Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Cultural Entrepreneurship, Heritage and Cooperation

Planning region: All

Description

This project aims at improving the quality of life and access to services for the social inclusion of people with disabilities and over the age of 65 who are inable to self-service by overcoming the consequences of social exclusion and poverty.
The project is innovative in its essence and is aimed at improving the quality of life and the opportunities for social inclusion of people with disabilities and the elderly by providing a network of services in the home environment and building adequate capacity for their provision. The project will cover at least 52 persons with chronic diseases and permanent disabilities aiming to provide hourly mobile integrated health, social and community-based services in their homes.
With regard to the implementation of the direct activities and the provision of the services under the project, construction and assembly activities will be carried out on two premises. The municipality of Kostinbrod includes 13 settlements except the town, which is an administrative centre. Some of the settlements are far from the town of Kostinbrod, which in turn requires the purchase of 1 car to provide patronage care to all consumers. The services will be provided on a part-time basis by a team assigned to the implementation of the project, which will include: a coordinator of activities, a social worker, a nurse, a rehabilitator, a home assistant and a driver.
Integrated services will be provided in a home environment. The integrated services complex will be provided after assessing individual needs and respecting the horizontal principles of equal opportunities and non-discrimination, gender equality.
The project will be implemented in accordance with the Action Plan for the period 2018 – 2021 for the implementation of the National Long-term Care Strategy.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Ремонт на помещения, необходими за предоставянето, управлението и координирането на патронажните грижи.: За нуждите по предоставянето, управлението и координирането на патронажните грижи ще бъде извършено СМР на две помещения с големина 16,5 кв.м. всяко едно от тях находящи се на 4-тия етаж в сграда "поликлиника", които са общинска собственост и ще бъдат предоставени за нуждите на проектното предложение. 8 438.34 8 381.42
Оборудване и обзавеждане на две помещения необходими за предоставянето, управлението и координирането на патронажните грижи и доставка на автомобил.: Целта на проекта е да се осигури пълноценно предоставяне на планираните социални услуги. Предвижда се дейността да бъде изпълнена на два етапа: 1-ви етап - За нуждите на екипа по предоставянето, управлението и координирането на патронажните грижи ще бъдат използвани помещения, находящи се на 4-тия етаж в сграда „поликлиника“. Към настоящия момент помещенията не се използват и след извършването на СМР заложени в дейност 1 се предвижда закупуването и доставката на обзавеждане и оборудване. Предвидено е и закупуване на оборудване за нуждите на специалистите „Здравни грижи“. 2-ри етап - Закупуване и доставка на автомобил за екипа осъществяващ патронажната грижа. Община Костинброд включва 13 населени места без града, който е административен център. В предвидения индикативен брой бъдещи потребители на услугата според таблица "Разпределение на потребителите по общини" за община Костинброд са заложени 52 броя потребители. След съпоставка с информация от друг изпълняван проект в социалната сфера от община Костинброд по-голямата част от потребителите над 65 годишна възраст и лица с увреждания са с местожителство извън административния център - гр. Костинброд. Тъй като една от целите на проекта е да обхване всички населени места, това налага закупуването на автомобил за нуждите на екипа осъществяващ патронажната грижа. 41 561.66 40 487.73
Сформиране на персонал за предоставяне, организиране и координиране на патронажната грижа.: Целите на тази дейност са : - да се сформира екипът, който ще изпълнява, организира и координира патронажната грижа, и ще гарантира качествена грижа в домашна среда на потребителите и разширяване обхвата на услугите, предоставяни от община Костинброд; - да се направи подбор на кандидат-потребителите, и да се изготви индивидуална оценка за идентифициране на нуждите от здравно-социални услуги. Реализацията на тази дейност ще се осъществи на два етапа: Етап 1 - Сформиране на екип за предоставяне, организиране и координиране на патронажната грижа - На този етап ще се направи подбор и ще бъдат сключени трудови договори с лицата за длъжностите: координатор, социален работник, шофьор, медицинска сестра, рехабилитатор и домашен помощник за организация, координиране и предоставянето на здравно-социалните услуги. Предвижда се да се подберат мотивирани лица, с подходяща професионална квалификация, за изпълнение на почасови услуги в домашна среда и за организация и координиране на услугата. Подборът и наемането на персонала ще е съобразен с принципа на равнопоставеност и в съответствие с изискванията на трудовото и антидискриминационното законодателство. Подборът на персонала, структурирането на длъжностите в него, координацията и управлението му ще са дейности с ключово значение за предоставянето и качеството на всяка социална услуга. Договорите ще бъдат трудови с ясно разписани права и задължения на двете страни. Като част от договора ще бъде подписана длъжностна характеристика, която описва задълженията и отговорностите на предоставящите услугите. Етап 2 - Подготовка на дейността за предоставяне на патронажна грижа - на този етап ще се направи подбор за потребители на услугата, която включва следните стъпки: - Приемане на заявления от кандидатите за услугата; - Оценка на потребностите на потенциалните потребители; - Сключване на договори с избраните лица. Процесът на кандидатстване, оценка и класиране ще се реализира съгласно разработена програма /методика/ за предоставяне на патронажната грижа. Началото и срока за приемане на заявленията ще бъдат своевременно оповестени на гражданите на общината преди всеки от етапите, както и ще бъдат включени в информационните материали по проекта. Екипът на общинско ниво ще осигури необходимите условия и обособено помещение в общината за приемане на документите, оборудвано с необходимата техника за дейността и достатъчно количество бланки за кандидатите. 84 394.07 82 826.83
Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора на територията на община Костинброд.: Целта на тази дейност е да се осигури индивидуализирана подкрепа за хора с увреждания и възрастни хора чрез предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда от специализиран екип от здравни специалисти и специалисти по социални дейности, както и разширяване обхвата на услугите, предоставяни от община Костинброд. В проекта е предвидено услугите да обхванат минимум 52 лица, които са над 65 годишна възраст, хронично болни и хора с трайни увреждания и техните близки на територията на общината - в административния център Костинброд и прилежащите му населени места с цел осигуряване на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги . Предоставянето на здравно-социалните услуги ще се извършват от назначени по проекта лица: медицинска сестра, рехабилитатор, домашен помощник и социален работник. Тази дейност включва и подаване на заявления, оценка и класиране на кандидат потребителите на услугите в домашна среда, които живеят на територията на община Костинброд - гр. Костинброд и прилежащите села. Назначените по проекта медицинска сестра, рехабилитатор и социален работник ще участват в мултидисциплинарния екип за оценка и класиране на кандидат потребителите. Услугите ще се предоставят почасово съгласно разработена програма /методика/ за предоставяне на патронажната грижа. Цялостната дейност на екипът по проекта ще се основава на идентифицираните нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивидуалната социална оценка, на всеки един от тях. Оценката на потребностите ще отчита индивидуалната специфика на кандидат-потребителите по отношение на вида и степента на увреждане, дейностите за подкрепа и тяхната интензивност. 11 537.93 6 678.93
Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране.: Целта на тази дейност е да се осигури професионална подкрепа на персонала, който ще предоставя услуги в домашна среда, изразен в предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране. При идентифицирана нужда психологът ще предоставя психологическа подкрепа, психологически консултации на потребителите на услугата. Предвид целевите групи по проекта и предоставянето на интегрираните услуги, предвиждаме предоставяне на психологическа подкрепа и консултации за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност. Психологическа подкрепа ще се предоставя и на персонала, предоставящ здравно-социалните услуги при необходимост. Предоставянето на психологическа подкрепа на персонала и потребителите е начин да се преодолее мисленето и нагласата социалните услуги да се разглеждат в изключително тесен смисъл. Това ще стане чрез прилагане на индивидуален подход и принцип на солидарността при предоставяне на психологическата подкрепа, която трябва да бъде персонализирана, да отговаря на конкретни потребности, да гарантира основни човешки права и да закриля най-уязвимите групи. 3 000.00 2 170.15
Обучения и супервизия на персонала.: Целите на тази дейност са: - Провеждане на обучения на лицата наети за предоставяне на услугите. Обучението ще се проведе по изготвена програма и цели придобиване на професионални умения от лицата наети по проекта при изпълнение на ежедневните им задължения с оглед задоволяване потребностите и осигуряване на здравословна и безопасна среда на потребителите. -Професионална подкрепа на наетия персонал по проекта, която да доведе до подобряване работата по отношение на качеството на предоставяните услуги, на професионалното развитие на персонала, емоционална подкрепа и превенция на професионалното прегаряне, както и подкрепа на организационното развитие и отношенията в екипа чрез предоставяне на супервизия. Супервизията ще е неразделна част от работата на персонала назначен по проекта. Тя ще бъдат един от важните фактори за професионално усъвършенстване на социалните услуги и тяхното развитие като дейност, осъществявана в интерес на подобряване благосъстоянието на хора от уязвими групи. Дейностите на лицата, които предлагат социални услуги са в групата на помагащите професии, с висок риск от емоционално прегаряне. 5 900.00 4 960.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).