Набиране на експерти : Дейността включва набирането на екип от експерти: обучител за провеждане на десетдневно въвеждащо обучение за персонала на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда; обучител за провеждане на двадесетдневно обучение на физическите лица предоставящи социални услуги на нуждаещите се потребители в общността или в домашна среда; психолог за осъществяване на психологическа подкрепа на потребителите на социалните услуги, по два дни месечно; супервизор за осъществяване на супервизия на персонала на Центъра и на физическите лица предоставящи социални услуги на нуждаещите се потребители, по два дни месечно; методик и асистент методик за разработване на методика за дейността на Центъра. |
0.00
|
0.00
|
Набиране на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда и физически лица за предоставяне на социални услуги на нуждаещите се потребители в общността или в домашна среда.: Дейността включва набирането на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: един ръководител на центъра, двама социални работници, един медицински специалист 1/2 щат и един хигиенист 1/2 щат. Набиране на лични асистенти и домашни помощници за предоставяне на социални услуги на нуждаещите се потребители в общността или в домашна среда. |
0.00
|
0.00
|
Разработване на методология за дейността на Центъра за почасово предоставяне услуги за социално включване в общността или в домашна среда: Разработване на детайлни правила и изисквания за комплекса от услуги, които ще се предоставят в Центъра, за да се гарантира качество и мултидисциплинарен подход. Чрез прилагане на иновативни методи и практики, ще бъде осигурена възможност за избор на услуги и помощ при вземане на решения, коя е услугата, която в максимална степен отговаря на потребностите на потребителя. Методологията ще включва разработването и прилагането на комплекс от дейности, насочени към улесняване достъпа до здравни услуги, социални услуги в общността и подкрепа на социалното изключване на хората с увреждания и лицата над 65 г. възраст в невъзможност за самообслужване. |
4 254.73
|
4 254.47
|
Обучение на персонала на Центъра и на лицата, които ще предоставят услугата домашен помощник: Провеждане на 5 дневно въвеждащо обучение, за екипа на Центъра - 5 човека. Провеждане на 10 дневно обучение на лицата, които ще предоставят услугата домашен помощник - 30 човека, разделени в две групи по 15 човека всяка. Дейността по провеждане на предвидените по проекта обучения, ще е съвместно организирана от Кандидата и Партньора, с оглед използване и прилагане на опита на партньорската организация в предоставянето на социални услуги и организиране и провеждане на обучения в социалната сфера. |
2 868.77
|
1 373.88
|
Изготвяне на индивидуални социални оценки на потребителите: Индивидуалните социални оценки на потребностите на потребителите, ще бъдат изготвени на два етапа от екипа на Центъра. Първия етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, е в рамките на два месеца от стартирането работата на Центъра. От общия брой кандидат-потребители ще бъдат оценени 45 лица. Втория етап за изготвянето на социални оценки на потребителите, ще стартира в края на проект "Нови алтернативи". Ще бъде направена нова оценка на потребностите на лицата ползвали услугата по проект "Нови алтернативи" общо 37 лица. |
4 150.08
|
296.42
|
СМР на помещения за функциониране на Център за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда: Извършване на СМР на съществуващи помещения, находящи се на 1 етаж в сградата на бившата ЦДГ в гр. Кула. Сградата е публична общинска собственост, предоставена за целите на проекта с Решение на Общинския съвет № 580/27.05.2015 г. Предвиждаме текущ ремонт в помещения с обща площ 141,55 кв.м., т.к. състоянието на същите, не позволява протичане на нормален работен процес за екипа на Центъра, от една страна и работа с потребители от друга. |
40 200.00
|
80 400.00
|
Обзавеждане и оборудване на Центъра: Помещенията, в които ще се ситуира Центъра, освен от ремонтни дейности, имат нужда и от цялостно оборудване и обзавеждане. За обособяване на работни места за екипа на Центъра и създаване на оптимални условия за предоставяне на услуги в новосформирания Център за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда, ще бъдат закупени и доставени бюра; столове; дивани; масички; етажерки за документи; кошчета; закачалки; табуретки; конферентна маса; компютърни конфигурации; мултифункционално устройство; принтери; конвекторни печки и др. |
20 980.00
|
41 859.84
|
Информационно обезпечаване на проекта: Предвиждаме изготвяне и печат на плакати за информиране на обществеността за ролята и финансовия принос на Европейския съюз и държавата. Изработка и печат на листовки и брошури за информиране на обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата за подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване в отговор на комплексните потребности, включително и здравни на хора с увреждания и хора на д 65 години в невъзможност за самообслужване, с цел преодоляването на последиците от социалното изключване и бедността и не на последно място предоставяне на възможности за връщането на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания. Печат на обяви за предстоящи събития и дейности. Изработка на табели съдържащи информация за предоставената безвъзмездна финансова помощ, партниращата организация, периода на изпълнение на проекта и др. задължителни елементи, съгласно изискванията на единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация. За закупеното оборудване и обзавеждане на Центъра ще бъдат изработени стикери, съгласно изискванията на УО. |
3 888.00
|
3 708.00
|
Работа на Център за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда : Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда ще осигури подкрепа в ежедневието на лица, които не могат самостоятелно да организират собствените си дейности и занимания; подкрепа, която обхваща целия спектър на потребности на лицето, свързани с неговия живот и бит и се предоставя в домашната среда на лицето; осигуряване на условия лицето с увреждане да продължи да живее в домашната си среда, като се осигурят необходимите условия за това, позволявайки то да бъде по-самостоятелно или близките му да бъдат облекчени в оказването на грижи за него; подкрепа изразяваща се в осигуряване на амбулаторни сестрински грижи; осигуряване на психологическа подкрепа при поведенчески проблеми за лица, които нямат като водещ проблем психично разстройство, улесняване достъпа до здравни услуги и развитие на индивидуални здравни и социални услуги, създаване на условия за успешна социална интеграция на хората с увреждания, психологическа подкрепа на потребителите на социалните услуги и др. Осигуряване на супервизия от външен експерт, на персонала на Центъра и на физическите лица предоставящи социални услуги на нуждаещите се потребители. |
382 306.42
|
384 792.02
|
Управление и администриране на проекта: Сформиране на екип за управление и администриране на проекта в състав: ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител. Дейността на екипа ще осигури необходимото ниво на организация, координация и управление на проектните дейности. За осъществяването на избор на изпълнители, по правилата посочени в Закона за обществени поръчки, действащото българско законодателство и изискванията на УО ще бъде нает юрисконсулт, който да изготви тръжната документация за избор на изпълнител/и за доставки и/или услуги предвидени по проекта. |
40 161.95
|
36 794.07
|