Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

The current project is focused on the implementation of integrated measures with a view to the implementation of the powers of the Municipality of Kazanlak, related to the implementation of its responsibilities under the order of Social Services Act - SSA, The Disabled Persons Act -DPA and The Personal Assistance Act - PAA. In accordance with the purpose of the procedure, by strengthening the municipal capacity in the field, the processes of reforming the system of social services will be supported and the transition to the new mechanisms at the local level will be facilitated. The implementation of the project will cover 5 newly hired persons from the target groups and will contribute to the smooth introduction of reforms in the field of social services and personal assistance and will accelerate the provision of more effective, efficient and quality care to persons from the most vulnerable groups of our population . In accordance with the purpose of the procedure, by strengthening the municipal capacity in the field, the processes of reforming the system of social services will be supported and the transition to the new mechanisms at the local level will be facilitated. For this purpose, a complex of interrelated measures will be implemented, including: creation of a front office, including - delivery of equipment and furniture; hiring, training and supervision of the personnel for the implementation of the measures according to the mentioned laws at the municipal level and informing the society at the local level about the possibilities for solving the problems related to the lack of accessibility for people with disabilities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Укрепване на общинския капацитет в Община Казанлък: В настоящата дейност е предвидено извършването на ремонтни дейности на съществуващ сграден фонд, обект публична общинска собственост, находящ се на адрес гр. Казанлък, ул. "Княз Ал.Батенберг" № 4, ет. 1. Приблизителната му площ е от 70 кв.м и към настоящия момент обектът е неизползваем. Състой се общо от 5 помещения и е предназначен за делова и административна дейност. Основната цел е обособяването на подходяща материална база. Изпълнението на дейността ще осигури и гарантира добри, достъпни и безопасни условия в помещението, в което ще предоставят услуги по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Изпълнението на дейността ще допринесе за адаптирането на избраното помещение, като по този начин ще се осигури подходяща среда за работа на лицата, които ще бъдат наети в рамките на Дейност № 2 от настоящото проектно предложение. За обезпечаване на настоящата дейност е необходимо осигуряване на обзавеждане и оборудване за новосъздадените работните места, което ще спомогне за предоставянето на качествена и навременна услуга на нуждаещите се лица на територията на община Казанлък. Част от дейността е също провеждане на обучение и супервизия на новоназначени и настоящи служители на общинска администрация и служители от социалните услуги в община Казанлък, които участват в изпълнението на правомощията им по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Предвижда се и провеждането на супервизия - поне 2 на брой за периода на изпълнение на проектните дейности. Дейността ще бъде в полза на кандидата, доколкото с изпълнението й ще се гарантира, че лицата, предоставящи услуги ще следват професионалните стандарти и ще са в полза на специфичните нужди и потребности на потребители на социални услуги.Цели се развитие на потенциала, повишавайки професионалните умения и квалификация чрез адекватно и актуално обучение, насочено към подкрепа на общината в изпълнението на правомощията й по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП 78 814.00 15 116.10
Наемане, обучение и супервизия на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги.: Наемане, обучение и супервизия на персонал, необходим за изпълнение на нарастналия обем от задължения и функции на общините по прилагане на новите нормативни изисквания в областта на социалните услуги и по специално свързани с насочването от общините за ползване на социални услуги, както и задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ. Основната цел е да бъде сформиран екип от специалисти - 1 бр. главен социален работник, 2 бр. социални работници и 2 бр. сътрудници "Социални дейности", които да бъдат ангажирани с изпълнението на правомощията на Община Казанлък по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Всеки служител ще има конкретни задължения, посочени в неговата длъжностна характеристика, съобразени с дейностите, описани в проекта. Назначените лица ще бъдат общо пет на брой, като трима от тях ще са назначени като социални работници, които ще имат основни ангажименти да извършват информиране, консултиране на лицата за съществуващите социални услуги на територията на община Казанлък, ще извършват мобилна социална работа, ще извършват предварителна оценка на потребностите от социални услуги, ще съдействат и насърчават за избора на лицата или техните близки към най-подходящите за тях социални услуги, ще осъществяват контрол и мониторинг по прилагане на мерките по ЗХУ и ЗЛП. Двамата сътрудника „Социални дейности“ ще подпомагат дейностите на социалните работници, ще информират и консултират лицата и техните близки за съществуващите социални услуги, ще работят с Интегрираната система на АСП, ще осъществяват връзка с други институции и организации свързани със социалната работа, ще откриват и водят документацията на всяко лице, което е потърсило съдействие за социални услуги, ще поддържат актуални регистри. Разходите за възнаграждения на наетите по проекта лица са планирани при спазване на Методологията за регламентиране на възнагражденията по ПРЧР 2021-2027. 197 035.00 37 790.26

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).