Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

Maintenance and modernization of  buildings and premises necessary for the implementation of border control and for the organisation and implementation of border surveillance between BCPs external borders.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление за ефективно изпълнение на проекта: Със заповед на директора на ГДГП-МВР е създаден екип за управление и изпъление на проекта, както и за: - осигуряване на ефективно изпълнение на проекта; - организация и участие в изпълнението на дейностите; - координация, мониторинг и контрол по изпълнението на проекта, който контрол ще се осъществява от екипа за управление и изпълнение на проекта /спазване на времевия график, одобрения бюджет и правилата за допустимост на разходите/; - представяне на изпълнението на проекта пред органите за контрол и одит; - спазването на правилата от СУК, ЗОП и други нормативни документи, свързани с изпълнението на проекта; - водене на документация; - водене на счетоводството и отчитане на разходите; - подготовка на доклади и искания за плащане; Чрез създадените механизми за оценка на степента на изпълнение на проекта и текущо отчитане (периодични съвещания, справки, месечни срещи, доклади за напредъка, междинни доклади и т.н.) ще се бъдат постигнати предвидени резултати. Предвиждат се средства за възнаграждения на експерти, които са определени за изпълнение на дейностите по проекта, както и експерти, включени в екипа за организация и управление на проекта. Предвидените средства са обективно и реалистично определени на базата на средните справки за възнаграждения на дадената длъжност и ще бъдат съобразени с реалносто време, през които експертите ще бъдат ангажирани с дейности по проекта. В раздел III от формуляра за кандидастване детайлно са обосновани ролята и функциите на всеки експерт, ангажиран по преокта. В перто в "Разходи за командировки/пътни, дневни и квартирни/ от индикативния бюджет са заложени разходи за комантировки с цел контрол, проверки и приемане на дейностите по договорите и цялостното изпълнение на проекта. За осъществяването на командировките за контрол, проверки и приемане на дейностите по договорите, в Перо Е "Консумативи, материали и общи услуги" са предвидени разходи за гориво (бензин, дизел и др.), в зависимост от използваното МПС, тъй като ГДГП разполага с бензинови и дизелови автомобили. 53 692.76 160.00
Подготвителни дейности: Извършване на техническо и енергийно обследване, изработка и задания за проектиране, подготовка на устройствени и инвестиционни проекти, заснемания и други. Подготвителни дейности: Извършване на техническо и енергийно обследване, изработка на задания за проектиране, подготовка на устройствени и инветиционни проекти, заснемания и други.: Извършване на техническо и енергийно обследване на 12 броя сгради, изработка на задания проектиране и заснемания на 12 броя сгради. 33 561.53 33 561.60
Ремонт и модернизация на сгради и помещения в РДГП Елхово (ГПУ Малко Търново): Дейността включва СМР на 1 (една) сграда. В община Малко Търново Гранична полиция разполага с имот, представляващ терен с площ от 110 дка и изградени общо 31 сгради и съоръжения. За имота е съставен АДС (публична) №1190-МВР/29.10.2003 г. Обект за проектно предложение е административната сграда на ГПУ Малко Търново, което е двуетажна масивна сграда с ползваем сутерен, застроена площ 508 кв.м., разгъната застроена площ - 1016 кв.м., с плосък покрив. Сградата е построена през 1974 г. и от изграждането и са извършени само належащи текущи ремонти. Сградата се нуждае от ремонт на електро инсталации, извършване на архитектурно строителни работи - зидарии, направа на цокъл, топлоизолация по фасади и таван, шлайване мраморни плочи, шпакловки по стени, полагане на антистатични и сморазливащи настилки, решетки, щори по прозорци, ВиК и др. При изпълнение дейността ще бъдат извършени строително-ремонтни работи, съгласно одобрен инвестиционен проект, като основните са по част електро, архитектурно, строителни работи - зидарии, направа на цокъл, топлоизолация по фасади и таван, шлайфане мраморни плочи, шпакловки по стени, полагане на антистратични и саморазливащи настилки, решетки и щори по прозорци, ВиК и др. включително доставка на ново и подмяна съществуващо офис обзавеждане и обурдване, съгласно съответната част на инвестиционния проект. За изпълнение на дейността се предвижда да се извърши следното. 1. Изготвяне на инвестиционен проект, включително екзекутивна документация, изпълнение на предвидените в проекта строителни-монтажни работи (СМР) и упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекти "Ремонт и модернизация на сгради и помещения в РДГП Елхово (ГПУ Малко Търново)". 2. Извършване оценка на съответсвието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор и изпълнение функциите на координатор по безопаност и здраве на обективе в РДГП Елхово (ГПУ Малко Търново). 3. Осъществяване на инвеститорски контрол по време на изпълнение на СМР на обект в РДГП Елхово (ГПУ Малко Търново). 4. Доставка на офис обзавеждане и оборудване. Възлагане изготвянето на инвестиционен проект изпълнението на предвидените в проекта строително-монтажни работи (СМР) и упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР. Планирано е провеждане на обществена поръчка по реда на ЗОП за възлагане изготвяне на инвестиционен проект, изпълнението на предвидените в проекта строително-монтажни работи (СМР) и упражняването на авторски надзор по време на изпълнение на СМР, включително доставка на офис обзавеждане и оборудване. Възлагане извършването на оценка на съответсвието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор и изпълнение функциите на координатор по безопаност и здраве. ЗОП за възлагане на услуга - извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, изготвяне на технически на технически паспорт и изпълнение функциите на координатор по безопаност и здраве. Възлагане осъществяване на инвеститорски контрол по време на изпълнение на СМР. Планирано е провеждане на обществена поръчка по реда на ЗОП за възлагане на услуга - извършване на инвеститорски контрол по време на изпълнение на СМР. Доставка на офис обзавеждане и оборудване. Планирано е провеждане на обществени поръчка по реда на ЗОП за избор на доставчик/ци на необходимо офис обзавеждане и оборудване. 546 975.79 456 921.79
Ремонт и модернизация на сгради и помещения в РДГП Кюстендил: Дейността включва СМР на 10 сгради На ГДГП е предоставен за управление имот в землището . Лозпо, община Кюстендил, за който е съставен АДС № 1083- MВР/17.10.2002 г. При изпълнение на дейността ще бъдат извършени строителни ремонти на сгради и помещения (административни, обслужващи, технически и други) на РДГП Кюстендил, съгласно одобрен инвестиционен проект, включващи изпълнение на мерки за подобряване на енергийната ефективност, подмяна на инсталации (електро, ВиК, отопление и др.), смяна на горивната база и всички видове довършителни работи па сгради и съоръжения, включително доставка па ново и подмяна съществуващо офис обзавеждане и оборудване, както следва: 1 Административна сграда: Сградата е масивна двуетажна сграда с скатен покрив покрит с керемиди, без сутерен, с застроена площ 640 кв.м и разгъната застроена площ 1280 кв.м. Сградата е построена през 1954 г. и от изграждането й са извършвани само належащи текущи ремонти. Сградата се нуждае от ремонт електро инсталации - силни и слаби токове, включително СКС, пожароизвестителна и СОД, изпълнение и монтаж на резервно електрозахранване от дизел генератор, подмяна на вътрешни ВиК, елементи на отоплението, следва да се извършат архитектурно строителни работи - ремонт на покрив с водосточни тръби и гръмоотводна инсталация със заземяваме, преустройство и ремонт на всички помещения в сградата, санитарни възли, подмяна на настилки, подмяна на осветителни тела и топлоизолация по фасади и др. съгласно инвестиционния проект. Извършване на строително-монтажни работи, включително по част електро - силни и слаби токове, включително СКС, пожароизвестителна и СОД, изпълнение и монтаж на резервно електрозахранване от дизел генератор, подмяна на вътрешни ВиК, елементи на отоплението, следва да се извършат архитектурно строителни работи - ремонт покрив с водосточни тръби и гръмоотводна инсталация със заземяване, преустройство и ремонт на всички помещения в сградата, санитарни възли, подмяна на настилки, подмяна на осветителни тела и топлоизолация по фасади и др. съгласно инвестиционния проект, включително подмяна съществуващо офис обзавеждане и оборудване. 2. Сграда /МГПГ. ЕД и ПП/ (Цивилен арест) - Мобилна гранично-полицейска група /МГПГ/, Експертна дейност /ЕД/, Полицейско производство /ПП / - масивна двуетажна без сутерен,покрнв-плосък ламаринен, с застроена площ 135 кв.м и разгъната заетросна площ 270 кв.м. Сградата е построена през 1980 г. и от изграждането й са извършвани само належащи текущи ремонти. Основен ремонт и преустройство на сградата - извършване па всички видове СМР, но изготвен инвестиционен проект, обособяване па помещения за настаняване на задържани лица па първия етаж, включително подмяна съществуващо офис обзавеждане и оборудване. 3. Сграда /ОДЧ и МТО/ - Оперативна дежурна и Материално техническо осигуряване (сега Логистика) - масивна двуетажна сграда със сутерен, покрив плосък ламаринен, с застроена площ от 234 кв.м. и разгъната застроена площ 468 кв. м. Сградата е построена през 1981 г. и от изграждането й са извършвани само належащи текущи ремонти. Изпълнение на строително-монтажни работи, включително по част електро - силни ислаби токове, включително СКС пожароизвестителна и СОД, инсталации ВиК, следва да се извършат архитектурно строителни работи - ремонт покрив, преустройство и ремонт на всички помещения в сградата, подмяна на съществуващите дървени врати, подмяна на настилки, ремонт на покрива, подмяна на осветителни тела и топлоизолоация по фасади и др. съгласно инвестиционния проект, включително подмяна съществуващо офис обзавеждане и оборудване. Поради техническата допустимост на ИСУН 2020 да подържа 4000 символи по дейността не е включено цялото описание. Последното ще бъде видимо в пълния му вариант в системата на ИСУН 2020 в Модул "Договори" за съответната процедура. 1 357 926.00 0.00
Ремонт и модернизация на сгради и помещения в РДГП Драгоман (РДГП Драгоман, ГПУ Калотина, ГПУ Брегово): Дейността включва на 5 сгради. При изпълнение на дейността ще бъдат извършени строителни ремонти на сгради и помещения (административни, обслужванищи, технически и други) на РДГП Драгоман, ГПУ Калотина и ГПУ Брегово, съгласно одобрен инвестиционен проект, включително подмяна на инсталации (електро, ВиК, отопление и др.), всички видове довършителни работи, доставка на офис обзавеждане и оборудване. 1. Административна сграда РДГП Драгоман На ГДГП е предоставен за управление имот в гр. Драгоман на територия с площ от 52 500 кв.м. Предмет на проектното предложение с извършване ремонт на администратвна сграда на РДГП Драгоман, която е на три етажа, без сутерен, панелна с плосък покрив, ориентировъчна застроена площ от 380 кв.м и ориентировъчна разгъната застроена площ - 1152 кв. м. Сградата е построена през 1979 г. от изграждането й са извършвани само належащи текущи ремонти. Предвижда се извършването на строително-монтажни работи, включително следните основни видове СМР: 1. Изграждане на пожароизвестителна и СОД инсталация; 2. Подмяна на съществуваща електроинсталация. 3. Ремонт на водопровод и канализация. 4. Работа по отоплението и вентилацията; 7. Монтиране на решетки на работните помещения от режимните сектори, както и на първия етаж на административната сграда на РДГП; 8. СКС и системи за видеонаблюдение; 9. Подмяна на оборудване и обзавеждане на работните помещения. 2. Сграда (питомник за служебни кучета и склад) - сграда на един етаж, масивна, покрив скатен с керемиди, ориентировъчна застроена площ - 105 кв.м. Сградата е построена 1979 г. и от изграждането й са извършвани само належащи текущи ремонти. Извършване на всички видове СМР по изготвен инвестиционен проект. Изпълнение на строително-монтажни работи, включително по част електро и ВиК. Следва да се извършват архитектурно строително работи - ремонт на всички помещения в сградата, подмяна на съществуващи врати, подмяна на настилки, подмяна на осветителни тела; ремонт на покрива, водосточни тръби, изграждане на гръмоотводна инсталация със заземяване, доставка на ново оборудване и обзавеждане и др. съгласно инвестиционния проект. 3. ГПУ Калотина ГПУ Калотина е разположено в имот на МВР по АДС №472/12.04.1979 г. На площ от 16 500 кв.м са изградени сгради и съоражения, свързани с осъществяваната дейност по контрол и наблюдение на държавна граница. Административната сграда на ГПУ е на два етажа, без сутерен, монолитна със скатен покрив, застроена на площ от 384 кв. м и разгъната застроена площ 768 кв.м. Поради техническата допустимост на ИСУН 2020 да подържа 4000 символa по дейността не е включено цялото описание. Последното ще бъде видимо в пълния му вариант в системата на ИСУН 2020 в Модул "Договори" за съответната процедура. 1 488 403.79 0.00
Ремонт на административна сграда за нуждите на РДГП Бургас (ГПУ Бургас): Дейността обхваща ремонт, включващ СМР на 1 сграда. С решение на Министерски съвет №520 от 18.07.2014 г. на МВР - Главна дирекция "Гранична полиция", за нуждите на Регионална дирекция "Гранична полиция" - Бургас е предоставена за управление сграда с идентификатор 07079.618.22.6, с предназначение - административна, делова сграда, разположена в поземлен имот с идентификатор 07079.618.22 по кадастралната карта и регистър на гр. Бургас. Административната сграда предоставена за нуждите на Регионална днрекцин „Гранична полиция” - Бургас се намира в гр. Бургас, площад „Княз Александър Батенберг” №1, в района на пристанище „Бургас - Терминал изток”. Сградата е четири етажа и е изградена през 1965 година. Застроената площ на Административната сграда е 429 м.кв. и разгънатата застроена площ е 11716 кв.м. Типа на конструкцията е скелетно-гредова стоманобетонна, четиретажна, без cутерен. Конструктивната схема е триотворна, четириетажна стоманобетонова рамка с отвори в напречно направление 6м + 2м + 6м осово и в надлъжно - 4,20 м + 7x3,60м + 4,20м също осово. Фасадните и вътрешни преградни стени са от измазана тухлена зидария. Покривът е плосък, двускатен с покритие от битумна хидроизолация с посипка. Сградата не е обитавана от 2008 г. За привеждането на сградата в експлоатационно и функционално състояние е необходимо да се изготви инвестиционен проект и да се извърши основен ремонт и преустройство, основен ремонт па сградннтс инсталации и смяна на горивната база и както и да се достави необходимото офис обзавеждане и оборудване. За изпълнение на дейността се предвижда да се извърши следното: 1. Изготвяне на инвестиционен проект за обект „Основен ремонт и преустройство на административна сграда за нуждите на РДГП Бургас (ГПУ Бургас); 2. Извършване оценка на съответствието на инвестициония проект и изготвяне на доклад за оценка на съответствието (комплексен доклад) на инвестиционните проекти на обект „Основен ремонт и преустройство на административна сграда за нуждите на РДГП Бургас (ГПУ Бургас); 3. Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) за извършване на ремонт на административна сграда за нуждите на РДГП Бургас (ГПУ Бургас). 4. Доставка на офис обзавеждане и оборудване. Възлагане изготвянето на инвестиционен проект. Планирано е провеждане на обществена поръчка по реда на ЗОП за възлагане изготвянето на инвестиционен проект. Инвестиционния проект ще се изготви по всички части, съгласно Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти. Възлагане извършването оценка на съответствието на инвестиционния проект. ЗОП за възлагане на услуга - извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти. Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) за извършване на ремонт на административна сграда за нуждите на РДГП Бургас (ГПУ Бургас)“ Строителството ще се извърши след одобряване и съгласуване на инвестиционния проект и получаване на разрешение за строеж. 148 863.50 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).