Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

Daycare center for children with disabilities is housed in Kindergarten "Ivaylovgrad" and has provided an accessible environment for children with disabilities. The aim of the Centre is through a multidisciplinary team approach to provide a range of social services for care of children with disabilities residing in general. Ivaylovgrad. The main task of the Center is to provide optimal conditions for integration work with children with disabilities, to support both the children themselves and their families by preparing an assessment of the child's needs and care program. For the performance, the day care center for children with disabilities must be made and optimal living conditions and residence to improve the microclimate in the premises and to improve working conditions personala.Tezi children are entitled to special support and care .
The planned project activities will lead to the improvement of social infrastructure and improving the quality of life, namely increasing energy efficiency by:
- Investigation of energy efficiency accompanied by a valid certificate;
-Survey Down technical specifications related to compliance with the requirements of Article 169 of the SPA in accordance with the requirements set out in Chapter Three of Ordinance №5 2006 for Technical passport;
- Engineering (design, construction and supervision);
- Supervision and conformity assessment of the investment project with the essential requirements for building works, prepared as a comprehensive report of licensed consultant;
- Activities for information and communication project;
- Activities Project Management
The project will have social and economic impact. Its implementation will contribute to enhancing the region's competitiveness by improving social infrastructure and create conditions for improving the quality of life and work in the municipality.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители по проекта.: За ефективното изпълнение на проекта ще бъдат разработени и проведени следните тръжни процедури: - Избор на екип за организация и управление на проекта; - Избор на изпълнител на инженеринг на проекта( проектиране, изпълнение на строително.монтажни и ремонтни дейности, авторски надзор); - Избор на строителен надзор; - Избор на изпълнител на оценка на съответствието на инвестиционните проекти; - Избор на инвеститорски контрол; - Избор на независим финансов одит на проекта; - Избор на изпълнител за публичност и комуникация по проекта В рамките на дейността и след приключване на съответните процедури ще бъдат избрани изпълнители и подписани договори. При провеждане на процедурите общината ще спазва принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация 0.00 0.00
Избор на екип за управление на проекта и управление на проекта. Поради факта, че проекта има дейности които са собствен принос , настоящата стойност процентно съотношение само за допустимите дейности.: Гаранция за доброто изпълнение на проекта е екипа за управление. За качествена организация и управления на дейността по управлението на проекта ще се възложи на външни за бенефициенти лица и при условие, че бенефициента ще спазва съответните разпоредби на ЗОП. Ще бъдат ангажирани външните експерти , които са: - Ръководител проект; - Координатор по проекта; -Счетоводител на проекта. По проекта се предвиждат регулярни срещи между Ръководителя проект и експертите за управление на проекта за постигане на максимална и ефективна координация и организация на проектните дейности. 1 395.00 1 288.17
Инженеринг по проект "Прилагане мерки за енергийна ефективност на Дневен център на деца с увреждания": Изпълнителя на дейност инженеринг по проекта ще бъде избран след провеждане на обществена поръчка по ЗОП. Дейността по инженеринг включва изработване на инвестиционни проекти за изпълнение на мерки за повишаване на енергийна ефективност в социалната инфраструктура по всички необходими части. Изпълнение на строително-монтажни и ремонтни дейности съгласно инвестиционното проектиране. - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно техническия паспорт на сградата, част "Б" "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки") - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с НАРЕДБА № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. -препоръчителни мерки предписани в техническото обследване на сградата част "Б" "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки") Сградата се състои от четири блока. Блок "А", "Б" и "В" ще бъдат обновени със средства на бенефициента като собствен принос. Блок "Г", помещенията за функциониране на "Дневен център за деца с увреждания" ще бъде с 100% безвъзмездна финансова помощ. През целия строителен процес ще се извършва авторски надзор. Проектантите осигуряват:: • Упражняване на авторски надзор и вписването на констатации, забележки със Заповеди от него в Заповедната книга на обекта; • Присъства при съставяне и подписва протоколите и актовете , съобразно Наредба № 3 /31.07.2003г за съставяне на актове и протоколи по време на строителството след покана от Възложителя; • обсъждане и промяна на конструктивните решения при нужда; • изготвяне на ревизирани чертежи/проекти при нужда; • изменение на проектни части по време на работа при нужда; • Изпълнява дейността по авторски надзор до получаване на Разрешение за ползване на обектите.; 55 000.00 256 352.75
Оценка на съответствието на проектите: След изготвяне на инвестиционните проекти, те трябва да бъдат съгласувани и да се изготви доклад за Оценката за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите съгласно чл. 142 от ЗУТ. 550.00 501.60
Строителен надзор: Строителният надзор ще следи и носи отговорност за: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания Строителният надзор ще приема всички скрити строително-монтажни работи и оформя съответните документи. Избраният строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнени. След приключване на строително-монтажните работи, строителният надзор ще изготви окончателен доклад за изпълнение на работите в съответствие с изискванията на приложимите нормативни актове, както и да оформи цялостната техническа документация на обекта. При изготвянето на необходимите документи заедно с доклада на строителния надзор, те ще се изпратят в Община Ивайловград. Подготвяната документация следва да бъде надлежно разгледана от приемателна комисия в органа, който да издаде разрешение за ползване на обновените обекти. Дейността на строителния надзор приключва след въвеждане на обекта в експлоатация или получено разрешение за ползване на обекта. 2 200.00 2 293.80
Одит на проекта: Одитът на проекта ще бъде извършен от избрания регистриран лицензиран експерт-счетоводител. Одитът ще прави проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и организацията и поддържането на счетоводната отчетност за изпълнението на проекта. Одитора ще проследява оперативно документацията и администрирането на разходите направени през целия период на изпълнението на проекта. След края на дейностите ще бъде извършен финален одит, който да отчете изразходваните по проекта суми, като одитора ще представи независимо мнение относно достоверността на финансовите отчети, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство. 700.00 650.00
Публичност и визуализация на проекта: За осигуряването на публичност на проектните дейности и на помощта на Общността ще се приложат следните мерки: 1. Стартова пресконференция по проекта – при старта на реализация на проекта 1 бр;. 2. финална пресконференция по проекта – при приключване на проекта 1 бр; 3. табела по време на изпълнение на проекта с информация за финансовата подкрепа на ЕС, монтирана на видно за обществеността място; 4. поместена информация на официалната страница на Община Ивайловград 695.00 756.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).