Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

The project focuses on the desire to develop an entrepreneurial idea of ​​a professional in the field of publishing in Blagoevgrad. It focuses on the development of own business activities and the employment of various professionals in a business sector playing an increasing role in the home economy and at the same time in the public and cultural life of the citizens. In this way, the entrepreneur's need for professional and economic development will be simultaneously satisfied, along with the needs of work and income of professionals in the branch, as well as facilitating the access / opportunity for expression of local young authors and creative specialists from Blagoevgrad region.
Target group - entrepreneur, woman over 50 years old. till 63 years old from Blagoevgrad region.
General objective: Creation and development of a new sustainable enterprise in the Blagoevgrad region, in the priority area of ​​"New technologies in the creative and recreational industries" / "Cultural and creative industries (publishing)".
Expected results:
Revealed new jobs - 4 items
Sustainable employment on a labor contract - 3 persons
Material provision of the activity - purchased FTA -12 pcs. and FUA - 1, rental space and purchased materials and consumables
Implemented:
Market research and analysis of opportunities for specialized publishing
Marketing plan for the development of specialized publishing activities
Development of website - 1
Planned activities:
1.Acting on the Entrepreneurship Idea Market, including:
Delivery of FTA - 12pcs. and FUA - 1 pcs.
Supply of materials and consumables
Implementation of consultancy services on Market research and analysis of opportunities for realization of specialized publishing activities and Marketing plan for development of specialized publishing activities
Create a website
Hiring qualified staff and securing employment
Hiring a work premises
2. Project visualization activity
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея : 1.1.Наемане на работа и осигуряване на устойчива заетост. Целта е да се осигури необходимата квалифицирана работна ръка за реализация на предприемаческата идея, общо 4 служители разпределени по длъжности, като следва: Редактор - 1 позиция на пълен щат 8 часа за 12 месеца - 1 позиция с код 2641-6020 и с функции : Подбиране и редактиране на текстове, писане на рецензии, координация на редакционната колегия, синхронизиране на текст с графики и рисунки, контрол по дизайна. Полиграфист - 1 позиция на 1/2 щат на 4 часа за 12 м.с код 3119-3038 и с функции : подготовка на машини и отпечатване на полиграфически издания, рекламни материали, сувенири и др. извършване на довършителни работи. подготовка на материали и съхранение на готовите продукти. Специалист, предпечатна подготовка - 1 позиция 1/2 щат на 4 часа за 12 м. с код 2166-6004 и с основни функции: извършва обработка на текстовете и изображенията в дадено печатно издание (рекламни материали, плакати, каталози, сувенири и т. н.) преди неговото отпечатване . Копирайтър - 1 позиция 1/2 щат на 4 часа за 6 м. с код 2642-4008 и с основни функции: професионално списване на текстове, които се ползват в печатни издания (рекламни материали, плакати, каталози, сувенири и т. н.). 1.2.Доставка на оборудване и софтуер. За целите на материално обезпечаване на конкретната дейност, ще е необходимо закупуване на съвременно оборудване и софтуер., както следва: Цветна дигитална система - 1 бр. за отпечатване на полиграфически издания, рекламни материали и др. книжни издания. Ще се използва от Полиграфист. Принтер за сувенири - 1 бр. за отпечатване на сувенири. Ще се използва от Полиграфист. Професионална гилотина за рязане на хартия с аксесоари - 1 бр. за извършване на довършителни работи. Ще се използва от Полиграфист. Машина за подвързване на книжни тела - 1 бр. за извършване на довършителни работи. Ще се използва от Полиграфист. Компютри - 3 бр. (лаптопи - 2 бр. и настолен - 1бр.) за нуждите на изготвяне на текстове, редакция, дизайн и предпечат на книжни издания и дизайн на сувенири. Ще се използват от Редактор, Специалист, предпечатна подготовка и Копирайтър. Рутер - 2 бр., Непрекъсваем ТЗИ - 1 бр. и външен диск - 2бр. - ще гарантират работата в мрежа, безпроблемното ел.захранване на техниката при проблеми с ел.мрежа и сигурното съхранение на всички готови проекти. Ще се обезпечават работата на всички служители. Софтуер за управление на предпечат и печат - 1 лиценз за извършване на обработка на текстовете и изображенията в дадено печатно издание (рекламни материали, плакати, каталози, сувенири и т. н.) преди неговото отпечатване. Ще се използва от Специалист, предпечатна подготовка. Всичко необходимо за правилното функциониране е включена в цената за всички продукти. Необходимостта от закупуване на посоченото по-горе оборудване и софтуер е обосновано от естеството на планираните за разкриване работни места/длъжности пряко ангажирани в реализиране на предприемаческата идея, съобразени с изграждането на ново издателство в гр.Банско, област Благоевград, като разполагането най-вече със собствени професионални машини за цветен печат с подобни технически параметри ще даде нужното технологично предимство пред повечето конкуренти. 1.3.Дейности по обезпечаване на оперативната дейност на предприемаческата идея За обезпечаване на екипа от квалифицирани специалисти при провеждане на колективни и индувидуални задачи по списване, редактиране, предпечат, печат и довършителни работи ще е необходимо работно помещение с подходящо обзавеждане, от не по-малко от 35 м2, в гр.Банско. То ще бъде използвано само за конкретна работа по подготовка и реализация на продуктите, като няма да бъде използвано за общо-управленски нужди Материали и консумативи : Консумативи (CMYK , Бяло , Лак) за LED UV принтиране върху сувенири - 110 бр.касети Хартия - 150 гр. хромова - 50 000 листа 1.4.Външни/консултантски услуги (описани в продължението) 247 350.00 200 933.66
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - продължение: 1.4.Външни/консултантски услуги Проучване на пазара и анализ на възможности за реализация на специализирана издателска дейност, включващо минимум: Общо описание на пазара в региони: Югозападна България , при следните параметри: Обем на пазара. Ценови параметри. Профил на основните крайни потребители по групи. Предлагани параметри за издателски услуги. Други специфични изисквания – нормативна уредба, приложими стандарти и др. Цитиране на реализирани и предстоящи конкретни проекти. Маркетингов план за развитие на специализирана издателска дейност, за 3-год.период след края на проекта, съдържащ минимум: Общо представяне на предприятието и предлаганите продукти. Мисия, Визия, Цели. Сегментиране на целевия пазар. Оценка на риска. Клиенти - профил Конкуренти – списък с дялово разпределение. Промоция. Дистрибуция. Планиран обем продажби и пазарен дял. План (концепция) за конкретни издания, включващ обосновка за необходимостта от издаване им в определен обем и тираж, посочва източниците на финансиране и необходимите ресурси за неговата реализация. В разработването на плана да се вземат предвид разходите, свързани със стимулиране на продажбата, които са в зависимост от разнообразния им характер: платена скрита или явна реклама в пресата или електронните медии, разходи за мърчандайзинг (подреждане и експозиция на изданието), премиери на новите издания и поредици, представяне на автора и продукта му и т. н. Създаване на интернет страница - по предварително одобрен дизайн (шаблон) и включваща минимум: Представяне на компанията и нейните услуги Реализирани проекти - галерия Сътрудничество - партньори Контакти Консултантските услуги са необходими за процеса на стратегическо планиране и реализиране на предлагания продукт, както и за ясна преценка за състоянието на маркетинговия микс по отношение на всички елементи, влияещи на възможностите за развитие на предприемаческата идея, базирана на актуални данни и анализи. Интернет страницата е необходима за популяризиране на предлаганите от компанията услуги и позиционирането/видимостта й в онлайн пространството с оглед развитие на имиджа и улесняване на контактите с различните заинтересовани лица. 0.00 26 810.00
Дейност за визуализация на проекта: За целите на визуализацията по проекта, ще бъдат изработени информационни материали и направени платени публикации, при спазване на изискванията посочени в Единен на наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., както следва: 1.Изработка и поставяне на два броя информационни плакати за визуализация и публичност . Плакатите за визуализация са предназначени за обозначаване на работното помещение, като единият ще бъде поставен от външната страна на сградата, а другият на видно място вътре в нея. Минималният допустим размер на плаката е А3. Плакатът следва да съдържа следните текстова и визуална информация:: - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз"; - наименованието на съфинансиращия фонg; - общото лого за програмен период 2014-2020, със съответното наименование на финансиращата програма; - наименованието на проекта и главната му цел; - общата стойност на проекта, както u размера на европейското u националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 2.Отпечатване на 12 бр. информационни стикери, за закупеното по проекта оборудване, които слеgва да съgържат: - емблемата на ЕС; - упоменаванеmо "Европейскuя съюз"; - наименованието на съфинансиращuя фонg - ЕФРР, чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” ; - общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма - ОПИК; - номера на договороа за безвъзмездна помощ; 3. Публикации в местни вестници и интернет издания - 6 бр. (3 във вестник и 3 в интернет издание). Те са предназначени за информиране за старта на проекта, обявите за търсене на неактивни лица и за края на проектните дейности. Първите публикации трябва да съдържат подробна информация за одобренuя за финансиране проект, като планираме да бъде направена в рамките на 10 gнu от датата на възлагане на дейността по информираност и публичност. Всеки материал трябва да съдържа минимум следната информация: - емблемата на ЕС; - упоменаването "Европейския съюз"; - наименованието на фонgа; - общото лого за програмен период 2014-2020г., със съответноmо наименование на финансиращата програма; - наименование на проекта и номер на договора; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. 2 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).