Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

The project was developed with the aim of providing operational support by hiring additional staff and providing ongoing maintenance in the territorial divisions of the State Agency for Refugees with the Council of Ministers (SAR with CM). The project is expected to hire additional personnel and employees with professional qualifications on the medical profession, expert positions with support functions, as well as technical positions. The hiring of additional staff will strengthen the Agency's administrative capacity in conducting procedures for international protection of third-country nationals. Progress will be provided and ongoing maintenance in the centers of the SAR with CM, through which will be provided better conditions for the accommodation of citizens of third countries in the territorial divisions of the agency.         

Maintaining and improving the living conditions at the Center will allow for better and more efficient accommodation of those seeking cover, including those with special needs. Maintenance of the existing infrastructure will also allow maintaining the available capacity for accommodation in the registration-reception centers in a condition that guarantees adequate conditions of reception.

In advance to be carried out maintenance of the infrastructure of the centers of the SAR with CM - replacement of electric switches, electrical installations, lighting - external and internal lighting installations, repair of internal and external plumbing and sewerage installations, repair and replacement of elements of the building fund, repair on installation for hot and cold water, restoration of internal and external lighting and others.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: Тази дейност е свързана с управлението на проекта от ДАБ при МС като Бенефициер по проекта. В тази връзка кандидатът трябва да разполага с достатъчен капацитет за управлението на проекта. В екипа за управление на проекта се включват задължително: Ръководител на проекта - ръководи и контролира изпълнението на дейностите по проекта, както и управлява работата на екипа на проекта, гарантира ефективното управление, организация и координация на дейностите по проекта, както и отчитането на проекта пред Управляващия орган качествено и в срок. Координатор на проекта - координира изпълнението на планираните и договорирани дейности, счетоводител - отговаря за изготвяне на финансови доклади, текущ мониторинг на средствата, осчетоводяване на първични счетоводни документи, проверка и контрол на движението на разходите по бюджетните пера, както и двама технически сътрудници. Техническите сътрудници, които ще работят по проекта ще изпълняват пълен цикъл на работа от момента на кандидатстване, от сключване на договор, поддържане на текуща документация до момента на прекратяване на правоотношенията. Тук се включва и цялата кореспонденция с външни институции, като НОИ, НАП и т.н. Предвид големия брой персонал, тези дейности са с огромен обем, с който само един служител няма да може да се справи и по тази причина в екипа на проекта са зъложени два технически сътрудника. Предвидна е взаимозаменяемост межда техническите сътрудници в случай на необходимост, но се предвижда всеки от тях да изпълнява конкретни дейности и да няма застъпване и дублиране на дейности. 223 888.11 19 047.16
Осигуряване на допълнителен персонал за работа в ДАБ при МС: За постигане на максимална ефективност на работния процес и повишаване на административния капацитет, Държавната агенция за бежанците при Министерския съвет планира да наеме индикативно до 100 служители допълнителен персонал на срочно трудово правоотношение, на пет основни позиции: - Главен специалист - Главен специалист - медицински персонал - Старши специалист - Специалист - Изпълнител Реалният брой на наетите служители може да варира, като индикативният максимум е до 100 човека. Служители на тези позиции ще бъдат наемани за работа в регистрационно-приемателните центрове на ДАБ при МС и в дирекция "Качество на процедурата за международна закрила" в централната администрация. Така наетите служители ще подпомагат дейностите по прием, настаняване, регистриране, медицинско обслужване, интервюиране и социални дейности по отношение на граждани на трети страни, както и технически дейности, непосредствено свързани с настаняването в центровете на ДАБ при МС на чужденци, търсещи закрила в България.. Допълнителният персонал ще изпълнява и дейности, свързани с техническа обработка и регистрация на документи, с практическото прилагане на законодателството, със систематизирането, набирането и обработването на информация и с регистрирането на документи. Предвижда се да бъдат наети и служители с професионална квалификация по медицинска професия , експертни длъжности със спомагателни функции, както и технически длъжности. Наетият допълнителен персонал ще бъде назначен по трудово правоотношение. 4 380 158.84 847 373.73
Осигуряване на текуща поддръжка в центровете на ДАБ при МС.: Чрез настоящата дейност ще се извършва текуща поддръжка на инфраструктурата на центрове на ДАБ при МС - подмяна на електрически ключове, електроинсталации, осветления - външни и вътрешни осветителни инсталации, ремонт на вътрешни и външни водопроводни и канализационни инсталации, ремонт и подмяна на елементи от сградния фонд, ремонт на инсталация за топла и студена вода, възстановяване на вътрешни и външни осветления и др. Поддържането и подобряването на условията на живот в центровете ще позволи по-добро и по-ефективно настаняване на търсещите закрила, включително на такива със специални нужди. Поддръжката на съществуващата инфраструктура ще позволи да запазване на наличния капацитет за настаняване в регистрационно-приемателните центрове в състояние, което гарантира адекватни условия на прием. 246 780.13 77 868.72
Осигуряване на видимост, прозрачност и комуникация по проекта.: При изпълнение на дейността за видимост, прозрачност и комуникация, ДАБ при МС, съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС)2021/1060 ще изпълни следните задъжителни дейности: - ще публикува на уебсайта си и в социални мрежи, кратко описание на изпълняваните дейности и операции, като откроява финансовата подкрепа от Съюза; - ще включва, когато е приложимо по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на дейностите и операциите; - ще изработи и постави устойчиви табели, ясно видими за обществеността, на които се откроява емблемата на Съюза в съответствие с техническите характеристики, посочени в приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060, веднага щом започне физическото изпълнение на дейностите и операциите, по проекта. 600.00 168.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).