Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 550 TREES
Български

Programme: Cultural Entrepreneurship, Heritage and Cooperation

Planning region: All

Description

The project proposal envisages revitalization of the space and renovation of the exposition in the Archeology Hall of the Regional History Museum - Pazardzhik, in accordance with all standards and requirements for presenting the cultural heritage to the public. The new exhibition design includes the introduction of high-tech methods, their use for the presentation of the exhibited cultural values, which leads to a more memorable and effective message for consumers. Providing interactive experiences, the museum will become a center of attraction not only for children but also for representatives of different age groups. The movable cultural values ​​and the information about them will be located in exposition zones, which will be built on the chronological sequence of the main historical epochs, as each epoch will represent one section of the exposition - Prehistory, Antiquity and Middle Ages. There will be a space for small temporary exhibitions - where new discoveries will be presented after each archeological season, exhibits of the month, restoration processes of individual artifacts and other thematic and visiting exhibitions. In this way, the exposition will be constantly enriched and supplemented and will increase the interest of the museum visitor. In the space for work with children and the educational center - on the principle of playing in a museum environment, a full educational, aesthetic and social experience in the museum will be achieved. The exhibition space will be tailored to the specific needs of people with disabilities, giving them equal access to the exhibits through various means of presentation. It will be envisaged to create conditions for equality and adaptation of children and adults from the ethnic minority and to develop their cultural identity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: Дейността включва добро изпълнение на проекта, финансово управление и контрол, вътрешен мониторинг. Организацията и управлението на проекта ще се осъществява от сформиран екип за управление на проекта, който включва: ръководител на проекта, координатор, финансов експерт и технически сътрудник. За да се постигнат очакваните цели, резултати и ползи, основополагащи принципи при организирането и управлението на проекта ще бъдат: оптимално използване на наличните човешки ресурси; ясно дефинирани правила и ред за комуникация и отчитане; ограничаване на рисковете пред успешната реализация на проекта; ясно структуриране и разпределение на задачите по реализацията на проекта във времето; ясно разграничаване на функциите и отговорностите на всеки един член на екипа; равенство, координация и партньорство между всички участници в управлението на проекта. За гарантиране спазването на тези принципи и с цел качественото, в рамките на заложените времеви и финансови параметри, изпълнение на проекта след стартирането му, екипът: ще се запознае с условията и приложимите процедури за изпълнението на проекта; ще се запознае с определението за нередност, както и с правилата за докладване и отчитане на нередности; ще приеме подробен план за изпълнението на проекта с адаптирането му към реални дати и ясно разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето; ще приеме разработените описания на задълженията, отговорностите и организационните взаимоотношения за всяка една длъжност в екипа по проекта; ще обсъди графика за провеждане на обществени поръчки и съществуващите рискове за изпълнението му; ще гарантира спазването на разпоредбите на действащото законодателство, отнасящо се до управлението и изпълнението на проекта, възлагането на обществени поръчки и осигуряването на равни възможности; ще се осигури пълна прозрачност и проследимост на извършените по проекта дейности и направените разходи. 108 570.84 64 580.79
Провеждане на процедури за избор на изпълнители: За успешното изпълнение на проекта се предвижда всички необходими тръжни документации да бъдат подготвени и процедурите за избор на изпълнител ще се организират и проведат от външен експерт, отговорен за провеждането им. Предвижда се да бъдат подготвени и проведени следните обществени поръчки: I. Извършване на строително-ремонтни дейности, пряко свързани с ревитализиране на интериора и екстериора на пространството 1. Премахване на окачен таван. 2. Демонтиране на чугунени радиатори. 3. Монтиране на сигнално-охранителна система за осигуряване на защитата на експонираните движими културни ценности. 4. Монтиране на система за пожароизвестяване и система за гасене на пожар. 5. Изграждане на емпоре (втори непълен етаж) с рампа , изградено от метална конструкция по проект, изработен от проектант-конструктор. 6. Закриване на отвори (прозорци) с метални решетки. 7. Монтиране на климатична и вентилационна техника. 8. Монтиране на осветление – общо осветление – тоководни шини за релсов монтаж, лед прожектори за релсов монтаж, водещо осветление – чрез интегриране на LED системата директно в пода. 9. Под – покриване с винилова (PVC) настилка. 10. Стени – поставяне на изолация на външни стени; цялостно шпакловане и боядисване. 11. Таван – боядисване. Описаните СМР се извършват от избрания по реда на ЗОП изпълнител, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и Законовите разпоредби. По време на строителството Изпълнителят ще: - поеме пълна отговорност за качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора; - съставя пълно и правилно всички актове и протоколи по време на строителството; - осъществява лабораторен контрол с акредитирана строителна лаборатория при спазване на действащите нормативни документи; 2. Доставки: 2.1. Доставка на интерактивна техника – ще се закупят и внедрят следните интерактивни технологии – 16 броя професионални дисплеи, които ще оформят видео стена, 3 информационни дисплея, 1 интерактивен под, 1 проектор с 1 екран за прожекции, мини компютри, които ще управляват техниката и ще съхраняват дигиталното съдържание. 2.2. Доставка на витрини – ще бъдат закупени 11 броя витрини, проектирани според специфичните изисквания за съхраняване на експонатите и съобразно тематико-експозиционния план за зала „Археология“. Експозиционните витрини са подчинени на условията за осигуряване на максимално пълноценно възприятие на културните ценности от посетителите, леко и безпроблемно обслужване от служителите на музея, възможности за преаранжиране на нивата на витрините и витрините в пространството, сигурност на експонатите, възможности за лесно и бързо преобразуване на експозиционния обем. Витрините ще бъдат изработени от висококачествени, дълготрайни и устойчиви материали и ще отговарят на изискванията за опазване, съхранение и представяне на движими културни ценности. 3. Услуги – Изработване на софтуер за интерактивни технологии и изработване на мобилно приложение за добавена реалност За интерактивната техника ще бъде разработен софтуер, който ще представя триизмерни изображения на артефакти, модели на древни сгради, показвани и подвижно чрез 3D анимация на сензорните екрани и устройства. Ще бъде разработено приложение, което ще води посетителите през атрактивните и интерактивни места в експозицията. 14 000.00 8 200.00
Дейности по информираност и публичност: Дейностите по информация и публичност ще бъдат в съответствие с Ръководството за комуникация и дизайн на Финансов механизъм на ЕИО и Норвегия за периода 2014 –2021 г. Предвидените мероприятия ще бъдат съобразени със задължителните изисквания за комуникационните дейности, които са разписани в регламентите за изпълнение на Финансовия механизъм на ЕИП и НФМ за периода 2014–2021 г., които са, както следва: видимост, информация и комуникация и изискванията относно информация и комуникация. Всички информационни и комуникационни материали ще отговарят на изискванията, описани в Ръководството. С прилагане на принципите на информация и комуникация ще се постигне информираност на населението (обществеността) относно целите и резултатите на проекта, както и подчертаване ролята на ЕИП и НФМ за реализацията на проекта и обществените ползи от него, постигане на прозрачност и публичност при реализиране на проекта. Мерките за информация и публичност ще се изпълняват съгласно изискванията на Ръководството за комуникация и дизайн. С оглед популяризиране на проекта и в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване ще бъдат: – проведени начална и заключителна пресконференция за представяне на проекта; – информационни събития, посветени на проекта; – разработване на интернет страница на български и на английски език и регулярно попълване на информация; – разработване и разпространение на печатни информационни материали – флаери и плакати; рекламни материали – папки, химикали и други; – външна реклама – рекламни пана за билборд, банери и информационна табела. Дейностите, които ще се извършат от партньор СЪВЕТ ЗА МЛАДЕЖКА ПОЛИТИКА са на стойност 19 732,92 лв. През последния месец 26 бенефициентът ще осъществи следната дейност - Наем на интерактивно оборудване Начин на изпълнение - Пред сградата на бенефициента, пет дни преди закриващото информационно събитие, ще бъде поставена интерактивна инсталация. Целта е да се привлече интерес и да се информира обществеността за изпълнението на Проекта. Резултат - Поставена интерактивна инсталация пред на бенефициента. Привлечен интереса на публиката и популяризиране изпълнението на проекта. Продължителност на дейността (месеци): 5 дни Стойност 14 040 лв. 33 772.92 12 053.65
Създаване на работни места: Ще бъдат назначени двама специалисти, които да подпомогнат работата на културния институт в разработването на съвременни решения и политики и привличането на нови публики. Работните места ще бъдат постоянни, на пълно работно време. Тези работни места ще бъдат създадени в периода от 1.05.2023 до 30.04.2024 г. за срок от 12 месеца, като специалистите ще изпълняват конкретна, определена роля по проекта. Експерт за разработване и прилагане на маркетингови планове и комуникационна стратегия в онлайн среда. Дигиталният маркетинг мениджър ще отговаря за цялата комуникация и позициониране на музея в дигиталната среда, позиционирането и развитието му в дигитални медии, социални мрежи, видеореклама, развитие на собствените канали – сайт и фейсбук страница, Instagram, Youtube. Музеен педагог, който ще разработва и осъществява образователни програми, ще предлага нови способи за усвояване на културата и познанието, които ще бъдат почерпени от музейната среда и експонати. Специалистът-педагог ще допринася за повишаване на интереса на посетителите към експонираните в експозициите на музея артефакти. Да се формират знания за културно-ценностните аспекти на обучаващата и възпитаваща музейна комуникация. Музейно-образователните програми, под различни форми, ще запознаят посетителите с нашето културно наследство, с миналото и традициите на родния ни край. Стремежът е да се разшири взаимодействието между музея и публиката, да се приобщят младите към българската история и култура и да се формира у тях емоционално отношение към културното наследство. Музейно-образователните програми са насочени към деца от различни възрастови групи – детски градини, начален, прогимназиален и гимназиален етап, деца със СОП, както и деца, чийто майчин език е различен от българския език. След приключване на проекта, музеят е готов да остави като постоянно действащи двете новооткрити длъжности, за да създаде устойчивост на идеите и ролята, която са изпълнявали двамата, назначени по проекта специалисти. 34 376.58 21 776.01
Дейности по разработване на Предприемачески план: Предприемаческият план ще отговаря на целите, визията и ценностите, специфични за конкретна организация, ще се изпълнява за период от 5 години след създаването му и ще бъде актуализиран при необходимост. Предприемаческият план ще включва: - Общо представяне на предприемаческата идея и цели. - Анализ на външната среда, вкл. тенденции в музейното дело, социално-демографски фактори, очаквания на потребителите, място на технологиите, държавна политика и др. - Анализ на вътрешната среда, вкл. материални условия, административен и експертен капацитет и др. - Обща характеристика, търсене и предлагане на продукта и услугите, предоставяни от културния институт. - Предвиждани дейности и финансиране. - Целеви групи и заинтересовани страни, вкл. маркетингова стратегия за увеличаване на обхвата им. - План за изпълнение и времеви график. - Очаквани резултати, вкл. прогнозни целеви стойности за увеличение на посещенията на място на годишна база, прогнозни целеви стойности за увеличение на приходите (задължително да се заложат базови и целеви годишни стойности) и др. 0.00 0.00
Дейности за обновяване и ревитализиране на пространство, интериора и ремонтиране на експозиционното пространство: Дейностите за ревитализиране на интериора на пространството включват: 1. Премахване на окачен таван – което ще увеличи височината на помещението с 1 м в първа зала и с 2,10 м във втора зала, и ще доведе до увеличаване на обема на пространството за монтиране на климатично-вентилационна техника и създаване на усещането за простор и по-голям комфорт. (Тази дейност ще бъде за сметка на бенефициента и няма да се включва в бюджета и финансовата обосновка.) 2. Демонтиране на чугунени радиатори, които са физически амортизирани и ще бъдат премахнати поради недостатъчна ефективност. (Тази дейност ще бъде за сметка на бенефициента и няма да се включва в бюджета и финансовата обосновка.) 3. Монтиране на сигнално-охранителна система за осигуряване на защитата на експонираните движими културни ценности и две пожароустойчиви двукрили врати с монтирани секретни брави и блокиращ болт. 4. Монтиране на система за пожароизвестяване. 5. Изграждане на емпоре (втори непълен етаж) с рампа – експозиционната площ разполага с висок таван, който създава предпоставка за „разчупване“ на пространството чрез двустепенно оформление и обособяване на няколко функционални зони върху малка площ (82,54 кв. м) на частично изградено второ ниво от общата площ на залата. Това ще допринесе за по-атрактивна визия на залата, за максимално използване на височината и по-ефективно разпределение на зоните, в които ще бъдат експонирани движими културни ценности и интерактивните пространства. 6. Закриване на отвори (прозорци) – в част от експозиционното пространство съществуват прозорци, които е необходимо да бъдат изолирани, от една страна заради сигурността на експонираните културни ценности и от друга – заради влиянието на естествената дневна светлина, която би осветявала експозицията. Премахването на дневната светлина е важно, тъй като през деня тази светлина се променя по отношение на своята интензивност и спектрален състав, като по този начин предизвиква промени и в помещението. Поради нейното почти хоризонтално нахлуване през странични прозорци може да възникне специално отношение между дифузното и насоченото осветление, а оттук и особено разпределение на светлинната яркост в помещението, което не може да се контролира на практика. А така се обезсмисля идеята на осветлението, ефектът, който се залага при проектирането. Ще се монтират метални решетки, които ще допринесат за сигурността на експонатите. Решетките ще бъдат закрити от вътрешната изолация и няма да бъдат видими. (Тази дейност ще бъде за сметка на бенефициента и няма да се включва в бюджета и финансовата обосновка.) 7. Монтиране на осветление – ще се монтират лед прожектори и осветлението ще бъде разделено в различни групи, за да може да изпълнява двете основни функции – да носи достатъчно светлина по ходовите линии и да акцентира върху определени витрини. Ще се монтира водещо осветление – чрез интегриране на LED системата директно в пода. 8. Под – покриване с винилова (PVC) настилка 9. Стени – поставяне на вътрешна изолация на две от стените, които са външни и декориране с боя. 10. Таван – боядисване. 247 940.92 194 977.90
Дейности за ремонтиране на елементи от екстериора на помещението, което ще бъде ревитализирано: Дейностите за ревитализиране на екстериора на пространството включват: Покриване на старите прозорци, отвън на пространството, което ще се ревитализира, с рекламни табла с висококачествен печат ПВС, защитен мат ламинат, каширано в/у алуминиева композитна плоскост 3 мм, с изображения на движими културни ценности от фонда на музея. Изображенията върху рекламните пана ще се подменят през известен период от време, за да се поддържа интереса на публиката (местоположението на тези рекламни пана се намират на фасадата на сградата и са видими от преминаващите по централната градска пешеходна част на центъра на града). 5 724.00 5 724.00
Дейност, свързана със закупуване и монтиране на климатична и вентилационна техника: За постигане на оптимален температурен климат в пространството за съхраняване на експонираните културни ценности, както и да се създаде комфорт на посетителите ще бъде монтирана климатично-вентилационна техника. 85 899.96 0.00
Дейности за изработка, доставка и монтаж на витрини: За експониране на движимите културни ценности ще се проектират специфични според експонатите витрини и реквизит, съобразно тематико-експозиционния план за зала „Археология“. Експозиционните витрини са подчинени на условията за осигуряване на максимално пълноценно възприятие на културните ценности от посетителите, леко и безпроблемно обслужване от служителите на музея, възможности за преаранжиране на нивата на витрините и витрините в пространството, сигурност на експонатите, възможности за лесно и бързо преобразуване на експозиционния обем. Витрините ще бъдат изработени от висококачествени, дълготрайни и устойчиви материали и ще отговарят на изискванията за опазване, съхранение и представяне на движими културни ценности. 0.00 0.00
Дейности, свързани със закупуване на оборудване, техника и софтуер: Новият експозиционен дизайн включва внедряването на високотехнологични методи за интерактивно, дигитално представяне на експонираните културни ценности, което ще доведе до по-запомнящо се и ефектно послание за потребителите. В ревитализираното пространство ще се закупят и внедрят следните интерактивни технологии – професионален дисплей (видео стена), информационни дисплеи, интерактивен под, проектор с екран за прожекции. За интерактивната техника ще бъде разработен софтуер, който ще представя триизмерни изображения на артефакти, модели на древни сгради, показвани и подвижно чрез 3D анимация на сензорните екрани и устройства. 151 308.00 0.00
Дейности за осигуряване на технически и технологични решения в полза на хора с увреждания и със специални потребности: При ревитализиране на пространството и обновяване на археологическата експозиция, изцяло ще се вземат предвид специфичните нужди на хората с увреждания, като им бъде предоставен равен достъп до експонатите чрез различни способи на представяне. Съгласно Конвенцията за правата на хората с увреждания, експозицията ще бъде с „Универсален дизайн“, което означава дизайн на изделия, жизнена среда, програми и услуги, които да се ползват в максимална степен от всички хора, без да се налага тяхното адаптиране или специализиран дизайн. 5 984.99 5 398.99
Дейности за оборудване и обзавеждане на специализирани пространства за реализирането на образователни програми и инициативи, детски ателиета, прожекции и др.; отпечатване на помагала за детска публика и работа с деца с увреждания: Пред експозиционната зала ще се обособи пространството за работа с деца и образователен център. До момента това пространство, 60 кв. м, не е достатъчно ефективно оползотворено. Това ще даде възможност за разгръщане на потенциала на пространството, позволяващо развитието на допълнителни занимания, дейности, образователни програми и културни продукти за деца и възрастни. Ще се създаде образователна програма, която ще включва приложни занимания и много интерактивни образователни игри. Музейно-образователните програми са насочени към деца от различни възрастови групи – детски градини, начален, прогимназиален и гимназиален етап, деца със СОП, както и деца, чийто майчин език е различен от българския език. 7 824.00 0.00
Дейности за представяне и комуникация на дигитално наследство: Дейността ще се изпълни от Фондация „Балканско наследство“ партньор на кандидата по проекта. 2 616.00 0.00
Дейности, свързани с изработване на видеоматериал, представящ резултатите от дейностите по проекта, в т.ч. финансирани събития по проекта: Ще бъде изработен видеоклип с продължителност до 5 мин., представящ резултатите от дейностите по проекта, в т.ч. финансирани събития по проекта. 4 500.00 2 000.00
Дейности за изработване на двуезична виртуална разходка на Селищна могила Юнаците чрез VR: Ще бъде изработена двуезична виртуална разходка на Селищна могила Юнаците чрез VR. 3D виртуалната реалност (VR) посетителите ще могат да се „разходят“ на праисторическия обект, да присъстват на археологическите проучвания и да научат много интересни разкази от ръководителя на обекта, самите те да станат археолози, участвайки в разкопките. 6 600.00 6 600.00
Дейности за изработване на мобилно приложение, визуализации, интерактивни инсталации: Ще бъде разработено приложение, което ще води посетителите през атрактивните и интерактивни места в експозицията. Така, без да е необходима намесата на екскурзовод, посетителят сам ще избира къде да се спре, с каква информация да се запознае, по-какъв начин да достигне до експонатите. В самото приложение ще бъдат интегрирани графични елементи чрез добавената реалност (Augmented Reality – AR), която е нов метод за интерактивна визуализация, който позволява на потребителя да взаимодейства по-ефективно със света около себе си. С добавената реалност границата между въображението и реалния свят не съществува. AR е идеалният начин да се визуализират обекти, които в действителност не е възможно да се видят. Тя разширява физическия свят като добавя дигитална информация към него. Добавената реалност ще бъде наложена върху истинската ни заобикаляща среда – културни ценности от експозицията, макети от крепости и църкви или експонирани елементи от тях, като по този начин ще се комбинират дигиталния (3D модели, звуци, видеа, анимации, изображения) и реалния свят. Чрез 3D модели ще се представи архитектурата на старите крепости и църкви, както и характерния за тях интериор. Това ще даде възможност на посетителя да се разходи около тях, вътре в тях и да ги разгледа от всеки ъгъл – като „на живо“, да разгледа експонати, които са част от тези обекти и ще визуализира информация за тях, интересни факти и истории. 52 920.00 0.00
Дейности, свързани с обучение на ръководен и експертен персонал и изграждане на капацитет: Обучение 1 – Ще се проведе обучение по ключова компетентност „Инициативност и предприемачество“ за изграждане на капацитет на служителите на музея и екипа по управление на проекта. Ще бъдат обучени 10 мъже и 10 жени – общо 20 човека ръководен и експертен персонал. Избраната тема за обучение е съобразена с предметната област по Подрезултат 1.1. Обучение 2 – Ще се проведе обучение за развиване и осъвременяване на уменията на ръководен и експертен персонал на бенефициента за придобиването на нови знания, които да им помогнат в практическата работа, в рамките на настоящия проект в 4 основни дейности: 1. Провеждане на обучения по културно наследство и сътрудничество; 2. Провеждане на обучения по културно предприемачество; 3. Провеждане на обучения по терминологичен английски език; 4. Разработване и въвеждане на система за управление на съдържанието с модул „е-обучение". Учебна програма с хорариум от общо 150 учебни часа. Избраната тема за обучение е съобразена с предметната област по Подрезултат 1.1. Ще бъдат обучени 1 мъж и 1 жена – общо 2 човека ръководен и експертен персонал. Обучение 3 – Провеждане на практически тренинг за обслужване на посетители с нарушено зрение. Продължителност на тренинга – 4 астрономични часа. Брой участници –10 служители на бенефициента. В програмата са включени следните теми: – Социален и психологически аспект на зрителните увреждания – видове и начин на функциониране; – Пречки пред ефективната комуникация и начини за справяне; – Човекът, като феномен, а не като счупена машина – интерактивен подход на тренинга – ролеви игри, конкретни казуси, дискусия; – Набелязване на прости, но изключително ефективни стъпки за успешна комуникация с незрящи посетители. – Практическа част – незрящи експерти и с нарушено зрение отговарят на всички въпроси и показват подходящите методи на асистенция. – Включени материали за всички участници. – Презентация. 6 896.00 7 319.28
Дейности, свързани с изграждане на капацитет и споделяне на компетенции: • Участие на експерти от партньорската организация в онлайн срещи и семинари, организирани от Кандидата в България. • Участие на четирима служители на партньора от Норвегия в откриващото информационно събитие – информационна среща, пресконференция за стартиране на Проекта в България. • Партньорът ще организира уъркшоп за разработването на съдържанието на софтуерните проекти и изграждане на капацитет, в Норвегия, в който ще участват двама членове на екипа по управление на проекта и двама служители – от страна на бенефициента, както и още шест служителя на партньора от Норвегия. 14 399.03 19 607.75
Дейност, свързана със застраховане на придобитото оборудване/актив: Бенефициентът ще застрахова придобитото оборудване/актив срещу обичайните застрахователни рискове (като кражба, пожар и др.) по време на изпълнението на проекта. 4 692.00 51.27
Дейност, свързана с отпечатване на двуезичен рекламен каталог, персонализирани аудиогид карти Nubart и изработване на графични пана : За популяризиране на културните ценности, които ще бъдат експонирани в обновената изложба, ще бъде отпечатан двуезичен каталог с текст и илюстрации. Ще бъдат изработени графични пана, които ще представят информация за експонираните културни ценности, част от обновената експозиция. Ще бъдат изработени персонализирани аудиогид карти, които са уникален продукт, без аналог на пазара, и предоставя аудиогид, без да са необходими устройства или скъпи мобилни приложения. Уникалните кодове отпечатани върху всяка карта, предоставят на притежателя им ексклузивен достъп до цялото дигитално съдържание. За да достъпи съдържанието, посетителят сканира QR кода или въвежда буквено-цифровия код в полето, намиращо се на сайта на обекта. Атрактивна персонализирана карта с уникален код е „вратата“ за всеки посетител към множеството разкази експонираните в обновената експозиция културни ценности. Посетителите слушат аудиозаписите директно на своя смартфон. Аудиогидовете дават възможност да се получи информация за посетителите и техните отзиви чрез безплатна статистика, която съдържа много анонимна информация за посетители и тяхното поведение. Nubart е разработен, чрез уникална комбинация от транзакционни бисквитки и вградена система, наречена LOCP (чакаща патент), за да не може съдържанието да се прехвърля от устройство на устройство. Благодарение на системата LOCP, притежателят на картата може да включва аудиогида толкова пъти, колкото пожелае от своя смартфон, компютър или други устройства – дори месеци или години по-късно, но картата не може да бъде използвана от никой друг. По този начин се гарантира, че картите имат комерсиална стойност и високо качество на анонимно събираните данни за посетителите на обекта. Колкото повече карти се използват, толкова повече информация и отзиви ще се събере за посетителите на обекта и/или изложбата. Достъпната цена на аудиогида дава възможност на бенефициента да ги предоставя безплатно, с цел привличане на повече посетители (в определени дни), като част от рекламна кампания или като част от цената на билета. Да продават картите на цена, която да покрие инвестицията. Картите могат да се продават с цел печалба. Иновативните аудиогидове са на достъпна цена и могат да бъдат инструмент за акумулиране на приходи. Персонализираните аудиогид карти са достъпни за хора с увреждания. Както буквено-цифровият код, така и QR кодът, отпечатани върху картата, са релефни, така че хората с увредено зрение могат да ги локализират, посредством допир и да ги сканират с техните смартфони. Системата за управление на съдържанието е универсална и достъпна за хората с увредено зрение. Традиционните устройства за аудиогидове консумират ценни ресурси. Те трябва да се ремонтират, зареждат и почистват. Аудиогидовете на Nubart са материални, като нормалните устройства, но не се нуждаят от поддръжка. Те работят като ключ към съдържание на множество езици с контролиран достъп, директно от смартфона на посетителя. Те са атрактивни и посетителите могат да ги запазят като сувенир. 37 230.00 16 140.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).