Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Home Affairs

Planning region: All

Description

Current project proposal is aimed at improving the company's corporate policy for improving the quality of the personal and professional life of the employees in REFAN BULGARIA Ltd, by ensuring proper and safe working conditions, including the longer stay in the employment of older workers and employees.
The project proposal includes the implementation of the following main activities:

- Ensuring safe and healthy working conditions, improving the occupational and health status of workers;
- Providing social benefits to workers, including repairing and equipping places for eating, sports and recreation.
This is a key prerequisite for improving working conditions and people's quality of life, increasing work efficiency and competitiveness of the company, including moving to a low-carbon, climate-resilient economy that is environmentally sustainable and using efficient resources.
The project will contribute to adapting management processes to a new approach to labor regulation and normalization, and building a modern system of labor standards and implementing effective health and safety policies, environmental management, climate change and resource efficiency.
As a socially responsible employer, REFAN BULGARIA Ltd. has adapted the working conditions in full compliance with the requirements and norms defined by the national legislation in the field of health and safety at work.
On the other hand, the company has identified the need to continuously improve the methods of managing health and safety at work, as well as improving the organization of work and related work processes, increasing labor productivity and protecting the environment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на ЛПС и специално работно облекло.: Необходимостта от включването на тази дейност в проектното предложение е породена на базата на извършената оценка на риска на дружество РЕФАН БЪЛГАРИЯ ООД. Вследствие на оценката на риска е изготвен и утвърден списък на работните места и видовете работи, при които е необходимо да се използват ЛПС и специално работно облекло съгласно в чл. 17, ал. 3, т.1-4 от Наредба № 3 от 19 април 2001 г. за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на ЛПС на работното място и Насоките за кандидатстване. Съгласно оценката на риска текущото ниво на ЛПС средства е незадоволително, същото е амортизирано и следва да се подмени и допълни за новоидентифицираните рискове. Към момента на подаване на проектното предложение в предприятието са назначени 170 служители на следните длъжности: Експедитор 5 бр. Ръков.счетоводен отдел 1 бр. Спец.маркет.и реклама 1 бр. Технически сътрудник 1 бр. Ревизор 3бр. Монтьор, пром.оборудв. 1 бр. Охранител 23 бр. Опаковач 24 бр. Фотограф 1 бр. Асистент кореспонденця 1 бр. Биолог,микробиология 1 бр. Графичен дизайнер 1 бр. Директор,производство 1 бр. Експерт реклама 1 бр. Експерт,външна търговия 2 бр. Инсп-р,здраве и безопасност 1 бр. Контрольор,качество2тр 1 бр. Лаборант 1бр. Маркетинг мениджър 1 бр. Началник склад 7 бр. Оператор оборудване 3 бр. Оператор,сигурност 1 бр. Орган.продажби и рекл. 3 бр. Продавач консултант 16 бр. Пълнач 9бр. Раб.носач-товарач стоки 2 бр. Работник разопаковач 2 бр. Работник,озеленяване 2 бр. Ръковод.отдел продажби 1 бр. Секретар 1 бр. Склададжия 1 бр. Снабдител, доставчик 1 бр. Супервайзър, магазин 1 бр. Специалист, качество 1 бр. Специалист, доставки 1 бр. Счетоводител 5 бр. Техник механик 1 бр. Техник механик2тр 1 бр. Технолог 9 бр. Търговски представител 9 бр. Търговски пътник 9 бр. Управител 1 бр. Фактурист 6 бр. Химик аналитик 1бр. Чистач,произв.помещения 4 бр. Шофьор 1 бр. Основните идентифицирани рискови фактори за работещите са: • Риск от ПТП • Опасност от подхлъзване и падане от височина • Опасност от режещи инструменти • Опасности от поражение на ел.ток и възникване на пожар • Неблагоприятен микроклимат • Натоварване от работна поза • Работа с компютър За преодоляването на тези рсикове се предвижда закупуването на следното работно облекло: - Технолог; оператор оборудване; опаковач; разопаковач; пълнач - Комплект куртка с панталон памучни /за мъже/, Туника с панталон /за жени/, Тениска памучна, Мрежеста шапка; Чехли бели, чехли сини, престилка ПВЦ, престилка памучна, обувки половинки, елек - Чистач, произв. помещения - Туника с панталон памучни, чехли, обувки, елек, яке - Химик аналитик, лаборант, отговорник качество, биолог-микробиология - Комплект туника с панталон памучни, манта памучна, Мрежеста шапка; Чехли бели, елек, чехли - Техник механик, монтьор промишлено оборудване - манта памучна, к-кт куртка с панталон памучни, тениска памучна, обувки половинки, боти, яке - Раб.носач-товарач стоки, Началник склад, експедитор - Комплект куртка с панталон памучни, Тениска памучна; Чехли, Яке, Елек, Обувки половинки, боти. Производствен директор, инспектор БЗР - манта памучна, чехли - Шофьор - Яке, Обувки половинки, Боти, Тениски, Работен панталон. - Търговски представител - работен панталон, работна риза, яке, обувки половинки, боти. - Охранители - риза, панталон, яке тип шуба, обувки, боти, пуловер, дъждобран - Охранители физическа охрана - риза, панталон, яке тип шуба, обувки. - Продавач консултант - Туника - Работник озеленяване - К-кт куртка с панталон, Шапка, Тениска памучна, Обувки половинки, Боти, Яке. Като индикативна стойност за работното облекло са предвидени 26500 лв. Този разход е допустим и е изрично предвиден в Раздел II, т. 3.2..Разходи за закупуване на специално работно облекло и ЛПС 37 700.00 42 358.62
Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в предприятията, спортни съоръжения и др.: Съгласно Наредба №15 от 31,05.1999 год. е необходимо разработване и въвеждане на физиологични режими на труд и почивка по време на работа с цел осигуряване на устойчива работоспособност, намаляване на умората и опазване здравето на работещите, като част от цялостната фирмена политика по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Почивките по Време на работа са специално организирани и регламентирани от работодателя периоди на пълно прекъсване на дейността по време на работния ден (работната смяна), които се използват от работещите за отмора и възстановяване от въздействията на факторите на работната среда и трудовия процес и са част от работното време. Разделянето на това време за отдих се прави от почивката за хранене, която е установена с Кодекса на труда, не се включва в работното време и не може да бъде по-малка от 30 минути. Ето защо в съответствие с нормативните актове РЕФАН БЪЛГАРИЯ ООД е изготвил подробен анализ за нивото на натоварване на съответните длъжности в предприятието и необходимостта от почивка и тяхната продължителност. В резултат на това се установява необходимост от подобряване на местата за отдих, хранене и почивка в предприятието. Ето защо като проектна дейност 3 от настоящото проектно предложение се предвижда закупуване на кухненски маси, столове и микровълнови печки. В качеството си на отговорно към опазване на околната среда дружество Рефан България ще направи избора си на електроуреди, ръководейки се от разхода на енергия с цел постигане на максимално енергийно спестяване и висока ресурсна ефективност. Като допълнителна мярка за повишаване продуктивността и здравето на персонала се предвижда обособяване на кът за отдих. Като индикативна стойност за доставката на оборудването необходимо за обзавеждането на кухненския бокс се предвижда 13300 лв. Този разход е допустим и е предвиден в Раздел IV Разходи за материални активи, т. 4.1.Разходи за закупуване на оборудване и обзавеждане и стопански инвентар, пряко свързани с осъществяването на Дейности 1, 3 и 4 необходими за постигане на поставените цели, както и подробно мотивирани в проектното предложение. 13 300.00 13 286.20

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).