Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 336 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

The project "Improving the knowledge and skills of the employees in PolyPress Ltd. has as main objective" To promote the professional and career development of the employees of PolyPress Ltd. by stimulating lifelong learning by providing 3 types of specific trainings and competence, tailored to the specific jobs and needs of the employer ".
To achieve the overall goal, the following Specific Objectives are formulated:
Specific objective 1. Provide the opportunity to create new specific knowledge and skills of 25 employees for their specific work places and work process at PolyPress Ltd.
Specific objective 2. To form knowledge of additional foreign language of the employed by including them in training under CC 2 "Communication in foreign languages".
These objectives will be achieved through the following activities:
1. Conducting specific training for the employees of PolyPress Ltd.
2. Conduct training to acquire key competences under CC 2 "Communication in foreign languages" - German.
The project includes measures to implement visualization and publicity of the activities and performance results. During the drafting of the project proposal, the needs of the company and the specific needs identified by the target group are taken into account: formation and upgrading of specific knowledge and skills corresponding to the specific occupation, long-term professional and career development, motivation to work, in a foreign language.
Through the realization of the objectives and the envisaged activities of the present project will contribute mainly to the formation of new specific knowledge and skills in the employed according to their specific work places and the current needs of PolyPress Ltd. By achieving these results, they will affect the productivity and quality of employees' work, and create conditions for sustainable employment and better jobs, which will bring added value to the company as a whole.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на специфични обучения на заетите в "Полипрес" ООД: Идентифицираната целева група са 25 лица заети в "Полипрес" ООД, за които се планира да преминат 3 различни спец. обучения спрямо техните конкретни длъжности. Целта е да се формират нови специализирани знания и умения свързани с определените длъжности и работни процеси. Нуждата от тези обучения е продиктувана от направен предварителен анализ и са идентифицирани настоящите проблеми на всеки етап от производствения процес и конкретните работни места, по-специално: -Бракуване на материали и готови продукти, заради допуснати грешки от страна на служители в процесите на първична подготовка за печат и експониране на плаки, гравиране, печат и пакетиране; -Забавяне изпълнението на отделни поръчки на клиенти и отказ на клиенти, заради допуснати грешки. Предвидени са 3 специфични обучения с различна тематика обвързани с различни етапи от производствен процес във фирмата, за справяне с конкретни проблеми, които са идентифицирани от работодателя, за да може да предложи по-високо качество на своите услуги и продукти. Обученията са и в изпълнение на политиката на компанията за утвърждаване на добри практики за всяко работно място за постигане на високо и постоянно качество на предоставяните услуги, намаляване на отпадъка и подобряване на производителността на всяка стъпка от технологичния процес. Въз основа на тези установени нужди са определени и 3-те вида обучения, а именно: 1.“Разграничаване на причините за формиране на брак на съответното работното място и техники за ограничаване на проявлението им“- 300уч. ч., което ще обхване служителите от длъжностите - оператор металорежещи машини, машинен оператор печатарство, организатор стопанска дейност, оператор ръчна преса, отчетник и технолог (общо 9 човека). 2.“Усъвършенстване на прилагането на добри практики за съхраняване високото качество на печатните изделия при пакетиране и свързани операции по придвижване“ - 300 уч.ч, което ще бъде за заетите на длъжност Пакетировач -13 човека 3.“Подобряване на уменията и намаляване на грешките при изработката на компютърни монтажи, цветоотделяне и експониране на плаки“-400 уч.ч, което ще бъде за заетите на длъжност 3-ма Оператор въвеждане на данни. Подробно описание на модулите и мин. примерни теми може да видите приложени в т.12 в настоящия формуляр. Цел на обученията е да се обезпечи високо и постоянно качество на изработваните печатни изделия на всеки етап от технологичния процес, като се гарантира минимален отпадък, предизвикан от грешки и неадекватни решения и действия на служителите. Обученията се предвиждат да бъдат проведени изцяло дистанционно. Това е широко прилагана практика от много фирми, които искат да предоставят възможности за допълнителна специализация на служителите си, без да ограничават личното им време и работния процес. Интензивността и продължителността на ученето ще е съобразно с индивидуалните потребности и ангажименти на обучаваните. Обученията онлайн ще предоставят на курсистите достъп до набор от различни уч. материали. Ч/з онлайн платформата курсистите ще могат да ги използват в удобно за тях време и без географски ограничения на различни устройства - телефони, таблети, лаптопи и т.н. Електронното обучение може да се съчетае с консултации с преподаватели и др. Етапите на дейността: 1)Подготвителен етап (1пр.м.), вкл.-Подготовка на процедурата за избор на изпълнител; Избор на изпълнител;Сключване на договор. 2)Подготовка за обучението(2-ри пр.м): Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна уч. програма и график. Уч. програма трябва да е съобразена с законовите изискванията, нуждите на работодателя и заложените по проекта критерии. Избраният изпълнител ще трябва да притежава онлайн платформа за провеждане на дистанционно форма на обучение, която предлага актуални обучителни методи и съдържание съобразени с най-високите стандарти за практикуване в това направление. 3)Провеждане на обученията по утвърдения учебен график (3-6-ти пр.м.). 4)Провеждане на изпит и връчване на Сертификати (6-ти пр.м.). 88 750.00 88 500.00
Провеждане на обучение за придобиване на ключови компетентности по КК 2 „Общуване на чужди езици“ – немски език.: Дейността ще обхване 25 човека от заетите във фирмата от следните длъжности - 1 Оператор МРМ; 4-ма Машинен оператор, печатарство; 13 Пакетировачи, 3 Оператор въвеждане на данни; 1Организатор на стопанска дейност,1Оператор на ръчна преса, 1 Отчетник и 1 Технолог. Като целта на дейността е предостави възможност на тези представители от идентифицираната целева група да формират нови компетенции в комуникацията и общуването на чужд допълнителен език, какъвто е немския. Необходимостта от това обучение е продиктувано от стремежа на фирмата да до обогатява и допълнително да квалифицира своя персонал, за да предлага качествени продукти и услуги на своите клиенти. Компанията работи в сферата на печатната и рекламна дейност, освен в страната но и в партньорство с фирми от Швейцария, Германия и Англия. В тази връзка при изпълнението на техните поръчки и при изработката на техните продукти е необходимо познаването на конкретния език, за да бъда изготвени, произведени, сглобени и пакетирани съответните печатни материали, по техните възложени изисквания. За да подобри качеството си при предлагането на услугите и произвеждането на продуктите компанията ще осигури възможност на заетите лица да преминат обучение по Немски език. Ч/з това обучение служителите в целия производствения процес - приемане на поръчка, изготвяне на плана за продукта, предпечат, печат и допълнително оформяне на изделието ще формират и усвоят основни познания по немски език, което ще подобри комуникацията с клиентите и партньорите, по-добре ще бъдат разбирани техните задания без да се допускат грешки при техните преводи и интерпретация.Това от своя страна ще повиши качеството на предлаганите услуги и продукти на фирмата, затвърждавате на партньорските позиции и по-висока добавена стойност за фирмата като цяло. Обучението се предвижда да бъде изпълнено под дистанционна форма и следва да премине последователно през нивата А1, А2, В1. • Немски език–ниво А1. Трябва да могат да общуват с елементарни изрази, да задава и отговаря на прости въпроси по позната тематика. Трябва да могат да четат кратки, елементарни текстове. Трябва да могат да разбират познати думи и основни изрази и др. • Немски език - ниво А2. След приключване на курса от 100 учебни часа курсистите трябва да могат да разбират най-често употребявани думи и изрази от области, свързани с всекидневието (напр. основна информация за семейството, пазаруване, работа, непосредственото ми обкръжение).Трябва да могат да схващат същественото от кратки и ясни послания и съобщения, могат да четат и разбират кратки текстове. Трябва да могат да опишат с определен набор от изрази и изречения семейството си и околните, дома си, условията на живот, образованието, настоящата или предишната си професионална дейност. • Немски език–ниво B1. След приключване на курса от 100 учебни часа курсистите трябва да могат да разбират актуални теми и въпроси от личен и професионален характер. Трябва да могат да разбират специализирани статии и технически инструкции, дори когато не са свързани с тяхната професионална област. Да могат да използват езика без предварителна подготовка и успешно за социални и професионални контакти. Да могат точно да изразяват мислите и аргументират мнението си, както и умело да общуват със събеседниците си. За да бъде ефективно и качествено изпълнена настоящата дейност ще бъде възложена на външен изпълнител, по реда на ЗУСЕСИВ и ПМС 160. За удостоверяване на преминатия курс на обучение, изпълнителя ще трябва да даде Сертификат на всяко лице, успешно завършило. Етапите, по които ще се осъществи дейността, са: 1)Разработване и публикуване на процедура за избор на изпълнител (6-ти пр. месец); 2)Избор на изпълнител (6-ти пр. месец); 3)Одобряване на учебен график и учебна програма и подготовка за обучение(7-ми проектен месец) 4) Провеждане на обучение по ключови компетенции (7-9 пр. месец); 5) Полагане на изпити и издаване на сертификати (9-ти месец). 17 500.00 17 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).