Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Recovery and Resilience Plan

Planning region: All

Description

The project of Telmach Ltd. is aimed at development and provision of engineering and technical consultancy services in the sector of crane and telpher construction.
Our project proposal is related to overcoming the European and regional challenges in the Mechatronics and Clean Technology sector. Our idea falls into economic activity M 71.12 "Engineering activities and technical consultations".
The lack of adequate financing opportunities are among the main obstacles to the realization of our idea in full scope. To overcome this challenge, our project focuses on providing concrete conditions for achieving sustainability of the idea. For the successful market realization of the provided service (activity 1), we will employ 6 qualified experts with the relevant functions and responsibilities. They will be key factor of the engineering and technical services offered. 
It will be hired a suitable premise, which will be equipped with the necessary means - 6 pcs. laptops, for the need of the experts and the provision of the services. Specialized software for configuration and cost estimation of chain telphers will also be developed. It will play an essential role in the design, construction and technical consulting process. We also plan to develop a corporate website to provide us with the necessary visibility for potential customers and the opportunity to promote the services offered. 
As we plan to enter a new niche, market analysis and research will be developed for better market positioning and marketing, enabling us to concentrate our resources on the best opportunities and channels to reach potential customers.
The combination of these elements will allow our idea to be sustainable, having real conditions for development, creation and stability of jobs and growth through the implementation and marketing of engineering and technical services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея : За пазарната реализация на нашата идея планиране серия от свързани действия, който да гарантират успешно навлизане в избраната от нас пазарна ниша. Съгласно допустимия обхват на дейността, като част от нея ще бъде/ат: - Наети на трудов договор 6 квалифицирани експерта; - Наети помещения за извършване на дейността на фирмата; - Закупени 6 бр. лаптопи; - Разработен фирмен уебсайт; - Разработен и закупен специализиран софтуер за конфигуриране и остойностяване на проекти на верижни електротелфери; - Изготвен пазарен анализ и проучване на пазара. Всеки от посочените елементи включени в проекта са обосновани и се явяват необходими за цялостното и успешно реализиране на нашата идея. 1. Реализацията и характера на идеята изисква наличието на квалифициран експертен персонал. Необходимостта се обуславя от нуждата от оперативно управление на дейността на фирмата, но и на проектите. В този смисъл, това е един от ключовите елементи за успешната реализация на нашата идея. В процеса на проектиране за създаване на нов или модифициран продукт следва да бъдат спазвани определени законови норми и стандарти. Всеки проект (идеен или работен) се разработва с определено съдържание, от конкретни експерти–конструктор, технолог, инженер и икономист. Нормоконтролът има изискването да упражнява контрол върху качеството на изготвената техническата документация, а специалист Технико-икономически съвет ще има отговорност за окомплектоване на техническата документация, съгласно нормативните документи и осъществяване на връзки с клиенти и с доставчици на телфери и части за тях и др. Така, всеки един член на нашия екип се явява нужен за реализация на предприемаческата идея. 2. Планираме закупуване на 6 броя лаптопи, които са необходими за работата на експертите и предоставянето на инженерните и технически консултации и услуги. Предвидените лаптопи осигуряват условията за проектиране – изготвяне на чертежи, обяснителни записки и др. Също така служат за визуализация на продукта, посредством предвидения софтуер, и представяне на изготвения продукт пред клиента. 3. Специализиран софтуер за конфигуриране и остойностяване на проекти - основна част от процеса на проектиране на изделия в сферата на телферостроенето е събирането на необходимите изходни данни за проектиране и конструиране на продукта, вкл. и икономическите параметри. Софтуерът ще улесни събирането на информацията от клиента, като ще позволи автоматизиране на първоначалния процес на конфигуриране и остойностяване на верижните електротелфери. Това ще доведе до подобряване на ефективността и намаляване на цената при реализация на всеки проект. Софтуерът ще съдържа и база с данни със съществуващи продукти, който отговарят на посочените от клиента критерии, което е в основата на услугата за технически консултации. 4. Към момента фирмата не разполага с офис. Наетите работни помещения ще осигурят необходимите условията за работа на експертите, съхранение на документация и др. Помещенията ще бъдат използвани и за провеждане на срещи между екипа, организиране на Технико-икономически съвет, обсъждане на резултатите и разговори с потенциалните клиенти и др. 5. Фирменият уебсайт осигурява пазарно присъствие и видимост на нашите услуги. На него ще бъде качен и специализирания софтуер, чрез който клиентите ще могат в реално време да получат ориентировъчна стойност за изработката на крайния продукт и да дават заявка за проектиране. 6. Пазареният анализ и проучване ще даде основните насоки за концентрация на ресурси и усилия за реализация на идеята. Анализът и проучването ще бъде изготвено от външен изпълнител, който ще трябва да предостави експертен анализ на състоянието на сектор крано и телферостроене, потенциал за развитие, основните конкуренти и тяхната реакция при навлизане на пазара. От извършеното проучване следва да бъдат дадени основните решения за пазарно развитие и обхвата на услугите, както и за потенциалните клиенти. 234 259.06 224 094.91
Визуализация на проекта: Изпълнението на дейността ще осигури съблюдаване на изисквания по отношение информиране и комуникация на проекти, финансирани със средства от ЕС. Планираните мерки в настоящия проект са съобразени с изискванията за информация и комуникация в Приложение XII „Информация и комуникация относно подкрепата от фондовете” от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета, с Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020, както и с „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020". Прилагането на мерките за информация и комуникация ще бъдат прилагани за всички доставки (дълготрайни материални и нематериални активи) и услуги (уебсайт и пазарен анализ и проучване), предвидени в настоящия проект. На всяко едно средство за визуализация на проекта (табели и стикери) ще бъде посочено, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, ще съдържа номера и наименованието на проекта. Информационните материали ще бъдат изцяло съобразени с изискванията относно текстовата и визуална информация, вид, брой и т.н. Ще бъдат включени всички задължителни елементи. В обхвата на дейността попадат следните основни мерки: 1. Изработка и поставяне на два броя табели (формат А3). Табелите ще бъда разположени на видно място. Чрез тях ще се информират участниците и обществеността за ролята на ЕС и държавата. Те ще бъдат изработени съгласно Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация и ще съдържат следните реквизити: - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014 - 2020 г., с наименование на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014 - 2020; - наименованието на проекта и неговата цел; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 2. Изработка и поставяне на Информационен стикер - 6 бр. Стикерите ще обозначат закупените и доставени ДМА - лаптопи (6 бр.). Те ще бъдат поставени на подходящо място на повърхността на оборудването. На стикерите ще бъдат визуализирани: емблемата на ЕС, ще бъде упоменато „Европейски съюз“, наименование на ЕФРР, общото лого на програмата и програмата ОПИК и номера на договора за БФП. Стикерите ще бъдат водоустойчиви / устойчиви на атмосферни условия. В допълнение, изискванията за информация и комуникация ще бъдат съблюдавани и по отношение на: 3. Всички документи, разработени и/или във връзка с изпълнението – изрично ще бъде указано съфинансирането от фондовете на ЕС чрез поставяне на: емблемата на ЕС, упоменаване на ЕФРР, общото лого за програмния период 2014-2020, в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Разработените материали, под каквато и да е форма, ще съдържат следното заявление: “Този документ е създаден с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от „Телмаш“ ООД и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган”. 4. Изработеният уебсайт – още при отваряне на страницата, във видимата област на използваното цифровото устройство ще се виждат емблемата на ЕС и общото лого за програмния период 2014-2020, във вид и форма съответстващи с изискванията на Регламента и Единния наръчник. При всички материали ще бъде използван един от допустимите шрифтовете, като цвета на шрифта ще бъде съобразен с указанията в Регламент 824/2014 и Единния наръчник. 516.90 516.86

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).