Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 614 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

This project proposal is oriented towards support for elderly and people with disabilities who in a period of crisis have many difficulties in taking care of themselves and their everyday functioning.
The main goal of the project is to improve the quality of life and remove the barriers towards social inclusion of people at risk, who in a period of crisis have difficulty in meeting their everyday needs and face new challenges, caused by the changed situation.
The project contributes to supporting those directly affected by the crisis (people most threatened by COVID-19, as well as people in quarantine) and to preventing the spread of the virus among other target groups in the community. The expected short-term effects from the achievement of the goal are related to ensuring support to elderly with and without disabilities in Sofia municipality –Poduene region for dealing with their everyday lives. The main activities, by which the goal will be realised, are recruitment of teams for management and provision of the service, ensuring home support, purchase of the necessary products and medication/with means of comsumers/, payment of utility bills and urgent administrative services. In view of ensuring access of the users to the service, as well as their safety, protective equipment for the staff of the service and transport, if necessary, will be provided. It is expected that the number of users will be 135 people. A separate space for a dispatch center is envisioned, where the activities will be coordinated. The duration of the project is 10 months and the services will be provided for the whole period.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на персонал за предоставяне на услугата: Подборът на персонал ще осигури необходимите човешки ресурси за осъществяване на услугата. Основната цел е гарантиране качественото предоставянето на услугата и постигане на очакваните резултати от проектните дейности . Екипът за предоставяне на услугата ще се състои от следните длъжности: организатор/ диспечер, помощник/ работник осигуряващ доставка по домовете и при необходимост шофьор - общо до 21 човека, осигуряващи подкрепа в 6-те квартала в район Подуяне. Ежедневните дейности ще се координират от организатор /диспечер, а останалите от екипа за изпълнение ще са ангажирани с директна подкрепа за потребителите. Основните ангажименти на екипа за директна подкрепа са свързани със снабдяване/доставка на стоки от първа необходимост- храна и др. и медикаменти/ закупени със средствата на потребителите/, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги. Основните изисквания за заемане на позицията помощник/ работник изпълняващ доставки по домовете, комуникативност, мобилност, възможности за гъвкаво работно време. Предимство е участие в подобни проекти свързани с подкрепа на целевата група на настоящия проект. Основните етапи от изпълнението на дейността ще включват: • Подготовка – финализиране на работна документация с описание на ролите и отговорностите, обявяване сред общността, събиране на заявления на кандидати за персонал при предоставяне на услугите; • Подбор – провеждане на разговори с кандидатите и избор на членовете на екипите; • Договаряне – сключване на договори според планирания бюджет и уточняване на задълженията, комуникацията, отчетността и др. 0.00 0.00
Предоставяне на подкрепа в домашна среда: Дейността включва два основни етапа: 1. подготовка за стартиране; 2. реализиране на подкрепата; В периода на подготовка ще бъдат определени конкретните 135 ползватели на услугата и локациите на тяхното местоживеене. За набиране на целевата група ще бъдат използвани комуникационни канали - обявление на сайта, табло на районната администрация, социални мрежи и информационни материали в 6 -те кваратала. С помощта на социалните служби- "Социално подпомагане" Оборище и на домоуправителите на етажна собственост ще се идентифицират най-нуждаещите, както и ще се набират заявленията на потребителите с техния избор. Водещ критерий при избора ще бъде степента на уязвимост на потребителите и тяхното желание да получат подкрепа. При възможност ще бъде извършено от проектния екип/екип за управление напасване на потребители с членовете на екипа за изпълнение по отношение на пол и възраст. Процесът на подготовка и администриране на услугата ще се извършва в Диспечерския център обособен за целта на територията район "Подуяне". При реализиране на подкрепата помощниците/работници изпълняващи доставка по домовете- членове на екипа за изпълнение на услугата, ще отговарят за нуждите средно на 6 - 7 потребители в рамките на целия период на проекта. Извършването на покупки на храни и медикаменти със средства на конкретния човек ще става според нейните/неговите потребности в резултат на общото и/му планиране с помощника. Подкрепата за заплащане на битови сметки и осъществяване на спешни административни услуги ще се планира в началото на предоставянето на услугата и ще се контролира от екипа за управление на проекта. При възникването на специфични спешни нужди на конкретния потребител помощниците ще информират проектния екип/ екип за управление, който от своя страна ще търси съдействие от съответните органи и институции за предпиремане на действия по компетентност. Разходите за осъществяване на дейността ще бъдат свързани с осигуряване на заплащането на наетия екип за целия период на проекта. 0.00 133 631.60
Осигуряване на безопасност и достъп: Проектната дейност ще осигури защита на помощниците / работници за доставка и ще осигури възможност както за предпазване на самите тях, така и на потребителите. Освен това осигуряването на транспорт при необходимост ще повиши достъпа до/от дома на потребителите и безпрепятственото доставяне на необходимите продукти и медикаменти. Проектната дейност ще се осъществи при следните етапи: • Подготовка - закупуването на предпазни средства (маски, костюми, дезинфектанти и ръкавици) за екипа на услугата; • Реализиране - предоставяне за ползване от членовете на екипа на услугата на предпазните средства и колички за пазаруване на колелца; • Периодичен контрол за ползването на предпазните средства от членовете на екипа на услугата; 0.00 2 609.10

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).