Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Cultural Entrepreneurship, Heritage and Cooperation

Planning region: All

Description

"Remart 85" Ltd. is a company registered in 2011, as a continuation of the established in 1992 "Thoma" LTD. During the almost 25-year history the company actively seeks to protect its employees from typical industry risks, providing them with legally required means of collective protection, personal protective equipment, specialized work clothing and appropriate working conditions. The risk assessment identified a number of threats to the health of employees, and measures to combat them are set in the activities of this project.
In order to ensure the safety and preservation of the health of workers in the performance of their commitments under the project will be carried out maintenance and refurbishment of key manufacturing facilities of the company which will qualitatively improve the working environment.
In an effort to provide comfort and improve the working conditions of employees in the main proceedings within the project will be purchased personal protective equipment and special clothing with qualitatively better options available, much lighter and comfortable to wear.
Ensuring a safe and healthy working conditions will be guaranteed by the project by development, implementation and certification of a health and safety at work management system.
To provide new benefits to employees and enable them to recover from the physical and mental load it's planned to be created, reconditioned and equipped four rooms for dining and rest on the territory of its production facilities.
In addition, to increase the motivation of employees and to improve the balance between work and their personal lives, in the project framework there will be developed and implemented a new system for the development and management of human resources in the enterprise. Its application will be automated through the development and implementation of specialized software, also developed and implemented during the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта : Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по договора дейности. То предполага екип от специалисти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности както в дружеството, така и в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ще се създаде и поддържа ефективна система за комуникация, ще се организират редовни срещи между екипа на проекта с цел постигане на ефективно изпълнение на заложените по проекта дейности, съобразно правилата и изискванията на Договарящия орган. В рамките на проекта ще се реализират срещи между екипа по проекта за изготвяне на план за действие за изпълнение на проектните дейности с отговорници и срокове; координация и логистика на реализиращите се и предстоящите дейности; провеждане на процедурите за избор на изпълнител на отделните дейности, съгласно ЗУСЕСИФ и изискванията на Програмата. Ръководителя на проекта ще отговаря за изпълнението на следните дейности: - Отговаря за цялостното изпълнение, контрол и управление на проекта; - Подписва всички първични счетоводни документи и оригинали на фактури; - Участва в подготовката и изпълнението на процедурите за избор на изпълнител; - Осъществява контакти с хора и организации, които са пряко въвлечени в изпълнението на проекта; - Отговорен е за коректната комуникация между всички членове на екипа и участници в проекта; - Води работни срещи на екип за управление на проекта; - Текущо извършва преглед изпълнението на проектни дейности според Планът за действие; - Представя пред ДО междинните и окончателни финансови отчети; - Носи отговорност за акуратното отчитане на проекта, организира и контролира популяризирането на проекта; - Изпълнява и други конкретно възложени му задачи. Координатора на проекта ще отговаря за изпълнението на следните дейности: - Водене на текуща кореспонденция със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта; - Осъществяване на цялостна координация на техническите аспекти на проекта; - Участие в срещите на екипа по проекта; - Координиране на провеждането на процедурите по избор на изпълнители. Счетоводителя на проекта ще отговаря за изпълнението на следните дейности: - Счетоводно отчитане на разходите по проекта; - Изготвяне на финансовите отчети; - Осигуряване на цялостното управление на средствата под ръководството на Ръководителя на проекта, в съответствие с правилата за добро финансово управление и при спазване на принципите за ефективност и целесъобразност при разходването на средства, предоставяни от Структурните фондове на ЕС; - Надлежно съхраняване на счетоводната и финансовата документация по проекта; - Изготвяне на исканията за плащания по проекта; - Изготвяне на междинните и окончателния финансов доклад; - Участие в срещите на екипа по проекта. Подготовката на процедурите за избор на изпълнители ще бъде възложена на външен изпълнител. 23 000.00 23 000.00
Дейности/разходи по информиране и публичност: Дейностите за информация и публичност цели информиране на обществеността за изпълнението на проекта на "Ремарт 85" ЕООД, финансиращата го оперативна програма и подкрепата на ЕС чрез ЕСФ, като на основа на данни за ефективността на рекламните и информационни канали се предлага три основни направления на дейността - публикации в регионалните медии, информационна табела и брошури: 1. публикации в местните медии - печатни и електронни: 1.1. публикации във местни печатни издания- три публикации - интервю и две репортажни представяния на проекта; 1.2. репортажи - представяния на проекта в местни електронните медии (телевизии) и участие на координатора на проекта в блоково телевизионно предаване; 2. Цветна информационна табела за изпълнението на проекта, монтирана в цеха на Ремарт 85 - промишлена зона Сливен; 3. Брошури за изпълнението на проекта - 2 брошури - стартова / с целите на проекта/ и в края на проекта /с представяне на изпълнението на дейностите и снимков материал/. 4. 50 бр. стикери, които ще бъдат залепени на всеки придобит по проекта актив. Визуализацията на информационните материали изцяло ще съответства на насоките, заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Във всеки документ и актив, свързан с изпълнението на проекта, който се използва от обществеността или участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва финансиращата го оперативна програма и подкрепата на ЕС чрез ЕСФ. 2 300.00 500.00
Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в предприето, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси, с акцент върху практиките за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители.: Дейността е насочена към оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси в "Ремарт 85" ЕООД, която се основава на очертаната необходимост от промени в наличната система за управление и развитие на човешките ресурси, обвързана със стратегията за развитие на предприятието и очертаната потребност от организационни промени от различен характер в основните направления на дейността: строителство, проектиране и изграждане на отоплителни инсталации, топлопроводи и газопроводи; енергийна ефективност, топлоизолации, производство и монтаж на алуминиева и PVC дограма, метални конструкции и производство на декоративни осветителни изделия. Оптимизацията се налага от факта, че има три основни групи персонал: заети в цеха на фирмата и временно заети на отделните строителни площадки и обекти: строителни работници и специалисти /самостоятелно заети - ВиК инженери, ел. техници и електромонтьори и др/. На този етап съществущата практика във фирмата, респ. вътрешните нормативни документи не отразяват адекватно разнообразието от различни форми на заетост на човешките ресурси, респ. спецификата на заплащането на труда. Това налага разработка като цяло на нова система за управление и развитие на човешките ресурси, която да включва четири основни елемента: Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот; Въвеждане на нови практики за обезпечаване на човешки ресурси - планиране, подбор, наемане и кариерно развитие; Въвеждане на промени в системите за заплащане на труда на различните групи персонал чрез нови правила за организация на работната заплата; Оптимизация на вътрешната комуникация, подобряване на взаимоотношенията и координацията в работата между длъжностите и организационните звена на различни нива в предприятието чрез по-оптимално разпределение на отговорностите на основа на интегриран модел на съвместяване на длъжностни задължения; Разработване и въвеждане на модул за развитие на кадрите по отношение на планиране на обучения, управление на кариерата, планиране и осъществяване на мерки за учене през целия живот; Тези конкретни задачи могат да се изпълнят чрез разработването на нова система за управление и развитие на човешките ресурси, включваща оптимизация на съществуващите нормативни документи (правила за организация на работната заплата, процедури и инструкции за управление на човешките ресурси, програми за обучение и планове за кариерно развитие, оптимизация на самите трудови стандарти), система за вътрешна комуникация и координация. Разработената нова система за управление и развитие на човешките ресурси се автоматизира чрез разработването и внедряване на специализиран софтуер за управление на човешките ресурси в предприятието, със съответните модули, които да отразят адекватно работните процеси, вкл. въведените гъвкави форми на заетост, както и промените в процедурите за управление на човешките ресурси и вътрешно комуникация и въведените промени в системата за заплащане на труда; Предвидените за въвеждане иновативни модели за организация на труда в предприето са насочени както към повишаване на производителността на труда, чрез по-оптимална организация на работното време, така и към опазване на околната среда - за специфичните строителни дейности, както в цеха, така и на строителните обекти; Разработването и въвеждането на мерките за развитие на кадрите по отношение на планиране на обучения, управление на кариерата, планиране и осъществяване на мерки за учене през целия живот е насочено към трите групи работници; Новите форми на организация на труда чрез въвеждането на гъвкави форми на заетост, както и мерките в модула за развитие и обучение на на кадрите особено пряко се отразяват за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години). За инсталирането на софтуерната система ще бъде необходимо доставянето на сървърна система за малък офис. 42 600.00 42 500.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите в "Ремарт 85" ЕООД, чрез осигуряване на средства за колективна защита, модернизация, реконструкция и обезопасяване на съществуващи обекти, свързани с подобряване условията на труд.: Характерно за строителството е високото ниво на заболявания, злополуки и трудов травматизъм, в следствие на падане от височина, наранявания от свличане на земни маси и падащи предмети, нараняване при работа с технологично оборудване и инструменти, излагане на неблагоприятни биологични и климатични влияния и др. "Ремарт 85" ЕООД смята да минимизира рисковете от настъпване на такива събития чрез подобряване на работната среда и намаляване на идентифицираните опасности и рискове за здравето и безопасността на работещите, породени от обичайното изпълнение на трудовата дейност. Във връзка с изпълнението на Програмата за намаляване и контрол на риска в "Ремарт 85" ЕООД, се планира предвидено извършването на текущ ремонт и преоборудване на основните производствени помещения на дружеството - цех за алуминиева и PVC дограма с размери 18х12х5м, цех за метални конструкции и изработка на ковано желязо с размери 24х2х6м, и офис помещение с размери 12х4х3м. Извършената оценка на риска е установила неблагоприятни за здравето на служителите фактори от производствения микроклимат, като висока относителна влажност, ниска през зимния сезон и висока през летния сезон температура на въздуха, повишена запрашеност, ниско ниво на осветеност, недостатъчна защитеност при възникване на пожари и взривове, механични опасности, рискове от поражения от ел. ток и др. Тази инвестиция освен, че пряко ще намали риска от заболявания на дихателната система, косвено ще спомогне и за намаляване на стреса при работа, за който е установена ролята на отклоняващите се от хигиенните норми температура, скорост на въздуха и влажност като стресогенен фактор на работната среда. В дългосрочен план това е свързано с превенцията и профилактиката на социално-значими заболявания на сърдечно-съдовата и ендокринната системи. Закупеното в рамките на тази дейност оборудване ще отговаря на най-високите изискванията на ЕС за енергийна ефективност - клас А или по-висок, като това ще доведе до подобряване на енергийната ефективност, повишаване на ресурсната ефективност и опазването на околната среда. Не бива да се пренебрегва и стресогенното действие на тези фактори, което е свързано с нарушения във функционалното състояние на различни системи в организма (нервна система, сърдечно-съдова система, храносмилателна система, ендокринна система); раздразнение и поведенчески реакции, а в по-дългосрочен план неминуемо ще доведе до зачестяване на някои социално-значими хронични заболявания на сърдечно-съдовата и ендокринната система. 107 600.00 118 212.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите в "Ремарт 85" ЕООД чрез закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло.: Работодателят е осигурил задължителните действия за обезопасяване на трудовите процеси, а посредством настоящата дейност той ще осигури още по-висока лична защита на работещите, чрез закупуване на отговарящи на Европейските норми за качество (EN), по-модерни и имащи по-добри качества от наличните лични предпазни средства и специално работно облекло. По този начин "Ремарт 85" ЕООД се стреми да осигури най-високо ниво на безопасност при работа за своите работници, което ще спомогне за цялостния процес на изпълнение на задачите поставени пред тях. Съгласно списъка за заетите лица в дружеството работят 13 души, като 10 от тях се нуждаят от специално работно облекло и лични предпазни средства. Те заемат следните длъжности: 1. Началник БУТ - 1 бр. 2. Технически ръководител - 1 бр. 3. Общ работник строителство - 5 бр. 4. Заварчик - 2 бр. 5. Строителен ел. техник - 1 бр. Планира се всяко от лицата да получи стандартен комплект ЛПС и СРО, като заварчиците и електротехника ще получат и допълнителни средства за защита необходими заради спецификата на тяхната работа. 15 940.00 15 940.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус чрез придобиване на стандарт за безопасни условия на труд.: Съгласно класификацията на икономическите дейности (КИД 2008) "Ремарт 85" ЕООД попада в сектор строителство (код 41). Коефициента на трудов травматизъм в този сектор е 1,26, което е доста над средното за страната. Проектът предвижда разработка, внедряване и сертификация на BS OHSAS 18001:2007 (Ocupational Health and Safety System) – Система за управление на здравето и безопасността при работа. BS OHSAS 18001:2007 е стандарт за система за управление на здравето и безопасността при работа, който ще даде възможност на "Ремарт 85" ЕООД да контролират и подобряват безопасните и здравословни условия на труд. BS OHSAS 18001 e съвместим с ISO 9001 и ISO 14001 и позволява лесна интеграция. Елементите на BS OHSAS 18001 включват политика и ангажираност; идентификация на опасностите, оценка и контрол на риска, оценка на съответствието; законови изисквания; цели и програми, организация и персонал, обучение, комуникация и консултации; документи и записи; оперативен контрол, готовност за извънредни ситуации, наблюдение и измерване, разследване на инциденти и злополуки; коригиращи и превантивни действия, одит и преглед от ръководството. Тази под дейност включва: 1/Подготовка за внедряване на стандарта, 2/Сертифициране на системата от независим изпълнител 3/ Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване. 11 500.00 11 500.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в предприятията, спортни съоръжения и др.: Предоставянето на възможности за отдих, хранене и почивка в предприятието е една много ефективна стъпка за подобряване на работната среда, повишаване концентрацията на служителите и минимизиране на стреса на работното място, което неминуемо ще доведе и до повишаване на продуктивността и спад в броя на трудовите злополуки. За да даде по-добри възможности и условия за хранене, отдих и почивка на служителите си "Ремарт 85" ЕООД планира изграждането на 4 стаи за почивка на територията на производствените си помещения. Стая за почивка и cтая за хранене и почивка в цех за алуминиева и PVC дограма, и Стая за почивка (с тоалетна) и cтая за хранене и почивка в цех за метални конструкции и изработка на ковано желязо. Тази придобивка ще се ползва както от служителите на дружеството, които работят в производствените помещения (10 души), така и от административния персонал (3 души). 31 353.60 18 539.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).