10-те новонаети лица. 9 500.00 9 500.00
Информиране и публичност по проекта: Методологията на проекта предвижда серия от взаимосвързани дейности за популяризиране на целите, основните дейности и очаквани резултати на проекта. Тези дейности ще бъдат изпълнени съгласно приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 2-10 от Регламент на Комисията № 1828/2006 и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 Дейностите включват: 1. Организиране и провеждане на 2 (две) пресконференции, в началото и в края на проекта, с цел постигане на информираност относно заложените и постигнатите резултати и ползи, свързани с изпълнението на проекта 2. Две публикации в електронни и печатни медии 3. Две информационни табели, изработени в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП „РЧР” - една за офиса в гр Дупница и една за новооткрития офис 4. 100 бр дипляни за разяснение целите на проекта 5. Детайлна вътрешна комуникация за всички служители и работници на Дейзи 79 ЕООД 6 . Обозначение с необходимите лога и реквизити на всички документи, създавани във връзка с изпълнение на проекта; 7. Всеки документ по проекта ще включва позоваване, сочещо, че Оперативната програма е съфинансирана от ЕСФ на ЕС 1 850.00 1 510.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).