Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

We believe in the principles of lifelong learning and therefore one of our main strategic goals is to provide upgrading and additional training.
We have traditions in providing training to our employees, one of which is introductory training by department heads for newly employed, another – regular professional information upgrades with modern software programs for aviation and hotel reservation systems. Annual off-site motivational trainings are accepted with great enthusiasm. Suggestions for future training sessions are discussed after each of them.
At the initiative of the team, we organized Italian and English language trainings, which took place in our school.
The services we offer, besides attractiveness, require high quality, continuous upgrade and perfect communication with our partners so that the end customer can be satisfied and require them again. With this project offer, we respond to the needs of the dynamically developing tourism sector. In addition to specific vocational training, which is required for the sector's employees and which needs to be upgraded and refreshed, there is a growing need for widening of personal competences like: additional foreign languages, teamwork relations, abilities to handle "difficult customers", emotional intelligence, etc.
We believe that this way we will add to our experience new professional knowledge of the specialty "Tourist Animation", which has a growing demanded among our customers. Studying Turkish and German will contribute to the direct contact with our partners.
To achieve a smooth implementation of the contract and adherence to the principles of economy, efficiency, effectiveness, publicity and transparency, in line with best practices, we will set up a team to ensure operational implementation, ongoing and final reporting, monitoring, information compliance and public awareness.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Провеждане на обучение по специалност "Туристическа анимация", код 8120402, III степен на професионална квалификация.: Организиране и провеждане на обучения по специалност "Туристическа анимация", код 8120402, III СПК. Курсът ще бъде структуриран под формата на набор от модули съгласно приложената програма с практически демонстрации и упражнения. За обучението ще разделим екипа на 2 групи, като втората група ще започне след приключване на обучението на първата. Така няма да се наруши работния процес и ще се осигури необходимото време за учене. На всички участници ще се предоставят обучителни материали и пособия. След завършване на професионалното обучение по специалността, служителите ни ще могат да планират и провеждат анимационни програми в туристически обекти, като въвличат, мотивират, участват и подпомагат включването на клиентите ни в тези програми. Всеки успешно положил изпитите за придобиване на специалността ще може да говори на достъпен и разбираем език. С дейността си ще допринася за активно и разнообразно прекарване на свободното време на почиващите. Нашите служители, след надграждане на професионалните си умения със специалността "Аниматорът в туризма", ще могат да извършват допълнително следните дейности в анимацията: - подготвителни: предварителни проучвания за специфичните характеристики на туристите, за техните очаквания и предпочитания за оползотворяване на свободното им време; осигуряване на необходимото оборудване и обзавеждане на анимационния офис; разработване на обща и специализирани анимационни програми, организационни планове, план-сметки и бюджети; извършване на резервации в туристическите обекти за провеждане на екскурзоводска анимация и на различни анимационни прояви извън хотела; ангажиране на външни изпълнители на анимационни програми и събития; осигуряване на необходимите материали, технически средства и аксесоари за провеждане на различни видове анимация; подготовка на залите, сцените, площадките и обектите; изготвяне на информационни и рекламни материали за предлаганите анимационни програми и изяви; - основни: установяване на професионални контакти с туристите; представяне на анимационните програми; рекламиране на анимационните мероприятия и мотивация на туристите за участие в тях; групиране на туристите и включването им в различни анимационни програми и изяви; провеждане на анимационните програми, мероприятия и прояви както на български, така и на чужд език; осигуряване на безопасност на туристите по време на участието им в анимационни мероприятия; изпращане на туристите и проучване на тяхната удовлетвореност от проведената анимационна програма; - заключителни: анализ на резултатите от реализацията на анимационните програми; връщане в изправно състояние на наетите материално-технически средства; привеждане в изправност и съхранение на анимационното оборудване. След успешно приключване на професионалното обучение, служителите ни ще могат да: - организират и контролират спазването на правилата за безопасно провеждане на анимационните мероприятия; - осъществяват ефективна комуникация както с туристите, така и с колегите от туристическите фирми; - работят в екип при разработването и подготовката на анимационната програма, при изпълнението и при отчитането на резултатите; - повишат творческите си умения за разработване на нови анимационни програми; - използват мултимедийни продукти и техника при разработването, изпълнението и отчитането на анимационната програма; - извършват в технологична последователност специфичните дейности по провеждане на туристическа анимация; - познават технологията за провеждане на различни видове анимация в различна среда; - организират и провеждат определен вид туристическа анимация с туристите на открито или закрито; - осигуряват безопасност и сигурност на туристите при провеждане на туристическа анимация; 27 000.00 27 000.00
Дейност 2: Провеждане на обучение по ключова компетентност № 2 "Общуване на чужди езици" - турски език (А1, А2, В1) и немски език (А1, А2, В1): С обученията по ключова компетентност № 2 "Общуване на чужди езици" - турски език (А1, А2, В1) и немски език (А1, А2, В1) ще удовлетворим желанията на служителите на „Атлас Травелс” ЕООД . Четирима работещите в сектор „Самолетни билети” и трима от сектор „Хотелско настаняване” са изявили желания за изучаване на турски език, това е първата група от 7 обучаеми. Четири служители от сектор „Пътувания”, двама от сектор „Администрация” и двама от сектор „Счетоводство” желаят да изучават немски език. Сформират се две групи, в едната група са 7 (седем) човека, а в другата 8 (осем). На всички участници ще се предоставят обучителни материали - учебник, учебна тетрадка и диск с аудиозаписи. След завършване пълния курс (от 300 учебни часа, разпределени в три нива, всяко от по 100 учебни часа), служителите ни ще знаят: Лексика и функционална граматика; Основни видове устно общуване и регистри на езика; Да съставя устни и писмени послания; Използване на помощни материали и техники; Целта на обучението по избраните езици е развиване на всички езикови умения у нашите служители - слушане и четене с цел разбиране, правилно писмено и устно изразяване, комуникация и свободен разговор, лексикална и граматическа подготовка, превод от и на чуждия език. След завършване на ниво А 1, нашите служители ще могат: да разбират познати думи и основни изрази, свързани с тях, семейство и непосредствено обкръжение, когато се говори бавно и ясно; да разбират познати имена, думи и прости изречения; да общуват с елементарни изрази, при условие че събеседникът е готов да повтори казаното по-бавно или да го изрази по друг начин и да му помогне в намирането на точните думи; да задават прости въпроси и да отговарят на такива при непосредствена необходимост или позната тематика; да използват прости изрази и изречения, за да описват мястото, където живеят и хората, които познават; да напишат кратък текст за пощенска картичка; да попълват формуляри; След завършване на ниво А 2, нашите служители ще могат да: разбират най-често употребяваните думи и изрази от области, свързани с всекидневието им; разбират същественото от кратки и ясни послания и съобщения; четат елементарни текстове; откриват конкретна информация в обяви, реклами и други; разбират кратки писма; общуват в работни ситуации, изискващи обикновен, пряк обмен на информация по познати теми и дейности; водят кратък разговор; описват накратко ситуации с определен набор от изрази и изречения; След завършване на ниво В 1, служители ни ще могат да: разбират същественото, когато се използва ясен стандартен език по познати теми като работа, свободно време и т.н; разбират основната информация от радио и телевизионни предавания на актуални теми или при въпроси от личен и професионален характер, когато се говори сравнително бавно и ясно; разбират текстове, съдържащи предимно често употребявана професионална лексика; разбират описания на събития, чувства и желания в кореспонденцията; се справят с повечето ситуации, възникнали при пътуване в страни, където се говори съответният език; участват без предварителна подготовка в разговори на позната тематика от служебен характер или свързани с ежедневието; описват преживявания и събития, своите планове, надежди и цели с прости свързани изречения; на кратко да изразяват и аргументират мнението си; разказват случки и събития, както и да описват своите впечатления; съставят несложен свързан текст на теми, които са им познати; водят кореспонденция, като описват събития и впечатления. 10 500.00 10 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).