Digital print EOOD is a company with main business activity of repair of machines and equipment and the company carries out maintenance, repair, servicing of copiers, fax machines and multifunctional devices. In carrying out its main economic activity, the enterprise is faced with a number of difficulties, mainly due to the lack of modern technological equipment.
The project proposal is aimed at increasing the efficiency of production processes in Digital Printing Ltd. and achieving higher productivity, reducing production costs and optimizing the company's production chain.
The goal will be achieved with the acquisition of new technologies: CRM system, Automated power supply unit - 1 pc. , Automated workstation for black and white machines - 1 pc. and Automated workstation for color machines and -1 pc. with an emphasis on the digitization of production processes with a view to expanding the company's production capacity.
As a result of the implementation of the project, technological conditions for growth and development of the enterprise will be provided, increasing the company's capacity to perform quality repair activities in accordance with the needs of customers, which will lead to an overall improvement of competitive advantages. Digitization of the production processes and expansion of the production capacity of Digital Printing Ltd. will be ensured.
Additionally, the investments under the procedure comply with the requirements of the principle of ‘do no significant harm’ to the environment, under the Recovery and Resilience Facility Regulation do not lead to significant harm for the six environmental objectives and will contribute to the ecological transition of the country. Proposals for the implementation of investments are also in accordance with the principles of equality between women and men and ensuring equal opportunities for all.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност Придобиване на нови технологии с акцент върху цифровизацията на производствените процеси с оглед на разширяване на производствения капацитет : Дейността ще бъде изпълнена с придобиване на нова технология ДНА актив : CRM система и ще доведе кумулативно до :
- Цифровизацията на производствените процеси по следния начин:
В момента в Дигитален печат няма възможност да осъществява своите търговски отношения с клиентите посредством автоматизирана информационно комуникационна технология, което многократно би скъсило времето за осъществяване на договорните отношения . Това поражда често преправяне на документи, продължителни разговори и забавяне на ремонтните дейности , закъснение със срокове за сервизиране на машините и обслужване с консумативи. Със внедряването на софтуерната платформа и нейните функционални възможности за автоматично издаване на електронни документи към клиентите ни , изпращане на автоматични съобщения SMS или e-mail за напомняне на клиента да въведе стойностите на брояча за цветно / черно бяло копие на всяка една от присвоените му машини, което е свързано с навременно сервизиране , информация за пълна история на данни за клиента , справки по присвоени устройства ( копирни , печатащи машини и др. ) ще се внесе нов ползотворен начин на осъществяване на търговски сделки и ще се постигне висока ефективност , чрез ИКТ система на организиране на взаимоотношенията с клиентите. При сервизни посещения чрез функционалността за достъпност през мобилни устройства и справка за клиентска информация, текущи броячи, история на въвеждането на броячи, коментари към устройство. техника ще се вижда цялата история на машината ( ремонти, вложени резервни чати, подменяни консумативи и т.н.. ) и ще се управлява цифрово отношенията с клиентите.
- Разширяване капацитета за производство по следния начин:
Внедряването на софтуера ще осигури възможност да се постигне ново автоматизирано ниво на управление на бизнес отношенията с клиентите и ще осигури и богат набор от иновативни инструменти по реализиране на продажбите, ремонтните дейности и управление на взаимоотношенията с клиентите. С въвеждането на системата ще въведат нови за нас комуникационни канали за осъществяване на целенасочени пазарни действия към клиентите. Системата ще улесни, автоматизира и елиминира човешкия фактор и съответно това ще подобри не само качеството на предлаганата услуга, но и ще оптимизира целия поток от информация, който в момента се събира по телефона от клиента. Ще се постигне също така намаляване на сроковете за въвеждане и обработка на данни и документи, наличност на информация в реално време за всеки клиент и машините за които абонаментно обслужване, подобряване на аналитичността и автоматично генериране на специализирани справки за клиент и вид машини присвоени машини , по-добро сервизиране чрез пълнота за информацията за клиента и изпращането на напомнящи съобщения . В етапите от идентифициране на нуждите на клиента , през подаване на оферта , извършване на услугата и проследяване на договорите с клиенти са ангажирани различни служители ( счетоводство, управител, техници инсталатори ), което забавя процеса по обслужване и отчетността на извършените плащания ,което често води да натрупване на междуфирмени задължения към нас. Голяма част от ремонтите се изпълняват на място при клиента и липсата на единна информация затруднява обслужването на мултифункционалните устройства . Със CRM системата на база систематизиран обем от информация ще се осъществи дигитална трансформация на управление на търговската дейност на фирмата . Със създаването на единна информационна среда с всички обвързани с процеса на продажби ще се внесе коренна промяна в процеса на обслужване на клиентите , което ще доведе до висока удовлетвореност сред клиентите и повишаване на приходите от продажби.. Със системата ще се осигури компанията ще разшири капацитета си, като ще може да предоставя услуги по ремонтните дейности при оптимално използване на ресурсите , по-високо качество и капацитет за повишен обем от поръчки.
34 000.00
34 000.00
Дейност Придобиване на нови технологии с акцент върху цифровизацията на производствените процеси с оглед на разширяване на производствения капацитет: Дейността ще бъде изпълнена с придобиване на нова технология ДМА активи : Автоматизиран захранващ блок-1 бр., Автоматизирана работна станция за черно бели машини-1 бр. и Автоматизирана работна станция за цветни машини и -1 бр. .
Автоматизиран захранващ блок-1 бр. ще доведе кумулативно до
-Цифровизация по следния начин : С актива ще се извърши цифровизация на процеса по извършване на точни диагностики и подмяна на главни платки на място при клиента. Към момента не разполагаме с устройство , което да захранва машините при сервизирането им и ремонта в независима среда. Техническите възможности за добавяне, изтриване или промяна на режимите и профилите за захранване чрез USB порт, възможността за импортиране на предварително зададени конфигурационни файлове, адаптирани към различните задачи., наличие на функция за изтегляне историята на зареждането и данните на USB флашка ще цифровизира процеса за осигуряване на захранване при сервизиране и ремонт . Възможността да се свържат допълнителни модули (принтер, четец на баркод и т.н.) чрез специалното SMC гнездо (Smart Module Connector) осигуряват допълнителни възможности за обмен на данни с ИКТ и цифровизация на процеса по диагностика и ремонтиране.
- Разширяване капацитета за производство:
Със Захранващия блок ще се оптимизира процеса по диагностика и ремонтиране и ще се осигури висока ресурсна ефективност –човешки ресурси, гориво , финансови. Често големите машини ( над 100 кг ) се транспортират при нас на място в ремонтната база или се купуват нови платки за подмяна . С уреда ще се съкрати времето в тази фаза на предоставяне на услугите и съответно и срока за извършване на ремонтните дейности. Със своето малко тегло – 5 кг., възможност да поддържа перфектно стабилизирано напрежение по време на диагностичния и ремонтен процес., автоматичен старт , широк диапазон на честота 50 - 60 Hz ще осигури високопроизводителен цикъл , с постоянни величини на зареждане на ремонтираните машини, което ще автоматизира операциите и ще направят услугите по диагностика и ремонт по-ефективни , изпълнявани при по-къси срокове и софтуерно обновяване на повредени машини и главни платки от сервизните техници в базите на клиентите ни .
Автоматизираната Ремонтна Станция за черно бели машини- 1 бр. и с Автоматизираната Ремонтна Станция за цветни машини -1 бр. всеки един актив ще доведе до:
-Цифровизация по следния начин : ще се цифровизира процеса на почистване ,пълнене на съответните модули с девелопер ( компонент нужен за принтиране и копиране ) както и презареждането на основните консумативи – така наречените тонер касети извършван във фирмата ( съответно черно бели и цветни машини ) . Цифровият микропроцесор наличен и при двете автоматични машини определя степента на замърсявания и автоматично регулира степента на турбините , което прави процесите и операциите по-бързи и по-ефективни и контролирани с ИКТ технология
- Разширяване капацитета за производство: При ремонти и профилактики на копирни машини има много остатъчен тонер по корпусите на електрониката, захранванията и автоматиката и съответно 80% от дефектите са заради ненавременни или некачествени профилактични почиствания .С двата актива конвенционалните почиствания извършени до този момент ще се елиминират и ще се автоматизират процесите по почистване и зареждане на машините ( черно бели и цветни ). Когато сервизираните от нас машини се разглобят и поставят в работната станция автоматично се включва агрегат за почистване със сгъстен въздух и така се достига до всички компоненти .Ще се постигне по-точно и прецизно улавяне на праха от остатъчния тонер в диагностицираните черно бели и съответно цветни машини , което съответно затормозява електрониката и механиката и те дефектират. Ще се осигури бързина и високо качество на процеса , достъп до по-скритите компоненти на машините ,комфорт на работа на сервизните техници , което ще доведе до по-високо качество на услугите по ремонт и повишен капацитет.
58 800.00
58 600.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN