Стартиране на проекта (Провеждане на заседания и мероприятия за планиране на дейности по проекта): Дейността включва:
• определяне на координатор/и и екип за управление на проекта;
• детайлно разработване на дейностите и сроковете по проекта и назначаване на отговорници по тях;
• определяне на работна група за посещения при потенциалните партньори и мандат за преговори. |
0.00
|
0.00
|
Информиране и публичност за стартиране на проекта. (Дейности по публичност и информираност): Във връзка със стартирането на проекта ще бъде проведена информационна среща / пресконференция за минимум 10 човека. Ще бъдат поръчани и поставени две информационни табла.
Разходите са от бюджетни пера т.6.1 и т.7 ( excel формат ) |
482.00
|
0.00
|
Подготовка и разработване на проект за транснационално сътрудничество: Дейността включва:
• подготовка на темите и материалите за обсъждане с потенциалните партньори;
• изготвяне на доклад за постигнатите договорености с потенциалните партньори;
• проучвания и анализ на потенциала за биопроизводства на територията на "МИГ Балчик - Ген. То-шево", които включват:
- съществуващата мрежа за реклама и промотиране на биологичните продукти на територията;
- обекти за реклама и продажба на биопродукти;
- местни биологични продукти, храни, напитки и т.н. ;
- необходимостта от нов подход в промотирането на биоземеделието и биопроизводствата на територията.
• разработване на проектно предложение за транснационално сътрудничество;
• подготвяне на споразумение за партньорство.
Разходите са от бюджетни пера т. 2, т.3 и т.8.1 ( excel формат ). |
5 460.00
|
0.00
|
Провеждане на срещи - посещение на потенциалните партньори: Ще бъдат проведени две срещи на работната група с потенциалните партньори – по една в Кипър и Испания.
На срещата с партньорите от Кипър и Испания ще бъдат реализирани следните дейности:
• Анализи и обсъждания на идеи и въпроси, свързани с проекта за сътрудничество;
• Разпределяне на ролите, задачите и дейностите в проекта за сътрудничество ;
• Дискутиране на срокове, ангажименти, цели и желани резултати от проекта за сътрудничество ;
• Изготвяне на текстове, които да бъдат включени в Споразумението за сътрудничество.
Разходите са от бюджетни пера т. 1.1 , т.1.2 , т. 5 , 8.1 и т.8.2 ( excel формат ) и включват:
• Провеждане на среща - посещение с потенциален партньор от Испания ( 12 човека * 1355 лева ), вкл. самолетни билети, локален транспорт, нощувки, зали за срещите, кафе-паузи и др. разходи свързани с пътуването (без храна, която се поема от командировъчните)
• Провеждане на среща - посещение с потенциален партньор от Кипър ( 12 човека * 1140 лева ), вкл. самолетни билети, локален транспорт, нощувки, зали за срещите, кафе-паузи и др. разходи свързани с пътуването (без храна, която се поема от командировъчните)
• Командировки на служителите на МИГ, експерти по проекта, членове на КУО и КВО на МИГ ( 2 срещи по 4 дни по 12 човека (вкл.преводач) * 35 Евро - 96 броя
• Разходи за преводи - писмени ( 10 стр. * 19 лева )
• Разходи за преводи - устни ( 20 часа * 68 лева ) |
38 061.20
|
0.00
|
Дейности по публичност и информираност, относно междинните резултати от проекта.: Документите и снимков материал от проведените към момента дейности ще бъдат публикувани на интернет страницата на МИГ Балчик – Генерал Тошево. Ще бъде направена кратка публикация с информация за проекта и партньорите в регионална медия .
Разходите са от бюджетно перо 6.3 ( excel формат ). |
360.00
|
0.00
|
Провеждане на работна / информационна среща с он-лайн включване на партньорите по проекта (Дейности по публичност и информираност).: Ще бъде проведена работна / информационна среща на територията на МИГ Балчик – Генерал Тошево за минимум 20 човека, с он-лайн включване на потенциалните партньори по проекта.
Разходите са от бюджетни пера т. 6.2 и т.8.2 ( excel формат ).
Разходи за преводи - устни ( 2 часа * 68 лева )
|
427.00
|
0.00
|
Дейности по публичност и информираност във връзка с приключването на проекта.: Във връзка с приключването на проекта ще бъде проведена информационна среща / пресконференция за минимум 10 човека. Ще бъде направена кратка публикация с информация за проекта и партньорите в местна медия.
Разходите са от бюджетни пера т. 6.1 ( excel формат ). |
182.00
|
0.00
|
Официално приключване на проекта.
(Провеждане на заседания и мероприятия за планиране на дейности по проекта): Ще бъде изготвен доклад за изпълнението на проекта и ще бъде подготвена заявка за плащане.
УС на МИГ ще приеме работата на работната група и екипа за управление и координация на проекта. |
0.00
|
0.00
|
Координация на изпълнението на подготвителните дейности.: Дейността включва:
• Цялостна организация, координация и контрол на проекта.
• Осъществяване на връзки между отделните нива на управление.
• Вземане на управленски решения. Следене на количествените и качествените показатели, вкл. и финансовите потоци на паричните средства.
• Организиране и подготовка на процедури по ЗОП в случай на необходимост.
• Комуникация с медии.
• Одобрение на материали за печатни издания, сайта и рекламните материали.
Изпълнението на подготвителните дейности ще се осъществява под прекия контрол на координатора на проекта(на граждански договор), като всички членове от работния екип ще имат задължението да докладват за направеното във всеки етап от хода на реализацията на проектните дейности – писмено по имейл, по телефон или на хартиен носител в офиса на МИГ-а.
Разходите са от бюджетни пера т. 4.1, т. 9 и т.10 ( excel формат ). |
3 852.00
|
0.00
|