Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

Language Soft Ltd. is a Bulgarian company established in December 2017 with code of main economic activity 63.12 "Web-portals".
The activities planned under the project cover the two eligible activities under BG16RFOP002-2.024 "Promotion of Entrepreneurship", in particular: activities for realization of the entrepreneurial idea market (Web based client relationship management software for private learning centers) and activities for visualization of the project.
The planned project activities are in line with the horizontal policies set out in Art. 7 and Art. 8 of Regulation (EC) No 1303/2013 of the European Parliament and of the Council. The project envisages that the sub-activities for realization of the entrepreneurial idea market defined in Activity 1 will be implemented through the following resources, the costs of which are included in the project budget:
1. Human resources, including: recruitment of qualified personnel - 5 persons;
2. Tangible and intangible resources, incl. purchase of:
-LTA-1 video camera and 2 computer configurations;
-LIA- development of 1 Three-module Online Software with Virtual Portfolio for Administrator, Teacher and Student.
3. Rental of work space in Lovech Town for 17 months;
4. External services: 1 service for drawing up of commercial strategy, target audience, brand building, and marketing strategy for potential markets and customers;
5. Participation in 1 European Education Fair.
Taking into account the essence of the entrepreneurial idea implemented under the project, the project is in accordance with ISSS's thematic area "Informatics and ICT", in particular with the priority direction "web based applications for creation and exploitation of new services and products".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 1 (дейност 1, част 1 ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал-5 лица на следните позиции: „Софтуерен архитект“ ; „Методист“; „Ръководител ИТ проект“; „Старши програмист“ и „Младши програмист“): Дейността по реализиране на пазара на предприемаческата идея - продукт, притежаващ характеристиките на услуга, а именно: Уеб базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове, включва следните под-дейности, представляващи етапите от цялостния й процес от разработката, вкл. проектирането и тестването й през създаването/предоставянето й до реализацията й на таргетирания пазар: Под-дейност 1.1. Разработка на уеб базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове Под-дейност 1.2. Същински процес на предоставяне на услугата на потребителите Под-дейност 1.3. Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевите пазари Конкретните действия, планирани да бъдат предприети в процеса на изпълнение на така формулираните под-дейности по Дейност 1, както и съответните ресурси, които ще са необходими за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са, както следва: Под-дейност 1.1. Разработка на уеб базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове Под-дейността включва действия по изпълнение на следните технологични етапи: Етап 1. Конструиране на уеб базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове, в т.ч.: - определяне на архитектурата и дизайна на разработвания иновативен софтуерен продукт; - изготвяне на методика за имплементиране на организационните функционалности на преподавателските, клиентските и родителските акаунти в софуера; - реализиране на създадения ефективен алгоритъм, основан на иновативна методика за прецизно групиране и анализ на входящите данни чрез специално разработени алгоритми за интерпретиране на релевантните данни и предоставяне на мулти-резултативен анализ с разширен обхват на търсените показатели. Етап 2. Тестване на функционалностите на уеб базирания софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове в среда със симулиран интерфейс и оценка на резултатите, в т.ч.: - проверка дали софтуера функционира съгласно изискванията на потребителите и установените правила и процедури; - анализи и документиране на резултатите от тестването на софтуера; - проверка на нужните функционалности свързани с учебното съдържание – логическата им свързаност с административния модул, преподавателските и клиентиските акаунти; - предприемане на корекции при отклонение от заданието и своевременно актуализиране на програмните системи. Етап 3. Демонстрация на уеб базирания софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове в операционна среда и достигане на ниво на технологична готовност в резултат изпълнението на под-дейността - TRL 9 – Изпробвана система в операционна среда. В процеса на изпълнение на така описаните три етапа ще е необходимо ангажирането на съответните лица за заемане на следните 5 позиции по проекта: - 1 лице за позиция: Софтуерен архитект; - 1 лице за позиция: Методист; - 1 лице за позиция: Ръководител ИТ проект; - 1 лице за позиция: Старши програмист; - 1 лице за позиция: Младши програмист. Индикативно, планирания период на изпълнение на описаните три етапа ще бъде от 2-ри до 13-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 1-ви до 2-ри месец ще бъдат сключени трудови договори със съответните лица за съответните позиции. За позиция „Младши програмист“ трудовия договор ще бъде сключен с лице, отговарящо на посочените в т. 9 Екип от ФК изисквания за заемане на позицията, след провеждане на процедура за подбор на персонал. 249 800.00 148 917.12
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 2 (дейност 1, част 2 ще бъде осъществена чрез закупуване на 3 ДМА: видеокамера-1 бр. и компютърна конфигурация-2 бр.; 1 ДНА: тримодулен онлайн софтуер с виртуален портфейл за администратор, преподавател и обучаем-1 бр.; наем на работно помещение в гр. Ловеч за 17 месеца): Под-дейност 1.2. Същински процес на предоставяне на услугата на потребителите Под-дейността включва действия по придобиване на необходимите материални и нематериални ресурси и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост на същинския процес на предоставяне на услугата на потребителите (уеб базирания софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове), чрез които да бъдат реализирани пилотните действия за реализиране на предприемаческата идея. Под-дейност 1.2. включва закупуване на: -3 ДМА: видеокамера - 1 бр. и компютърна конфигурация - 2 бр.; -1 ДНА: тримодулен онлайн софтуер с виртуален портфейл за администратор, преподавател и обучаем - 1 бр.; -наем на работно помещение в гр. Ловеч за 17 месеца, в т.ч. режийните разходи по него и разходите за офис материали и консумативи и -работа на човешките ресурси, обезпечаващи процеса, в т.ч. работа на лицата, ангажирани в следните 4 позиции по проекта: Методист; Ръководител ИТ проект; Старши програмист и Младши програмист. Чрез закупуваните 2 компютърни конфигурации директно ще се осъществява същинския процес на предоставяне на уеб базирания софтуер на крайните потребители, като съответните дата бази, настройки и функционалности ще бъдат правени през тях. Чрез закупуваната видеокамера директно ще се предоставят на потребителите част от функционалностите на софтуера като се заснемат съответните видеа за сайта и се организират и провеждат съответните уебинари и инструктажни он-лайн курсове за клиентите за работа със софтуера. Закупувания тримодулен онлайн софтуер с виртуален портфейл за администратор, преподавател и обучаем е съществена част от самия процес на предоставяне на услугата на крайните потребители, защото той представлява база, която ще бъде надградена и в интегриран вид с разработката в под-дейност 1.1. ще представлява същността на предприемаческата идея: уеб базирания софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове. Надграждането, имплементирането на разработваните по проекта функционалности и части на софтуера до получаването на готов продукт, предлаган на целевия пазар, ще се изразява в подробно описаните характеристики в т. 11, поле „Описание на предприемаческата идея“ на ФК. Индикативно, планирания период на изпълнение на същинския процес на предоставяне на услугата на потребителите ще бъде от 14-ти до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като доставката на съответните ДМА и ДНА, представляващи директни средства за осъществяването му ще бъдат доставени по-рано след провеждане на съответните процедури за избор на изпълнител, подробно описани в т. 10 на ФК. Наемът на работно помещение, предвидено по проекта е в рамите на 17 месеца, в периода от 2-ри до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. В планираните в бюджета на проекта разходи за наем на работно помещение, в б.р. 5.1., са включени освен разходите за наем, и режийните разходи и разходите за офис материали и консумативи. Обобщено, за осигуряване на необходимите човешки ресурси за изпълнение на под-дейности 1.1. и 1.2., е планирано наемането на квалифициран персонал за следните позиции по проекта: - 1 лице на позиция Софтуерен архитект (за 6 месеца на 4 часов работен ден) - от 2-ри до 7-ми, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 лице на позиция Методист (за 17 месеца на 8 часов работен ден) - от 2-ри до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 лице на позиция Ръководител ИТ проект (за 17 месеца на 8 часов работен ден) - от 2-ри до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 лице на позиция Старши програмист (за 17 месеца на 8 часов работен ден) – от 2-ри до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 лице на позиция Младши програмист (за 12 месеца на 4 часов работен ден) - от 7-ми до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. 0.00 95 504.42
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 3 (дейност 1, част 3 ще бъде осъществена чрез 1 външна услуга - изготвяне на търговската стратегия, целевата аудитория, изграждането на бранд и маркетингова стратегия за потенциални пазари и клиенти; участие в 1 бр. европейско изложение за образование): Под-дейност 1.3. Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевите пазари Под-дейността включва действия по създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевите пазари и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост за този процес. Под-дейност 1.3. включва: - Услуги по изготвяне на търговската стратегия, целевата аудитория, изграждането на бранд и маркетингова стратегия за потенциални пазари и клиенти - 1 брой; - Участие в европейско изложение за образование, провеждано в чужбина за представяне на кандидата и продукта, разширяване и развитие на дейността, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи - 1 брой. Индикативно, планирания период на изпълнение на действията, описани в под-дейност 1.3. ще бъде от 14-ти до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта. Планираната 1 външна услуга е с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за развитие на продажбите на уеб базирания софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите на частни учебни центрове. В предмета на услугата ще бъдат обхванати: (1)Изграждане на търговска стратегия - Определяне на таргет група; - Изграждане на процес по намиране на потенциални клиенти; - Изграждане на „фуния“, през която да преминават потенциалните клиенти до извършването на продажба: • Изготвяне на темплейти за първи, втори и трети контакт с клиента; • Определяне на различните канали за продажба; • Препоръки за полезен софтуер с цел ефективно менажиране на процеса по продажби; • Изготвяне на „рамка за продажби по телефона“, посредством която да се комуникира с потенциалните клиенти с цел заключване на продажбата; • Целодневно обучение по продажби на екипа; • Изготвяне на стандартизиран формат за анализиране на резултатите и подобряване на процеса по продажби. - Съгласуване с маркетинговия план на компанията с цел изграждане на ефективен процес за достигане до клиента; - След прилагане на стратегията – едномесечен анализ на резултатите, работата на екипа и потенциалните подобрения, след което изготвяне на доклад. (2)План за изграждане на екипа по продажби - Изготвяне на стратегия за привличане на правилните кандидати; - Изготвяне на стандартизиран формат на процеса по интервюиране; - Обучителен план и обучителни материали; - Изграждане на бонусна система за служителите, която да доведе до максимални резултати; - Процес и формат на ежеседмична обратна връзка с цел постоянното подобряване на персонала. (3) Маркетингова стратегия и изграждане на разпознаваем бранд - Изграждане на бранд идентичност; - Набелязване на посланията, които ще носи бранда; - Рекламна стратегия; - Анализ на пазара на конкуренцията в България; - Анализ на пазара на конкуренцията в Румъния; - Поведение на пазара; - SWOT анализ. 0.00 0.00
Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 3 бр. стикери и 1 бр. табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта: (1) изработка и доставка на 3 броя стикери за всеки от закупуваните по проекта ДМА – по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; (2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на наетото работно помещение в гр. Ловеч, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта ДМА и ДНА; (3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, клиенти и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език. Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта активи, както и на планираните услуги, съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА ще бъдат изработвани и предвидените в дейността стикери. 200.00 225.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).