Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

The project is related to the provision of consultancy and technical services in the design, mainly for construction companies, as well as for investors who will award construction works by creating and promoting the activity of an engineering office. 
Within the framework of the project will be prepared the commercialization of consultancy in the field of construction and investment design.Within the project two activities will be implemented:
1) Realizing the Entrepreneurial Ideas Market - Staged Expert Staff - 4pcs. (Engineering Consultant, Expert, Investor Control, Surveying Specialist and Quality Control Specialist), incl. disabled person. The activity continues with the selection and hiring of a workplace in the town of Smolyan.A 6-sided supplier selection procedure will be conducted. FAT: 1 pc. plotter, 1 pc. and 2 pcs. notebooks; 1 piece. a laser multifunction device; 1 piece. color laser multifunction device. The contractor will prepare documents for registration of the company under the Chambers of Architects and Engineers in Investment Design. The project team will be engaged in 3D visualization of buildings, consulting on organization, planning and control of the technical execution of construction sites.
For the commercialization of services, a contractor will be selected to develop a marketing plan for the marketing of engineering services - 1 pc. Its presence will give an objective view of the state of the market and approaches will be marked to promote service provision. The project ends with the creation and launching of the web-site of the enterprise-1br.
2) Project preview - the activity will be carried out with strict observance of the requirements for visualization, awareness and publicity.
After the end of the project, the company will retain at least three of the team members on the same terms and conditions, incl. the person with a disability.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на 6 бр. ДМА, наем на 1 бр. помещение за инженерно бюро, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 1-ва част: Наемане на персонал В рамките на дейността се предвижда сформиране на екип от висококвалифицирани и опитни специалисти в областта на инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство. При подбора на персонал ще бъдат спазени стриктно принципите на равнопоставеност и недискриминация и служителите ще бъдат подбирани единствено на база техния професионален опит и компетенции,съобразени със спецификата на дейността на компанията. За целите на предприемаческата идея, на трудов договор ще бъдат назначени: 1. Предприемачът–Румяна Янчевска, с над 8 г. опит като заместник-кмет по строителството на община Смолян и над 10 г. в производствено-технически отдел в строителството, ще заеме длъжността "Инженер-консултант по управление". Наемането ще бъде с трудов договор, на 8-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 3050 лв.х18 м.=54900лв.Тя ще отговаря за изготвянето на техническа документация на обекти по ЗУТ, количествени и количествено-стойностни сметки, анализни цени, изготвяне на техническа документация по ЗОП, 3D визуализация и др. 2. Експерт, инвеститорски контрол–Димитър Илиев Георгиев. Наемането ще бъде с тр. договор,на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 850 лв.х12 м.=10200 лв. Той ще отговаря за изготвяне на линейни графици и диаграми за строителни проекти, за техническа документация на обекти - екзекутиви, количествени и количествено-стойностни сметки, анализни цени и др. 3. Специалист-геодезист с конкурс–Наемането ще бъде с тр. договор,на 8-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 850 лв.х15 м.= 12750 лв. Геодезистът ще отговаря за геодезическо измерване на строителни обекти и изготвяне на екзекутивни чертежи на действително изпълнени количества СМР. Ще изготвя количествени сметки по чертежи за инвестиционни проекти. 4. Специалист-контрол по качеството с конкурс–Наемането ще бъде с тр. договор,на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 450 лв.х6 м.= 2700 лв. Ще отговаря за контрола на качеството на материалите. Ще проверява съответствието на материалите със заложените в работните документи, сертификатите за качество, ще извършва проби, изпитвания. Закупуване на ДМА /1-ва част/ Необходимите активи за реализиране на предприемаческата идея са: 1. Цветно лазерно многофункционално устройство А3 - 1бр. За сканиране и разпечатване на проектна и техническа документация във формат А3 и по-малък - цветно. Необходим при изготвяне на технически оферти за проектиране и строителство, както и на техническата документация за отчитане на строителните обекти. Документацията обикновено се изисква и на електронен носител сканирана в pdf формат. Част от документацията, например линейни графици, диаграми и др. е във формат А3, като същата трябва да бъде цветна. Това налага използването на техника с по-голяма мощност, бързина и прецизност, за да се извършва повече обем работа за по-кратки срокове. 2. Лазерно многофункционално устройство A4 - 1 бр. За сканиране и разпечатване на проектна и техническа документация във формат А4 и по-малък - черно-бяло. При изготвяне на технически оферти за проектиране и строителство, както и на техническата документация за отчитане на строителните обекти се разпечатват значителен обем материали, приложения, сертификати, доказателствени материали и др. Обемът на техническата документация може да достигне до 1000 стр., като обикновено се изискват от 3 до 5 копия. Документацията се представя и на електронен носител, сканирана в pdf формат. Това налага да се ползва техника с по-голяма мощност, бързина и прецизност, за да се извършва повече по обем работа за по-кратки срокове. Ще се използва в случаите, когато не се изискват цветни копия. Продължава! 163 486.00 160 827.34
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на 6 бр. ДМА, наем на 1 бр. помещение за инженерно бюро, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 2-ра част : Продължение от 1-ва част! 3. Плотер -цветен формат А0 - 1 бр. За сканиране, копиране и разпечатване на проектна и техническа документация във формат А1 и А0 – цветни. Необходим при изготвяне на линейни графици за строителство на обекти с по-големи срокове и повече под-обекти и за формат по-голям от А3, цветно, също така и за разпечатване на копия от проекти, необходими за изготвяне на екзекутивна документация, съгласно ЗУТ, и на самите екзекутивни проекти. Най-често проектите в гражданското, пътно, хидро строителство са във формат над А3. 4. Настолен компютър - 1 бр. - За изготвяне на документацията, свързана с инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство е необходим компютър със съответния капацитет за работните програми, които ще се използват за дейността. За използване на 3D визуализация на работни проекти е задължително компютърът да има посочените в Приложение Е "Техническата спецификация" характеристики. Ще се използва основно от инженер-консултант по управление и от специалиста по качествено контрол за изпълнение на дейностите им в рамките на предприемаческата идея. 5. Преносим компютър - 2 бр. - За професионално изготвяне на документацията, свързана с инженерните дейности и технически консултации и *на място* при клиентите е необходим компютър със съответния капацитет за работните програми, които ще се използват за предприемаческата идея. Ще се използват от инженера-консултанта и от Експерт, инвеститорски контрол, които ще посещават обектите *на място*. За изпълнение на дейностите им е необходимо компютърът да има посочените характеристики и да е *преносим*. *Стойностите на предвидените за закупуване ДМА в т. 5 "Бюджет на проекта" са посочени с ДДС, тъй като компанията не е регистрирана по ДДС и няма да може да го възстанови* Наем на помещение За реализирането на предприемаческата идея „СТРОЙТЕХНОКОНСУЛТ“ ЕООД ще наеме помещение, което да превърне в инженерно бюро, в което да се извършват предлаганите инженерни дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство. Планираните разходи са за 17 мес. х 558 лв.=9486 лв. Наемът е извън обхвата на ПМС 160, като ще бъде направено пазарно проучване за цени на сходни имоти в гр. Смолян. Изработване на 1 бр. маркетингов план за реализацията на инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство: За целта и след провеждане на процедура за избор на изпълнител, компанията ще използва професионална помощ за изготвяне на Маркетингов план за пазарна реализация на услуги по инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство– 1 бр. Той е необходим с оглед на установяване на текущото състояние на пазара на услугите по подобно проектиране. Ще бъде установен моментния размер (обем) на пазара и ще бъде прогнозирано бъдещето му изменение. Чрез използване на метод за анализ на базата на жизнения цикъл на услугата ще бъде прогнозиран пазарния потенциал. В обхвата на изследването ще бъдат включени: пазарен потенциал; продажбен потенциал; прогноза на пазара; прогноза на продажбите. В планът ще бъдат идентифицирани конкретни мерки за оптимизирането на пазарната реализация на услугите, предлагани от новото дружество. Ще бъдат дефинирани основни конкуренти, целеви контрагенти и ще бъдат предложени методи за насърчаване на предлагането на услугите. Създаване на интернет-страница - 1 бр. След провеждане на процедура за избор на изпълнител, дружеството ще възложи на външен доставчик изработването на интернет страница - 1бр., в която ще бъдат обяснени подробно и достъпно за клиентите особеностите на предлаганите инженерни дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство:, както и предимствата на прилаганите креативни подходи от страна на екипа. Със създаването на интернет-страницата ще бъдат популяризирани услугите, предоставяни от дружеството "СТРОЙКОНСУЛТ“ ЕООД. 0.00 0.00
Визуализация и публичност по проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр. информационна табела и 12 бр. стикери за всички ДМА, които ще бъдат закупени със средства по проекта): Дейностите по визуализация и публичност по проекта ще бъдат изпълнени чрез поставянето на 2 бр. информационни плаката (за сметка на кандидата), които ще бъдат позиционирани на вратата на главния вход на помещението, в което ще се реализира инженерното бюро, а в етапа на изпълнението 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела. Те ще отразяват приноса на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 по Процедура за подбор на проекти BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“ и ще съдържат цялата текстова и визуална информация според изискванията на ЕС. „СТРОЙТЕХНОКОНСУЛТ” ЕООД ще спазва всички изисквания, произтичащи от договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, като прилага мерките за публичност и информираност съгласно приложимите правила за информиране и публичност от „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация.” 2014-2020. При стартиране на дейността си, новото дружество ще постави на видно място 2 бр. информационни плаката за своя сметка с вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, име на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, наименование на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, както и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. За всеки закупен дълготраен материален актив се предвиждат по 2 информационни стикера или 12 бр. х 10 лв. = 120 лв., които също ще отразяват приноса на програмата. Всички изисквания за визуализация ще бъдат спазени и съответните маркировки ще бъдат поставени на правилните места в хода на изпълнение на дейностите по проекта, като преди крайната дата на проекта ще бъде поставена и 1 бр.голяма по размер постоянна информационна табела х 380 лв. 500.00 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).