Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

Graphic design studio "Thunder Design" Ltd. will provide a new and specialized for Lovech region service for design of graphic design for various goods and products for advertising and personal purposes. During the project and afterwards, the company will offer 2 (two) new sustainable job opportunities in an area of low employment. These two employees will be responsible for ad-hoc tasks within management and executive functions of the project. Furthermore, they should be skilled and experienced in the field of graphic design. In addition, "Thunder Design" Ltd. will also enable a person with disabilities to fully realize ongoing ideas that would benefit the activity of the enterprise.

In addition to creating design projects, the company will offer a new, user-friendly service - making samples and prototypes of design projects, where applicable. The additional service will add value to completed projects, which will be one of the main competitive advantages of the enterprise.

This service will save costs for expensive preprint forms and sample molds that industrial printing capacities require. Moreover, the time needed for the manufacturing process will be shortened. The possibility of technical errors and inconsistency with the design layout in the process of processing the files will be decreased or even eliminated. 

In the creation of future projects, the team will apply established innovation methodologies such as Design Thinking and Systematic Inventive Thinking. The application of methodologies in creative processes improves important features of the product, namely - the product solves a specific problem of the user, it responds to the consumer needs, is user-friendly, has distinctive functions, is prototyped and tested.

The methodologies are especially suited to creating design projects for packaging new products and for some non-standard forms of printed advertising materials.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на предприемаческата идея: - За целите по изпълнение на предприемаческата идея ще бъдат наети общо 3 бр квалифициран персонал на трудов договор. Две от лицата ще са част от управленския екип с длъжности "Специалист графичен дизайн" и "Ръководител графичен дизайн", както и едно лице с увреждания, извън управленския екип, което ще изпълнява длъжността "Оператор машинно оборудване". Статистика от 12.11.2018г на Националния статистически институт сочи, че среднобрутната работна заплата за третото тримесечие за сектора „Професионални дейности и научни изследвания“, е 1645лв. За да се гарантира реалистичност на разходите, дружеството ще заложи в бюджета тази сума плюс разходите за работодателя за всяко едно от възнагражденията на управленския екип. На лицето с увреждания с трудов договор за 4-часов работен ден, възнаграждението е правопропорционално на това на останалия персонал. - За създаване на мостри и прототипи по дизайнерските си проекти, предприятието ще закупи режещ плотер за плоски и ролни медии - 1бр, лазерен принтер за пълноцветен печат А3 - 1бр. Двете машини съчетават във функционалността си множество приложения. Характерни са с това, че работят на изцяло дигитален принцип и съчетават най-съвременните и иновативни технологии от областта на полиграфията. - Двата броя преносими компютри ще са необходими за изпълнение на всички процеси от дейността на предприятието - създаване на дизайн, свързване с обоурдването и изпълнение на мострите и прототипите, управление на клиентската база, приемане на поръчки, бизнес кореспонденция и др. Избирането на преносими пред настолни компютри се оповава на необходимостта от мобилност. Срещите с клиенти и презентациите на дизайнерски проекти ще могат да се състоят на места различни от седалището на дружеството като например офиси на клиенти. - Софтуерите заемат ключова роля в процеса по създаване на графичен дизайн. Чрез софтуерът се създават всички графични компоненти, форми, цветове и изображения, които са нужни за всеки дизайнерски проект. За целите на проекта ще са необходими 2бр. софтуери за обработка на векторни графики, които ще бъдат въведени в експлоатация на двата преносими компютъра. Друг софтуер, който е неизменна част от създаването на дизайнерски проект е софтуер за обработка на растерни графики, 2бр, които също ще бъдат експлоатирани на двата преносими компютъра; 198 744.77 171 227.01
Реализиране на предприемаческата идея - продължение: - Предприятието ще извършва дейността си в помещение под наем в гр. Ловеч. В него ще бъдат разположени всички ДМА и ДНА и ще се обособи пространство за трите работни места. - За постигане на най-добри резултати в реализацията на предприемаческата идея, предприятието ще възложи като външна услуга на изпълнител, който да проведе 1 бр. Маркетингово проучване на потребителските предпочитания и нагласи към дизайна на корпоративната визуална идентичност (проучване на малкия и среден бизнес). Резултатите от проучването ще помогнат за създаване на портфолио, което да удовлетворява потребителските предпочитания. На база на съставените дизайнерски проекти съобразени с резултатите от проучването ще бъде създаден дългосрочен, устойчив и ефективен план за развитие на предприятието. Очакванията са проучването ясно да очертае "рамките" на потребителските възприятия към цветове, форми, стил и степен на разпознаваемост на различните визуални концепции. Известно е, че предпочитанията на хората са пряко зависими от националните особености и културни ценности, затова подобно проучване с национален обхват ще даде важна информация и насоки за работата на дизайнерите, техния стил, подбор на цветове и т.н. - Необходимостта от създаване на уебсайт се дължи на факта, че онлайн съдържанието (най-вече под формата на фирмен уебсайт) е основен критерий за успешния съвременен бизнес. Що се касае до дейностите в областта на дизайна, не съществува по-подходяща платформа за "изложба" на портфолиото, тъй като способите за намиране на изпълнител за подобни дейности в много от случаите са онлайн. Фирменият уебсайт е съвременният онлайн офис. Предоставят се данни за фирмата - информация за услугите, за екипа, портфолио, форма за контакт и т.н. Това е най-бързия, ефективен и икономичен начин за контакт с потенциални клиенти. Именно затова предприятието ще възпложи на външен изпълнител изграждането на надежден, функционален и визуално издържан уебсайт. 0.00 12 900.00
Дейности свързани с визуализация на проекта: Изпълнението на дейността има за цел да се информира обществеността за изпълнените дейности и постигнатите резултати при изпълнението на проекта, както и да се популяризира приносът на Европейските фондове за неговото реализиране. Реализацията на дейността ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение на публичността по проекти, финансирани от Европейските фондове. Ще бъдат спазени изискванията, посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Проектът предвижда следните действия за разпространяване на резултатите: - Публикуване на подробна информация за одобрения за финансиране проект на интернет страницата на дружеството (след изработването ѝ) за оповестяване размера на финансирането, наименованието, целите и дейностите на проекта; - Визуализация на всички доставки, направени по проекта (изискване, поставено към изпълнителите); - Създаване на нформационна табела, съгласно изискванията на Единния наръчник – за мястото на изпълнение на проекта, чиито дизайн и изпълнение ще са отговорност на "Тъндър Дизайн" ЕООД; - Визуализация на документи, създавани по проекта, в съответствие с изискванията на Единния наръчник. Етапи за изпълнение 1. Планиране – екипът за управление на проекта ще разработи планът информиране и публичност с конкретни дати, и ще поеме за своя отговорност и разноски изработката на всички материали, свързани с дейността за информиране и публичност, ще разработи бланка за документите на проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник. 2. Изпълнение – в съответствие с плана за информиране и публичност като екипът за управление на проекта стриктно ще спази графика и качеството на изпълнение на действията; 3. Приключване - в съответствие с плана за информиране и публичност. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).