Сформиране на екип. Организация и управление на проекта: В управлението и организацията на дейностите по проекта ще вземат участие 3 лица - ръководител, счетоводител и координатор. Този екип ще носи пълната отговорност за организацията, изпълнението, контролирането и отчитането на всички заложени дейности по проекта. Съгласно изработения правилник/система за управление на проекта и отговорностите описани в т.9 от проектното предложение ще се разпределят задачите и отговорностите между членовете на екипа.
Проекта ще се управлява от Ръководител, ще се отчита от Счетоводител и ще се подпомага от Координатор. Всеки от тях ще вземе активно участие в дейностите по проекта. Работата на екипа ще бъде осъществявана, посредством активна координация и непрекъсната комуникация.
Екипа ще се събира в пълния си състав минимум 2 пъти месечно и на срещите ще бъде изготвяна оценка на работата по проекта и отделните дейности. В края на всеки месец екипа ще се изготвя доклад, включващ наблюденията на екипа за хода на работата по проекта.
Екипността и координацията ще доведат до пълен контрол на проектните дейности и постигане на максимални резултати.
Ще се доставят и материалите и консумативите, които са необходими за администрирането на проекта и отчетността на екипа по проекта.
Доставката на консумативите и материалите ще бъдат извършено от Изпълнител. |
6 279.00
|
5 921.12
|
Информиране и публичност на проекта.: Целите на предвидените методи и форми за информиране и публичност на проектното предложение са да се привлече вниманието на местната общност и обществеността да се информира и да получи по-ясна представа, както за конкретния проект, така и за другите финансирани подобни проекти и дейности. Да се информира обществеността, че при реализирането на тези проекти се подобряват условията и ресурсите на пазара на труда в България и в частност – територията на ДБТ - Бургас. Също така да се покаже, че чрез основните дейности по наемане на работа, обучения за професионална квалификация и ключови компетентности се спомага за повишаване на ефективността на работа и се повишава устойчивостта на заетост.
Дейностите по информиране и публичност ще се осъществят чрез:
- информационно табло, което ще се постави пред офиса на Кандидата – 1 бр;
- обяснителни табели, които ще се поставят в офиса и работните помещения на Кандидата – 4 бр.;
- информационни листовки, които ще съдържат информация за дейностите и целите на проекта, данни за броя участващите безработни лица, за проведените курсове за професионална квалификация и ключови компетентности – 150 бр;
- информационни стикери, залепени върху закупеното оборудване - 10 бр.; |
1 209.60
|
1 179.60
|
Подбор на лицата от целевата група.: Набиране на 4 лица от целевата група безработни и неактивни лица, отговарящи на определените изисквания, за включване в дейностите по проекта.
Безработни лица ще се подбират от тези, които са регистрирани в Дирекция „Бюро по труда” или нерегистрирани безработни, които свободно са изявили желание за включване
Неактивните лица са, които не са нито заети, нито безработни към момента на влизане в операциите по проекта.
Всички 4 лица (100%) ще бъдат от специфичните категории - Безработни младежи до 29 год. вкл. (2 лица) и Безработни или неактивни лица с увреждания (2 лица).
Също така при подбора ще се съблюдава и необходимото минимално входящо ниво за професионалното обучение по част от професия.
Другото условие, което ще се следи е в някой от предходните 12 мес. лицата да не са наемани на работа в "МИМ-74" ЕООД. |
0.00
|
0.00
|
Наемане на работа на подбраните лица.: Разкриване на 4 нови работни места и на тях ще се назначат на работа подбраните лица от целевата група за срок от 12 месеца.
За нормалното функциониране, изпълнението на различни строителни проекти качествено и бързо е необходим допълнителен персонал от още 4 лица. За тази цел се кандидатства по процедурата.
Икономическата дейност на Кандидата е 41.20 - Строителство на жилищни и нежилищни сгради.
Лицата ще бъдат назначени на следните длъжности:
- 3322-2007 - Търговски сътрудник - 1 лице.
Основните задължения ще бъдат да отговаря за подпомагане организацията за приемане на поръчките на клиенти и за доставка на стоки. Да контролира сроковете на проектите и поръчките, да извършва всички дейности, възложени от управителя във връзка с предлагането на услугите на предприятието. Да отговаря за активното търсене и привличане на нови клиенти и да пази в тайна информацията, която съставлява служебна и фирмена тайна, до която има достъп. Да познава детайлно всички видове документи, свързани с бизнеса на Кандидата, както и компютърно да въвежда и обработва всички необходими документи и справки.
- 7124-2008 – Работник, строителна изолация - 1 лице.
Основните задължения ще бъдат да се спазват здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи. Също така да познава видовете облицовки, изолации, както и материали, разтвори и лепила, използвани за външни облицовки. Трябва да може да изпълнява външни облицовки, изолации и покрития по различни начини; да полага външни покрития от специализирани материали; да приготвя различни строителни и запечатващи разтвори и покрития по рецептура.
- 7131-1001 – Бояджия сгради - 2 лица.
Основните задължения ще бъдат да се спазват здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи. Също така да познава видовете облицовки и бои, както и материали и разтвори, използвани за полагане на външни облицовки. Трябва да може да изпълнява външни облицовки и покрития по различни начини; да полага външни покрития от бои и други специализирани материали; да приготвя различни запечатващи разтвори и покрития по рецептура. |
36 524.00
|
34 442.10
|
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места.: Ще се осигурят необходимото оборудване за нормалната и ефективна работа на новоназначените служители и работници. Техните отговорности и задължения за описани в Дейност 4.
Оборудването ще спомага за нормалното, ефективно и качествено извършване на административните и специализирани строителни дейности, извършвани от новоназначените лица.
Работните места ще бъдат с длъжности, описани в дейност 4.
За реализиране на основните задължения на новите работни места ще бъде необходимо следното оборудване:
1. Преносим компютър (двуядрен мин. 2,70GHz, min 4 GB DDR, мин. 500GB, Win7Pro, мин. 14" FullHD) - 1 бр.;
2. Специализиран софтуер (обработка на текст и ел. таблици, създаване на презентации, ел.поща-outlook, платформа-access, 32bit) - 1 бр.;
3. Принтер (лазерен, цветен, 20 ppm, 128 MB, 600 dpi) - 1 бр.;
4. Копирна машина (A3, 15ppm(A3), DADF, двустр.печат, 256MB) - 1 бр.;
5. Ротационен лазерен нивелир, статив, лата - 1 бр.;
6. Комбиниран лазен уред за нивелиране на хоризонтал, вертикал, прав ъгъл - 1 бр.;
7. Перфоратор (ротационен, къртач, мин 830W, вибрации 4300 bpm) - 1 бр.;
8. Професионална бъркалка (мощност 1600W, обем 1-90) – 1 бр.;
9. Компресор (бутален-2 бутала, мощност 2 kW) – 1 бр.;
10. Агрегат (4 тактов, едноцилиндров, 3000 rpm) – 1 бр.;
11. Машина за рязане на тухли - 1 бр.
Закупеното оборудване ще се запази и използва за същото си предназначение и след приключване дейностите по проекта за срок не по-кратък от 5 години. |
18 960.00
|
18 816.24
|
Провеждане на входящ тест по КК4 - Работа с Windows и приложения.: За да се включат в обучението по КК4 - Работа с Windows и приложения, съгласно изискванията на процедурата ще се проведе входящ тест на 4-те наети лица, с цел определяне на нивото им от знания и умения по КК4. |
0.00
|
0.00
|
Професионално обучение по част от професия по 2 СПК - курс 1 „Малък и среден бизнес”.: За да могат наетите лица да изпълняват ефективно и качествено задълженията си по управление и контрол на основните процеси при Бенефициента е необходимо да получат допълнителна квалификация.
Целта на професионалното обучение е лицата да добият знания и умения за:
Спазва здравословни и безопасни условия на труд;
Умее да различава и разбира финансовите документи на предприятието ;
Познава основните видове организационно-управленски структури;
Събира, обработва и съхранява информация за клиенти, доставчици и бизнес партньори;
Разбира основните бизнес процеси (производство, логистика, продажби и др.), както и спомагателните бизнес процеси (управление на инфраструктурата на предприятието, на човешките ресурси, финансите, управление на технологиите и на организационното знание и промяната;
За постигането на тези умения ще се проведе курс за професионално обучение „Малък и среден бизнес”:
- Професия: 345050 - Сътрудник в малък и среден бизнес;
- Специалност: 3450501 - Малък и среден бизнес;
- квалификация по част от професия по 2 квалификационна степен;
- Хорариум часове: 300 уч.часа (104 уч.ч. - теория и 196 уч.ч. - практика) + 12 уч.часа изпити (6 уч.ч.-изпит теория и 6 уч.ч.-изпит практика);
- Брой обучавани лица: 1 лице;
- Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение.
Извършеното професионално обучение е стабилна основа за надграждане с нови знания и умения с цел повишаване пригодността за заетост.
В началото ще се проверява минималното входящото ниво на курсистите – навършени 16 години, средно образование, да са физически годни и психически здрави за да упражняват професията или уменията, които ще придобиват.
Професионалното обучение, ще се осъществи от Изпълнител по модулна система, акцентът ще се постави върху практическите модули. След всеки модул се правят междинни тестове за проверка на степента на усвояване на преподадения материал. Методиката за провеждането на курсовете, които са за степен на професионална квалификация или по част от професия, се основава на одобрени от НАПОО учебни планове и програми.
От изключителна важност за екологичната устойчивост е намаляване на отрицателното въздействие на транспорта върху качеството на околната среда. С цел насърчаване използването на транспорт с по-ниски емисии на парникови газове при изпълнението на дейностите, финансирани по проекта ще се изплащат на курсистите транспортни разходи единствено за обществен транспорт.
В рамките на обучението като задължителен елемент ще бъде включен модул, свързан с ефективно използване на ресурсите, опазване на природата и околната среда, управлението на отпадъците и др.
Курсистите ще придобият знания и умения, от които наистина се нуждаят, и които ще могат реално да приложат в практиката. |
600.00
|
600.00
|
Обучение по КК4 - курс 2 „Работа с Windows и приложения”.: В съвременната ера на информационните технологии, всички професии в една или друга степен се допират до работа с компютърна техника или компютъризирани оборудване и системи за управление. За да могат наетите лица да изпълняват ефективно и качествено задълженията си е необходимо да имат знания и умения за работа с компютърна техника и компютъризирани системи. Също така ще трябва да се ползва и техническа документация и литература.
Всичко това обуславя провеждането на обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" и по-специално курс за "Работа с Windows и приложения".
За усвояване на умения в областта на ИКТ, курсистите се нуждаят както от основни теоретични познания, така и от възможност да натрупат известен начален практически опит. Това ще позволи да добият самочувствие и увереност в областта на ИКТ.
За постигането на тези знания и умения ще се проведе курс за обучение по КК4 - „Работа с Windows и приложения”.
Усвоени заложените в учебния план знания и умения по КК4:
- Хорариум часове: 45 уч.часа (15 уч.ч. - теория и 30 уч.ч. - практика) + 2 уч.часа изпит;
- Брой обучавани лица: 4 лица;
- Документ, доказващ завършено обучение: Сертификат за проведено обучение.
Извършеното обучение по ключова компетентност 4 дава нови знания и умения с цел повишаване пригодността за заетост.
Обучението и по ключови компетентности, ще се осъществи от Изпълнител. След приключване на курса ще се направи тест за установяване на степента на усвояване на преподадения материал. Методиката за провеждането на обучението по ключови компетентности ще се основава на изискванията по лицензиране от АЗ и ПМС 251.
Проверява се минималното входящото ниво на курсистите – навършени 16 години, основно образование, да са физически годни и психически здрави за да упражняват уменията, които ще придобиват.
Курсистите ще придобият знания и умения, от които наистина се нуждаят, и които ще могат реално да приложат в практиката и изпълняваните от тях професионални задължения. |
1 000.00
|
1 000.00
|
Професионално обучение по част от професия по 1 СПК - курс 3 „Основни дейности в строителството”.: За да могат наетите лица да изпълняват ефективно и качествено задълженията си е необходимо да получат допълнителна квалификация в областта на извършване на специализирани и довършителни строителни дейности, както и спазване на последователността при различните строителни процеси.
Целта на професионалното обучение е лицата да добият знания и умения за:
Спазва здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни работи;
Да товари и разтоварва строителни материали и изделия;
Да работи безопасно и правилно с инструментите и материалите;
Видовете строителни материали и начините за тяхното използване, транспорт и съхранение;
Последователността и изискванията при изпълнение на основните строителни процеси;
За постигането на тези умения ще се проведе курс за професионално обучение „Основни дейности в строителството”:
- Професия: 582080 - Помощник в строителството;
- Специалност: 5820801 - Основни и довършителни работи;
- квалификация по част от професия по 1 квалификационна степен;
- Хорариум часове: 200 уч.часа (48 уч.ч. - теория и 152 уч.ч. - практика) + 12 уч.часа изпити (6 уч.ч.-изпит теория и 6 уч.ч.-изпит практика);
- Брой обучавани лица: 3 лица;
- Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение.
Извършеното професионално обучение е стабилна основа за надграждане с нови знания и умения с цел повишаване пригодността за заетост.
В началото ще се проверява минималното входящото ниво на курсистите – навършени 16 години, основни или средно образование, да са физически годни и психически здрави за да упражняват професията или уменията, които ще придобиват.
Професионалното обучение, ще се осъществи от Изпълнител по модулна система, акцентът ще се постави върху практическите модули. След всеки модул се правят междинни тестове за проверка на степента на усвояване на преподадения материал. Методиката за провеждането на курсовете, които са за степен на професионална квалификация или по част от професия, се основава на одобрени от НАПОО учебни планове и програми.
От изключителна важност за екологичната устойчивост е намаляване на отрицателното въздействие на транспорта върху качеството на околната среда. С цел насърчаване използването на транспорт с по-ниски емисии на парникови газове при изпълнението на дейностите, финансирани по проекта ще се изплащат на курсистите транспортни разходи единствено за обществен транспорт.
В рамките на обучението като задължителен елемент ще бъде включен модул, свързан с ефективно използване на ресурсите, опазване на природата и околната среда, управлението на отпадъците и др.
Курсистите ще придобият знания и умения, от които наистина се нуждаят, и които ще могат реално да приложат в практиката. |
1 200.00
|
1 200.00
|
Полагане на изпит и издаване на документи на успешно завършилите.: Целта е да се оценят знанията и уменията на обучаемите лица на основата на оценки от проведените изпити и да се издадат съответните документи за успешно завършилите обученията лица. |
0.00
|
0.00
|
Изготвяне на междинни отчети - 1.: Изготвяне на междинни технически доклад и финансов отчет. Също така ще се изготвят и всички други приложения, описи, справки и декларации. |
0.00
|
0.00
|
Изготвяне на междинни отчети - 2.: Изготвяне на междинни технически доклад и финансов отчет. Също така ще се изготвят и всички други приложения, описи, справки и декларации. |
0.00
|
0.00
|
Изготвяне на заключителен отчет.: Ще се изготвят заключителните технически доклад, финансов отчет и всички други изискуеми отчети описи, справки и декларации. |
0.00
|
0.00
|