Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

The project aims with its implementation to provide support to the employees of the Krushari municipal administration,engaged in implementing the powers of the local government in the field of the Law on Social Services and the regulations for its implementation,Law on People with Disabilities and Law on Personal Assistance.The goal is to optimize the quality of the provision of public services,effective,efficient and complex social services for the most vulnerable groups of society.The project also aims to guarantee equal access to individualized social services adequate to the needs of individuals,as well as the right of each person to support for living in a home environment.The goal of the project is the integration of persons from vulnerable groups in order to overcome social exclusion. Krushari municipality provides different social services in terms of range and focus.For the second year running,the most vulnerable members of the local community are users of Personal Assistance and Assistant Support social services under the Personal Assistance Act and the Social Services Act.In parallel,representatives of various target groups are cared for in the Old People's Home. Dobrin,ZHLUI,Center for Social Rehabilitation and Integration, Home Social Patronage, projects on the provision of warm Lunch.The municipality has expert capacity,but the employees are few in number and extremely busy. The project plans to include a mandatory activity related to supervision for municipal employees involved in the administration of social services. Training of the same employees will also be conducted in connection with the commitments of the municipalities to direct the candidate users to appropriate social services. In addition, one new employee will be hired for the duration of the project,whose workplace will play the role of a coordination center for informing,consulting and directing those in need to the appropriate type and intensity of providing a suitable social service.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на персонал, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги: Основната цел на дейността е подкрепата за реформиране на социалните услуги и улесняване на прехода към новите механизми на местно ниво, чрез развитие и укрепване на общинския капацитет. Подкрепата ще се състои в: - Сключване на трудов договор с един нов служител; - Определяна със заповед двама настоящи служители от Общинска администрация – Крушари; Етапи за изпълнение ва дейността : 1. Организиране и реализиране на процедура за подбор на персонал – 1 нов служител, ангажиран с реализирането на социалните политики в общината; 2. Сключване на трудов договор с лицето; Разписване на задълженията и отговорностите в длъжностна характеристика; 3. Сключване на договори за допълнителен труд с настоящи служители от Общинска администрация – Крушари; 4. Подкрепа за изпълненията на задълженията по ЗСУ, ЗЛП, ЗХУ. Съгласно Закона за социалните услуги, общината отговаря за прилагането и спазването на стандартите за качество на социалните услуги, които се финансират със средства от държавния и общинския бюджет и осъществява контрол и мониторинг на тези услуги. Служители на общината, както и служителите ангажирани в предоставянето на социални услуги на територията на общината, извършват дейности по консултиране и информиране във връзка с насочването на кандидат-потребителите към подходящи социални услуги. Задълженията на община Крушари по ЗЛП, „Асистентска подкрепа“ са възложени на служители от двете дирекции, структурирани в ОА – Крушари. Ангажираните служители са натоварени и с други преки задължения, свързани с функционирането на административната структура. Това налага наемането на допълнителен персонал цел укрепване на общинския капацитет при предоставянето на услугите. Ще бъде назначен нов служител на трудов договор за срок от 12 месеца на длъжност „Сътрудник социални дейности“. В проекта със заповед ще бъдат определени и двама настоящи служители на администрацията за същия период. В заповедите ще бъдат определени техните ангажименти, свързани с подпомагане изпълнението на задълженията на общината по ЗСУ, ЗЛП и ЗХУ. Ангажиментите си същите служители ще изпълняват в рамките на работното време по основното правоотношение, предвид обективната възможност на кандидат-потребителите да потърсят и получат консултации, насочване, информиране в рамките на работното време на администрацията. През първия месец ще се извърши процедура по подбор на новия служител, като обявата за това ще бъде публикувана на сайта на община Крушари. Екипът за управление на проекта ще изготви критериите за подбор, като ще проведе и самата процедура. Възнагражденията на новите служители ще бъдат определени при спазване на Методологията за регламентиране на възнагражденията по ПРЧР 2021-2027. Размерът на почасовото възнаграждение на наетите по проекта настоящи служители ще бъде съобразен с размера на почасовото им възнаграждение, определен с акта им за назначаване или основния им трудов договор. 23 801.43 21 412.04
Създаване на работна среда, обучение и супервизия на новонаетия персонал, планиране и анализиране на предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги, включително за разработване на програми за развитие на качеството на социалните услуги в Община Крушари: В рамките на дейността, са включени следните поддейности: 1.) Подготовка за осигуряване на правомощията на общините по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП и създаване на работни места (фронт офис). За ефективното изпълнение на проекта в сградата на Общинска администрация - Крушари ще бъде ситуиран фронт-офис (координационен център), в който ще се създадат условия за разкриване на работно място за новоназначеният служител. Достъпът до фронт-офиса е обезпечен с прилежаща към сградата на администрацията рампа за инвалидни колички. Предвижда се същият да бъде разположен на първия етаж от административната сграда. Офисът ще бъде оборудван с подходящо място за сядане, писане (попълване на заявления), консултиране. Обстановка, която ще бъде създадена, ще предполага максимална функционалност с възможност за индивидуални консултации и разговори с лицата, потърсили съдействие за реализиране на правата им в контекста и специфичните цели на предлагания проект. 2.) Обучение и супервизия на персонала, ангажиран с изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. За повишаване на професионалните умения и административния капацитет ще бъдат организирани и проведени обучение и супервизия на новонаетия служител, както и на служителите пряко ангажирани в изпълнението на правомощията по ЗСУ, ЗИХУ и ЗЛП. Планираното обучение на служителите ще бъдат свързани с изпълнение на правомощията им по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Темите, които ще бъдат включени в обучителните модули ще са адекватни на идентифицираните потребности. В обучителните панели ще бъдат очертани основни законови постановки в областта на услугите, задълженията, правата и отговорностите на всеки служител, включен в проекта. За преодоляване на професионалния стрес и напрежение, е планирано провеждане на супервизия. В обучение и супервизия ще бъдат включени служители на Общинска администрация, както и административен персонал от социални услуги - държавно делегираните дейности, предоставяни от община Крушари. 3.) Подкрепа на общините за планиране и анализиране на предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги, включително за разработването на програми за развитие на качеството на социалните услуги: В рамките на поддейността ще бъде извършено проучване на социалните услуги, предоставяне от община Крушари като доставчик. Проучването ще обхване Дом за стари хора – с. Добрин, Защитено жилище за лица с умствена изостаналост – Крушари, Център за рехабилитация и социална интеграция – Крушари, както и проучване на крайните потребители получаващи услуги по ЗХУ, ЗЛП и асистентска подкрепа. Целта на дейността е да се преразгледат и в случай на необходимост да се ревизират, разработените системи за управление на качеството на социалните услуги, като се предложат програми за развитие на качеството на всяка социална услуга. Проучването ще бъде извършено както в самата услуга чрез анализ на наличната документация, свързана с разглежданата материя, така и със срещи-разговори с персонала и крайните потребители на услугата. 9 520.57 8 564.81

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).