Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

LP Arch Ltd. applies in this grant scheme as an employer intending to provide six new jobs in the field of design services. The project proposal envisaged to be covered 6 people, representatives of the target group - unemployed and/or inactive people, half of them aged under 29 incl. Each of them will pass training KC 4 - Digital Competence in view of the specific requirements of the positions to which they are appointed (architect and draftsman, architecture). New jobs will be equipped in accordance with the characteristics of the position to which they relate. In the framework of the project implementation are provided activities of information and publicity and organization and project management. The candidate will provide employment for the persons for a period of 12 months and after completion of the project will maintain min. 50% of new jobs for min. 12 months. The planned activities will lead to the achievement of the objectives of the project proposal related to supporting the process of integration into the labor market for unemployed and inactive persons by creating new jobs and providing appropriate training. In particular, it will increase the number of young people involved in employment aged under 29 - representatives of one of the vulnerable groups in the labor market. This will improve their employability, adaptability and competitive presence in the labor market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 6 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да се осигури заетост на 6 лица от допустимата целевата група по проекта за период от 12 месеца. С тях ще бъдат сключени трудови договори съгласно българското законодателство. В бюджета на проектното предложение са предвидени средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, както и дължимите от работодателя осигурителни вноски за период от 12 месеца. Компанията ще изготви длъжностни характеристики на наетите лица и ще отразява явяването им на работа в присъствени форми. Длъжностите, на които ще бъдат назначени безработните/неактивните лица са: - Архитект (код съгл. НКПД 21617002) - Чертожник, архитектура (код съгл. НКПД 31183002) Част от задълженията на заемащите длъжностите "Архитект" и "Чертожник, архитектура" ще включват работа с различни програмни продукти, използвани в дейността на ЛП Арх основно в следните направления: триизмерно моделиране, изготвяне на визуализации, вкл. подготовка на изображения за влагане в презентационни материали; изработка на проектните документи чрез предоставен от фирмата софтуер и софтуер за изготвяне и боравене с текстови документи (MS Office); предпечатна обработка на презентационни материали; координация, комуникация и управление на проекти. В тази връзка, след наемането им, лицата ще бъдат включени в обучение по ключова компетентност (КК 4 - Дигитална компетентност), необходима за съответните работни места. Предвижда се 4 от представителите на целевата група да са част от следната специфична категория: - 4 безработни младежи на възраст до 29 г. включително; ЛП Арх ООД в качеството си на работодател ще има ангажимент да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключването на дейностите по проекта. В резултат от дейността лицата ще подобрят цялостната си пригодност за заетост на пазара на труда, ще имат нов шанс за адекватно професионално присъствие и ще преминат в групата на активните. Промяната в статута на участващите в проекта лица ще ограничи нерегламентираната заетост, което увеличава икономически активното население. Активирането на безработните и на неактивните участници в проекта е важен приоритет на политиката на пазара на труда и се обуславя, както от необходимостта от увеличаване на работната сила за поддържане на икономическия растеж, така и с цел социално включване. Участниците в настоящия проект ще имат шанс, след като започнат работа, да преминат обучение и да придобият знания и умения, изисквани за заемането на съответната длъжност. По този начин те ще придобият нови компетентности и ще приложат в практиката наученото по време на обученията. Това ще предпостави тяхната по-висока пригодност към трудовия пазар след приключване на проекта и в бъдеще време. 48 278.80 45 489.02
Провеждане на обучение по КК 4 - Дигитална компетентност на наетите по проекта лица.: Настоящата дейност предвижда провеждане на обучение по ключова компетентност съгласно Европейската квалификационна рамка. Предвижда се 6-те новонаети лица по проекта (трима архитекти и три лица на позиция "чертожник, архитектура") да преминат обучение по КК 4 - Дигитална компетентност за изграждане на умения за използване на компютърна техника за обработка на текстове и документи, компютърна графика, пряко необходими за изпълнение на служебните им задължения. Лицата ще бъдат включени в обучение след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Обучението ще е с продължителност 45 учебни часа (с продължителност 45 минути), от които 25 учебни часа практика и 20 учебни часа теория. На успешно приключилите ще бъдат издадени Сертификати. Новоразкритите работни места в ЛП Арх ООД и длъжностите, на които ще бъдат наети лицата изискват умения за работа с компютър. Ежедневните задачи на служителите ще включват работа с различни софтуерни приложения, кореспонденция с клиенти по имейл и др., което налага провеждането на обучение по Дигитална компетентност. По този начин за лицата, назначени по проекта ще се създадат условия за нормална работа и успешното изпълнение на задълженията им на работното място. В резултат на обучението, лицата ще придобият следните основни знания и умения, които ще им помогнат за устойчивото им интергриране на пазара на труда: - Използване на компютърна техника, съобразно нейните технически и функционални характеристики; - Възможностите, приложението и функциите на типичните програмни продукти за въвеждане и обработка на текст; - Въвеждане, редактиране и оформяне на данни в електронни таблици; - Основните понятия при компютърната обработка на векторни изображения и сферите на приложение на професионалната графична обработка; изготвяне на визуализации, вкл. подготовка на изображения за влагане в презентационни материали; - Предпечатна обработка на презентационни материали; - Правила за съхраняване на документи на различен тип носители и др. 1 500.00 1 500.00
Информиране и публичност.: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията й ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: - Отпечатване на 5 бр. плакати, съдържащи информация за целите и дейностите по проекта. Един от плакатите ще бъде поставен на сградата, където се намира офиса на ЛП Арх ООД, а останалите ще бъдат предназначени за използваните по проекта зали или разпространени сред заинтересованите страни. Те ще включват: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - Изработване на 6 бр. стикери, които ще бъдат поставени за закупените по проекта монитори за всяко работно място; Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат посочени финансиращата програма (Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.) и фонд. 210.00 210.00
Организация и управление на проекта.: Целта на дейността е осигуряване на успешното управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – Ръководител и Счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът за управление ще отговаря за избора на външни изпълнители и за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта. С Ръководителя (външен за организацията експерт, притежаващ необходимия опит) ще бъде сключен граждански договор, след сключването на договор за безвъзмездна помощ и преди стартиране на проектните дейности. Счетоводните дейности по проекта ще бъдат изпълнявани от текущия счетоводител на "ЛП Арх" ООД, поради което не се предвижда сключване на допълнителен граждански договор и не е заложено възнаграждение в рамките на бюджета по проекта. Задълженията на Ръководителя са подробно описани в т. 9 Екип. Счетоводителят ще има следните отговорности: - Своевременно осчетоводяване на разходите; - Следене за целесъобразността на разходите; - Организиране на документооборота; - Водене на систематични счетоводни отчети за обобщаване на счетоводната информация, свързана с проекта; - Участва в подготовката на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта. 8 304.00 7 218.40
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързано със създаването на нови работни места.: Целта на дейността е осигуряване на оборудване, необходимо за разкриването на 6 нови работни места в ЛП Арх ООД. Компанията извършва пълна проектантска дейност, включваща разнообразен обем работа и организирана в различни по обхват и продължителност етапи: предпроектни проучвания, концептуално и идейно проектиране техническо и работно проектиране, интериорно проектиране, подготовка и изработване на проектна документация за строително разрешение, комуникация с одобряващите органи и институции, подготовка и изработване на проектна документация за тръжни процедури, количествени сметки и технически спецификации, консултантска и съгласувателна дейност в хода на тръжните процедури за изпълнители, авторски надзор и строително-технически консултации в хода на изпълнението, приемане на завършени етапи на изпълнението. Предвиденото по проекта оборудване е пряко свързано и необходимо за изпълнение на ежедневните задължения на новоназначените лица. Задачите и отговорностите на двете длъжности, на които ще бъдат наети включват: 1. Архитект (3 лица) - Изготвяне на архитекурна проектна документация в проектни фази предпроектни проучвания, идеен, технически и работен проект, посещения на строителния обект за изпълнение на услуги по авторски надзор, съгласно действащото строително законодателство в Република България; - Интериорно проектиране; - Съставяне на обяснителни записки, подробни описания (технически спецификации) по част Архитектура; - Формулиране на задания за проектиране към подизпълнители на фирмата; - Изготвяне на количествени сметки; - Изготвяне на визуализации; - Изготвяне на работни макети; - Осъществяване на техническо ръководство на проектирането, вкл. съгласуване на инженерни проекти за координация с архитектурния проект. Комуникация с проектанти по инженерните дисциплини; - Проучвания и информиране за нови строителни технически решения, строителни системи и материали; - Осъществяване на контрол върху техническото качество и четливостта на проектната документация изготвена от подизпълнители на фирмата; - Участие в съгласувателни срещи с други участници в инвестиционния процес (възложител, изпълнители СМР, НСН, одобряващи институции); - Изработка на проектните документи чрез предоставен от фирмата CAD/BIM софтуер и софтуер за изготвяне и боравене с текстови документи (MS Office). Изготвяне на помощни скици на ръка; - Предпечатна обработка на презентационни материали (брошури и табла) на база проектна документация и проектните фази; - Боравене със наличен софтуер за координация, комуникация и управление на проекти – въвеждане на документи, съставяне на записи, проследяване на актуалността на качената проектна информация, поставяне на задачи до инженерните специалности и отговор на поставени въпроси; - Комплектоване на печатни материали за предаване на проектни фази, вкл. информация в цифров вид. 2. Чертожник, архитектура (3 лица) - Изготвяне на архитекурни и интериорни чертежи в проектни фази предпроектни проучвания, идеен, технически и работен проект; - Изчисляване на количества на СМР; Изготвяне на визуализации; - Изготвяне на работни макети; - Изработка на проектните документи чрез предоставен от фирмата CAD/BIM софтуер и софтуер за изготвяне и боравене с текстови документи (MS Office). Изготвяне на помощни скици на ръка; - Предпечатна обработка на презентационни материали (брошури и табла) на база проектна документация и проектните фази; - Боравене със наличен софтуер за координация, комуникация и управление на проекти – въвеждане на документи, съставяне на записи; - Комплектоване на печатни материали за предаване на проектни фази, вкл. информация в цифров вид. С оглед успешното изпълнение на служебните задължения на лицата, за всяко от изброените работни места (6 бр.) е необходимо закупуването на следното оборудване: Дънна платка - 1 бр.; Процесор - 1 бр.; Памет - 1 бр.; Диск - 1 бр.; Видео карта - 1 бр.; Кутия - 1 бр.; Захранване - 1 бр.; Клавиатура - 1 бр.; Мишка - 1 бр.; Монитор - 1 бр. 24 750.00 24 750.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).