Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 779 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

The overall project objective is to increase the competitiveness of BTP - Bulgarian Transport press Ltd. on the national and international market through the development of its management capacity and strengthen its ability to deliver high quality products and services.
The specific project objectives are:
-To optimize production process and reduce the  products and services;
-To Improve the management process in the company by eliminating the subjective factor and create all preconditions to make informed and reasoned managerial decisions by providing real-time comprehensive and accurate information about all processes in the company;
- To increase the market share and the revenues, including from export by increasing the customers and partners trust.
-To Increase the profit realized by reducing the production costs as a result of increased productivity and optimization of the business processes in the company.
 
The target group of the project includes all employees of the BTP - Bulgarian Transport press Ltd.
Project activities include acquisition and introduction of ICT based business processes management software, investments in new hardware equipment, contributing to the introduction of the ICT-based software and activities for project visualization.

As a result the project will greatly facilitate the implementation of all business processes in the company and improve the efficiency and the overall performance of the company. The project will contribute to increasing the competitiveness of the company in several aspects: optimizing business processes and improve efficiency, increase productivity, improve product quality, increase the net operating income, including export earnings, and consequently increase the profits of the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на интегрирана софтуерна система за управление на ресурси, взаимоотношения с клиенти и вътрешни анализи: Като част от дейността ще бъде извършено придобиване и въвеждане на интегрирана информационна система за управление, включваща: 1.Информационна система за клиенти •управление на работата както с клиенти; • данни за лица и фирми в областта на транспорта и логистиката; •дефиниране на динамични връзки между записи; •таргетиране по характеристики; •проследяване на история; •поддържане на българска и английска версия и полу-автоматично попълване на английската версия; •генериране на версия за подготовка на печатно издание и на версия, поддържана на Интернет страница с автоматична актуализация на данните; •управление на реклама; •вграждане на графични обекти; •генериране на справки по индекси от системата. • абонаменти за издания; генериране на справки зз абонаменти по издания, периоди и разпространители • генериране на електронни бюлетини с управление на информационно и рекламно съдържание в тях • мейлинги • регистрация и дерегистрация на получатели •обслужване на регистрация на клиенти за събития. 2.Система за управление на информационно съдържание •създаване/интегриране на новинарско-информационни сайтове; •възможност за поддържане на множество Интернет страници; •управление на менюта, дизайн и функционалност на елементите на Интернет страници; •въвеждане и редактиране както на новини, в специализирана база данни, както и управление на извеждането им на Интернет страници; •поддържане на българска и английска версия на информацията, извеждана на Интернет страниците; •дефиниране на динамични връзки между записи; •вграждане на графични обекти; •дефиниране на галерии със снимкови и видео материали; •генериране на въпросници за получаване на обратна информация от потребителите •информационно осигуряване на електронни бюлетини и специализирани справочни продукти; •интегриране на свободна уеб-базирана система за управление на реклама на Интернет страниците. 3.Информационна система за обслужване на рекламната дейност •управление на заявки, оферта и договори за реклама •интегриране на платформите за реклама на фирмата - печатна, онлайн, продуктова; •генериране на справки по клиенти, по обекти, по периоди; •управление на изходни материали за реклама и тяхната връзка към платформите; •генериране на финансови отчети. 4.Информационна система за управление на отпадъците от дейността •въвеждане и поддържане на информация на изходни материали за генериране на отпадъци; •управление на събития и процеси, водещи до генериране на отпадъци; •генериране на справки по материали и по периоди; •управление на договори с фирми за обработка и оползотворяване на отпадъци; •планиране на разпределение и експедиция на отпадъци. 5.Информационна система за управление на проекти и контрол на задачи •дефиниране на проекти и проектни екипи; •възлагане, контрол и отчет на изпълнението на задачи; •управление на ресурси с анализ на натовареност и проверка за конфликти; •генериране на план-графици. Системата ще е: •уеб-базирана, позволяваща модификации и разширения; • ориентирана към спецификата на дейността на фирмата; • изградена на база на отделни модули със специфични връзки между тях; • контрол на достъпа до модули и функции на системата. Внедряваната интегрирана система ще позволи единно планиране на ресурсите - материални, дълготрайни, времеви, човешки, финансови и др. за цялата фирма и контрол на изпълнението. Това ще улесни вземането на информирани управленски решения и ще подобри стратегически за фирмата процеси като бюджетиране, прогнозиране и планиране. ИКТ базираната софтуерна система ще допринесе за: Повишена ефективност и оптимизирани работните процеси в компанията; Елиминиране субективния фактор при управлението и създадени всички предпоставки за вземане на информирани и обосновани управленски решения чрез предоставяне в реално време на изчерпателна и точна информация за всички процеси в компанията; Повишаване качеството на произвежданите продукти, при намалена себестойност. 275 000.00 272 900.00
Дейности за инвестиции в ново оборудване, допринасящи за въвеждането на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятието : Като част от дейността ще бъде закупено оборудване, което да обезпечи нормалното функциониране на интегрираната система за управление. Наличното към момента оборудване не покрива изискванията за внедряване на новата система за управление и не дава възможност за ефективното й използване. Това подлага на сериозни рискове функционирането и полезността на самата интегрирана система, защото не може да гарантира използване на 100% функционалностите й и е предпоставка за поява на проблеми от технически характер, които могат да доведат до грешки и да се отразят върху качеството на произвежданите продукти. Във връзка с новата ИКТ базирана софтуерна системата е необходимо закупуването на следното оборудване: - Компютърна конфигурация за графични станции-2 бр. Наличните компютърни конфигурации за част от персонала, зает със създаване и поддържане на съдържание са морално остарели (с вече неактуална Windows ОС)и с ограничен капацитет на работа като оперативна памет и дисков обем. Конфигурациите не позволяват допълнително надграждане и биха довели до затруднения при работа с ново поколение софтуер, какъвто представлява планираната за внедряване интегрирана система. Същевременно това са основни звена в организцаията, ключови за цялостния ни производствения процес. Закупуването на ново компютърно оборудване се налага от по–високите системни изисквания на системата към работещите с нея компютри. Реално, към момента, част от съществуващите компютри няма да могат да работят в пълна съвместимост с всички функционалности и приложения на новия софтуер, като паралелно с това те са стари, със ограничени параметри и това може да доведе до забавяне преноса на информация между потребителите в системата и да я блокира. - Сървърна система - 3 бр.сървъра В момента използваме 1 компютър с по-високи параметри като файлов сървър за съхраняване на информацията. Това далеч не е оптимално решение за фирма, работеща с голям обем информация и се налага често записване на информация и на външни носители- CD. Това затруднява използването й и забавя дейността. Наличното сървърно оборудване не е достатъчно като брой и капацитет, за да поеме инсталацията на всички интегрирани модули и функции на системата, както и информацията ,която престои да се генерира в работата на организацията с новоъведениети. Поради тази причина ще бъде закупено допълнително сървърно оборудване - 3 бр(файлов, за с-мата за управление, back up)., което да подсигури инсталирането и ефективната работа на цялостната интегрирана система. - Лазерен принтер - 1 бр. При работа със системата за управление е необходимо да се изваждат периодични справки, свързани със системата и това налага определена последователност при събиране и архивиране на информация и ежедневно разпечатване. Наличната към момента техника е морално остаряла и не може да обслужва пълноценно дейността. Поради тази причина се налага закупуването на нови принтери за издателски отдел и за администрация. Така информация и справки ще се съхраняват и на хартия и ще служат и за подобряване на СУК ISO 9001 във фирмата със справки за изпълнение от интегрираната система. -АРХИВИРАЩО УСТРОЙСТВО 1 бр.-- за архивиране на огромния обем информация от изданията. Към момента информацията се запазва на файлов сървър и не извършваме архивиране на специално устройство, което поставя пред сериозен риск информационните ни масиви. С въвеждане на интегрирана система за управление на процесите, ресурсите, отношенията с клиенти и вътрешни анализи се налага и реорганизация на процеса на съхраняване на информация с оглед осигуряване на много по-високо ниво на сигурност. Стъпки за изпълнение на дейността: 1: Избор на изпълнител /от 1-ви до 4-ти месец включително/ 2. Доставка и инсталиране /от 5-ти до 7-ти месец включително/ 55 690.00 55 220.00
Дейности за визуализация на проекта: При изпълнение на проекта ще предоставяме активно информация за проекта, съгласно изискванията за информиране и публичност на програмата. Екипът на проекта ще гарантира прозрачност, достъп до информация и равни възможности за участие в проекта на всички служители. При изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на Единен наръчник за визуализация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва финансирането от фондовете на ЕС на операцията, чрез: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; - упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на операцията (ЕСФ); - общото лого за програмния период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта ще информираме обществеността за получената подкрепа, като: - включим на уебсайта на фирмата кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа на ЕС; В уебсайта ще бъдат поставени цветни логото на оперативната програма и емблемата на ЕС. На сайта ще бъдат публикувани тръжните документи за провеждане на процедурите за избор на изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС №160/01.07.2016 г. - публикуваме на подходящо място на своята интернет страница банер с линк към Единния информационен портал www.eufunds.bg. Банерът ще бъде активен през целия период на изпълнение на проекта. Всички банери в Интернет ще съдържат: емблемата на ЕС; „Европейски съюз“; наименование на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; наименованието на програмата, наименованието на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. - поставим постоянни табели на видно място в офиса на фирмата /с минимален размер А3/ с информация за проекта, в който се споменава финансовата подкрепа на Европейския съюз. Плакатът ще съдържа: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на фонда ЕФРР; общото лого на програмен период 2014 - 2020 с наименованието на финансиращата програма ОПИК; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - текущо ще информираме медиите за напредъка на проекта и т.н. На предвидените за закупуване активи ще бъдат поставени информационни стикери на подходящо място на повърхността, с визуализирани емблема на ЕС; упоменаване на „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Стъпки за изпълнение на дейността: 1: Избор на изпълнител /1-ви месец/ 2: Дейности по информиране и публичност /месец 1-18/ 500.00 457.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).